Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Hva gjør dere når dere vil ha et treningsapparat som er opptatt? Stiller dere dere ved apparatet eller sier dere fra til de som bruker det? På senteret mitt er det maksgrense på 20 min på ett apparat når det er kø, men alle står jo lenger på hvert apparat.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Jeg spør alltid om jeg kan "ta en i mellom". Det går alltid greit Hvis det er større øvelser som knebøy og benkpress som krever at jeg må ta av og på mye vekter, så spør jeg personen hvor mange h*n har igjen for så å stille meg i kø.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 * er smart å spørre personen hvor mange sett h*n har igjen og vise tydelig at du venter på apparatet fordi da bruker h*n som regel mye kortere tid enn hvis h*n trodde ingen ventet på tur
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 TS her, jeg tenkte på kondisjonsapparater.
stjernekyss Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Jeg hadde ikke giddet å vente i 20 min på et kondisjonsapparat. Litt kjipt, for man trenger det jo til å varme opp, så jeg ville sikkert blitt inmari skuffet. Har heldigvis aldri opplevd det.
Kirby Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 TS, du trener ikke tilfeldigvis ved Studentidretten?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Trener ved studentidretten ja. På Blindern hvor de bare har en ellipsemaskin, som er min favoritt.
Inx Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 Jeg går sånn lett forbi apparatet og slipper en smyger. Avventer ca 20 sekunder til vedkommende forlater stedet og okkuperer det Biologisk/naturlig løsning
Kirby Skrevet 11. mai 2010 #9 Skrevet 11. mai 2010 Ok, pleier å trene på Domus selv, der er det forøvrig 3 eller 4 ellipseapparater Men iallefall, jeg pleier å gå bak apparatene og se på tiden hvor lenge de har holdt på, jeg, og hvis de har gått over tiden sier jeg ifra.
Chanel.No5 Skrevet 11. mai 2010 #10 Skrevet 11. mai 2010 Dette er en av flere grunner til at jeg trener når de åpner på senteret (06.30), før jobb, da er det nesten ingen på senteret og jeg kan velge og vrake i kondisjons -og styrkeapparater!Anbefales for de som har mulighet!!
Gjest Coarvi Skrevet 11. mai 2010 #11 Skrevet 11. mai 2010 Dette er en av flere grunner til at jeg trener når de åpner på senteret (06.30), før jobb, da er det nesten ingen på senteret og jeg kan velge og vrake i kondisjons -og styrkeapparater!Anbefales for de som har mulighet!! Dette måtte jeg også begynne med, men nå har søren meg flere oppdaget denne gode muligheten, så nå er det ikke alltid ledig likevel selv om klokka er 0630... her en dag måtte jeg vente i tre kvarter på at knebøystativet (eller hva det heter) skulle bli ledig (dette var ikke så tidlig da, rundt 9-10) fordi et par skulle ta allverdens øvelser i alle vinkler og med hundre sett. Da holdt jeg på å klikke av utålmodighet. Når det endelig ble ledig og jeg etter ti min var ferdig med mine sett kom de tilbake og fortsatte. Nesten så jeg ble litt gretten da ja, selv om jeg egentlig syns at folk må få bruke så mye tid de trenger. Aller helst burde jo senteret som alltid er overfylt skaffet seg litt flere stativer, menmen. Er det andre apparater som er opptatt gjør jeg bare noe annet i mellomtiden, det er heldigvis ikke noe stort problem med kø på annet enn tredemøllene og vektstativet/knebøystativet (hva heter det egentlig?).
Chanel.No5 Skrevet 11. mai 2010 #12 Skrevet 11. mai 2010 Er det andre apparater som er opptatt gjør jeg bare noe annet i mellomtiden, det er heldigvis ikke noe stort problem med kø på annet enn tredemøllene og vektstativet/knebøystativet (hva heter det egentlig?). Det heter knebøystativ så du har rett med det! Jeg merket fort at jeg ikke hadde tålmodighet til å trene i timer på noe som ikke tar mer enn 45 min, så jeg er glad jeg er ett A-menneske og ett senter i nærheten av jobb og hjem!
Fluffe Skrevet 11. mai 2010 #13 Skrevet 11. mai 2010 er så glad det er nok av apperater der jeg trener en hel vegg med tredemøller og en vegg med elippsemaskiner
stjernekyss Skrevet 12. mai 2010 #14 Skrevet 12. mai 2010 er så glad det er nok av apperater der jeg trener en hel vegg med tredemøller og en vegg med elippsemaskiner Enig
Gina_ Skrevet 12. mai 2010 #15 Skrevet 12. mai 2010 Trener også på Domus, og er da glad for at jeg ikke har vært på Blindern enda hvis det bare er en ellipsemaskin Pleier å trene tidlig på dagen, har ikke hatt noe problem med kø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå