Gjest AnonymBruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Jeg har slitt med vektproblemer, sukkeravhengighet, spiseforstyrrelser osv i årevis, men nå er jeg fast bestemt på å virkelig endre livet mitt, jeg vil bli kvitt 18 overflødige kilo og bli i god form, noe jeg vil oppnå gjennom et moderat lavkarbo-kosthold med fokus på GI, og masse trening. Jeg kan mye om ernæring, har lest utallige bøker om kosthold, forskjellige dietter- har spesielt god peiling på lavkarbo-kosthold. Jeg tenkte å bruke denne kunnskapen i bloggen, samt det jeg har lært om den psykiske siden av vektproblemer, poste oppskrifter etc. Er det rom for en slik blogg i mylderet? Vil noen gidde å i det hele tatt besøke den?
Charlie28 Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 hm... Godt spørsmål.. Jeg tror at dersom du lager en god og gjennomført blogg så vil den bli besøkt. Da det er så mange som sliter med samme prøblem. Motiverende å se hvordan andre får det til, og få tips osv.. Uansett, det viktigste, en blogg kan være motiverende for deg, og hjelpe DEG med å nå målet ditt!! Synes du skal prøve deg ut å se!! Gi meg URL i såfall
Gjest Coarvi Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Hvis du kommer i kontakt med andre bloggere, så kan det jo hende det blir en del lesere. De kommer du i kontakt med ved å være flink med å kommentere... Jeg hadde også vært veldig interessert i å lese en sånn blogg, så jeg vil og ha URL... Følger med på mange sånne blogger, men er litt lei av at de fleste er syltynne, unge jenter som trener flere timer daglig og fortsatt maser om at de skal slanke seg til "sommerkroppen" og lever på 1400 kcal daglig. Jeg vil gjerne lese flere blogger til folk som faktisk er mer opptatt av helsa og ikke å komme nærmest mulig en fettprosent på 0... Ikke er det så engasjerende å lese om kjempetynne jenter som slanker seg heller... Men om du får flere lesere enn bare meg vet jeg jo ikke...
Gjest Nanne70 Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Jeg holder på med omlegging av kosthold og livsstil, og ville absolutt være interessert i å lese bloggen din!
¤flicka¤ Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Hvis du skal starte en slik blogg (og en stor livsstilsendring) må det i utgangspunktet være for din egen del, ikke for alle andre. Og hvis bloggen din viser seg å være bra, vil den få besøkende
momo Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Jeg leser gjerne sånne blogger, og enig i att jeg er litt lei de syltynne jentene som slanker seg, motiverer lite det. Jeg har selv planer om en sånn blogg, men det er for å gi meg ett spark bak, for har jeg en blogg som folk leser, så må jeg jo være flink da. Å kommentere i andre sine blogger er nok effektivt for å få lesere til din egen blogg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå