Gå til innhold

antrekk i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en pen kjole i lys cremefarge (mot beige), den har små blomster i rødt utover hele kjole og går til kneet.

Kan jeg gå i denne kjolen?

Jeg har også et pent sjal i off white, blir dette helt feil. Jeg vet jeg ikke skal gå i kritthvitt, men bør jeg også styre unna off white og creme???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier ja, men det er min mening da

Gjest strykebrett
Skrevet

Så lenge det er mønster i farge over hele kjolen så kan jeg ikke se at det er noe problem. Hvis du syns det blir litt mye lyst kan du jo kanskje ta et sjal i en annen farge. Lengden høres helt ok ut.

Gjest Syringa_Lilac
Skrevet

Kjolen går nok, men da bør du nok ha fargerikt tilbehør og la sjalet bli heime.

Gjest Bianca26
Skrevet (endret)

Jeg har en pen kjole i lys cremefarge (mot beige), den har små blomster i rødt utover hele kjole og går til kneet.

Kan jeg gå i denne kjolen?

Jeg har også et pent sjal i off white, blir dette helt feil. Jeg vet jeg ikke skal gå i kritthvitt, men bør jeg også styre unna off white og creme???

Du har ikke bilde av den? Og hva farge er det på blomstene?

Litt usikker på hvor lurt det er å gå i en kjole i de fargene. Er mange brudekjoler som er i offwhite og creme

Endret av Bianca26
Skrevet

Legg inn bilde av den så er det lettere å vurdere :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke bilde av den? Og hva farge er det på blomstene?

Litt usikker på hvor lurt det er å gå i en kjole i de fargene. Er mange brudekjoler som er i offwhite og creme

Selvsagt kan du gå i kjolen :)

Skrevet

Hadde det vært mitt bryllup hadde jeg ikke reagert i det hele tatt, for min del kunne gjestene komme i hvitt så lenge det ikke var en brudekjole. Men etter å ha lest litt her inne, og også etter å ha sett nære venninner bli bridezilla i det dagen nærmer seg, er det aldri godt å vite hvordan bruden reagerer. Ei venninne maser fortsatt om hun som dukket opp med hvite sko (!) i bryllupet hennes.

Min tommelfingerregel når det kommer til antrekk: er jeg usikker på om det er passende finner jeg noe annet. Det er ikke behagelig å gå i et selskap og ikke føle seg helt vel.

Skrevet

takk for svar. Jeg har ikke noe bilde av kjolen. blomstene er i rødt/rosa og grønt.

Jeg tror jeg skal prøve å finne en jakke eller noe med farge i.

Når det kommer til sko har jeg champanjefargede sko??? Er det feil??

Skrevet

Nei skofarge hadde jeg ikke brydd meg noe om.

Gjest annemor30
Skrevet

takk for svar. Jeg har ikke noe bilde av kjolen. blomstene er i rødt/rosa og grønt.

Jeg tror jeg skal prøve å finne en jakke eller noe med farge i.

Når det kommer til sko har jeg champanjefargede sko??? Er det feil??

Nei, kjære deg, gå i det du har:-) Høres kjempe fint ut:-) Så lenge du ikke er forloveren kan jeg ikke se problemet i det hele tatt jeg da:-) Viktigse er vel at du kommer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...