Gå til innhold

Hun: "Knull meg!"

Fremhevede innlegg

Gjest MikeWaters
Skrevet

Nei, ikke HVER gang Mikeyboy.. Men det hadde vært hyggelig om hun reagerte innimellom... sant?

Mer ber ikke jeg heller om.

Absolutt, men har du lurt på hvorfor hun ikke reagerer på dine tilnærmelser?

Hva sier hun?

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet

Det er visst sånt man ikke snakker om. Har prøvd og prøvd å snakke om sex med han.

Jeg ser den, da er det klart det kan bli vanskelig å få til noe konstruktivt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jaja, men mannen runker jo jevnt og trutt minst hver dag....

Skrevet

Selvfølgelig skal han TENNE SEXUELT når jenta hans kommer inn naken!!!!

Min mann gjør heller ikke det og da er det faktisk noe galt noe plass!!!

Hm.. stusser meg litt over dette.

La oss snu situasjonen. Du sitter å ser på noe, og typen din kommer inn naken. Vil du automatisk tenne på han da?

Dersom du ikke gjør det, er det ok? Siden du er kvinne?

Synes det isåfall er veldig rart. Å sette mannen i bås på den måten. Han SKAL tenne, men kvinner skal IKKE?

Gjest Eurodice
Skrevet

Hm.. stusser meg litt over dette.

La oss snu situasjonen. Du sitter å ser på noe, og typen din kommer inn naken. Vil du automatisk tenne på han da?

Dersom du ikke gjør det, er det ok? Siden du er kvinne?

Synes det isåfall er veldig rart. Å sette mannen i bås på den måten. Han SKAL tenne, men kvinner skal IKKE?

Noen kvinner er enkle i hodet og har et oppblåst ego, skjønner du. :ler:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener ikke at man SKAL tenne, men hadde vært hyggelig om han hadde vist interesse en gang i blandt ihvertfall. Men hvis typen hadde kommet naken inn i stua hadde jeg nok fort slått av TVen og heller konsentrert meg om han.

Skrevet

På dette punktet synes jeg meget synd på menn. Spesielt de menn med kjærester/koner som fremdeles i voksen alder, tror mannen er sexmaskin.

Mannen har faktisk følelser, de bekymrer seg, er småsyk, sexhormonene er lave (menn har syklus på tre mnd, damer en mnd syklus), og så videre og videre. JEG blir ikke sur eller fornærma eller tror at min mann ikke tenner på meg fordi han bare ønsker og kose. Og han blir ikke sur og fornærma eller forventer at jeg sprer bena fordi jeg ikke tenner ASAP. Vi er da voksne mennesker. Sex skal være kos, frivillig, nærhet, spennende, intimkontakt, etc.

Voks opp!

Både menn og kvinner:

Selvfølgelig, over tid bør man jo få timet et ligg eller to. Men er det NULL interesse av sex, så er det mer enn manglende tenning som er årsaken. (og har ingenting med å sprette naken forran parteren elle ei) Kanskje dere selv maser om sex for mye? oser det KRAV? Lut lei hele gubbefan/kjærringfan, sånn egentlig?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg bare fått noe kos så hadde det jo vært greit for min del. Men når han sier at han trenger litt frisk vinn så forsøker man jo da.

Skrevet

Har vært sammen med min mann i 10 år, Jeg kan komme i stua men joggebukse og hettegenser og vise at jeg er intr i litt kos så har jeg aldri opplevd at han skal se ferdig et program først.... :) Hadde jeg kommet naken hadde jeg nok ikke rukket bort til sofan før hendene hans var overalt på meg :) Elsker at mannen min tenner slik på meg. Og hadde nok stusset om jeg fikk beskjed om og vente.... mulig jeg har et feilbilde av menn, men jeg tror og "forventer" en sexuel reaksjon hvis jeg viser at jeg har lyst. :)

Skrevet

Menn tenner ikke bare de ser en naken kvinne - jeg kan godt se på forloveden min naken, og synes hun er nydelig, uten at jeg nødvendigvis blir seksuelt opphisset av det, noe som nok etter all sannsynlighet teller den andre veien.

Det er en skremmende oppfatning at menn tenker på sex hele tiden, og alltid er klar til dyst. Det stemmer ikke. Men denne oppfatningen har ført til at kvinner blir fornærmet og prøver å "presse" seg på mannen selv om han ikke er i form. Eller tror at det må være noe feil med mannen, eller med seg selv. Faktum er: Menn har ikke alltid lyst på sex.

Det er ikke grunn til bekymring før sexliver er helt og fullstendig mangelvare, synes jeg. Jeg har da blitt avvist av samboer en del ganger jeg, men jeg har ikke begynt å surmule og tro at det er noe feil med meg av den grunn. Eller henne, for den saks skyld. Noen ganger har man ikke lyst, mann eller kvinne, og det bør den andre parten respektere.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg sier jo at jeg ikke forvente at han har lyst hele tiden da. Men når han aldri har lyst føler jeg det er et problem.

Gjest Gjest
Skrevet

Absolutt, men har du lurt på hvorfor hun ikke reagerer på dine tilnærmelser?

Hva sier hun?

HAN Mike, HAN. Jeg er dame... :sukk:

Skrevet

Nei jeg sier jo at jeg ikke forvente at han har lyst hele tiden da. Men når han aldri har lyst føler jeg det er et problem.

Da har jeg misforstått det du har skrevet, og det beklager jeg :)

Gjest MikeWaters
Skrevet

HAN Mike, HAN. Jeg er dame... :sukk:

Sorry :) spm gjelder forresten uavhengig av kjønn!

Hva sier HAN?

Skrevet

Som jeg også skrev, hvis man aldri vil ha sex, så bør man sammen finne ut hvorfor. Og det kan ikke vi på KG hjelpe til med. Selv om vi vet temmelig mye, hehe! :lur:

Gjest Gjest
Skrevet

Sorry :) spm gjelder forresten uavhengig av kjønn!

Hva sier HAN?

Neh.. du vet. Det er ikke noe galt. Han er bare ikke noen dominerende type, lite aggressiv. Sex er det første han prioriterer vekk når han er sliten, trøtt, lei, stressa.. u name it. Og det blir det jo mye av med store og små barn, jobb, hus, hobby..

Han er en pragmatisk type, flink med hendene, teknisk kjapp i hodet, løsning på alle problemer. Men like pragmatisk hva sex angår, det er noe man gjør der og da når behovet melder seg, omtrent som når man er sulten eller må drite for den del... Ingen interesse for leketøy, undertøy, rollespill, fantasi.. ikke noe. Jeg vetta faen om han runker engang! Taus, gir aldri uttrykk for begjær eller hva han tenker om meg. Klassisk mann tror jeg...

Han sier at han vil, at han tenner, at han tenker mye på det, men at det liksom aldri blir noe av... uten at han riktig vet hvorfor. Han liker at jeg tar kontrollen og er med for fullt. But then again, so do I... og han gjør det ALDRI. Hvilket er avtennende for meg som er submissive.

Jo vi har det bra. Og vi har bra sex. Han er dyktig...når han vil. Men jeg har en lengsel i meg som aldri blir tilfredstilt med denne mannen, og det er en sorg. Jeg sliter med å føle meg stygg, uttilstrekkelig. Enda jeg ser selv at jeg er over gjennomsnittet for en på førti. Med mange barn. Rasjonalitet og følelser går ikke sammen. Slik er det bare.

Jeg respekterer. Lar være å mase eller presse. Gjør alle de riktige tingene. Men jeg bærer fortsatt på en sorg. For jeg har så mye mer, og ingen å gi det til. :sjenert:

Skrevet

Hmm, kommer hun naken og sier "knull meg", så blir hun pult, enkelt og greit! Jeg er glad i henne og hun elsker at jeg tenner....

:sengekos:

Skrevet

Jeg har mye mer og oftere lyst på sex enn kjærsten min.

Har flere ganger kommet inn til han i stua i sexy undertøy, eller naken og begynt å kysse på han osv. Eller jeg har sakt rett ut: "Knull meg!"

Også får jeg slike svar som at han er opptatt med å se på TV....

Så ser han ferdig programmet, og kansje et eller to til. Også kan han plutselig bestemme seg for å ha sex. Men da tar det litt tid for meg å bli kåt siden jeg da har blitt avist og begynt å tenke på andre ting istedet...

Føler meg så lite attraktiv da... Han tar aldri initativ til sex selv, og det er alltid jeg som gjør det. Har prøvd å ikke ta initiativ over lengre perioder før, men jeg ble ganske lei etter noen mnd uten sex.

Har slitt med det samme selv...har blitt noe bedre, men kjenner meg igjen. Tror vi kan trøste oss med at vi ikke er de eneste kvinnene som har det sånn... :sukk: Mager trøst ? Jepp...

Skrevet

Hva er det med menn og tv? Hvorfor har de så store problemer med å løsrive seg fra den? :klø:

Min eks kunne sitte timesvis foran tv'n, så og si hver bidige kveld hele uken. Da var han hinides verden rundt. Jeg måtte nærmest sette meg på han for å få noen som helst kontakt med ham.

Og så irriterte mennene blir når man forstyrrer dem! :angry: Når de sitter oppslukt foran tv'n, og det ikke hjelper å kle seg splitter naken engang, da begynner jeg å lure.... :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...