Gjest Spinell Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Denne artikkelen i Dagbladet i dag handler om at noen har utviklet herreslips basert på noen av de vanligste norske damebunadene. Selv synes jeg slipsene var utrolig smakløse, men hva synes dere? Er det en god ide med et slips som matcher fruens bunad, eller er dette like ille som bunadsparaply? (Gi meg heller menn i bunad )
FoxyFish Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Menn i bunad er utrolig hot, så det er naturlig nok førsteprioritet. Likevel må jeg si at jeg syntes disse slipsene så bedre ut enn jeg hadde trodd.
Gjest SmallTalk Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 De var faktisk litt tøffe! En original vri som så bedre ut enn den hørtes.
Gjest strykebrett Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Jeg syns vel egentlig at slipsene var fine, men at de ikke har noe med bunad å gjøre. Syns ikke de var så fine at jeg ville betalt 2300.- for ett sånn slips da, det var veldig dyrt syns jeg.
Papierschere Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Ideen om at menn som velger å ikke ha bunad kan passe til dama med bunad er jo ganske smart, men synes ikke slipsene var så veldig fine. Men helt greie. Men må si at jeg mye heller vil at menn skal bruke bunad
Sølvdugg Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 Syntes de så overraskende bra ut jeg. (Tror jeg er en av veldig få som faktisk ikke liker bunad på gutter.)
Synne-Marie Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 Jeg syntes de var kjempestilige. I og med at de er håndbrodert syns jeg ikke prisen er avskrekkende heller. Tøffest med bunad syns jeg, men må jo være glimrende for en mann som ikke liker bunad men som vil matche en dame i bunad
Gjest Gaby Skrevet 10. mai 2010 #11 Skrevet 10. mai 2010 Jeg syns de var fine, i ordentlig stoff og virker forseggjorte. Hadde de vært i polyester og kostet 299,- ville det vært noe helt annet! Enig i at menn i bunad er det beste, men til de som f.eks ikke har råd til bunad kan jo dette være et fint alternativ. Litt humor syns jeg man må ha selvom det handler om nasjonalskatter som bunad Bare så synd at de ikke hadde nordlandsbunadslipset i grønt, da skulle jeg ha kjøpt et til mannen!
Gjest Spinell Skrevet 11. mai 2010 #12 Skrevet 11. mai 2010 He he, jeg får vel bare innse at jeg er litt i overkant konservativ på dette området (også...) Ellers er jeg enig med Gaby: polyester ville vært verre!
pittie Skrevet 12. mai 2010 #13 Skrevet 12. mai 2010 Likte dem og tenker på å kjøpe til samboer. Synd de ikke hadde mer utvalg, men men..
Gjesten Skrevet 12. mai 2010 #14 Skrevet 12. mai 2010 Haha, jeg må si det var litt tøft, men for min del forutsetter det at mannen tilbringer hele dagen ved sin utkåredes side, for at man skal skjønne hvorfor han bruker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå