Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #41 Skrevet 11. mai 2010 Jeg har egentlig motsatt problem. Typen har lyst HELETIDEN. Og jeg merker at jeg føler meg veldig attraktiv når han utstråler at han vil ha meg på den måten. Det er viktig for selvfølelsen min. Derfor kan jeg skjønne hvordan det må være for deg å ikke få tilfredstilt deg på den måten. Hadde det vært meg hadde jeg funnet meg en ny type som ville ha meg....
Gjest MikeWaters Skrevet 12. mai 2010 #42 Skrevet 12. mai 2010 (endret) Neh.. du vet. Det er ikke noe galt. Han er bare ikke noen dominerende type, lite aggressiv. Sex er det første han prioriterer vekk når han er sliten, trøtt, lei, stressa.. u name it. Og det blir det jo mye av med store og små barn, jobb, hus, hobby.. Han er en pragmatisk type, flink med hendene, teknisk kjapp i hodet, løsning på alle problemer. Men like pragmatisk hva sex angår, det er noe man gjør der og da når behovet melder seg, omtrent som når man er sulten eller må drite for den del... Ingen interesse for leketøy, undertøy, rollespill, fantasi.. ikke noe. Jeg vetta faen om han runker engang! Taus, gir aldri uttrykk for begjær eller hva han tenker om meg. Klassisk mann tror jeg... Han sier at han vil, at han tenner, at han tenker mye på det, men at det liksom aldri blir noe av... uten at han riktig vet hvorfor. Han liker at jeg tar kontrollen og er med for fullt. But then again, so do I... og han gjør det ALDRI. Hvilket er avtennende for meg som er submissive. Jo vi har det bra. Og vi har bra sex. Han er dyktig...når han vil. Men jeg har en lengsel i meg som aldri blir tilfredstilt med denne mannen, og det er en sorg. Jeg sliter med å føle meg stygg, uttilstrekkelig. Enda jeg ser selv at jeg er over gjennomsnittet for en på førti. Med mange barn. Rasjonalitet og følelser går ikke sammen. Slik er det bare. Jeg respekterer. Lar være å mase eller presse. Gjør alle de riktige tingene. Men jeg bærer fortsatt på en sorg. For jeg har så mye mer, og ingen å gi det til. Huff, ikke bra Jeg vet hvordan du har det, og dette vil du ikke høre. Jeg levde i et slikt forhold, men savnet etter nærhet, intimitet og kåthet tok knekken på meg. Forholdet tok slutt, men det var ingen barn med i regnestykket, så det var jo selvsagt enklere. Har du snakket med ham om muligheten for å invitere andre inn i seksuell lek, enten med ham eller uten? Forstår han alvoret i hvordan du har det? Endret 12. mai 2010 av MikeWaters
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2010 #43 Skrevet 12. mai 2010 Hvorfor i helvete skal sånne ting alltid være så forbanna vanskelig. Jeg er selv i samme båt, og som du sier, bærer på en sorg fordi jeg har mye å gi men ingen å gi det til. Det er forferdelig å føle at man ikke strekker til og ikke blir møtt. Jeg hadde nok ikke vært gift i dag hvis det ikke hadde vært for at vi har et barn sammen...
Gjest MikeWaters Skrevet 12. mai 2010 #44 Skrevet 12. mai 2010 Jeg hadde nok ikke vært gift i dag hvis det ikke hadde vært for at vi har et barn sammen... Da er det jo nærliggende å tro at forholdet ryker når barna er voksne, det skjer ofte.
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. mai 2010 #45 Skrevet 12. mai 2010 Tro meg, jeg har også vært i et slikt forhold, og aldri mer! Nå får jeg sex 1-3 ganger om dagen og har det helt herlig! Hadde jeg kommet inn naken, hadde mannen min kastet seg over meg
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2010 #46 Skrevet 12. mai 2010 Huff, ikke bra Jeg vet hvordan du har det, og dette vil du ikke høre. Jeg levde i et slikt forhold, men savnet etter nærhet, intimitet og kåthet tok knekken på meg. Forholdet tok slutt, men det var ingen barn med i regnestykket, så det var jo selvsagt enklere. Har du snakket med ham om muligheten for å invitere andre inn i seksuell lek, enten med ham eller uten? Forstår han alvoret i hvordan du har det? Jada, jeg har snakket i mange år. :0) I motsetning til ham er jeg sinnsykt god på kommunikasjon, også å "lese" ham som menneske. Man må nesten det når man bor med en slik person... Han er rolig og behagelig, og når han først sier noe som henger på greip. Så ser jeg jo at han forstår meg og ønsker nok det samme som meg. På mange vis. Han greier bare ikke å hente det frem i seg. Og jeg tenker at der er det nok i stor grad snakk om biologi..drive om du vil.. Har han ikke lyst så kan han ikke trylle det frem! Akkurat slik kivnner ikke kan finne lyst som ikke er der. Vi har mye fysisk kontakt ellers, mye kos, mye ta på, mye klem. Det og gjør at man slites mellom følelser, kos er godt, men man ønsker en gang i mellom begjær.. Som mamma er kos en del av hverdagen, og da er det ikke godt nok i lengden når man sitter med en fullt brukelig voksen mann! ;0) Å involvere andre er utelukket. Han har sin stolthet, han ER mann, tross alt, sier han. Og det kan jeg ikke si noe på. Jeg ville slitt med å se ham med andre kvinner... Kanskje når barna er større. Krever mindre.. Mer tid til oss. *håper*
Gjest MikeWaters Skrevet 12. mai 2010 #47 Skrevet 12. mai 2010 Å involvere andre er utelukket. Han har sin stolthet, han ER mann, tross alt, sier han. Og det kan jeg ikke si noe på. Jeg ville slitt med å se ham med andre kvinner... Kanskje når barna er større. Krever mindre.. Mer tid til oss. *håper* Ting forandrer seg jo, og det er lov å håpe, men jeg får ikke inntrykk av at tid er deres største problem.
Gjest z Skrevet 12. mai 2010 #48 Skrevet 12. mai 2010 Det må være noe virkelig galt, kan ikke tenke meg at en mann skal reagere som du sier når dama kommer til han naken og ber om knull. Enten for han knull et annet sted eller så har han problemer med manndommen sin. Har det alltid vært sånn eller blitt det nylig Menn tenker kanskje ikke på sex hele tiden og er nok ikke roboter på sex nei, men når man elsker en dame og ser henne naken og kåt, nei da blir man faen meg tent!
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. mai 2010 #49 Skrevet 16. mai 2010 Det må være noe virkelig galt, kan ikke tenke meg at en mann skal reagere som du sier når dama kommer til han naken og ber om knull. Enten for han knull et annet sted eller så har han problemer med manndommen sin. Har det alltid vært sånn eller blitt det nylig Menn tenker kanskje ikke på sex hele tiden og er nok ikke roboter på sex nei, men når man elsker en dame og ser henne naken og kåt, nei da blir man faen meg tent! Ja det blir man!! Ellers så er det noe galt i forholdet
Gjest trsx Skrevet 16. mai 2010 #50 Skrevet 16. mai 2010 Spontanitet er magisk det. Skulle ønske damen min lot meg ta litt initiativ. I mitt tilfelle må jeg vente på riktig tidspunkt for at damen skal ønske å ha meg så nær. Og du kan tenke deg hvor frustrerende det er for en sunn og frisk mann.
Inx Skrevet 16. mai 2010 #51 Skrevet 16. mai 2010 Ingen som tenker på hva som gikk på tv'n her a? Kan jo tenkes at det var Nytt på Nytt - da kunne vel kjerringa klø seg på musa alene en drøy halvtime vel? .. Helvetes krav!
Gjest trine Skrevet 16. mai 2010 #52 Skrevet 16. mai 2010 Stakkar forstår så inderlig godt hva du går gjennom. Har selv vært i et slik forhold der mannen aldri hadde lyst. Samme hva jeg gjorde ble jeg avvist. Vi hadde sex ca en gang i måneden, type fem minutter. Jeg hadde ikke lengre noe glede av sexen for etter over et år med avvisning ble jeg veldig usikker på min egen kropp pluss jeg mistet tenningen på han. Var lettere å la være å tenne på en person, enn å konstant ha lyst på han og alltid bli avvist. Dere er nødt til å kommunisere skikkelig om dette, vist ikke vil det mest sannsynlig knekke forholdet. Sex det mest elementære i ett godt fungerende forhold. Uten at det seksuelle fungerer tror jeg det skal mye til for å klare ett forhold når hverdagen slår inn. Var selv sammen med en mann som ikke ville utdype hvorfor han aldri ville. Inntil den dagen jeg brøt. Men da var det for sent for min del. Personlig ville jeg anbefalt samlivsterapi. Har den tro at det er bedre å ta tak i problemene med en gang før de blir for store å takle. Men så er det jo typisk med disse manne mannene at de ikke trenger hjelp og at det skal bli bedre. Dere er nødt til å gripe tak i dette nå, for i et slik forhold klarer du ikke å leve i i all verdens tid. Snakker selv av egen erfaring. Hos meg var situasjonen anderledes vi hadde heldigvis ingen barn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå