Gå til innhold

Hurdal Verk Folkehøyskole veldig dårlig skole eller er det bare hestelinja?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg hadde lyst til å begynne på Hurdal verk folkehøyskole på idret friluftsliv linja.

Men nå har jeg hørt så utrolig mye negativt om hestelinja på Hurdal Verk folkehøyskole fra folk som har gått på denne skolen. (ringt og snakket med tidligere elever)

Er det noen som har noe positivt og si om Idrett friluftsliv på hurdal verk folkehøyskole?

Skrevet

Hei jeg hadde lyst til å begynne på Hurdal verk folkehøyskole på idret friluftsliv linja.

Men nå har jeg hørt så utrolig mye negativt om hestelinja på Hurdal Verk folkehøyskole fra folk som har gått på denne skolen. (ringt og snakket med tidligere elever)

Er det noen som har noe positivt og si om Idrett friluftsliv på hurdal verk folkehøyskole?

Hei jeg har gått på Hurdal verk og det er en veldig dårlig skole.

Jeg vil råde deg til og ikke begynne der uansett om du alt har betalt innmeldingspenger -ikke begynn der. Du vil bare angre. Det er mit råd.

Jeg skulle gjerne betalt flere tusen for og aldri ha begynt på den skolen.

Dårlige lærere dårlig miljø og flere elever trivdes ikke! :kjefte:

Skikkelig ukoslig å gå der med andre ord. Ganske langt ifra slik som jeg ville og trodde året ville bli når jeg begynte der. Veldig skuffet :tristbla:

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei jeg har gått på Hurdal verk og det er en veldig dårlig skole.

Jeg vil råde deg til og ikke begynne der uansett om du alt har betalt innmeldingspenger -ikke begynn der. Du vil bare angre. Det er mit råd.

Jeg skulle gjerne betalt flere tusen for og aldri ha begynt på den skolen.

Dårlige lærere dårlig miljø og flere elever trivdes ikke! :kjefte:

Skikkelig ukoslig å gå der med andre ord. Ganske langt ifra slik som jeg ville og trodde året ville bli når jeg begynte der. Veldig skuffet :tristbla:

Jeg tror ALDRI jeg har blitt så sjokkert som da jeg leste dette innlegget! Kjenner at jeg faktisk blir irritert og forbannet åver å lese dette!

Har gått på Hurdal Verk folkeøgskole selv og avsluttet mitt skoleår dær for akkurat en måned siden. Siste skoledag var den verste og fineste dagen i mitt liv. Jeg har aldri grått, ledd, hulket og smilt så mye på en gang! Tror aldri jeg vil klare å forklare noen hvor mye det skoleåret har betydd for meg. Er det noe jeg ALDRI vil angre på så er det at jeg har gått dær. Det er DET BESTE ÅRET I MITT LIV! Alt jeg har fått vært med på, alt jeg har lært om meg selv og andre, alle minnene, stemningen, alle de nye menneskene... er noe som kommer til å være bevart i mitt hjerte for ALLTID! Alle de fantastiske lærerne og alle de nye vennene mine kommer jeg til å ta med meg for resten av livet. Jeg har aldri vært så takknemmlig for noe. Å være på skolen føles trygt, godt og man føler seg ivaretatt :) Vet ikke om NOEN som ikke har blitt forelsket i skolen og miljøt dær...kjempeglad for at skolen arrangerer volleyballhelga, slik at det blir reunoin hvert år! Får tårer i øynene bare jeg åpner årboka! Det var SÅÅÅÅ FANTASTISK!

Kjenner at jeg bare blir utolig såret av å lese innlegget ditt. Hurdal Verk Folkehøgskole er UTEN TVIL en av de aller beste skolene! De har fantastiske lærere som har gjort et så vanvittig stort inntrykk på meg. Det å høre hva du sier her er som å pisse på alle de gode minnene mine og på den fantastiske skolen! Det du oppnår med å si slike ting om skolen er å stjele et fantastisk år fra potensielle søkere. Et år som aller mest sannsynlig ville blitt det beste de har opplevd. Til deg som skrev dette innlegget: Jeg syntes utrolig synd på deg! Du må ha gjort deg selv utrolig upopulær på skolen, og hvis du virkelig ikke likte deg dær..så skjønner jeg ikke at du faktisk gadd å fullføre skoleåret. Og selv om du gikk dær, så tror jeg at du gikk glipp av noe som kunne blitt helt fantastisk med en liten innsats :) du må ha gjort noe kraftig galt...synd for deg!

Jeg håper virkelig at ingen hører på deg...alt jeg kan si til potensielle søkere er: SØK! du vil aldri angre på det! Hilsen en som er utrolig takknemlig og stolt åver å kunne kalle seg en Hurdal-Verker! :D <3 09/10 for alltid! <3

PS: gå inn på skolens nettside, se på bilder og nyheter som er kommet gjennom tiden...hvordan kan noen tro at det IKKE er en bra skole?! Og til deg som vil gå Idrett Filuftsliv: kjente alle som gikk dær 09/10...de dro på mange dritkule turer og hadde det UTROLIG kjekkt! ...hvis jeg skulle valgt en annen linje enn den jeg gikk på...så hadde det blitt Idrett Friluftsliv! SØK!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Må bare si at jeg synes det er like morsomt hver gang noen skriver noe negativt om en skole og så går det en dag eller tre før en helt ny bruker kommer og skriver kjempepositivt, gjerne langt innlegg om skolen. Har sett det i forbindelse med NKF og her kom det jammen ett også... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...