Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk meg kjæreste for 1 mnd siden, familien hans la meg til på facebook (en søster, en bror) ganske lenge før vi ble sammen fordi de hadde hørt så mye om meg.

Nå har bestemoren deres dødd, samt at lillesøsteren har bursdag i dag. Er det ekstremt merkelig om jeg sender en privat beskjed på facebook der jeg gratulerer og kondolerer i samme slengen? Er redd det skal være upassende, men skulle egentlig møte dem nå til helgen (men det utgår jo fordi bestemoren døde) så jeg vet ikke helt hva jeg burde gjøre.

Vanskelig dette her...

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Synes gjerne du kan gjøre det.

Skrevet

Hvis de er av typene "aktive-Facebookere" så kan du godt gjøre det, er jo hyggelig å vise at du bryr deg!

Skrevet

Vel du skulle jo møte dem, da hadde du jo gratulert (og kondolert hadde det ikke vært avlyst).

Du viser jo at du vil prate med hans familie. Ikke noe er jo bedre.

Gjest Spinell
Skrevet

I og med at det også er en kondolanse ville jeg sendt en hilsning som personlig melding (eller det heter kanskje bare melding på FB?). Da kan man formulere seg litt mer privat enn om man skriver på veggen til folk. Hadde hilsningen kun vært en gratulasjon, ville jeg skrevet den på veggen til den det gjelder, uten tvil.

Gjest Syringa_Lilac
Skrevet

Tror nok eg hadde skrevet ein gratulasjonsmelding på veggen og ein kondolanse melding (PM) til innboksen.

Skrevet

Jeg droppa kondolansen, skrev gratulerer på veggen hennes. Kommer til å sende med et kondolansekort til begravelsen tenkte jeg, er det en grei ting å gjøre?

Min kjæreste skal jo dit og tenkte å sende det med ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...