Gå til innhold

Hjelp! Antivirus-eksperter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger et råd.. Vi har installert PC-cillin antivirusprogram på vår maskin. Nå viser det seg at vi ikke klarer å få oppdatert det, fordi programmet ikke skjønner at vi er på nett, og det er ei stund siden siste oppdatering. Vi må vel kanskje innstallere programmet på nytt da. Men jeg lurer; er dette et bra antivirusprogram. Skal vi ordne oss med nytt program? Er det noen bra gratisprogrammer? Jeg er en idiot på data, så vær så snill og svar meg raskt. Jeg kjenner liksom virusene strømmer på meg.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere internett abonnement hos Telenor får dere Norton Antivirus gratis - og det er det beste antivirusprogrammet som finnes.

Gjest Anonymous
Skrevet

PC-Cillin er privatbruker-versjonen av Trend Antivirus fra Trend Micro. Det er et godt produkt, og gjør det det skal gjøre.

Det har på et eller annet tidspunkt vært småproblemer med de fleste antivirus programmer, men det eneste programmet jeg har hatt gjennomgående trøbbel med i en årrekke (jeg jobber i IT-bransjen), er Norman AntiVirus. Ja, det eneste norskproduserte produktet. :( Det har laget utallige systemkræsj på PCer og servere, fått maskiner til å bli ulidelig treige, og nå sist: Latt maskiner få virus uten å melde fra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...