Alvina Skrevet 17. august 2013 Forfatter #1401 Del Skrevet 17. august 2013 Nå leser jeg flere bøker, en her og en der, en hos en venninne, en der, en hjemme... men det er ikke ofte jeg er hjemme. Jeg vil ha en mann. MANN. Som kan holde meg i hånda, stryke meg over kinnet, riste på hodet av meg, kjefte litt osv. Men det er kanskje for mye å forlange? afire minner meg om min første kjærlighet, unnvikende og en som ikke vet hva en skal si når man er edru... Jeg vil ha en mann. Og afire er visst ikke så begeistret for meg, siden han knuller (gjorde det) damen til sin beste kamerat. En mann, drømmer meg bort. Nå har jeg satt på en låt, en venn som døde altfor ung. Av det som var legalt, piller og alkohol. Fy faen for et liv. Men tenk, det finnes gleder, lys, håp, og takknemlighet. Føler meg bare litt forvirret, har lett for å forelske meg, selv i et forhold, men jeg og afire er jo kun meget gode venner og thats it. Har i alle fall funnet ut i dette halv annet året, at jeg trenger en mann, en jeg elsker, og som ditto, og jeg vil gjøre alt for han, selv om jeg feiler. Jeg vil bli sett, vil lytte og høre, men også være bare meg. Jeg vil faktisk ha en kjæreste. en fallitterklæring fra meg, men det er noe alle ønsker seg, egentlig. Klarer meg uten, men livet får vise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. august 2013 Forfatter #1402 Del Skrevet 17. august 2013 afire har altså ringt, når jeg ikke svarte har han slått av tlf. Jeg sendte melding til han, siden jeg er singel noe jeg ikke har tenkt å være i lang lang tid, kan han stille opp som forlover? Den var slem, vet det, men det er han som ikke vil ha meg, det er ikke motsatt. Og siden- han så at det var magi mellom meg og kjendis, da får han tørke snørret og stille opp og være kar. Ikke pga at jeg har tenkt å gifte meg, men hva om jeg møter en rik mann som jeg vil gifte meg med? Nå, er situasjonen den at jeg skal gå og legge meg alene, og sove, lese på senga, kle meg naken, sove og tenke at nå er det natt og det er trygt. Kan ikke forstå alt, er litt forvirret nå. Afire og tina (bestevennens kone), meg og kjendis (vi har bare holdt hverandre i handa), osv. Tipper jeg sovner med et smil, tenker på kjendis som så på meg, han så meg, han så meg, han ... mulig jeg er innbilsk. Men det er jammen godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. august 2013 Forfatter #1403 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Nå er det nok av romantiske svermerier her på dagboka, det er trygt og godt å drømme. Og når jeg var på badet og tisset tenkte jeg på mr. kjendis, og jeg tenkte at jeg skal gå aktivt inn for å forføre han. Men, vet ikke om jeg tør, heldigvis skylder jeg han 350 kroner, så vi skal møtes om par dager, og uten andre tilstede. Da er jeg så spent, hva kommer til å skje, skal vi kysse, skal vi gå og holde hverandre i hendene? Eller..??? For alt jeg vet leser han her og kjenner meg igjen, men det bryr jeg meg nada om. Han gjør ikke det. Men nå skal jeg ikke løpe romantikkens ærend, tror han sannsynligvis ser på meg som en søster, som har mistet mange. Jeg er i alle fall glad i han og har alltid vært det. Men disse svermer om å kysse, det er vel kun skapt i mitt hode. Eller møtte jeg julenissen? Det er så dumt, jeg føler han, jeg kan sense han, og vet at han tenker på meg, noen ganger i løpet av kvelden. Han så at afire ble barnslig og sjalu, og rettet sinnet mot min homofile venn. Glem det. Hva om begge frir, hvem skal jeg velge da da... Afire kan jeg glemme, han er forelsket i kona til bestekameraten sin. Jeg takler ikke slikt. En ons, ok, annet - forkastelig. Uten at jeg dømmer. Har aldri vært perfekt. Kommer aldri til å bli det. Kan livet føre med seg noe, på den måten at jeg forelsker meg i en av min eks gjennom ellve års beste venner? Nå er jeg fri, jeg er fri, det tok noen år, ingen ville røre meg... i tilfelle sjalusi osv. Jeg var en hellig ku. (og jeg visste det) Kjedelig. Og er rimelig sikker på at afire har fortalt at vi bare er venner. Så da så... Jeg vet - jeg er ikke drømmedama til noen, - er sær, litt for rund og for direkte eller noe... jeg er vel det man kan kalle spesiell... Men jeg må leve med det, og kan ikke kreve at andre skal gjøre det. Må riste på hodet, fordi, nå forlater jeg afire, men jeg elsker han. Fan. Det er lov å elske flere. Jeg - min første kjæreste, han elsket både meg og eksen sin. Han var ærlig. Han valgte meg etter å ha kysset med henne bak danselokalet. Jeg gikk bare rett til henne på videregående og sa, hei, du jeg vil gjerne prate litt med deg. Mens hele klassen hørte på. Jeg sa, han er min, hold deg unna. Fordi dette gidder jeg ikke mer, vil du ha han? Nei, sa hun. Vi kranglet ikke mer. Hun kjørte meg hjem par år etterpå, kjempesøt dame. Det skal de ha, alle mine ekser, de har god smak. Pratet med min onkel i tlf for par timer siden og sa at vi kan booke dobbelbryllup. Han er en attpåkladd og jeg bruker å si at onkel xxx i dag har jeg bursdag, spander en øl på meg. Jeg har bursdag. Mens alle hører, jeg tvinger han. Det kalles psykologisk teft. Som onkel er han forpliktet for sitt tantebarn, og kjøper øl til meg. Men gjør det ikke så ofte da. Vet ikke hva som ville skjedd, om jeg gjorde det ofte... Nå skal jeg dukke i en bok, og drømme, merker jeg er sjokkert, vet ikke hvorfor, jo afire og tina igjen, og mr. kjendis som holdt min hånd. Jeg håper virkelig ikke at mr. kjendis tror jeg er så tøff som jeg virker, for jeg er ikke så tøff egentlig, bare litt sånn sta og eplekjekk. Og hvis, hvis - i et evt forhold med meg og han - det vil kreve så mye av meg at jeg ikke vet om jeg vil takle det. Jeg er født til å v ære singel. Jeg vet ikke. Mulig han er like sær som afire, kanskje jeg skal kalle han for afem? Men jeg skylder han nesten fire hundre kroner, så da skal jeg møte han til uka, det blir virkelig ikke lett, må ta med meg en venninne. Eller... Det går greit, men jeg er så kyssesyk. Håper det går over, må vel bare bruke fingeren og bli normal igjen.... Nå er det like før jeg dytter i meg en sovepille, bare for å slippe å tenke. Afire meg her og afire meg der. Mr. Kjendis ... kaller han for 44, gidder ikke skrive så mye, 44 er greit. Jeg må sove, er litt i sjokk, venninna mi visste det, hun kom på besøk og hun heier på meg og mr. kjendis, hun har hørt hele historien om meg og afire. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke... innfløkt akkurat nå. http://www.youtube.com/watch?v=X1ZRBPA8SK0 Endret 17. august 2013 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. august 2013 Forfatter #1404 Del Skrevet 17. august 2013 Innfløkt... er det det... eller er det jeg som ikke har tatt innover meg at afire har noe på gang med kona til sin bestevenn... Jeg har tatt innover meg at han vil at vi kun er venner, det er greit, jeg er ikke feberaktig opptatt av menn. Men han er sjalu, hva tror han jeg er...en eiendom, en eiendel som han kan dominere og bruke? 44 er ikke den typen, han er en kunstner og ...men jeg kjenner han ikke som en kjæreste, bare som venn. Og forskjellen kan være enorm, og med list og lempe har jeg ikke tenkt gå frem, det er han som skal ta min hånd og kysse meg, jeg er dame (nesten jomfru og sjenert). Og det er merkelige trekk man må bli kjent med når man (om man) inngår et forhold. så tja, jeg er litt usikker på alt, men jeg har tenkt å forføre han med list og lempe. Eller bare legge forholdene til rette slik at han kan lure meg til sengs, eller hva.... Nå driter jeg opp i alt som heter menn, skal legge meg, er kåt på 44, merker at jeg har motstand mot å knulle bare for å gj øre det. Nå har jeg to spøkelser rundt kontorbordet, de er ikke farlige, men ser ut som de mener jeg må gå og legge meg og bli i form til i morn. En dame og en mann, jeg vet ikke hvem de er, det er ingen jeg har møtt før, men jeg blir aldri redd slikt. Mulig det er jeg som har røkt for mye bønner, av ymse slag i aften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. august 2013 Forfatter #1405 Del Skrevet 18. august 2013 Atter en dag. Presterte å våkne tidlig, men er ikke uthvilt. Ser jeg har fått en melding fra en nabo, kanskje han lurer på om jeg har øl, men har bare to. Ringer han n år jeg er mer våken. Men skal ut senere i dag, gidder ikke sløve hjemme og har lovet å hjelpe en venninne. Sitter her og har lyst å røyke en bønne. Men skal avstå fra det i dag. Ringte naboen, han var på hytta med noen felles venner, hadde sendt feil. Like bra det. Tenker de er bra fyllesjuke, men det er ikke mitt problem, jeg er også litt der... Forstår ikke hvorfor jeg får kick på havregrøt, det er liksom ikke det helt store å få matkick på, men med mandelflak og bær og honning er det kanskje ikke så rart, og masse kanel og smør. Vet ikke hva jeg skal tro om Afire og Tina. Kanskje jeg tror på han, at for hans del er det over. Jeg sa til han at mannen til Tina kommer til å drepe han om det fortsetter. Han visste det, sa han. Men ville ikke gå i detaljer og jeg spør ikke om hver minste ting. Han ville ikke svare heller når jeg spurte om de har hatt noe på gang. Kanskje han ikke tør, det er en litt kinkig greie det der. Har ikke møtt Tina, men hører at hun er en pen dame. Men jeg ser på henne som en gribb i svanedrakt som ikke tar hensyn verken til sin mann eller barna. Og vennskap betyr visst ingenting for henne. Og sa til Afire, at om det blir dere to, vil du jo aldri kunne ha respekt for henne, og du som er ganske sjalu, og hvem blir den neste hun får lyst på i vennekretsen eller på jobb etc. Han svarte ikke, men merket at raseriet mitt er kjølnet siden i mai. I den historien er det jo mannen og barna som vil lide om det ender med skilsmisse og vennskapet vil bli ødelagt. Har ikke kontaktet mannen hennes mer, det er faktisk ikke mitt problem. Når afire er tilgitt av han er det greit. Afire hadde fått en sms fra mannen til Tina, der han skrev; driver du og puler med min kone? Det var i mai. Merker jeg har sovet lite, er trett og senga er fristende. Skal kanskje ringe afire senere, men er litt - vet ikke - han la en dyster stemning under middagen fredag, mens jeg som "vertinne" måtte prate til han og glatte over. Det gikk jo ok, men det var ikke rent enkelt der og da. Heldigvis kjenner jeg alle som var tilstede og Afire skjerpet seg. Nesten som å ha en bortskjemt unge med på restaurant, når vi var utenfor og tok en røyk sa han at han ikke tåler trynet på min homofile venn. Javel? Hvorfor? På grunn av det og det og det. Men, sa jeg, han var med på ditt forslag, det var venninnen min som ikke var med på det. Og det er vel greit at folk har forskjellige meninger? Måtte faktisk fyre en joint på han for å lage bedre stemning. Skal ringe min homofile venn og høre hva han mente om den kvelden. Kan jo ikke beklage at det ble dårlig stemning, men kommer til å si at det var ganske sært og barnslig. Hvis jeg ikke bare lar det ligge. Det ble ingen offentlig krangling, det var jeg som fikk klager fra afire. Ikke de andre. Tror ikke jeg er forelsket i mr. Kjendis 44, det var bare drømmerier og flykt fra virkeligheten når jeg satt og var fortvilet og ikke har et snev av forståelse ang afire og tina. Bare tanken gjør meg kvalm, ligge med sin beste venns kone. Og for noen måneder siden (i fjor?) sa afire til meg at om kameraten og kona flytter til xxxxx, vil det bli rart, han vil savne han. Jeg er også blitt litt glad i mannen til Tina, han er veldig spesiell på en ok måte. Men jeg ser bare på det som vennskap, men etter at jeg avslørte "tina-saken" har han visst lagt meg for hat. Jeg får altså skylda for noe afire har gjort. Besynderlig, men det er vel sant, det er budbæreren som blir drept... Skulle gjerne pratet med han. Når jeg møter han vil jeg bare si hei, ikke noe mer, det er han som har gitt meg huden full av kjeft og sagt at han trodde jeg var snill, men at jeg er en h...... bitch. Men da var han vel i sjokk. 44 ja. Det er også bare vennskap. Jeg er ikke klar for et nytt forhold, og det med nye forhold er en utfordring i seg selv. Det nytter ikke å tro man kjenner andre basert på vennskap, det er noe helt annet å bli kjærester. Da får man også baksiden av glansbildet, alle er sære - i alle fall når man har passert førti, det skal mye til for at det skal klaffe, og i alle fall går det ikke, som med afire, når man er konfliktsky og holder seg til sine vaner og rutiner, som er sannheten og det eneste rette... Har ikke mye virketrang i dag, men drar til en venninne senere og mulig jeg sover over der. Har lyst å ringe afire, vet at han var ute i går kveld, fikk melding, så ikke at han hadde ringt, hadde tlf på lydløs. Men hva skal jeg si... er det så mye å si egentlig. Jeg hadde ikke sex med han natt til i går, sa at det kanskje ikke er noe vits siden han ser på oss som venner. Jeg lå på sofaen. Jada, jeg snek på mobilen hans og oppdaget meldingen til tina. Jeg sniker ikke på andres mobiler, men har god grunn til å gjøre det på afires. Min mobil har han også tatt og lest meldinger osv. Men jeg har jo ingenting å skjule. Er så trett, kanskje jeg skal snike ute på forumet og se om det er noe interessant å lese der. Venninna mi tok tre øl av meg i går kveld, hun spurte, det var greit det - og jeg røyket to på henne. Må ringe henne. .............. Hun var nettopp våknet, avtalte å ringe senere. Og nå føler jeg egentlig bare for å krype under dyna igjen. Sove til jeg våkner opp glad og blid og lykkelig... Må være optimist, kan ikke dø uten støvler på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. august 2013 Forfatter #1406 Del Skrevet 18. august 2013 Nå har jeg laget en joint. Mye mulig jeg bare blir hjemme i dag, har ikke lyst å være tilgjengelig, og det er en dag i morgen og. Har fått gratisbilletter til københavn, flere, og jeg og en venninne har tenkt å dra til uka. Afire ble nysgjerrig, billettene jeg har fått gjelder også helga, men jeg vil ikke ha han med - ikke på venninnetur. Kanskje en helg, men får se det an. Men kjenner meg selv, klart han kan bli med, så får han kjøpt sigaretter og kanskje en flaske konjakk. Vet ikke helt, det kan bli mer drikking når han blir med. Venninnetur er noe helt annet og mer avslappende. Tenkte ringe afire, men hva skal jeg si... er det så mye å si nå, egentlig... Han er virkelig ikke bare litt sånn som vil ha i pose og sekk. Han er helt sånn. Meg er kjekt å ha, alltid en når han trenger hudkontakt og trøst. Han er snill, sa det til en venninne, men fullførte setningen, alle er jo snille når de er snille. (og noen er snille for å oppnå ting) Jeg, dumma, tenkte kun på han som en fling, god sex med en venn jeg liker kjempegodt, men så visste jeg ikke at jeg fikk følelser for min rebourn. Han ringte meg også etter noen uker i fjor og sa at det er ikke bare sex Alvina...det er ikke derfor. Da var vi romantiske og gikk og holdt hverandre i hånda. Mens nå, vil han helst ikke gjøre det siden Tina kan se oss. Slikt og mye annet kan man aldri vite. Følelser er ikke styrt, det er noe som kan oppstå ut av det blå. Nå angrer jeg på at jeg ga bort tre øl til en venninne i går, men jeg er alltid sånn, deler det jeg har. Det har aldri skadet, får tilbake, om ikke alltid fra samme person, men opplever ofte at jeg får hasj uten å ha spurt, uten kommentarer, uten å måtte betale. Noen ganger føler jeg meg nesten som en maskot. Var det i et band, var alltid med på øving, satt og dinglet med beina på en scene mens gutta holdt på. En gang skulle de ha konsert, og min beste kamerat var hippen på noe røykings. Men byen var tom. Venninna mi som jeg bodde sammen med gikk ut og hentet posten og kom inn til meg på soverommet mitt med en pakke. Aha, jeg visste hva det var. Det var en bok og et hjemmelaget julekort, ingen avsender, men det var fra en venninne jeg hadde gitt penger til. Og i boka var det fire gram hasj (boka var selvsagt uleselig siden det var fire hull innenfor permene) Det ga gutta i bandet et oppløft. Kameraten min hadde sagt at jeg er naiv som legger igjen penger og at jeg aldri vil se pengene mer. Jeg sa slapp av, det kan ta tid, men det går bra. Men det smilet kameraten sendte meg når jeg fikk boka, det vil jeg aldri glemme. Og konserten deres etterpå var fantastisk, røyka jo på alle (var bare en som ikke røkte hasj av prinsipp) dette er vanskelig å skrive om uten å røpe navn osv. Men, nåtid. Det er litt hardt å vite og bli mer og mer bevisst på at afire ikke vil ha meg annet som en god venn han kan knulle og kose med. Det er jo - grøss, også vanskelig og gjør saken verre, at jeg er så lettantennelig på han, seksuelt. Kynikeren, egoisten i meg og det kåte dyret vil ha han og driter i om at jeg burde holde litt avstand. Men det er ikke hele sannheten, jeg er glad i han, også som en venn. Vi var jo venner før alt dette, venner i mange år. Men da flørtet vi ikke, jeg hadde samboer osv. En gang lå han over hos meg, selv om jeg hadde samboer, men vi beholdt truse og t-skjorte på og ingenting skjedde. Vi sov. Jeg lå på min samboers side av senga og la en bunke tegneserier på afires (min) side i tilfelle han ikke fikk sove. Merker jeg har lyst på en drink, men hvor smart er det. En drink gjør vel ingen skade, det som er forskjellen på meg og menn, er at jeg kan ta EN drink, mens de av rasen menn aldri gir seg før det er tomt. Afire er ikke på den måten, men noen kamerater er helt bånn i bøtta og jeg har ikke riktig så god økonomi at jeg kan forsyne hele verden med russisk vodka. Nå siger den jointen, helt kurant. Men merker at jeg kommer til å legge meg nedpå og sove par timer, det er jo egentlig bortkastet rus, sett bort fra at jeg ikke røyker hasj for å ruse meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. august 2013 Forfatter #1407 Del Skrevet 18. august 2013 Venninne ringte, spurte om vi skulle møtes, hun kunne spandere par øl på meg på en pub, men jeg sa at jeg ikke har lyst til det akkurat i dag. Er sulten, havregrøt er nattmaten min, vet ikke hva jeg skal lage, er sulten men har ikke matlyst. Men VET, ,jeg må spise. Vet også hvordan jeg får det til, jeg går bare inn på kjøkkenet og begynner å lage mat, når maten er ferdig er jeg jo nesten nødt til å smake. Egentlig har jeg lyst på hjemmelaget ertesuppe med tørket elg og grønnsaker, men kjøpte mat i går som bør lages i dag, det er kjedelig, men er ikke typen som kaster mat om jeg ikke er nødt. Men hva skal jeg lage, burde ha noe marinade, men kan