Aleks1234 Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Gutt på 20 som akkurat er blitt dumpet på en jævlig måte: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1227857&st=0 Her er min historie, men jeg ville få litt input fra andre enn kun gutter, hva mener dere jenter? Takk for svar.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Jeg tenker at dere nok er like gode begge to, og umodne. At dere er for unge og uerfarne til at man kan forvente at dere skal greie å opptre med respekt for hverandre. At det er for mange fristelser, for mange opplevelser og for mange spørsmål som krever svar enda. Til at dere skal greie å ha hverandre i fokus slik det kreves i et godt forhold. Jeg tenker at du kan ha godt av å være alene en stund. Finne ut hvem du er, hva du er. Satse på deg selv. Og la henne finne ut av seg på samme måte. Kanskje dere møtes igjen senere, som to mer voksne og erfarne mennesker. Kanske det kan funke da. Men nå er det over. Og jeg tror det er best, for dere begge.
waco Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Som en kar vil jeg bare få minne deg på at en slik utro hore kommer til å såre mange mange flere gutter enn deg. Om tyve år (lenge etter at du er ferdig med henne) så kanskje en eller annen nabo finner henne i en søplesekk og ektemannen hennes er på rømmen med hagle og ungene.
Gjest En annen kar Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Som en kar vil jeg bare få minne deg på at en slik utro hore kommer til å såre mange mange flere gutter enn deg. Om tyve år (lenge etter at du er ferdig med henne) så kanskje en eller annen nabo finner henne i en søplesekk og ektemannen hennes er på rømmen med hagle og ungene. Du imponerer meg stadig vekk med din positive innstilling til livet og til kvinner i særdeleshet.
Gjest min mening Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Gutt på 20 som akkurat er blitt dumpet på en jævlig måte: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1227857&st=0 Her er min historie, men jeg ville få litt input fra andre enn kun gutter, hva mener dere jenter? Takk for svar. Veldig mye drama her, noe jeg ikke orker å forholde meg til i lengden. Hun er ikke klar/moden nok for å leve i et fast forhold ennå. Dropp henne, vær sterk og stå i mot når hun kommer kravlende og gråtende neste gang, la kjærlighetssorgen gå sin gang så vil du plutselig en dag se at du er kommet over henne og finner deg ei jente som passer deg bedre. Lykke til, livet er for kort til å satse på personer som ikke er verdt det.
Aleks1234 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2010 (endret) Jeg bare klarer ikke enda se hvordan det er mulig , hvordan hun kunne gjøre det, mot meg. Hun gjorde ikke annet enn å komme over til meg , og var helt hekta på å være med meg. Uansett hva jeg gjorde. For 2 uker siden skulle hun bo med meg, og hun viste meg kanskje 20 leiligheter. Endret 11. mai 2010 av Aleks1234
waco Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Det høres nesten ut som om du må straffe henne på en eller annen måte.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 Hvorfor vil du egentlig ha henne tilbake? Forholdet høres usedvanlig dramatisk ut. Med brudd flere ganger i året kan dette umulig være et sunt forhold. Er det et slik liv du ønsker? Med drama, utroskap, tårer og usikkerhet? Frem og tilbake? Det har vært drama i to år allerede, hvorfor skal det være annerledes i de neste to? Eller ti for den saks skyld. Det er aldri kjekt å bli dumpa, og det gjør vondt. Men, man kommer over det. Gi det litt tid. Prøv å ta litt initiativ og finn på ting, slik at du ikke blir gående å surre for mye for deg selv med altfor god tid til å tenke.
Gjest been there Skrevet 11. mai 2010 #9 Skrevet 11. mai 2010 Jeg bare klarer ikke enda se hvordan det er mulig , hvordan hun kunne gjøre det, mot meg. Hun gjorde ikke annet enn å komme over til meg , og var helt hekta på å være med meg. Uansett hva jeg gjorde. For 2 uker siden skulle hun bo med meg, og hun viste meg kanskje 20 leiligheter. Det er vondt å bli dumpa, det er vondt å ha kjærlighetssorg men det går over selv om du ikke tror det idag. Hvordan hun kunne gjøre det mot deg? Hun er ikke moden nok til et seriøst forhold rett og slett, og du har latt henne komme tilbake alt for mange ganger og da tror hun at det er greit å oppføre seg på denne måten. Den beste straff er å komme over henne og vise at du faktisk klarer deg uten henne. Det kan være tøft å late som, men etter hvert vil du oppdage at du ikke later som lenger.
waco Skrevet 11. mai 2010 #10 Skrevet 11. mai 2010 Man vil jo være sammen med en som har såret en for å kunne plage hun senere. Noe rettferdighet må man vel ha?
Aleks1234 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 11. mai 2010 (endret) Jeg kunne jo knust kneskålene eller kalt hun dritt, men er jo ikke det jeg er ute etter, å såre henne. Selv hvordan hun har vært mot meg så vil jeg henne bare bra. Noe som er helt tøffel av meg, men jeg vil heller gjøre henne sjalu og tenke etter hvor mye ekte kjærlighet hun går glipp av. Var f.eks på fest i helga og trodde hun aldri skulle snakke med meg igjen. Jeg hentet sykkelen min hos henne å dro på fest og senere på byen. Neste dag kom det et "hei" på facebook, og hun lurte på om jeg kom meg trygt hjem etc. Noe jeg ikke skjønner at hun brydde seg om. Og forige uke når jeg var svak og vi lå sammen i senga noen dager så gråt hun hver gang jeg koste og strøk henne. Hun ba meg stoppe for hun ble for lei seg. (etter bruddet altså) Dette er på trynet. Endret 11. mai 2010 av Aleks1234
waco Skrevet 11. mai 2010 #12 Skrevet 11. mai 2010 Aleks, dama manipulerer deg og får tenning av å leke med deg. Jeg trodde tidligere at mennesker ikke kunne være så onde, først trodde jeg at jeg var gal som kunne ha sånne tanker om at en menneske faktisk nyter å plage andre. Men etterhvert som jeg skjønte at kvinner blir kåte av å gjøre slette handlinger, at de får brunst av konflikter, at lysten øker dess mer slem man kan være. Det er defor bare drittsekker får pult. Mer drittsekk, desto lettere sjans også. Å finne en jente som er misfornøyd med typen sin, en jente som er på fest alene og litt småirritert fordi "typen bare vil sove", en jente som leter etter anerkjennelse av fremmedmenn, en pike som blir vellystig etter å ha vært litt rabbagsst, - det ligger i kvinnens natur, og derfor føler hun ikke en gang skyld. Kvinnen sier jo alltid når de har ligget med en fyr; "det var han som lå med meg".
Aleks1234 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 11. mai 2010 Hun var selv i et forhold på 2 år før meg igjen. Der ble hun dumpet og kjæresten ble sammen med en annen noen dager etterpå. Hun hadde kraftig kjærlighetssorg i 8 mnd. og tulla rundt med mange. Hun ble bare lykkelig igjen når hun ble sammen med meg, etter mange små forhold og rebounds.
Gjest Jente_1990 Skrevet 11. mai 2010 #14 Skrevet 11. mai 2010 Totalt bortkastet tid å holde på med en sånn jente. Finn deg noe bedre!
Gjest Larsen Skrevet 11. mai 2010 #15 Skrevet 11. mai 2010 La meg minne deg på at du kalte henne hore. Dere bringer tydeligvis ut det verste i hverandre. Move along!
waco Skrevet 11. mai 2010 #16 Skrevet 11. mai 2010 Hun var selv i et forhold på 2 år før meg igjen. Der ble hun dumpet og kjæresten ble sammen med en annen noen dager etterpå. Hun hadde kraftig kjærlighetssorg i 8 mnd. og tulla rundt med mange. Hun ble bare lykkelig igjen når hun ble sammen med meg, etter mange små forhold og rebounds. Hmm selvfølglig, først blir man snytt så snyter man andre.
Gjest Merrabettet Skrevet 11. mai 2010 #17 Skrevet 11. mai 2010 Aleks, dama manipulerer deg og får tenning av å leke med deg. Jeg trodde tidligere at mennesker ikke kunne være så onde, først trodde jeg at jeg var gal som kunne ha sånne tanker om at en menneske faktisk nyter å plage andre. Men etterhvert som jeg skjønte at kvinner blir kåte av å gjøre slette handlinger, at de får brunst av konflikter, at lysten øker dess mer slem man kan være. Det er defor bare drittsekker får pult. Mer drittsekk, desto lettere sjans også. Å finne en jente som er misfornøyd med typen sin, en jente som er på fest alene og litt småirritert fordi "typen bare vil sove", en jente som leter etter anerkjennelse av fremmedmenn, en pike som blir vellystig etter å ha vært litt rabbagsst, - det ligger i kvinnens natur, og derfor føler hun ikke en gang skyld. Kvinnen sier jo alltid når de har ligget med en fyr; "det var han som lå med meg". Kvinner generelt blir ikke kåte av å være slemme, noen blir det kanskje og det er ille for de som blir utsatt for dem. Jeg personlig har vært irritert på typen min opptil flere ganger uten å hoppe til køys med andre gutter. Jeg lurer på om du er fetteren til Steinar40 på singelforumet, du er i hvert fall like glad i å komme med generaliseringer om hvordan kvinner er.
waco Skrevet 11. mai 2010 #18 Skrevet 11. mai 2010 Jeg tror det er lettere for kvinner og være utro dersom hun krangler med typen sin.
waco Skrevet 11. mai 2010 #19 Skrevet 11. mai 2010 Kvinner generelt blir ikke kåte av å være slemme, noen blir det kanskje og det er ille for de som blir utsatt for dem. Jeg personlig har vært irritert på typen min opptil flere ganger uten å hoppe til køys med andre gutter. Jeg prøvde bare å forklare hvorfor hun heller ville røyke hasj i senga med en fremmedgutt i stedetfor å være der for kjæresten sin? Man kan finne nytelse i å vite at man gjør en gal handling. Noen ganger er tenningen til og med større dersom det er en oppdagelsesrisiko. Jeg kjenner meg selv igjen jeg, jeg har også mest lyst til å være utro og gi faen når når har en drittsekkform.
Aleks1234 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #20 Skrevet 11. mai 2010 (endret) Ja jeg tente på alle pluggene når hun sa det, men hun sa det på helt forferdelig måte. Hun sa hun ikke visste hva hun følte lenger, og at hun hadde gjort det fordi hun HADDE LYST. Hun kunne ihvertfall juget. Men ja, det var det hun sa. Og at hun ikke visste noen ting lenger. Etter det sendte jeg en melding hvor jeg kalte henne hore og etc. Men da hadde jeg sinnet så høyt opp i halsen at jeg hadde slått det som var av vegger i huset. Greit at man ikke er fornøyd men hvordan ting er, men å gjøre det mot noen man er så glad i, og ville bo med. Jeg har koset og snakket med jenta annahverdag i 2 år. Herregud. Og hun sa at hun aldri fikk sove uten meg. Endret 11. mai 2010 av Aleks1234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå