Gå til innhold

Jeg vil glede kjæresten min..

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en ganske spandabel kjæreste. Vi har vært sammen i kun to måneder, og han har allerede handlet parfyme, blomster og en DYR ferietur til meg. Ok, han tjener bra mens jeg bare er student. Uansett, så vil jeg glede ham på et vis. Men hva? Tenker kanskje en gave, men er utrolig dårlig på dette her. Vi er ofte ute å spiser, og lager ofte god mat hjemme også. Så føler det må bli litt mer spenstig enn som så. Trenger sårt tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelagde gavekort koster ingen ting og kan være morsomme :) Bare skriv ned ting som: massasje, hans valg av middag/film en kveld (hvor du lager måltidet han har lyst på), eller lignende og la han velge når/hvor han vil bruke dem.

Skrevet

Planlegg en helg på dine premisser (i forhold til økonomi). Gi han gaver etter din lommebok. Jeg har også en kjæreste med vesentlig bedre råd enn meg. Jeg har ikke sjans til å matche hans gaver og utenlandweekender. Nå har vi vært sammen endel lengre enn dere (2 år), så vi har vært på mange turer og utvekslet mange gaver. Men de fineste turene har vært når jeg har dratt han med på fjellet, til ei enkel koie av ei hytte, med grillmat og kartongvin. Eller når jeg har tatt han med på innsjø/fisketur med overnatting i telt. Kaffelars og grillpølser på spikkede spyd, etpar pils til kjøling i vannet. Den gaven jeg vet ha verdsetter mer enn alt annet var en gammel bokklassiker jeg fant i en brukthandel for 65kroner. En kveldstur med kakao i sekken på en onsdag er også veldig flott. Pakk en sekk, kakao, pledd, telys. Reis til nærmeste vann, sett dere under et tre og nyt stillheten, utsikten og hverandre.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det var gode forslag som jeg skal ta med meg. Flere forslag tas mot med takk :)

Skrevet (endret)

Min sambo har en riktig klock-fetisch! Han har typ 5 stycken überspejsade som han växlar mellan i veckan, och jag har en, haha.

Min väninna gjorde en jättegullig grej till sin sambo när de var nykära. Hon anordnade en skattjakt! Hon satte upp post-it-lappar lite överallt i lägenheten med ledtrådar till nästa och till slut var han framme vid skattkistan. Jag husker bara inte vad han fick, men det behöver ju inte vara något mer speciellt än en påse godteri egentligen. ;)

Annars är ju en fin middag med tända ljus helt underbart och något som man definitivt inte tröttnar på. :)

Endret av LetThemEatCake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...