Gå til innhold

hvilken 17. mai kjole er best? + solarium

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg lurer på om bunad er et must idag? eller er det bedre å gå i sommerkjole. har noen noen tips til hva slags kjole man kan bruke eller bare tipse litt? :) og jeg lurer på om det er farlig og ta solarium 2 dager på rad . :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor skulle det være farlig å ta sol 2 dager på rad? Det værste som kan skje er at du blir brendt.

Skrevet (endret)

Unngå å bli solbrent, så kan jeg ikke se problemet med å sole deg to dager på rad. Er vel en "regel" på å ikke sole seg på 24 timer hvis en har blitt solbrent? Men unngå å bli brent uansett om du skal sole deg neste dag eller ikke! Det skader huden din!

Endret av Jade
Gjest Tigress
Skrevet

Tja, om du ikkje har bunad så er jo ikkje bunad eit must?? Bunaden er berre kjekk om det er kaldt, då får ein så mykje klede under han!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke gå i det du har mest lyst til selv?

Skrevet

Det er ikke farlig å ta sol 2 dager på rad, men det annbefales å ta sol annenhver dag fram til du har oppnådd ønsket resultat, deretter 1-2 ganger i uken for vedlikehold av fargen :)

Skrevet (endret)

Med tanke på at været ikke ser ut til å være på sitt beste, skal jeg først ha på bunaden, og utover kvelden (hadde egentlig tenkt å ta en sommerkjole) tar jeg på meg en søt topp med en pen jakke over, og en tights :)

Endret av sophiaM
Skrevet

Akkurat nå, tenker jeg regnkåpe, regnbukse, sydvest og støvler. Og noe behagelig under :/ :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...