Gå til innhold

grunnen til menn foretrekker langt hår

Gjest green tea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er svært enig!

Hår ned til korsryggen på ei dame er HOT :D

Langt hår er nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter må da ha langt hår, noe annet går jo ikke. Jo lenger, jo bedre egentlig. I hvert fall ikke kortere enn ned til nakken (og helst nedenfor skuldrene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Langt hår er praktisk å holde henne fast i i doggy-style.

Det er det også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ja til langt hår på jenter! Fatter ikke hvorfor uneg kvinner klipper seg altfor kort. Det kan man ha når man blir eldre, og håret mister glans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort hår på jenter kan være dødsstilig og lekkert, men må si at langt, sunt hår er det som virkelig er vakkert. Skjønner godt at menn tiltrekkes av det! Har langt hår selv, når det har vært kortere (type til skuldrene) har jeg følt meg mindre feminin, på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kort hår fordi håret mitt er tynt, og slutter å vokse når det kommer lengre ned enn skuldrene. Det blir flisete og stygt nederst, og derfor ser det ut som om jeg har mer volum når jeg har kort hår.

Skulle gjerne hatt langt hår, men dessverre må man leve med det man har. Heldigvis har jeg en ansiktsfasong som fungerer veldig bra til kort hår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Jeg har kort hår fordi håret mitt er tynt, og slutter å vokse når det kommer lengre ned enn skuldrene. Det blir flisete og stygt nederst, og derfor ser det ut som om jeg har mer volum når jeg har kort hår.

Skulle gjerne hatt langt hår, men dessverre må man leve med det man har. Heldigvis har jeg en ansiktsfasong som fungerer veldig bra til kort hår ;)

Hva med løshår??Ikke exstentions,men clip on.Men skjønner deg godt det finnes jenter som kler kort hår veldig.Da bør man heller gå med det man kler og ikke bare pga det er inn/fint.Kort hår er også lekkert og kan være super feminint kommer vel ann på dama:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med løshår??Ikke exstentions,men clip on.Men skjønner deg godt det finnes jenter som kler kort hår veldig.Da bør man heller gå med det man kler og ikke bare pga det er inn/fint.Kort hår er også lekkert og kan være super feminint kommer vel ann på dama:)

Jeg tror faktisk ikke jeg gidder å bruke clip-ons, klarer meg med det håret jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.greathairstyletips.com/why-men-prefer-long-hair-on-women/

grunnen til menn foretrekker langt hår.

jeg hvil si at et langt friskt hår er finere en kort hår.

det er da min menig.

jeg hvil også ha andre jenter/kvinners menig.

Når det gjelder artikkelen så kan det være noe i teorien, men jeg syntes den var litt i overkant lettvindt. Tror nok det er mer komplekse sammenhenger som ligger bak det vi finner attraktivt.

Når det gjelder langt hår. Ja. Jeg syntes i de aller fleste tilfeller at langt hår er penest og helt klart mest atraktivt. Det trenger ikke å gå ned til midjen. Ned til skuldrene for eksempel er veldig pent syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Langt, friskt hår er tegn sunnhet.

Jeg har selv langt hår (til midjen), og kan ikke tenke meg å ha det noe kortere. Hadde hårlengde til nakken en stund, da følte jeg meg mindre feminin. Langt hår er pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så synes jeg at kort hår like gjerne som langt kan være vakkert og feminint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så synes jeg at kort hår like gjerne som langt kan være vakkert og feminint :)

:rødme:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...