Djungelvrål Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 (endret) Frokost: 1 slurk vann og 2 bortføkne alker Lunsj: En kvart luftbolle og en sup lunken kaffe. Middag: 1 liten tallerk ventesuppe og en slurk kokt vann. Kvelds: Bare litt luft siden det ikke er så lurt å spise på kvelden. Høres dette ut som et fornuftig kosthold? Tenker at dette skal øke forbrenningen på sikt. Skal gå ned 34 kg på 2 uker. Tips? Endret 11. mai 2010 av Vinnie
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Ærlig talt, du må da trene i tillegg. ...:gjeiper:
Djungelvrål Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2010 uff ja, tenkte å gå å hente posten hver dag.. det tar 7 sekunder men jeg går i høyt tempo med sånne gåstaver. Da blir det effektiv trening for armene også.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 uff ja, tenkte å gå å hente posten hver dag.. det tar 7 sekunder men jeg går i høyt tempo med sånne gåstaver. Da blir det effektiv trening for armene også. Det er superbra! Synes kanskje du skal kutte ut lufta på kvelden, eller i alle fall passe på å puste veeeldig godt ut. Lagring av luft i lungene vil vises på vekta, vet du.
Djungelvrål Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2010 Takk for tips Glemte å skrive at som mellom-måltid spiser jeg noen ganger 2 solsikkefrø m/skall, en halv tynn skive barkebrød eller en blå drue uten skall. (bare hvis jeg får lyst på noe søtt) I helgene koser jeg meg noen ganger med fuglefrø. Har i tilleg tenkt å begynne med sit-ups. Skal ta 1 sit-up annenhver kveld. (skal jo ha en dag opphold for ikke å overbelaste musklene.
Gjest Pet Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 2 bortføkne alker Dette synes jeg hørtes godt ut. Har du oppskrift?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Har ikke du noe bedre å drive med enn trolling?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 Frokost: 1 slurk vann og 2 bortføkne alker Lunsj: En kvart luftbolle og en sup lunken kaffe. Middag: 1 liten tallerk ventesuppe og en slurk kokt vann. Kvelds: Bare litt luft siden det ikke er så lurt å spise på kvelden. Høres dette ut som et fornuftig kosthold? Tenker at dette skal øke forbrenningen på sikt. Skal gå ned 34 kg på 2 uker. Tips? Du kan legge inn et måltid med stuede grønne kommodeben for å få litt ekstra energi til sit-upen som du skal ta.
Lykkelitenen Skrevet 11. mai 2010 #9 Skrevet 11. mai 2010 Ser veldig bra ut, men kanskje legge inn et lite mellommåltid? 5-6 måltider totalt pr dag holder energien gjevnt og du blir ikke sulten mellom måltidene, siden blodsukkeret holder seg stabilt. Kanskje sleike en tom yoghurtboks eller spise en tørr spagethitråd?
Djungelvrål Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. mai 2010 Haha..stuede grønne kommodeben,tom yougurtboks og tørr spagettitråd mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Og anonym bruker..dette er ikke trolling! Er val ganske opplagt at det er tull. Må jo kunne tøyse litt. :gjeiper:
Djungelvrål Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 11. mai 2010 bortføkne alker vet jeg ikke hva er.. men det var noe de voksne sa når jeg var liten det var snakk omm dårlig råd eller lite mat. Vi skal ha bortføkne alker og ventesuppe til middag..og vi barna bare glante.
Djungelvrål Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 11. mai 2010 Har ikke du noe bedre å drive med enn trolling? Tørkede trolletånegler er noe jeg vurderer å bruke som en spennende ingrediens i ny middag. Noen som vet hva som passer til? Rekved eller ukesgammelt potetskrell kanskje??
Dyregod Skrevet 11. mai 2010 #13 Skrevet 11. mai 2010 Genialt. Tror virkelig jeg skal prøve alle disse fantastiske tipsene!
Dyregod Skrevet 11. mai 2010 #14 Skrevet 11. mai 2010 Hullet i smultringen har jeg hørt er meget slankende!
Pingting Skrevet 11. mai 2010 #15 Skrevet 11. mai 2010 Hallo, nå synes jeg du får i deg alt for få næringsstoffer. Jeg ville begynt å ta vitamintilskudd. Hvis du dytter en vitaminpille under overleppa (slik man gjør når man snuser), så holder den hele uka.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #16 Skrevet 11. mai 2010 bortløpen hare er veldig godt..som en middagsvariasjon til forløpen alke mener jeg.
Nidorina Skrevet 11. mai 2010 #17 Skrevet 11. mai 2010 Hallo, nå synes jeg du får i deg alt for få næringsstoffer. Jeg ville begynt å ta vitamintilskudd. Hvis du dytter en vitaminpille under overleppa (slik man gjør når man snuser), så holder den hele uka. Hahaha! Jeg ville nok ha droppet luften på kvelden. Det blir lagret som fett umiddelbart.
Mir Skrevet 11. mai 2010 #18 Skrevet 11. mai 2010 Haha =) Det var koselig å få seg en god latter! Flott inlegg
Lykkelitenen Skrevet 11. mai 2010 #19 Skrevet 11. mai 2010 trolleneglene fungerer utmerket som krydder for å piffe opp det meste. Knus i en morter og bruk som vanlig krydder. Men velg den tørkede versjonen, de har mer smak, så da bruker mindre mengde og får færre kalorier
Bringebærjenta Skrevet 11. mai 2010 #20 Skrevet 11. mai 2010 Åh, jeg elsker luftboller. De er liksom så.... luftige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå