Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Jeg lurer på hva dere ville gjort i mitt tilfelle? Er samboer med en som tydeligvis ikke klarer å ta ett ekstra tørk der bak. Irriterer meg hver gang jeg må vaske underbuksene hans og det er en brun flekk der bak. Jeg har sagt det til han at han godt kan tørke èn ekstra gang, men da skylder han på kosthold og at han har så rar mage pga det. Mest lyst til å si han kan vaske de selv på kokvask og la være å legge de sammen med de andre klærne i skittentøyet. Det er så ekkelt og kvalmt! Dessuten er det jo ganske mye bakkterier som følger med også og de andre klærne kan jo ikke alltid kokes. Kan jo si at det ødelegger helt lysten for meg å være intim med han også... Hjelp meg!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Må du gå å lete etter bremsespor da? :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

det kan faktisk være at han ikke kan gjøre noe med det. hemorider er blant annet en ting som gjør at det kommer brune flekker i underbuksa selv om en tørker ordentlig bak! prøv heller å få han til å gå til lege viss det er ett problem. og han sier han tørker seg ordentlig.

viss du fortsatt synes det er ett stort problem så får du si at han kan vaske de selv da!

Gjest Syringa_Lilac
Skrevet

Kjøp inn ein egen liten kurv han kan hive sine ekle skitne underbukser i og be han vaske de sjøl.

Det hadde eg gjort.

Æsj...

Skrevet

Foreslå at han tar seg en tur til legen. Hvis han bare er for lat til å tørke seg skikkelig, forsvinner nok bremsesporene av seg selv når foreslår legebesøk og lignende. Hvis det stemmer det han sier, synes jeg uansett han burde dra til legen. Er ikke vanlig å være konstant " rar " i magen.

Skrevet

Det kan jo være mulig å ha en egen kurv til ting som skal kokvaskes? Sokker, undertøy, sengetøy el.l.

Kanskje han bare må bytte underbukse litt oftere? :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å kokvaske sokker og sengetøy? Vi må være enormt urenslige som bare vasker på 60 grader... :sjenert:

Skrevet (endret)

Er det vanlig å kokvaske sokker og sengetøy? Vi må være enormt urenslige som bare vasker på 60 grader... :sjenert:

Nei da. Hvis du refererer til mitt innlegg, så vaskes nesten ingenting på mer enn 60 grader hos oss heller. Det meste vaskes på 30. Men det var mer som et tips, hvis TS syntes det var litt snaut å bare kokvaske samboerns underbukser. Jeg tenkte man da kunne slå sammen noe. Hvis man kokvasker undertøy, og kun undertøy, hvordan får man da fylt opp en hel maskin?

Endret av *Numi*
Gjest Gjest
Skrevet

Hei TS her.

Han bytter jo hver dag. Men jeg lurer på om forslaget med lege kanskje kan være tilnærmingen til dette? Jeg vil liksom ikke mase heller, men han må da synes det er ekkelt selv? Og jeg leter ikke etter spor heller som det ble nevnt her. Det er veldig synlig!

Gjest Jente27
Skrevet

Har tre søte kurver på mitt bad. Mitt, hans og håndklær+kokvask.

Vi vasker ofte klær sammen av vanlig tøy også, men det er greit å ha de to kurvene, for da slipper vi alskens "Jeg må alltid tømme den.." så har vi ansvaret for hver vår. Har alltid hatt hver vår skittentøyskurv og hatt "hovedansvar" for egen vask og det har funket i mange mange år sammen.

Men det er veldig vanlig at vi vasker noe tøy sammen om vi ikke har full maskin selv. :)

Skrevet

Høres jo ut som han ikke helt vet hva normal hygiene er for noe. Ellers må det være noe galt med kroppen hans, og da må han være ansvars bevisst nok til å oppsøke lege raskt. Det hadde jeg gjort, ikke bare for min egen del, men for min kjæres del også. Det høres kvalmt ut, og det er ikke rart du reagerer. I dag er det ingen unnskyldning å ikke holde seg nogenlunde ren nedentil. Litt lukt "kan" fremkomme etter en lang arbeidsdag/treningsøkt, men ikke bremsespor, brune merker og lignende.

Gjest Anonym
Skrevet

Hva gjør du med dine truser som en og annen gang er fulle av mensblod?

Gjest Gjest
Skrevet

Hva gjør du med dine truser som en og annen gang er fulle av mensblod?

Nå har vell strengt tatt ikke bæsj og mensblod samme bakterieflora? Det er bakteriene jeg syns er ekkelt. Mine truser, hvis uhellet er ute(æsj) vasker jeg selv med èn gang og lar de ikke ligge så han kan se de:-) Litt hygiene syns jeg man skal ha. Dessuten er tarmbakterier litt annerledes og faktisk en smittekilde.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå har vell strengt tatt ikke bæsj og mensblod samme bakterieflora? Det er bakteriene jeg syns er ekkelt. Mine truser, hvis uhellet er ute(æsj) vasker jeg selv med èn gang og lar de ikke ligge så han kan se de:-) Litt hygiene syns jeg man skal ha. Dessuten er tarmbakterier litt annerledes og faktisk en smittekilde.

Ja nå mente jeg uhell med mens når jeg skrev æsj over her da.

Gjest Gjest
Skrevet

Høres jo ut som han ikke helt vet hva normal hygiene er for noe. Ellers må det være noe galt med kroppen hans, og da må han være ansvars bevisst nok til å oppsøke lege raskt. Det hadde jeg gjort, ikke bare for min egen del, men for min kjæres del også. Det høres kvalmt ut, og det er ikke rart du reagerer. I dag er det ingen unnskyldning å ikke holde seg nogenlunde ren nedentil. Litt lukt "kan" fremkomme etter en lang arbeidsdag/treningsøkt, men ikke bremsespor, brune merker og lignende.

Ja, mulig det er noe galt her. Han har da ikke mangel på hygiene ellers. Men samtidig syns jeg det er vanskelig og ta det opp med han igjen også for jeg sa ganske klart ifra sist at han *faen ta meg kunne ta ett ekstra tørk* Som sagt kan han jo vaske de selv, men poenget er vel at det uansett er noe uhygienisk over det da også.

Skrevet (endret)

Gjør som meg, bruk utelukkende sort undertøy.

Endret av Facepainter
Gjest Rocky
Skrevet

for jeg sa ganske klart ifra sist at han *faen ta meg kunne ta ett ekstra tørk*

Ja om man ønsker å bli hørt så er nok det rette måten å si fra på. :tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet

Ja om man ønsker å bli hørt så er nok det rette måten å si fra på. :tristbla:

Hehe, mulig det ble sagt i en liten krangel om hvem som vasket mest klær her i huset og ryddet osv... Men vi snakket om det etterpå og han sa han var sånn rar i magen. Men er det noe rart? Han spiser is og sjokolade hver dag. Spiser sjeldent mer en to måltider og hiver innpå som om han aldri skal få mat igjen. Men jeg lurer på om jeg skal følge rådet med lege over her.

Skrevet

Magen har ikke godt av (dvs min mage har ihvertfall ikke godt av) å gå på tomgang stort sett hele dagen. Ta det fra en med erfaring. Syns du burde la ham få vaske sine egne klær.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg kikker ikke på underbuksene til samboer, jeg ser at de ligger i kurven og jeg hiver de inn i maskinen, og vil for all del ikke se om det er bremsespor der eller ikke. Selv sliter jeg med mye utflod så jeg legger ikke mine egne truser i kurven nettopp fordi jeg vil ikke han skal synes det er ekkelt da han omtrent setter på flere vasker enn det jeg gjør. Jeg legger mitt ett sted for seg selv, og tar dem frem da jeg vasker andre ting som skal vaskes samtidig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...