Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler selv jeg har begynt å få litt dårlig syn i det siste, og det ligger egentlig i familien å bruke briller. Har tenkt å dra til øyelege for å sjekke meg snart. Har tenkt på at hvis jeg skal ha briller, så vil jeg ha sånne "nerdebriller". Tror ikke jeg kler noe annet egentlig.. Men aner ikke hvor man finner slike (både med hvit og svart infatning), som faktisk har styrke. Finner bare slike fake som enten bare har gjennomsiktig glass eller ikke noe glass.

Noen som vet hvor man kan finne slike briller med styrke?:)

og med nerdebriller mener jeg slike:

post-35049-1273518708,2626_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har vel sånne hos de fleste optikere. Specsavers har i alle fall.

Skrevet

De har vel sånne hos de fleste optikere. Specsavers har i alle fall.

fant ingenting på hjemmesiden dems hvertfall :(

Gjest strykebrett
Skrevet

du kan ta en titt på favoptic, tror jeg har sett noe lignende der. Jeg har briller derfra og er kjempefornøyd. At det i tillegg er billig skader jo ikke det heller.

Skrevet

du kan ta en titt på favoptic, tror jeg har sett noe lignende der. Jeg har briller derfra og er kjempefornøyd. At det i tillegg er billig skader jo ikke det heller.

Vet du om det er mulig å kjøpe kun innfatning hos dem?

Gjest strykebrett
Skrevet

Vet du om det er mulig å kjøpe kun innfatning hos dem?

Du kan kjøpe med glass uten styrke i ale fall, eller med solbrilleglass, prgressive glass eller hva det skal være. Men uten glass i det hele tatt vet jeg ikke om går an. Du kan jo sende de en mail og høre.

Skrevet

fant det der ja :D tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...