Lillefruen Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Jeg og min kjære har snart et lite jubileum og vi vil så gjerne dra bort en helg å bare være kjærester. Vi kan ikke bruke mye penger på dette ettersom vi skal på en lengre ferie med familien min senere i sommer, men en liten ferie med bare oss to, og feire oss har vi lyst til. Noen som har et godt forslag til hva man kan finne på? :-)
Gjest fireflies Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Hva med en weekendtur til London? Norwegian har bestandig billige flybilletter dit. Det er mye å se i London som man ikke trenger å bruke penger på, hvis det var det som var poenget
Mermaid Blues Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Hvis dere bor i Osloområdet, eller kan komme dere til Gardermoen uten at det koster skjorta vil jeg på det varmeste anbefale Vilnius Kjæresten og jeg var der i vinter og vi hadde en kjempetur! Byen har masse spennende historie å fordype seg i, koselige restauranter og ikke minst latterlig lave priser på alt. Eks. halvliter øl = 8kr, en bedre middag ute = 70-80kr per pers, osv. I tillegg er litauere veldig trivelige folk Norwegian flyr dit for en slikk og ingenting, og rom på luksushoteller går til nillepris. Spabehandlinger og slikt er også veldig rimelig. Vi skal tilbake neste sommer og gleder oss masse allerede
I.am.me Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Akkurat nå er det veldig billige biletter til/fra Kreta, samtidig som det er lav pris på valuta dere trenger og en økonomisk krise der gjør at alle attraksjonene og utestedene også har satt ned prisene på alt. Men hvis dere ikke ønsker å dra så langt, foreslår jeg rett og slett bare en tur til København. Mye å si, romantisk stemning, ikke for dyrt og absolutt verdt det.
caroprins Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 2 dagers cruise til Kiel med color fantasy eller color magic. Ser at de har tilbud nå i mai
allover Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Barcelona er romantisk! Mye å se på, spise og La Rambla er deilig å vandre på.. Eller man kan google "herregårder" i Sverige.. (f.eks) og ta to netter på en koselig herregård og bruke marka rundt til turer.. kanskje en tur på hesteryggen og middag med god vin.. Hmm... det ble kanskje litt dyre forslag?? Hva med å bruke penger på nytt undertøy, en god cd, et lite spill, mat og vin.. og bli hjemme hele helgen Gratulerer med jubileumet.. :rødme: og God helg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå