Gjest LilleLovely Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 (endret) I sommer skal jeg i bryllup, og tenkte å bruke maxikjolen min som er avbildet nedenfor. Men jeg lurer på hvilket tilbehør jeg skal bruke? :klø: Intet problem til hverdags, men til bryllup så vil jeg jo gjøre antrekket litt finere. Så, håper noen vil hjelpe meg.. gjerne bilder: - jakke e.l. til å ha over skuldrene - sko - smykker - etc.... Endret 10. mai 2010 av LilleLovely
Topplue Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 jeg ville ikke brukt jakke over tror jeg.. heller et enkelt krem farvet sjal. Ingen store smykker i halsen. men heller et stort armbånd, eller noen enkle men pene smykker i hals og på arm? Sko kommer jo helt an på hva du er komfortabel med, om u helst vil ha lave/høye sko?
Gjest LilleLovely Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Takk for tips! Når det gjelder sko, trives jeg med alt... men de bør ikke være aaaltfor høye da.
Topplue Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Tror ikke det hadde vært så pent med veldig høye sko til den kjolen heller. Noen pene sandal-type sko?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå