Gå til innhold

15 intense minutter på trampolina, blodsmak i munnen !? HERREJEMINI effektiv trening !

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Og jeg er ikke dårlig trent altså, jeg klarer 45 minutt intenst på mølla uten problemer, så dette var nytt for meg, kan anbefales !!! GOD trening ! Hadde trodd jeg skulle klare 30 min, men 15 min holdt meeeeeeeer enn nok !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som trener på trampolinen, bruker dere en stor eller liten trampoline?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stor 3x3 diameter, fått kjøpt på "Extra Leker" ! GENIALT, 2100 kroner og både jeg og ungene har glede av det !

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte ei stor ei på jysk til 1000,-. Super trening det, kan ikke sammenlignes med de pittesmåe trampolinene mtp du kan hoppe endel på rumpa og slikt på de store.

Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg å trent på trampoline siden jeg har en i hagen, men jeg har et annet problem: Jeg lekker når jeg hopper. Selv om jeg NETTOPP har vært på do så kommer det små dråper ut =( Det er helt grusomt!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ta på et bind og hopp og vær glad :D Har du født barn ? Kanskje du burde trene opp den musklen ved kniping ?

Skrevet

har nok ikke født barn, og det ble ikke et problem før jeg rundet 17 år husker jeg.... kanskje jeg burde gjøre det ja :fnise:

Skrevet

Hahah,ja. Det er helt SYKT god trening. :D Skal mye til før jeg får blodsmak i munnen på selv de verste intervalltreninger, eller Superhigh-90 spinninger, men på trampolina så går det knappe kvarteret. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...