Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt produkter fra oriflame.no?Hvilken erfaringer har dere med oriflame,og tok det lang tid å få produktet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oriflame har mange gode produkter.

Jeg liker godt "rosa-serien" Soft and silky- produktene.

Har også en veldig god foundation, men husker ikke navnet nå.

Gode leppestifter og neglelakker.

Tar ca. 1 uke å få prodktene.

Skrevet

Jeg har bestilt matt perfect foundation,og Blemish Concealer Cream,håper de er verdt pengene..

Tusen takk for svar! :rosasmil:

Skrevet
Noen som har kjøpt produkter fra oriflame.no?Hvilken erfaringer har dere med oriflame,og tok det lang tid å få produktet?

Har brukt Oriflames produkter i nesten 20 år, og jobber nå som Gruppesjef, så ja.......jeg er strålende fornøyd :ler:

Hvor lang tid det tar å få varene tilsendt, avhenger litt av om du bestilte de i en av "nettbutikkene" der, eller om du er medlem selv.

Som medlem får du de i løpet av 4-5 dager.

Handler du av et annet medlem, så må hun/han først bestille de, og få de hjem til seg, og så sende det til deg igjen.

Jeg tør love at du blir fornøyd, så lenge du bestiller de produktene som passer for din hudtype.

Matt Perfect Foundation passer til de med fet/kombinasjonshud.

Blemish Concealer Cremen passer for de fleste.

Lykke til.

Har også en veldig god foundation, men husker ikke navnet nå.  

Kanskje du mener Giordani Gold Age-Defying Foundation ? (Glass, pumpeflaske)

Skrevet

Ja,jeg har meld meg inn i oriflame,og bestile fra nettbutikken deres... :enig:

Jeg har normal hud,og har egentlig kunnet brukt alt av sminke,så håper det går bra med denne foundationen også..

Begge produktene har jeg bestil i fargen light ivory,er den veldig lys eller?Har en veldig lys hud,så jeg håper den passer til meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...