Alvina Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #1741 Del Skrevet 23. oktober 2013 Er hjemme igjen, fikk en helt splitterny sykkel av en som har en "sportsbutikk". Han spurte, når vi pratet, har du sykkel, nei, ikke hatt det på par år... Vel, denne kan du få, men du må huske på å snu dekkene... eh? Ja pga vannplaning osv. Ok. Men han skal hjelpe meg å gjøre det. Jeg fisker det selv, men har ikke verktøy, alle ekser (ikke afire og ikke alle, men par stykker har tatt det jeg har hatt og fått av faren min av verktøy og bare latt meg beholde skrot) Så nå har jeg sykkel. Den er splitter ny, mangler bare kurv og kanskje et mer bred sete, og ... men det var rart, jeg prøvde den på ... og det gikk ok. Og jeg skal omlakkere den, men den er fin som den er. ... Men jeg har balansefeil, sa at da tar jeg den med bussen og sykler rundt songsvann og i frognerparken og til sommeren, kanskje ta den med til danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #1742 Del Skrevet 23. oktober 2013 Skal røyke en fet en, jeg gidder ikke dulle dalle med noe nå, ringte en venninne som har ringt mens jeg hadde tlf på lydløs, og det var ikke maken til dommedagsprofetier... I november osv, skal eller må ingen forlate Norge, og Oslo blir satt under vann...og forsvinner, joda, vet at groruddalen er full av kvikk-leire, noe som er underbekjent og hysj hysj, men hva så... og det kan skje. Jeg bor høyt i Oslo, og hun sa at i følge ... Jeg sa at jeg ikke rikker meg en meter, skal jeg dø, da dør jeg. Og at strømmen kommer til å bli borte, jeg har ikke vedfyring... Hva i fandens svarte helvete er dette??? Jeg har sendt melding nå og spurt hva han heter som sa det. Han er kjent fra media, men jeg tror fuck stuff på det, poststemplet kunne vært stemplet osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #1743 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hva gjør jeg med sykkelen... kan det være tjuvgods, skal jeg slipe bort osv. på ramma. Hva da om jeg blir tatt? Jeg har jo ikke gjort noe galt, men til nå kan jeg leke uskyldig. Jeg sliper ikke bort noe. Jeg fikk sykkelen av en som holder på å overgå ... bransjen ... eller ett eller annet. han har et firma. Og den er fin, den er myk, støtdempere, og også myk på brems. Jeg vil beholde den. Den var en gave, og jeg er takknemlig. Nå har jeg endelig en sykkel og trenger ikke tenke mer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #1744 Del Skrevet 23. oktober 2013 Men jeg nekter å betale bussbillett for min sykkel, det er bare en liten pikesykkel, den glir inn som faen overalt. ... noen må kanskje stjele en sykkelhjem til meg og kanskje også knebeskyttere ... og skuddsikker vest? Jeg må tenke, aner ikke hvorfor jeg får ting i fanget, mulig pga at alle visste at jeg var dama til Afire. .... det er kanskje pga at de vet jeg sliter, de skal oppmuntre meg osv. Det er vel fakta og ingenting annet. Og har de råd til å gi meg en fin ny sykkel, kan jeg takke ja, jeg sa tusen takk, og at jeg ikke forventet noe ...og det var helt uventet. Men klødde meg i hodet og sa også tusen takk, jeg ... Og dere kjære lesere som leser, her, jeg driter i om menn vil i trusa mi, jeg sier straigt i fra, og det er faktisk ingen som rører meg. Eller som har forsøkt seg, unntaket er de unge jeg har flørtet med, men ... jeg flørter, men har ike hatt så mange unge menn, denne dagboka laget seg selv, noe er sant dessverre, noe er også sant, dessverre det også, men mye er oppspinn og røveri, det er underholdende for meg å skrive. Jeg lever da. Å skrive betyr for meg å drukne inn i en historie og dikte og pynte på, omgå fakta hvis det blir for familært og ikke doku, og jeg er bare et steg unna, og kan genere penger, da kan jeg a)enten kjøpe meg en større leilighet, eller b) kjøpe meg en større leilighet. Og kanskje... kan jeg ha lelighet i Oslo og bo i f.eks. Spania på vinterhalvåret? http://www.youtube.com/watch?v=7XI9WN1yW_o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #1745 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg sa til Afire, jeg sa det til han, jeg - vi pratet om mye, men jeg kan ikke skrive om det her. Og jeg bare konstaterte det, at jeg ... var bekymret for mine barns karriere og fremtidsutsikter pga min politiske osv forhistorie... Mer ville jeg ikke prate om det, og husker at jeg bare sa det to ganger i løpet av ett år. Men jeg har en agenda, en forhistorisk en som føyer seg i rekkene, har alltid falt for gutta boys osv. De som er sjefene, eller undersjefene, samme for meg. Jeg har alltid vært min egen sjef, økonomisk. Så hva om det er tjuvgods, kan hende jeg skal sjekke det i morn, ta rammenummeret, det er for mørkt ute nå og har ikke lommelykt med batteri i akkurat nå, Men da betyr det at jeg ikke har sykkel. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Den er ikke privat, den kommer fra - den er aldri vært brukt før. Og jeg kan ikke tro, det var fakta, men nå er jeg altså sykkel-eier, igjen. Den var også fin å sitte på, den var myk, jeg digget den, og skal jeg virkelig være ærlig og - i tilfelle det er fra et lager-tjuveri, jeg aner ikke, men er ikke vant til å få en splitter ny sykkel - men den er min. Jeg har syklet på den, par stykker ga meg og sykkelen fart når de merket at jeg tvilte, og det gikk bra, jeg syklet cirka 30 meter og rundt en sving, og hadde veldig lyst og faktisk lyst til å sykle tilbake, men da måtte jeg ta en u-sving og da hylte jeg ikke, men svertet litt og sa; Hvor er bremsene på denne jævla møkkagreia==== Det gikk bra. Nå har jeg sykkel. Egentlig ville jeg hatt en hest også, den som venter får se... Men tviler, hvis jeg ville hatt en hest hadde jeg hatt det per i dag og i mange år. Jeg har hatt to hester, og det krever, det koster og ... I en by. Og jeg tror ikke at det er sant. Det er ikke sant, for hva er sannheten, er det vi som lever i en boble eller er det de som er døde som gjør det? Jeg skal bruke fil og skrape vekk rammenummeret, resten går på skinner. Bare omlakkere til rosa, henge på en kurv på fronten og få et bagasjebrett bak... Vet ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #1746 Del Skrevet 23. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=SDOtkHXE8_Q Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #1747 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg tenker ikke på sykler nå, men på... Hvor går veien videre... Vennskap, vi er ikke mange igjen. Det er noe vi over førti ofte ... er blitt nødt til å konstatere. Da er vennskap viktig, bagateller betyr ingenting. http://www.youtube.com/watch?v=-qImuRCCcYM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #1748 Del Skrevet 23. oktober 2013 Venner som kommer innom vil ofte og gjerne ha noen av bildene mine, jeg har sagt nei - men jeg kan lage en kopi. Nei, men jeg gir ikke fra meg flere originaler... Kanskje jeg er kjip, men jeg skal lage kopier som ser ekte ut. timbuktu: http://www.youtube.com/watch?v=Hv759wmsSFk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #1749 Del Skrevet 23. oktober 2013 Omg, jeg har en sykkel, som jeg har fått i gave. Det må vel være ok? Jeg har ikke gjort noe galt. Og det er en førsteklasses sykkel, den er mer moderne enn de gamle stive fra før... Jeg vet ikke, jeg liker ikke gaver, kanskje det er en måte å sjekke meg opp på, men det går bra, jeg vet hva jeg evt vil, og vet i alle fall hva jeg ikke vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #1750 Del Skrevet 23. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=9ovMRKyDdkY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #1751 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg vet ikke hva som skjer, tror ikke afire hadde hatt noe mot at jeg nå... har frihet til å møte hvem jeg vil, bare jeg vil det selv. og nå er det jo trygt å møte meg, anstendig osv, men vent i et halvt år, da ... Og jeg leker ikke butikk. Døm, meg, men jeg er nødt til å la tankene fly. Alternativet er verre. http://www.youtube.com/watch?v=9ovMRKyDdkY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #1752 Del Skrevet 23. oktober 2013 Det er jo fint gjort å kjøpe en sykkel til meg... men, joda, det er pent gjort - da kan jeg se for meg danmark til våren osv. En hyggelig gest. Men... nå nærmer vinteren seg, og den er lang, jeg har så lyst å dra til litt varme, spania eller portugal. Eller... Jeg har ikke lyst å gå de samme stedene, jeg har lyst --.- å dra langt langt langt bort, og self, få lov å komme tilbake til min egen leilighet, men jeg har ikke muligheten. Fikk startlån av kommunen, har eiet boliger før - bare to men dog, jeg er over førti år, og, når man har startlån kan man ikke leie ut. Ulovlig ja, men ikke formelt. Jeg synes det er sjukt, og tror jeg skal ta det opp ett eller annet sted, men f.eks. meg som får muskelsmerter under og over lavtrykk, ja, hva med sånne? Skal vi råtne på jord, på grasrota? Hvis kommunen som formidler lånene, ikke kan gjøre noe - og det kan de ikke, men å få kontakt med husbanken, det er kanskje en verre sak... Noen som vil overta saken? Jeg gidder ikke. Er utbrent på saker som ikke berører meg direkte, og også av andres kasus-tilfeller. Er glad middagsmannen holder litt kontakt med meg, men er livredd, for jeg har vært forelsket i han i 1994 osv, men det var vi alle, også eldre damer. Lol. Snadder anno nittitallet, det var faktisk i begynnelsen av nittitallet. Jeg var heldig. Min beste venninne døde, hun holdt seg unna heroin i flere år, og sa takk, du er så snill at du bryr deg, og jeg har aldri opplevd så mange ålreighte folk, hun takket meg fordi jeg dro henne bort fra pulver og presenterte henne, hun var bare sytten år, men jeg dro henne med meg. Men jeg fikk en kjæreste, og hun hadde sprukket på heroin etter mange år, og han sa, at du kan ikke pga barna dine, tenk om hun søler nåler osv, barnevernet osv. Jeg sa, jeg skal passe på henne hvis hun kommer og skal rydde og se etter og hun er ikke dum. Og barnevernet, de kan kysse seg langt bak, jeg sier bare at jeg ikke visste at hun hadde begynt med det drittet sitt igjen, og - dessuten - han sa, at, han sa... hva om hun tar overdose og osv. Jeg sa, men... en plass, et sted ga jeg opp, hun ringte meg og ringet meg, og jeg tok ikke telefonen. Jeg kunne ikke se på displayet, det var før den tiden, men... Hvorfor. Men det er ingenting jeg kan gjøre. Eller kunne gjøre. Men slet med dårlig samvittighet, jeg kunne kanskje gjort noe, fordi hun stolte på meg og visste at jeg bruker å ...floke ut. bruker hva, http://www.youtube.com/watch?v=c9MdW8RISCI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #1753 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg skal gjøre noe, bare gjøre noe, og få andre til å undersøke f.eks. bla bla bla.. det er sånn det fungerer, og det er kreativt. Jeg skal hente stafeliet mitt som står i boden, siden jeg ikke har plass, og er redd for å søle maling på parketten, ja, jeg vet man kan legge en matte osv. Nå føler jeg for å male, tror jeg har lyst å bli malerinne. http://www.youtube.com/watch?v=c9MdW8RISCI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #1754 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg, altså JEG, JEG HAR ALDRI, tenkt at livet skulle snu en skulder til annet enn det vanlige, overlegenhet osv. Jeg - altså jeg, har tatt inn en solsikkeplante, og en kamerat som var på besøk isted begynte å le, men den har altså ikke blommet, og det gjorde den andre solsikken, og jeg VET det er lite lys. Han smilte. Jeg smilte og sa, jeg gir opp, jeg er håpløs, men hater vinteren, gå i samme spor. Han smilte og sa at jeg måtte flytte den på kjøkkenet, så nå kan jeg liksom håpe på at jeg får solsikker i november- desember? Jeg er en drømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #1755 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) edit Endret 23. oktober 2013 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #1756 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg elsker virkelig en jeg kjenner og har møtt her på kg. Som rent vennskap. Nå trenger jeg å prate med noen jeg kan fortelle fakta og ... ting til. Men ... det ender vel som vanlig, seng seng seng. http://www.youtube.com/watch?v=pHGHDCuJnhk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #1757 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg er en ren idiot... nå, når det gjelder mat, har ikke spist siden i går kveld, da to knekkebrød, og faren er stor for at knekkebrød ikke frister meg nå. Jeg vet hva jeg skal gjøre, bare sette på noe, ett eller annet, mat er mat, fy fy fy, jeg hater den innstillingen, mat skal være kunst, men i dag. Tror ikke jeg skal skrive mer her i kveld, kan snike og se om jeg kan være spissformulerende utenfor denna her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #1758 Del Skrevet 24. oktober 2013 Det er så stille. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg angrer på at jeg var utro i fjor, føler meg som et dårlig menneske, og jeg hater tanken på at han var utro. Men jeg kan ikke tenke på det, det ... Vi var ferdige med det, men ikke kommet helt over det - tror jeg. Og vi fikk aldri tid til å se hvordan veien videre ville gå. Og nå må jeg gå den alene. Jeg er ikke DER, at jeg drømmer om en ny mann. Men en dag vil det kan hende skje, om ett år, om ti år, hvem vet. Det er uinteressant. Må ut døra i dag. Klarer ikke denne stillheten. Tror jeg bare går bort til xxxx og hjem igjen. Sykkelen, jeg vet ærlig talt ikke, er i tvil om det kan være noe "galt fatt", skal ringe en kamerat og høre hans mening. Jeg er trett, sovnet før 23 i går kveld, men våknet i natt og lå våken noen timer, leste, vet ikke om jeg duppet av innimellom. Tok ikke noe å sove på, er redd for å bli avhengig. Spådommen, tar det hele med en klype salt. Velger å tro at det er pølsevev, for hva er poenget med å spå samtidig som man tjener penger på det, når man likevel ikke kan forhindre hva som evt. skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. oktober 2013 Forfatter #1759 Del Skrevet 24. oktober 2013 Er hjemme igjen, var kald på puppene, nesa og på knærne osv. Ble sittende på en pub. Tinas mann var også der, jeg giddet ikke høre hva han sa til noen ... lukket igjen ørene, men han ga meg en klem, og ... jeg forstod etter det lille jeg høret at han har gjort det slutt, jeg sa, jeg vet ikke... og har ikke ord. Selvsagt er jeg ikke yr når jeg møter han. Jeg ga han et tilbud, men kun ... ikke noe føleri. Jeg makter ikke, og alt kan jeg ikke skrive om her. Hvis noen kjenner meg igjen, vil de hate meg for det. Men at jeg ... at afire leste, og jeg ga blaffen? Det forsvarer ingenting, men han tilga meg. http://www.youtube.com/watch?v=pHGHDCuJnhk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #1760 Del Skrevet 25. oktober 2013 Jeg ga selvsagt ikke noe sex-tilbud til tinas mann, det var mer i retning av noe praktisk. Men jeg hørte hva han sa til en felles venninne, noe jeg ikke vil gjengi her. Har sløvet i hele formiddag, lest og slumret og ikke giddet stå opp før tolv, og en venninne ringte, har skravlet i en time i telefon. Jeg har lyst å dra til henne, og er velkommen når som helst, men akkurat nå bør jeg være i Oslo en tid fremover. Jeg er trett, har lyst å lage frokost (har ikke spist i dag), og legge meg. Det er ingenting som frister i dag, verken sosialt eller annet. Selv om - jeg vet, det begrenser seg hvor mange timer jeg kan sove i døgnet. Men må gjøre noe med sluket på badet, det er tildels tett - drømmejobb, ikke akkurat. Og har ikke avløpsrens, men har engangshansker og kan kanskje bruke natron??? Vet ikke. Får prøve med de midlene jeg har. Har ikke lyst å ringe vaktmesteren før jeg har gitt det et forsøk. Og ordner det seg ikke kan jeg låne dusj andre steder, til mandag. Sist det gikk tett, brukte vaktmesteren en sånn greie som suger opp dritt, etter at jeg selv hadde fjernet det jeg kunne, fikk også gode råd, men har ikke fulgt rådene til punkt og prikke, tydeligvis ikke... Var på pub i går og tok par pils før jeg gikk hjem og laget middag (kveldsmat). Drakk ikke mer når jeg kom hjem, en venninne delte en joint med meg og den "satt". Det er like j..... å våkne hver morgen, som å våkne til et nytt sjokk, at han er død. Hjernen vil ikke ta det innover seg, tror det er normalt, hvis ikke ville det rablet for oss mennesker, å ta innover seg virkeligheten fullt og helt - er i alle fall ikke ... Er både kvalm og sulten, er lite fyllesjuk, det ble ikke så mye i går. Men mine rutiner med mat er elendige p.t. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå