Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et ungt par som planlegger tur til Thailand i sommer, vi har sett oss ut et nydelig hotell i Koh Lanta vi ønsker å bo på. Jeg lurer på om 14 dager på samme sted kan bli lenge? (vi har planer om å reise til Phi Phi osv) Hva vil dere i såfall kombinert Koh Lanta med?

Skrevet

Det ble Koh Lanta og Ao Nang, kom gjerne med noen tips hvis noen av dere har vært der?

Skrevet

Koh Tao :rødme:

Er et stykke unna Koh Lanta, men hundre prosent verdt turen.. :enig:

Skrevet

Ble bestemt at det ble Koh Lanta og Ao Nang..

Gjest Mikako
Skrevet

Om dere vil ha det romantisk, så er Koh Kood perfekt!

Øde øy, uten annet enn små lokale "matbutikker".. Fine strender.. :-)

Vi bodde på Away Resort med fine bungalower, massasje og god restaurant :-)

Skrevet

Ko Lanta er vel litt risky værmessig om sommeren? Ko lanta er min favorittøy:) Men reiser dit helst i jan/feb/mars. Om sommeren er Ko Chang og Ko Samet gode valg(mindre nedbør) MEN siden dere nå har bestemt dere for Lanta ville eg prøvd å få noen dager på Ko Ngai og Ko Kradan og, nyyydelig:)

På Lanta er laguna Beach Resort et bra sted å bo:) MEN det er jo haugevis av bungalower og hoteller i alle prisklasser der...og om sommeren er jo prisene ekstra lave.

Ao Nang er ikke noe særlig....syns Ao Nang var bra for ti år siden, nå er det litt for mye trafikk og folk..men igjen ..lavsesong så roligere da. Var sist i Ao Nang i 07...iår droppet vi det og hadde en natt i Krabi by( Green House Hotel) før vi for til Lanta.

God tur og lykke til. Thailand er et suuuupert ferieland:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...