Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Er det noen som har en god hjemmefarge å anbefale meg? Jeg ønsker meg helt lyst hår, gjerne i en litt kald nyanse. Har halvlangt hår som er mellomblondt/blondt med lyse striper i. Håret er ganske slitt, har vært bleket og farget opp igjen med minicolor, og bleket lett igjen (med minicolorvannstoff(4%) hos frisør). Jeg kurer det masse da, så det ser helt fint ut, men det er litt sprøtt i tuppene, trengs nok en stuss også Men jeg synes ikke det er lyst nok Har ikke brukt vanlig farge i håret for å få det mørkere, bare minicolor og glansvask. Nå er det 7 måneder siden jeg hadde noe mørkt i håret Synes det er så dyrt å gå til frisør, så har lyst å prøve meg på en hjemmelysfarge. Men er litt skeptisk, finnes så mange merker, og det er år og dag siden jeg prøvde noe slikt selv.. Noen som er erfaren hjemmefarger her som kan anbefale et bra merke?
Darkannie Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Jeg elsker Loreal Recital sin 10.21 Stockholm! Den er med perlemor og tar bort rød og gulskjær. http://www.loreal-paris.co.uk/img/l10n/products/305x262/HCo20_10.jpg
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Oi, ja det var fin farge! Er det noen som har prøvd den her, som vet om den sliter mye på håret? Noen som har prøvd den med litt fargerester i håret?
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Oi, ja det var fin farge! Er det noen som har prøvd den her, som vet om den sliter mye på håret? Noen som har prøvd den med litt fargerester i håret? Den sliter som en helt vanlig permanent hårfarge, selv om den lysner. Den er NYDELIG!
Darkannie Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Hvor mørkt hår kan den brukes på? Ikke brunt, jeg vil si grensen går ved kommune-blondt...står fargeskala-anbefalinger på pakken også.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. mai 2010 #7 Skrevet 16. mai 2010 Jeg elsker Loreal Recital sin 10.21 Stockholm! Den er med perlemor og tar bort rød og gulskjær. http://www.loreal-paris.co.uk/img/l10n/products/305x262/HCo20_10.jpg Har de denne vanligvis på Cubus/H&M..? Hvor kjøper du denne?
Darkannie Skrevet 16. mai 2010 #8 Skrevet 16. mai 2010 Har de denne vanligvis på Cubus/H&M..? Hvor kjøper du denne? Cubus har den ihvertfall, VITA også!
Antlers Skrevet 16. mai 2010 #9 Skrevet 16. mai 2010 Jeg elsker Loreal Recital sin 10.21 Stockholm! Den er med perlemor og tar bort rød og gulskjær. http://www.loreal-paris.co.uk/img/l10n/products/305x262/HCo20_10.jpg Jeg er også kjempefornøyd med denne. Sliter ikke på håret mitt, og fargen blir som på pakken. Det eneste negative er at den lukter helt forjævlig (etter at de forandret formel). Mye verre enn alle andre farger jeg har prøvd, faktisk. Verdt det med tanke på resultatet, da.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. mai 2010 #10 Skrevet 17. mai 2010 Jeg er også kjempefornøyd med denne. Sliter ikke på håret mitt, og fargen blir som på pakken. Det eneste negative er at den lukter helt forjævlig (etter at de forandret formel). Mye verre enn alle andre farger jeg har prøvd, faktisk. Verdt det med tanke på resultatet, da. Når forandret de formel? Synes det er blitt gult de siste gangene jeg har farget det, før ble det så fint, men nå får jeg ikke bort det forbanna gulskjæret!
Antlers Skrevet 17. mai 2010 #11 Skrevet 17. mai 2010 Når forandret de formel? Synes det er blitt gult de siste gangene jeg har farget det, før ble det så fint, men nå får jeg ikke bort det forbanna gulskjæret! La først merke til det for ca et år siden. Er ikke sikker på når det ble forandret. Fargen blir den samme på meg, det er bare lukten jeg merker forskjell på.
Lurifaksen Skrevet 26. desember 2011 #12 Skrevet 26. desember 2011 Noen som vet om jeg må ha to pakker med den fra loreal eller om det holder med en? Har hår som går såvidt forbi puppene, men det er ikke særlig tykt akkurat.
Gjest Survival Skrevet 26. desember 2011 #13 Skrevet 26. desember 2011 Noen som vet om jeg må ha to pakker med den fra loreal eller om det holder med en? Har hår som går såvidt forbi puppene, men det er ikke særlig tykt akkurat. Jeg tror du bør gå for to. Tviler på at èn er nok. Det er kjipt å ende opp med flekker eller ujevne farger fordi du har kjøpt for lite.
Lurifaksen Skrevet 26. desember 2011 #14 Skrevet 26. desember 2011 Jeg tror du bør gå for to. Tviler på at èn er nok. Det er kjipt å ende opp med flekker eller ujevne farger fordi du har kjøpt for lite. Ja det har jeg gjort før, da jeg farget det mørkere det ble rett på butikken neste dag ja. Men denne fargen får jeg ikke tak i her jeg bor, må.til byen som er 1 times tid unna. Men må vel bare smøre meg med tålmodighet.
Lurifaksen Skrevet 29. desember 2011 #16 Skrevet 29. desember 2011 Kjøp hos frisøren,.. Har frisører bokser for hjemmebleking/farging til salgs? Det trodde jeg ikke.
-Turtle Skrevet 29. desember 2011 #17 Skrevet 29. desember 2011 Har frisører bokser for hjemmebleking/farging til salgs? Det trodde jeg ikke. Ikke bleking nei. Lysfarging er noe helt annet en bleking. Og ja, lysfarging selger de. Iallefall gjør vi det der jeg jobber, og der jeg har vært utplassert tidligere. Før hadde vi bare mørke farger, men vi har nettopp fått inn lyse farger for hjemmebruk.
Wonders Skrevet 4. januar 2012 #18 Skrevet 4. januar 2012 Jeg har brukt Garnier sin i mange år. Og har mykt og sunt hår. Fargen er den med Vendela på... Jeg bruker kremen som følger med i de 3 neste hårvaskene mine. Det er knall fin hårkur.
Sykepl.student Skrevet 4. januar 2012 #19 Skrevet 4. januar 2012 Jeg elsker Loreal Recital sin 10.21 Stockholm! Den er med perlemor og tar bort rød og gulskjær. http://www.loreal-paris.co.uk/img/l10n/products/305x262/HCo20_10.jpg favoritten! ingen over, ingen ved siden av. har aldri vært fornøyd med stripene fra frisøren. dessuten kommer etterveksten for raskt. men denne fargen er kjempe fin, og holder ei god stund. og det beste; den koster jo ingenting:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå