Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har et problem som hovedsaklig sitter mest i hodet mitt. I fjor sultet jeg med ned i vekt, og ble veldig tynn (168 cm, 49 kg). Noen mente jeg var "styggtynn", men jeg fikk også mange komplimenter for kroppen min. Etter sommeren begynte jeg å spise veldig mye, og nå veier jeg 65 kg(!). Jeg er fortsatt ganske fornøyd med kroppen min, jeg har former uten å være tykk. Men her er problemet. I sommer skal jeg til det samme feriestedet som jeg var på da jeg var på mitt tynneste, og jeg er redd for hva folk kommer til å tenke. For jeg møter alltid på mange kjente der, og de vil jo se at jeg har lagt på meg, da jeg kommer til å måtte gå i bikini der. Dette stresser meg veldig, for jeg hadde jo ikke tenkt over det om jeg alltid hadde vært som nå! Jeg synes egentlig kroppen min er ganske fin nå, men er redd for hva de andre vil tenke, siden jeg var så tynn i fjor. Helt fornøyd er jeg ikke, men skal trene og spise sunnere frem mot sommeren, for å bli litt strammere og gå ned kanskje 5 kg. Har nå innsett at en sunn vekt for meg ikke er så lav som 49 kg, og at jeg kan veie en del mer og faktisk se bedre ut. Men hvordan skal jeg klare å ikke bekymre meg for hva de andre vil tenke?
Inx Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Lat som om du ikke bryr deg og så blir det sånn ganske raskt tror jeg
Asteria Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Jeg tenker at du helt sikkert ser sunnere og friskere ut slik du er nå.. så om de glaner så er det i positiv forstand... Ikke tenk noe mer på det, kos deg istedet
Gjest lolita___ Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hei du:)Jeg er like høy som deg og veier 68 kg:)Var også slik som deg før ganske tynn så startet jeg med p piller og la på meg mye.Men jeg er fornøyd har en kropp med former,noe jeg ikke hadde før.Jeg synest ikke du skal slanke deg det er akkuratt passe vekt,kanskje bare jogge noen ganger i uka for å stramme opp og være sunn.Jeg er ganske sikker på at disse menneskene vil bli positivt overrasket over deg du har sikkert en fin kropp med former nå..Jeg får masse oppmerksomhet etter at jeg har lagt på meg,folk komenterer det bare på postitiv måte.Du er en kvinne og vi skal ha former. Endret 10. mai 2010 av lolita___
Amore Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Jeg synes det er viktig å trene og se bra ut. Men samtidig så er det viktigste at du er fornøyd med deg selv uansett om du er 5 kg for mye eller for lite. Fordi folk speiler nettopp dine tanker tilbake til deg, det gjelder vel de fleste holdninger enten positive eller negative. For eksempel så husker jeg ei venninne av meg som var ganske så alminnelig i utseendet, men hun hadde høy selvtillit og det var bare noe med henne. De fleste gutter snudde seg etter henne og hun fikk mange henvendelser.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 åh, takk for svar dere! Skal prøve å trene og spise sunnere fremover, uten å foukusere for mye på vekten. For sånn som det er nå tenker jeg bare på tallene på vekten, noe som fører til at jeg mister mye av treningsgleden, og alt blir bare et strev. Skal heller prøve å få en sunn kropp, så forsvinner forhåpentligvis kiloene etterhvert. Skal prøve å se på det som en bonus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå