Skorpion72 Skrevet 30. april 2002 #1 Del Skrevet 30. april 2002 Har så lyst til å reise til Nice på bryllupsreise. Noen som har vært der og har noen tips/erfaringer o.l. derfra??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 10. mai 2002 #2 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg reiser dit i morgen, og gleder meg som en unge. Skal fortelle deg hva jeg syntes når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 10. mai 2002 #3 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg har vært i Nice to ganger, og stortrives i byen! Men, Nice er en BY - ikke et feriested på samme måte som øyene i Hellas. Det er trafikk, masse skitne små murhus og sure mennesker som haster til og fra jobb. Men, det er også en nydelig gammel by, med en lang steinete strand (med dyre solstoler og ivrige kelnere), shoppingsentre som har det meste, utesteder og resturanter. Sist vi var der hadde vi bil, og kjørte stort sett annenhver dag til Juan Les-Pins for å bade og sole oss - det er en 30 min(?) kjøretur unna, med deilig sandstrand du bare legger håndkledet på. Har du råd, vil jeg absolutt anbefale St.Tropez, vi var der en søndags ettermiddag, og jeg falt PLADASK for byen! Jeg så ingenting snobbete, men masse små butikker og brosteinsgater i en skråhelling - vi spiste på en liten fiskeresturant, og maten var nydelig, servicen upåklagelig og prisen ikke avskrekkende. I tillegg var det dødsmorsomt å speide etter kjendiser! (Vi så selvsagt ingen) Der er det nok dyrt å bo, men det finnes rimeligere alternativer litt utenfor byen, og bussforbindelser. Lykke til med valget - og start sparinga nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 12. mai 2002 #4 Del Skrevet 12. mai 2002 Jeg har også vært i Nice maange ganger! Trivdes kjempe godt, men må si meg enig med Kame; St. Tropez falt definitivt i smak hos meg! Vær oppmerksom på at Nice er en storby, med mye trafikk og "støy"! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå