Gå til innhold

mann som snakker masse om veldreide damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på dateren med en voksen mann som er søt, snill og morsom. MEN han har en greie som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gripe ann. Han snakker masse om eksdamer som eksempelvis om hvor god sex de har hatt og hvor veldreide de var. Jeg for min del har ikke spurt ett eneste spørsmål om eksdamene hans så dette er ett tema han har tatt opp for "egen maskin".

Han har gitt meg komplement som at han syns jeg er søt/fin og at han tenner på meg. Undrer meg over at han stadig nevner stramme damer, da jeg ikke er stramm selv..helt normal kropp som jeg er fornøyd med. Driver han og hinter? Nevner han dette for at jeg skal føle at jeg gjør ett scoop dersom vi blir kjærester?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Spør han om hvorfor han prater så mye om de heile tida neste gang han bringer det opp, og spør om det er et hint til deg.

Skrevet

Jøss, høres merkelig ut. Uansett kiipt og gå rundt å være usikker. spør han hvorfor han sier det hele tiden ;)

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg anser to grunner som sannsynlige:

1. Det er hinting.

2. Han prøver å fremheve seg selv.

Personlig synes jeg ingen av delene er spesiellt tiltrekkende.

Skrevet

Jeg synes det er litt dårlig av han å snakke om den gode sexen han har hatt før deg.. Jeg hadde ikke akkurat syne at det var så kjekt å få høre nei..

Synes det virker mer som om han prøver å få deg sjalu enn noe annet.. Dersom han sier du er pen og fin og han tiltrekkes av deg.

Tror mer det er hos HAN det ligger.. Kanskje han synes du er for "fin" for han ubevisst, og snakkes så mye tull fordi han vil ubevisst føre deg ned på hans usikre nivå?

Uansett så må du be han holde K!! hvis han vil noe med deg, fordi det er ikke akkurat oppkåtende å høre om tidligere sengepartnere nei.. Deng han i hodet!! Be han slutte å tulle seg...

Skrevet

Jeg anser to grunner som sannsynlige:

1. Det er hinting.

2. Han prøver å fremheve seg selv.

Personlig synes jeg ingen av delene er spesiellt tiltrekkende.

Har også tenkt på de to alternativene. Han er langt fra veldreid selv så lurer på om dette kan være noe han må nevne for å bygge egoet sitt. Uansett; virkningen dette får på meg er ikke positiv. Jeg trekker meg bare unna. Gidder ikke ha en type som snakker om hvor flotte alle eksdamene eller damer som la ann på han var/er.

Gjest Gjest
Skrevet

Er på dateren med en voksen mann som er søt, snill og morsom. MEN han har en greie som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gripe ann. Han snakker masse om eksdamer som eksempelvis om hvor god sex de har hatt og hvor veldreide de var. Jeg for min del har ikke spurt ett eneste spørsmål om eksdamene hans så dette er ett tema han har tatt opp for "egen maskin".

Han har gitt meg komplement som at han syns jeg er søt/fin og at han tenner på meg. Undrer meg over at han stadig nevner stramme damer, da jeg ikke er stramm selv..helt normal kropp som jeg er fornøyd med. Driver han og hinter? Nevner han dette for at jeg skal føle at jeg gjør ett scoop dersom vi blir kjærester?

Min teori er at han ser på deg på samme måten! Altså et kompliment til deg om at du er like fin. Man må vel ikke alltid tolke alt i verste mening..eller alltid være usikker?!

Skrevet

Min teori er at han ser på deg på samme måten! Altså et kompliment til deg om at du er like fin. Man må vel ikke alltid tolke alt i verste mening..eller alltid være usikker?!

Haha:-) mulig mulig...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

søt snill og morsom MEN.. det men`et var så uattraktivt at jeg gidder ikke mer dater med menn som holder på slik.

Gjest Anjelika
Skrevet

Har også tenkt på de to alternativene. Han er langt fra veldreid selv så lurer på om dette kan være noe han må nevne for å bygge egoet sitt. Uansett; virkningen dette får på meg er ikke positiv. Jeg trekker meg bare unna. Gidder ikke ha en type som snakker om hvor flotte alle eksdamene eller damer som la ann på han var/er.

Såklart ikke, ingen gidder vel å høre på sånt uansett hvor selvsikre de er.

Så han har åpenbart litt dårlig justerte sosiale antenner. Jeg tror ikke det er for å hinte til deg, tror nok heller det er for å fremheve seg selv. Noen synes det er veldig kult at folk legger an på dem eller at de har hatt fine kjærester, og vil gjerne formidle hvor populære de er til folk de vil sjarmere. Noe som selvsagt alltid slår helt feil.

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvis jeg hadde vært i denne situasjonen, hadde jeg gjort kort prosess. En slik mann har jeg ikke behov for. Adjø hadde vært mitt siste ord til ham.

Skrevet

Når man nevner samme tingen flere ganger, er det varseltegn. Hvis jeg sier flere ganger over og over igjen f.eks "jeg er glad". Først kan det bety at jeg virkelig er glad, men så blir jeg mer og mer tvilende etter jeg gjentar meg selv, fordi jeg mest sannsynlig ikke er så glad likevel å prøver å dekke over for det ved å gjenta meg selv. Og jeg tenker at det er kanskje det han gjør.

At han vil at du skal tro at han har vært med en masse veldreide damer, når hans ex-damer kanskje egentlig er det motsatte? :huh:

Skrevet

Heldigvis kommer han med dette nå helt i startfasen, sånn før jeg har gått hen å blitt hodestups forelsket eventuelt. Da er det ingen problem og trekke seg stille og rolig tilbake. Kjenner veldig på at denne ellers så søte og greie mannen har mistet mange stjerner i boka si hos meg, sånn paralellt med antall uttalelser om pene damer.

Skrevet

Hvis du vil ha en mann å ha sex med, så får du sikkert det her. Hvis det er kjærlighet du ønsker å fylle livet ditt med må du ta på deg skoene og gå til noe annet.

Jeg ville gått, fort, vekk fra han her!

Gjest Gjest
Skrevet

Han vil forsikre seg om at du VET at han kan få flotte(re)? dame enn deg. For at du skal se ham som et "catch". Patetisk.

Spør neste gang; hvorfor tror du at jeg er interessert i det der?

Skrevet

Gå videre og se deg aldri tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...