Sasha Sasha Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hei jeg har lyst til å bleke tennene mine Men jeg har hørt om noe forskning der resultatet viste at de som hadde blekt tennene lettere fikk gule tenner også år etter blekingen. Slik at de måtte fortsett og bleke tennene om igjen og om igjen... Jeg vil gjerne høre hva andre mener om bleking av tenner og om hvor skadelig det er for emalien? Tenker på bleking hos tannlegen og i sammarbeid med tannlege og absolutt ikke bleking fra andre steder Blir glad om dere svarer meg Endret 10. mai 2010 av Ida Eirin
Gjest LineaKristine Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Jeg bleket tennene mine hos tannlegen før jeg ble 18 og da var det gratis. Jeg måtte bleke de for å få lik farge som plastikken de hadde satt på for å fylle ut "perleraden". Men jeg fylte på i hele munnen og ble fornøyd. MEN jeg har fryktelig dårlig emalje nå, sliter med ising i tennene og får lett hull selv om jeg pusser godt. Jeg har også kjøpt blekemiddel selv på vita som var ganske bra. I starten ble det litt flekkete, men etter noen dager gikk det vekk. Men du må bestemme selv om du vil ha gule tenner med god emalje eller hvite tenner med ising i tenner. Jeg er helt vandt til isingen nå, så jeg angrer ikke Jeg bleker tennene mine med vita-produkter sånn ca 1 gang hver 3 mnd, hvis jeg skal på en stor fest eller føler tennene mine er litt gule. Null stress, pakken varer i en evighet Men hvis du ikke har så veldig gule tenner så råder jeg deg heller til å bare bruke en tannkrem fra vita(husker ikke hva den heter, bilde av en dame med hvite tenner og rød leppestift) som gjør at tennene blir hvitere, ikke kjøre på med blekemiddel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå