Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Hei! Jeg skal på date men har egentlig null greie på klær, spesielt kjoler. Daten er på dagen, så jeg er veldig usikker på hva som er for pynta, kunne gjerne tenkt meg å brukt en kjole, men hvor lang bør den være? og hva er passe farge? trenger virkelig hjelp og råd.
phronima Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Hva slags date er det? Hvor skal dere være, hva skal dere gjøre? Er det første date?
annamaria8 Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Ta på deg noe som er deg, som du er komfortabel i. Det er jo tanken at mannen skal bli kjent med deg. Kan du ikke kle deg slik du ville ha gjort for en venninnelunsj?
phronima Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Den passe fargen er en du kler - enkelt og greit. Du kan jo for eksempel skille deg ut litt fra mengden med en petrolgrønn eller plommelilla kjole, fremfor å kjøre safe med sort. Du sier ikke hvor gammel du er, men knelengde er som regel mest kledelig og anvendelig. Om du føler deg for pynta, kan du alltids slenge en litt slapp, åpen cardigan over kjolen. Iom at det er lunchdate, ville jeg valgt en kjole i et matt materiale som bomull. Hva slags stil du kjører er opp til deg selv. Hva liker du å gå i? Velg et plagg som er i din stil. Du skal jo tross alt vise hvem du er her, så å legge til seg en helt annen stil for anledningen er jo lite vits i. Det er kanskje en klisjé, men det viktigste er at du er komfortabel i klærne dine. En som kontinuerlig drar i skjørtekanten, er usikker på hælen på skoene sine eller som ser ut som om hun har kledd seg ut, er aldri særlig sexy uansett. Om du ikke vil ha skjørt, går det jo fint med et par bukser eller et skjørt. Om du kunne fortalt litt mer om deg selv, type kroppsfasong, hvilke farger du kler, hva slags stil du har, alder osv, kan jeg gjerne komme med mer konkrete tips om ønskelig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 jeg er 21. Har ganske store hofter og rumpe, mens ganske smal rundt midjen. Jeg trives vel best i bukser, men hadde bukse på meg første gangen jeg traff han, så kunne tenkt meg å vise han en litt mer jentete utgave denne gangen. men jeg føler litt at kjole kanskje blir litt for pynta, men det gjør det kanskej ikke?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 hvilken farge jeg kler er jeg litt usikker på, men bruker mest mørke farger, sånn som mørke blå, eller grønn, også rød. Er naturlig mørk i håret, men har ganske lys og blek hud. Tusen takk for hjelp.
Glynis Skrevet 11. mai 2010 #9 Skrevet 11. mai 2010 (endret) Jeg synes ikke du skal gå med noe du ikke er vant til å gå med. For meg ville ikke kjole vært for pynta, men jeg går med kjole til alle døgnets tider, fordi det kler stilen min og jeg føler meg mest komfortabel i kjoler. Derfor ville jeg f.eks. aldri funnet på å slå meg løs med et blyantskjørt på date, fordi jeg ikke hadde vært 100 % komfortabel med det. Ta på deg en pen, sommerslig topp og bukse, du. F.eks. en mønstrete blå silketopp. Endret 11. mai 2010 av Glynis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå