Tussilago_2 Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Hvordan kan man endre mailadresse konto til msn messenger (eller må man åpne ny???)
Tarindrelle Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Vil du kunne bruke din eksisterende mail i MSN Messenger, eller har du en "konto" fra før og vil endre mail på den? Om du mente sistnevnte så må du lage en ny mail og legge til alle kontaktene på nytt. Mener at du i så fall kan hente inn kontakter direkte fra Facebook.
Tussilago_2 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2010 Jeg har en msnkonto med en gammel mail adresse, kan jeg endre denne msnkontoen over til en ny adresse??? (har ikke hotmail konto men enn annen uavhengig mailleverandør...)
lillemy8808 Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Nei da må du lage ny konto med den nye mailen og legge til alle folk på ny.
Horge Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 (endret) Gå til www.passport.net, velg "logg på kontotjenester" fra siden du ble sendt til. Logg inn med eksisterende bruker, og deretter kan du endre e-postadresse (les: Live ID). Edit: PS: Erfaring tilsier at endring av Live ID er noe ustabilt, men jeg tror dette er så nærme du kommer uten å opprette ny bruker. Endret 13. mai 2010 av Horge
Tussilago_2 Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2010 Tusen takk Horge, da var det fikset... Utrolig hvor mye som er koblet til en adresse....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå