blå Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har en pen kjole i lys cremefarge (mot beige), den har små blomster i rødt utover hele kjole og går til kneet. Kan jeg gå i denne kjolen? Jeg har også et pent sjal i off white, blir dette helt feil. Jeg vet jeg ikke skal gå i kritthvitt, men bør jeg også styre unna off white og creme???
Gjest strykebrett Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Så lenge det er mønster i farge over hele kjolen så kan jeg ikke se at det er noe problem. Hvis du syns det blir litt mye lyst kan du jo kanskje ta et sjal i en annen farge. Lengden høres helt ok ut.
Gjest Syringa_Lilac Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Kjolen går nok, men da bør du nok ha fargerikt tilbehør og la sjalet bli heime.
Gjest Bianca26 Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 (endret) Jeg har en pen kjole i lys cremefarge (mot beige), den har små blomster i rødt utover hele kjole og går til kneet. Kan jeg gå i denne kjolen? Jeg har også et pent sjal i off white, blir dette helt feil. Jeg vet jeg ikke skal gå i kritthvitt, men bør jeg også styre unna off white og creme??? Du har ikke bilde av den? Og hva farge er det på blomstene? Litt usikker på hvor lurt det er å gå i en kjole i de fargene. Er mange brudekjoler som er i offwhite og creme Endret 10. mai 2010 av Bianca26
Sunshine Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Legg inn bilde av den så er det lettere å vurdere
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Du har ikke bilde av den? Og hva farge er det på blomstene? Litt usikker på hvor lurt det er å gå i en kjole i de fargene. Er mange brudekjoler som er i offwhite og creme Jeg har en pen kjole i lys cremefarge (mot beige), den har små blomster i rødt utover hele kjole og går til kneet. Selvsagt kan du gå i kjolen
Athene Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 Hadde det vært mitt bryllup hadde jeg ikke reagert i det hele tatt, for min del kunne gjestene komme i hvitt så lenge det ikke var en brudekjole. Men etter å ha lest litt her inne, og også etter å ha sett nære venninner bli bridezilla i det dagen nærmer seg, er det aldri godt å vite hvordan bruden reagerer. Ei venninne maser fortsatt om hun som dukket opp med hvite sko (!) i bryllupet hennes. Min tommelfingerregel når det kommer til antrekk: er jeg usikker på om det er passende finner jeg noe annet. Det er ikke behagelig å gå i et selskap og ikke føle seg helt vel.
blå Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2010 takk for svar. Jeg har ikke noe bilde av kjolen. blomstene er i rødt/rosa og grønt. Jeg tror jeg skal prøve å finne en jakke eller noe med farge i. Når det kommer til sko har jeg champanjefargede sko??? Er det feil??
Gjest annemor30 Skrevet 11. mai 2010 #11 Skrevet 11. mai 2010 takk for svar. Jeg har ikke noe bilde av kjolen. blomstene er i rødt/rosa og grønt. Jeg tror jeg skal prøve å finne en jakke eller noe med farge i. Når det kommer til sko har jeg champanjefargede sko??? Er det feil?? Nei, kjære deg, gå i det du har:-) Høres kjempe fint ut:-) Så lenge du ikke er forloveren kan jeg ikke se problemet i det hele tatt jeg da:-) Viktigse er vel at du kommer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå