Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:)

skulle bestille mineralsminke på nett,søkte på id.og trodde det var det jeg bestilte.

da pakken kom fikk jeg foundation som det stod: bare esentuals på lokket?

er det et annet merke eller har jeg misforstått?

Jeg er ikke veldig fornøyd med sminken heller-blir veldig blank i huden+ at jeg syns den smitter veldig lett av,og blir derfor fort skjoldete....noen som har samme erfaringer?

bruker kostene fra id.

Videoannonse
Annonse
Gjest Heidie
Skrevet

i.d, bare escentuals og bare minerals er samme merket :)

Skrevet

Hvis du blir lett blank i huden, bør du bruke mineral veil både under og over foundationen, det kan hjelpe. Hvis du har veldig blank hud, kan du prøve å bruke en anti shine krem i tillegg under sminken..

Skrevet

takk for svar:)

vurderer å gå tilbake til krem foundation, pga den smitter så lett av....

skulle gjerne hørt andres erfaringer. kanskje det er forskjell på merkene på dette området?

eller er all mineralsminken sånn?

eller har det med min hudtype å gjøre?

Skrevet

Jeg bruker også Id. (bare essentuals) og jo, en blir nok blank i huden.. MEN, det som veier opp er at den har virket som en kur på huden min.

Gikk fra å være rød og irritert til å ha helt fantastisk fin hud.

Eneste merke som jeg har hørt at han denne positive effekten.Noen bruker den som en kur for huden også.

Dersom du blir blank kan du bruke mineral vail. Det funker. Eller så kan du bytte til cheer cover (et annent merke) som skal ha mindre olje i seg. Vet ikke hvordan denne virker.

Har prøvd de ulike meneral sminkene i "vanlige merker som isadora m.m.) og de er utrolig dårlige.. Går alltid tilbake til id.

Det som jeg gjør for å unngå å bli blank er at jeg går rundt med kosten i veska mi (i sminkepungen) og stryer litt over ansiktet i løpet av dagen.. det funker for meg :)

Merker forresten at jo mer pudder jeg har på jo blankere blir jeg. Kanskje du skal prøve å bruke litt mindre?

Skrevet

Anbefaler ikke å bruke krem fundation. Da får ikke huden puste og den blir lett iritert og det oppstår lettere kviser, eksem + +.

Min hud ble ødelagt av den type fundation.. :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...