Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Waiting
Skrevet

Hei!

Jeg har hatt et forhold til en jente i 2 år. Vi er studenter så vi har aldri bodd ilag. Forholdet har bestått av mye frem og tilbake, med mye krangling. Nå har hun kommet frem til at hun har mistet følelser for meg, og at vi ikke er sammes lengre. Hun glad i meg og ønsker at vi treffes. Vi har også fortsatt sex.

Jeg vet ikke riktig hvordan jeg skal forholde meg til dette at hun trenger tid.

Jeg har også følelser og det blir vanskeligere og vanskeligere for meg å treffes når jeg ikke har mistet følelser.

Hva bør jeg gjøre? Sitter liksom å venter på om hun skal ønske meg igjen? Sitter jeg å venter på at hun skal treffe noen annen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

hei!

nå er jeg jente men jeg opplevde at exen min gjorde det samme. trenger man tid mener jeg man ikke skal omgåes, ha sex eller oppføre seg som kjærester. vet det er vanskelig for deg å sette beinet ned. MEN jeg tror du burde. jeg kasta bort et år med min ex på å hoppe ut og inn av forholdet. noen ganger droppa han ut. andre ganger droppa jeg ut men vi endte alltdi opp igjen sammen men forholdet i denne perioden var stressende og mer vondt enn godt. det gikk et år, så fikk jeg nok. kutta han helt ut og jeg har ikke angra et sekund.

vi er gode venner i dag og jeg har fått meg en ny en. som er 10 ganger bedre enn det jeg kom ifra:)

så det du burde gjøre er å la henne være. ikke ha sex med henne eller treffe henne på en stund. jeg vet det er vanskelig men det er faktisk det beste du kan gjøre for din egen del. det er ikke rettferdig at ho skal holde deg på gress, for det er det ho gjør selv om det kanskje ikke er bevisst

Skrevet

Hei TS

Jeg tror ærlig talt ikke på forhold, der en, etter at det er slutt, skal være sammen uten å være sammen, hvis du skjønner hva jeg mener! Hvis hun har gjort det slutt, så synes jeg du skal forholde deg til deg og ikke gå inn på en "halvveis" løsning. Det kan i verste fall føre til at du spiser smuler mens du beiter og før du vet ordet av det så blir det bom stopp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...