meja Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Noen som vet hvor jeg finner innstillingene hvor jeg kan skjule hvilke statuser/vegger jeg skriver på, og hvilke statuser jeg "liker"? Altså på min egen profilside, så ingen ser de overnevnte tingene. Knotete forklart, jeg vet det. Men noen som skjønner, og kan hjelpe meg? finner ikke noe på de private innstillingene om det jeg.
Gjest Syringa_Lilac Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Meiner du når du kommenterer/liker andre sine statuser eller skriver på andre sine vegger, men at det viser på din profil at du har gjort det? Det tror eg ikkje at kan stilles på lengre. Nå må det fjernes ein og ein..
Sunniva81 Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Er det ikke på "brukerkonto" og "personverninnstillinger" du går på da tro?
meja Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2010 Har sett overalt der, men ikke funnet noe
Pimpernell :-) Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Jeg fant ikke den funksjonen, så jeg fjerner det selv.
meja Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2010 Ok, men om noen vet om det er en funksjon som kan gjøre det, så håper jeg dere sier i fra
plosiv Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 Hm, la meg se om jeg forsto det riktig. Du har klikket på "Liker" på noe, og vil fjerne det fra din profil/vegg? Hold musepekeren over det du vil fjerne, så ser du til høyre, og klikker "Fjern". På samme måte kan du fjerne andre ting på din egen vegg. Håper jeg forsto deg riktig...
Gjest Badabing Skrevet 18. mai 2010 #9 Skrevet 18. mai 2010 (endret) . Misforstod.. Endret 18. mai 2010 av Badabing
meja Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 23. mai 2010 Hm, la meg se om jeg forsto det riktig. Du har klikket på "Liker" på noe, og vil fjerne det fra din profil/vegg? Hold musepekeren over det du vil fjerne, så ser du til høyre, og klikker "Fjern". På samme måte kan du fjerne andre ting på din egen vegg. Håper jeg forsto deg riktig... var det jeg mente, men tenkte på om det var en egen innstilling, hvor man kan fjerne det at "Liker" blir lagret på veggen..
*Inspiration* Skrevet 23. mai 2010 #11 Skrevet 23. mai 2010 Har prøvd å leite etter det selv. Men foreløpig har jeg ikke funnet en automatisk funksjon på det nei :S
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå