Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er det noen her inne som har noen gode tips til hvordan få de høye hælene til å bli mindre glatte på glatte gulv :gjeiper: ?

Ute å slikt er jo ikke noe problem, værre er det å komme innomhus på glatte gulv, da er det forferdelig å skulle gå like fint, når hælene har mer lyst til å skli enn å gå ;) hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har hørt om noen som gnikker på harpiks. Harpiks bruker man bla på fiolinbuer og fås sikkert kjøpt i instrumentforretninger. Har ikke prøvd selv, så vet ikke om det funker. Men hvis du går med skoene ute også, så slites det kanskje av uansett...

Endret av asbestuell
Skrevet

Du kan spraye hårspray under skoene. Da blir de mindre glatte. Et annet tips er å tråkke i væske med høyt sukkerinnhold, som f.eks. brus eller saft (med sukker). Da blir de litt klissete og du sklir ikke så lett. Du kan jo ha med deg litt saft/brus ev. hårspråy i veska, og ta det på når du kommer inn.

Vet dog ikke om det er så bra for gulvene du tråkker på... :)

Gjest Nanne70
Skrevet

Ta skoene til en skomaker/skoreparatør og få satt på tynne gummisåler under skoene/hælene.

Skrevet

nanne17 har perfekt løsning. Ikke bare holder skoene i mange mange flere år, men du faller ikke på disse fancye butikk-magasinene. Falt langflat inne på en bar, uten å drikke alkohol,, ikke bare jeg som var overrasket og lattermild...

Helene på sko bør flikkes om så snart de er brukt litt, for det er som å pusse tenna! Man må vedlikeholde dem. Ellers går du rundt å klakker som en som tar betalt for visse tjenester... Grøsser av mange utslitte heler asså...

Min faste mann til denne delikate jobben i Oslo ligger ved begynnelsen av akersgaten.

Kom ikke på en bedre måte enn å gjøre slik; HER ER MIN FAVORITT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...