Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Programmet "Lyst-bolig" gikk på Tv-norge nå i kveld og ettersom min mann så på Farmen...grrrr :x så glemte jeg hele greia....arg!!

Noen som vet om det går i reprise?

Og hvordan var programmet?? Litt "forandring fryder"-aktig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ikke forandring-fryder-aktig.

Sånn passe egentlig.

En snekker, en interiørarkitekt og en programleder. Ting gikk litt for fort for meg og jeg rakk liksom ikke å få noen ideer.

Men jeg sluker slike programmer rått uansett.

Vet ikke når det evt. går i reprise.

Skrevet

Det gikk litt fort, men jeg sluker også alle sånne programmer, uansett! Var det ikke litt forandring fryder-preg på programmet, da? Bare at det ikke er venner/naboer som pusser opp for hverandre? Rommet ble i alle fall totalt forandret!

Skrevet

Ja, det kan nok minne om Home Invaders. Men det er et eller annet som gjør at jeg ble litt skuffet.

Synes kanskje at programlederen kunne bidratt litt mer og at de kunne brukt litt mer tid på å vise hva de gjorde. I et sekund var det et tomt rom og i det neste var rommet ferdig.

Men jeg er nok litt bortskjemt etter å ha fulgt med på BBC, der de kanskje er litt proffere og myyye mer kreative.

Skrevet

Enig med deg om programlederen. Reagerte da jeg på forhånd hørte hvem det skulle være. Trodde ikke hun skulle ha noe kunnskap om emnet, ihvertfall ikke nok til å egne seg i mine øyne. Forbinder henne bare med D.D.R.

Følger med på BBC hver uke jeg jobber sent, koser meg i sofaen mens jeg spiser frokost og får nyhetsbrev fra BBC på mail i ny og ne.

Det er uansett et spennende emne.

Skrevet
Enig med deg om programlederen. Reagerte da jeg på forhånd hørte hvem det skulle være. Trodde ikke hun skulle ha noe kunnskap om emnet' date=' ihvertfall ikke nok til å egne seg i mine øyne. Forbinder henne bare med D.D.R.[/quote']

Fikk ikke sett programmet, men hva synes dere er galt med henne?

Hvem er hun, egentlig?

Noen jeg burde vite om?

Skrevet

http://www.tvnorge.no/programmer/lyst/nyheter/929906

Berit Boman er programleder.

Jeg forbinder henne mest med den barne-TV-greia. Virrevirrevapp..

Og jeg synes egentlig at hun passer best til barne-TV, men kanskje det forandrer seg når jeg blir vant med henne i "ny" rolle?

I BBC sine serier så er programlederen mer aktiv.

Skrevet
http://www.tvnorge.no/programmer/lyst/nyheter/929906

Berit Boman er programleder.

Jeg forbinder henne mest med den barne-TV-greia. Virrevirrevapp..

Og jeg synes egentlig at hun passer best til barne-TV, men kanskje det forandrer seg når jeg blir vant med henne i "ny" rolle?

.

aaahhhh....så det er der jeg har sett henne!!

Ikke at jeg ser så mye på barneTV men..... :ler:

Skrevet

Ble litt skuffet over programmet, det manger en eller annen x-faktor som f.eks Forandring Fryder har. Programlederen burde være litt mer aktiv, men det kan jo hende at det tar seg opp etterhvert?

Skrevet

Forandring fryder har mer sjarm, ja. Kommer mye an på alle som er med. Programlederen, håndverkerene og interiørarkitekten.

Lyst manglet litt sjarm synes jeg og ble på en måte litt krampeaktig og unaturlig.

Håper at det blir bedre etter hvert. Og jeg kommer fortsatt til å se på serien.

Norsk TV kommer aldri til å kunne måle seg med BBC uansett. Selv om Forandring fryder er et godt alternativ. Der har de klart å få med humor og dyktighet, samt prosjekter som folk kan gjennomføre på egenhånd og uten å blakke seg helt.

Skrevet

Programmet var fint, men det ble gjort litt for mye til at vi fik det skikkelig med oss...

Likte løsningene og ble inspirert, men ble litt forstyrra av programlederen. Hva er det med den stemma hennes..?? :o

Suz 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

når jeg så programmet syntes jeg å ha sett hun jenta før. Hun som eide leiligheten. På blender eller noe sånt på nrk2. Har kjeg rett? Jeg kjente igjen den rare blandingsdialeta hennes :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Høres ut som jeg ikke gikk glipp av årets program da.... :lol:

Må vel få det med meg neste gang, så får jeg dømme selv!!

Sluker jo alle slike program rått! :D

Takk for alle svar, hyggelig med tilbakemeldinger!! :D

Skrevet

Det engelske programmet "Hus til salgs" som går på TVNorge har jeg sansen for......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...