fjellgeit Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har lyst til å pakke minst mulig.. Hvor pent må man kle seg for å ikke føle seg idiot inne på hotellområdet? (skal ikke spise middag der, bare frokost) Kan man bruke olabukse?? Dumt spørsmål men....
Christiane_W Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Har bodd på Hotel Russell (****) og Claridges' (*****), og må innrømme at på Claridge's følte jeg meg IKKE vel med jeans til frokost, ble litt for stivt. På Hotel Russell var det ikke noe problem, der var det litt mer uformelt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Bruk noen pene (og rene, ikke hullete!), gjerne mørke jeans med en søt tunika over? eller jeans med t-skjorte og blazer til. ikke jeans og en kjedelig genser, det ser for slaskete ut.
Nienna83 Skrevet 12. mai 2010 #4 Skrevet 12. mai 2010 Vi er luksusdyr og bor stort sett bare på luksushotell hvor enn vi drar. Og det jeg liker best ved slike steder er at man kan gå i akkurat det en selv vil. Man betaler dyrt for å være der og da går de ikke rundt og ser rart på deg dersom du dukker opp i joggebukse, fordi de regner med du vet hva du selv gjør. Akkurat som på første klasse på fly =)
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 nei, vi ser rart på sånne harryfanter som deg. nyrike tror de kan gjøre som de vil og tenker aldri over hvordan andre reagerer, synes det er helt grusomt jeg..
IdaEmilia Skrevet 14. mai 2010 #7 Skrevet 14. mai 2010 kan du ikke bare ta på deg penere klær da? selv ville jeg aldri fått det problemet fordi jeg aldri går i jeans (eller bukse generelt) og pynter meg hver dag. Men jeg ville følt meg litt ukomfortabel...
Kosteskaft Skrevet 14. mai 2010 #9 Skrevet 14. mai 2010 Som noen sier, kommer jo ann på buksa. Hel og ren og relativt ny burde være ok. Rike folk går i jeans de også. Joggebukse til frokost er feil uansett prisklasse, er nå min mening. Kan også være forskjell fra hotell til hotell da. Noen hoteller kanskje mest businnesfolk og da er jo folk gjerne mer formelt kledd.
Kontormus Skrevet 15. mai 2010 #10 Skrevet 15. mai 2010 Jeg hadde ikke følt meg vel i matsalen hvis jeg så ut som om det var 2 min. siden jeg velta meg ut av senga. Men sånn bortsett fra det så tror jeg ikke jeg hadde orka tenke så mye på det så lenge tøyet var rent og helt og en smule dannet selvfølgelig. (Dvs. ikke "lang genser" uten noe under eller utringing ned til navlen). Resonementet er enkelt: Er hotellet der for oss, et sted vi bor når vi besøker en by og som vi betaler for, eller er vi invitert av hotellet kun for å være deres gjester? Sannsynligvis det første.
Frøken Helene Skrevet 16. mai 2010 #11 Skrevet 16. mai 2010 Hmmm...Tror jeg hadde droppet dongeribuksen ja. Dongeri kan være ganske fy-fy i England, fikk f eks ikke lov til å gå med dongeri på den skolen jeg jobbet på der borte. Samme vet jeg er tilfelle på mange andre arbeidsplasser. Tror heller jeg hadde tatt tights, skjørt eller svart bukse.
Gjest smurfen Skrevet 16. mai 2010 #12 Skrevet 16. mai 2010 kjøp ei svart dressbukse. Den kan du kombinere med en t-skjorte for casual eller med en sædeles stilig tunika eller topp for stil. eller blyant skjørt. men uansett.. dette er folk du aldri møter igjen.. Drit i hva de mener, vil du ha på dongri, så ha på dongri:-)
missLynch Skrevet 18. mai 2010 #13 Skrevet 18. mai 2010 Jeg mener det er enormt stor forskjell på "jeans" og "jeans": det finnes tights-aktige hullete jeans- og så har du mørkeblå, klassiske, veldig ordentlige jeans, som ser superlekre ut sammen med en hvit skjorte eller t-skjorte, og klassiske sko/pumps. Her må man bare føle fornuften og hjertet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå