Gå til innhold

Hun: "Knull meg!"

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mye mer og oftere lyst på sex enn kjærsten min.

Har flere ganger kommet inn til han i stua i sexy undertøy, eller naken og begynt å kysse på han osv. Eller jeg har sakt rett ut: "Knull meg!"

Også får jeg slike svar som at han er opptatt med å se på TV....

Så ser han ferdig programmet, og kansje et eller to til. Også kan han plutselig bestemme seg for å ha sex. Men da tar det litt tid for meg å bli kåt siden jeg da har blitt avist og begynt å tenke på andre ting istedet...

Føler meg så lite attraktiv da... Han tar aldri initativ til sex selv, og det er alltid jeg som gjør det. Har prøvd å ikke ta initiativ over lengre perioder før, men jeg ble ganske lei etter noen mnd uten sex.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For når tv-programmet er ferdig så vil du ikke. For da har du jo begynt å tenke på andre ting...

Skrevet

Welcome to my world!! Du er ikke alene, tro meg! Jeg er jente, vi har vært sammen i to år, og jeg har også gjort slik som du maaaange ganger, men mannen blir bare ikke tennt, heller redd meg :((((

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jo jeg vil. Bare at da er ikke jeg klar til å gå rett på sak. Trenger noen minutter til å omstille meg.

Men skjønner ikke hvorfor han ikke vil når jeg kommer inn naken? Alle andre jeg har vært med har blitt helt gale da....

Skrevet

Mannen er da ingen maskin! Akkurat som deg så tenker han på annet/vil noe annet akkurat da DU er klar for sex.

At du er naken kvailifiserer vel ikke alltid for å bli ellevill og forkaste alle andre tanker og hoppe til køys. På samme måte som at du må omstille deg litt når han er klar for sex senere.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg er klar over at han ikke vil hoppe rett til køys med en gang da.... Men jeg har prøvd å kysse kose stryke osv over litt tid. Da snakker vi gjennom en times tv-program for eksempel. Men får ingen respons, innimellom får jeg slutt å tull a, jeg er oppttt ser du vel.

Skrevet

Sant det kosteskaft, igjen har vi bekreftet hvordan kvinner ser på saker og ting. Om en kvinne er naken så føler hun seg avvist og kan skape seg tragediehistorier omkring egen selvtillit og selvbilde,

- Men om en mann kommer naken så skal mannen forvente at kvinnen må kunne "omstille seg"...

Forstår dere nå at alt handler om at dere kvinner er i sentrum og vi menn må gå i omløp rundt dere?

Skrevet

Selvfølgelig skal han TENNE SEXUELT når jenta hans kommer inn naken!!!!

Min mann gjør heller ikke det og da er det faktisk noe galt noe plass!!!

Vi har problemer pga dette..Jeg blir jo helt vill og kåt hvis han kommer naken framfor meg.Hvorfor skal ikke han reagere likt??

Vi får se hvor lenge dette varer..Nei takke meg til menn som faktisk tenner på kvinnekroppen, slik mine forhenværende kjærester har gjort!

Gjest MikeWaters
Skrevet

Hvorfor skal ikke han reagere likt??

Nei si det, hadde det ikke vært herlig om vi alle sammen var skrudd sammen likt!

Skrevet

X'n min var slik. Vi hadde vært sammen i 1,5 år og jeg var generelt dårlig til å ta initiativ til sex. Så bestemte jeg meg for å endre på det, jeg kledde meg opp i nyinnkjøpt undertøy og hadde "motevisning" for han... han kunne ikke brydd seg mindre. Dagen etterpå kledde jeg meg opp i det ene undertøyet igjen, tok på meg en hatt og noen hæler og tenkte nå skal jeg få det til.... Det ble blank avvisning "HAN SÅ PÅ TV" ..... omg.... det ble slutt 6 mnd etter.

Min nåværende kjære som jeg har vært sammen med ett år stirrer intens på meg bare jeg tar av meg genseren.... han setter mye mer pris på meg enn x'n og helt ærlig: Jeg koser meg mye mer... :rødme:

Dere må ikke finne dere i å bli oversett sier nå jeg!

Gjest MikeWaters
Skrevet

Dere åpner et vepsebol kjære kvinner. Utallige menn har det slik som dere skisserer, og de får pent beskjed om å stappe'n tilbake i buksa til freda'n kommer :)

Skrevet

Dere åpner et vepsebol kjære kvinner. Utallige menn har det slik som dere skisserer, og de får pent beskjed om å stappe'n tilbake i buksa til freda'n kommer :)

Det vil jeg IKKE påstå er rett. Min mann har bare blitt avvist av meg 2 gange, og den ene var fordi jeg var dritings og bare ville sove.... og dette er på ett år.

Gjest Gjest
Skrevet

Og i solidaritet med dem, eller skam fordi vi er kvinner, som våre frigide medsøstre, så bør vi ikke si noe om det?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Innimellom er det helt greit å si nei til sex. Men ikke alltid....

Det finnes sikkert kvinner som ike er intr hvis mannen prøver seg.

Men jeg er ikke sånn. Jeg gjør alt jeg kan for å tilfredstille mannen...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Savner eksen min. Vi var i lag to år og hadde sex hver eneste dag. Uansett hvem som sa "skal vi knulle", svarte den andre "ja, ok". Hun jeg er i lag med nå har ingen sexdrift i det hele tatt, kan gå ca 1 måned mellom hver gang.

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

Og i solidaritet med dem, eller skam fordi vi er kvinner, som våre frigide medsøstre, så bør vi ikke si noe om det?

For all del, si hva du vil. Men det kan være greit å tenke på hvorfor man er i det forholdet man er, fraværet av sex har ofte en bakenforliggende årsak.

Hvis en kvinne spretter rundt naken foran sin mann og han heller vil se tv, så har han enten ikke lyst fordi noe er galt med forholdet, og/eller han rett og slett ikke har lyst. Begge deler bør være greit spør du meg. Om han ikke evner å sette ord på hva som er galt er jo det håpløst, men fremdeles hans fulle rett.

Jeg kan ikke forvente at min samboer skal spre beina bare fordi jeg spretter naken inn foran tv'en!

Endret av MikeWaters
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, ikke HVER gang Mikeyboy.. Men det hadde vært hyggelig om hun reagerte innimellom... sant?

Mer ber ikke jeg heller om.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Det vil jeg IKKE påstå er rett. Min mann har bare blitt avvist av meg 2 gange, og den ene var fordi jeg var dritings og bare ville sove.... og dette er på ett år.

Ok, da er det vel slik da! Har du ingen glede av denne sexen du "gir" bort?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vårt forhold ellers er helt fantastisk. Vi har det kjempe fint sammen og vi kan snakke om alt. Men hos han sier det liksom stopp nå det kommer til "under dyna"samtaler.... Det er visst sånt man ikke snakker om. Har prøvd og prøvd å snakke om sex med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...