lage en marinade, men er egentlig ikke i form til å stå for lenge på kjøkkenet. Hvorfor røyket jeg, ble bare mer trett, mer sigen og ... det skal jointen ha et pre for, er sulten. ...... Tok et raskt overblikk, og nå vet jeg hva jeg skal lage. Det blir selvsagt middag, jeg er litt rar, spiser middag til lunsj og havregrøt som nattmat. Ringte afire for en halv time siden. Han svarte ikke. Det betyr at han ikke er en voksen MANN i mine øyne. Jeg svarer alltid når han ringer, i går kveld hadde jeg ikke ventet tlf fra han, og har på lydløs - men ringer alltid tilbake. Da hadde han slått av tlf. Han er rar, ikke mer å si. Det er litt rart å ta innover seg alt, og jeg tror ikke jeg vil plage meg selv med å gjøre det. Men likevel går jeg og grunner og tenker over alt som har skjedd. Er vel naturlig, like naturlig som kjærlighetsorg er. Jeg er heldigvis så voksen at jeg vet det går over. Mr. kjendis, tja...jeg må vel ha noe alenetid før jeg hopper under dyna med en annen mann. Bare tanken er frustrerende. Men jeg er ingen allviter, og prøver å ta tingene som de kommer. Disse ryktene om 34 er... det er leit å høre, hvis de er sanne. 34 er ok han, han sa til meg at han mest av alt ønsket å bli rusfri, han var drittlei, og han ruset seg på pulver. Og nå sier ryktene at han har fått hiv. Og at han har lagt seg inn på en klinikk. Men det er rykter. Kan ikke tro at noen er så slemme at de slenger rykter og løgn ut ang hiv. Men kan aldri vite, noen er ondskapsfulle. Men spurte etter han siden jeg ikke har sett han på flere måneder. Han har ringt meg for par uker siden, men jeg sov og hadde tlf på lydløs. ......... Melding fra afire, ringte men han tar ikke tlf. Da vet jeg at han er fyllesjuk og konfliktsky og ikke sosial. Kanskje jeg skal invitere han hit på middag /lunsj, men jeg har egentlig ikke lyst å være sosial i dag. Men må likevel mobbe han litt, sendte en sms der jeg ba han hit på middag/lunsj og ba han slutte å være så gretten. Vil ikke gå i detaljer, men tror han har litt å slite med. Da prater og tenker jeg ikke på alle hans damehistorier, men mer på selve grunnen til at jeg kaller han afire her inne. Han spurte meg en gang, hvorfor jeg kaller han det her inne, jeg sa; det er fordi du er et a-menneske. Og par uker senere nektet han på at han leser her, og det har han gjort bak min rygg i over åtte måneder i fjor, fuck it all. Det er en av årsakene til at jeg ikke sletter dagboka, det er fordi han var så glatt til å lyge. Hvis jeg hadde kommet over noe jeg ikke burde lese, ville jeg sagt det. Og jeg som har pyntet på og trukket fra. Men er ferdig med det nå, og etter at 34 har fått hiv, skal jeg i alle fall være særdeles kritisk til hvem jeg deler seng med. Jeg vet at jeg ikke har hiv, 34 har vært her par ganger sammen med par kamerater, men jeg har ikke hatt et utsvevende sexliv med han, det var i fjor sommer. Og det betydde ingenting. Det var bare klinisk sex. Og afire har ingenting å skryte av, han og Tina, bestevennens kone (de har barn også det gjør det hele helt dritt) Vel vel, jeg tror jeg skal følge rådet jeg fikk av en venninne i går kveld, kanskje jeg og kjendis44 kan finne tonen, og hvis ikke, er vi likevel venner. Ser lett tegn, så skal ikke være pågående. Det som skjer, det skjer. http://www.youtube.com/watch?v=nOdE2PJVXbI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. august 2013 Forfatter #1408 Del Skrevet 18. august 2013 Nå lager jeg mat. Middag, tok noe opp av fryseren som passer til resten. Er trett, men kan ikke legge meg - sulten. Sendte melding til en venninne, hun som skulle spandere par øl på meg ute i dag, om hun kan kjøpe par pils til meg og komme innom en tur. Jeg vet det er søndag, men hva så. Kan få kjøpt også vodka på en søndag her i byen om man vil. Vet ikke hva jeg skal gjøre i dag, lage mat, holder på, røyke en til bønne og legge meg og lese, regner jeg sovner av etter to setninger. Ser litt på afire som han feige i filmen Mumien, en som - men det er urettferdig for kan ikke tenke at afire er like slu, afire er bare en kåt en som lar pikken være rettesnor i livet. Fikk sms fra venninna nå, hun kan ikke det i dag, hun hadde glemt noe hun må få unna i dag og hadde dratt hjem. Og en sms fra afire, han blir hjemme, skal varme opp noe mat og slappe av. Og denne tina, jeg merker jeg aldri vil ha respekt for henne, hvis vi møtes og blir kjent, for meg virker hun som en goldiggers, meg meg meg, og hun jobber faktisk i et yrke der man burde ha en viss viten om etikk og moral. Men faktisk bryr jeg meg nada om henne. Og over til mine planer for i dag, blir bare hjemme, det jeg skulle hjelpe en venninne med kan vente til i morn. Denne dagen er tillagt tv og lese. Og kanskje lese litt på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. august 2013 Forfatter #1409 Del Skrevet 18. august 2013 Må hvile par timer, får besøk av en venninne etterpå. Og akkurat nå gidder jeg ikke tenke på menn, ingen av dem, selv om jeg er i rette formen til sex, bakfull og svimete... Men er ikke sex-avhengig så det går seg til. Tror jeg skal holde avstand til afire noen uker nå, dette kan ikke fortsette, jeg har følelser, han vet det men driter i det, og han er sjalu (hvorfor?) mens han anser oss som bare venner. Men gidder ikke bry den lille hjernen min med det i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. august 2013 Forfatter #1410 Del Skrevet 18. august 2013 Får besøk snart, hun som "drakk opp" mine øl i går kveld, har par øl hjemme hos henne, men hun skulle ordne par til meg før hun kommer- mulig hun har tatt mine øl hjemme hos seg selv også. Greit det, jeg flyr ikke i taket pga par øl. Selv ikke om jeg selv er fri for drikkevarer. Sovet en time, fått sms fra afire. Jeg klarte selvsagt å sende en sms til han der jeg beskrev pikken hans som skitten og ekkel. Og en annen der jeg sa at jeg skulle ordne meg litt husmorsex i kveld. (noe jeg ikke kommer til å gjøre, vet en som sikkert vil komme, men han er en dårlig kysser så det lover ikke bra) Har forøvrig aldri ligget med han. Han har prøvd seg, men jeg er flink til å vise menn veien til døra. Jeg er ikke såå jævlig interessert i kjønnsykdommer. Venninna mi ringte, skal spandere par øl på meg på en pub, hun hadde ikke lyst å fly byen rundt for å få kjøpt øl på en søndag, er et stykke å dra for henne og hun foreslo pub. Jeg sa greit det, men det betyr at jeg må få på meg noen klær og bevege meg ut døra snart. Noe jeg kanskje har godt av, er merkelig trett - men sov på sofaen til afire natt til i går og i dag sovnet jeg ikke før sola stod opp. Har jævlig lyst til å forføre en mann nå, men vet ikke helt om jeg møter noen jeg kan tenke meg å dra med hjem i seng. De fleste har jo damer, og de er utelukket. Og vil ikke ha hvem som helst. Men tanken slo meg når jeg leste meldingen fra afire, og når venninna foreslo at vi møtes på pub. Kanskje... men han må helst være yngre enn meg, gidder ikke gamle gubber. Kanskje jeg kjeder meg siden jeg skriver bare tull nå... jeg vet ingen jeg har sansen for på den puben vi skal på, en - ja, men han er sammen med eksen sin igjen, og det løpet er da kjørt. Nå flyr tida, jeg må komme meg ut, ta på meg litt pudder og kanskje noen klær. Men i natt skal jeg sove hjemme, har behov for alenetid, er nesten alltid på besøk eller har besøk, av en eller annen merkelig grunn. Det har blitt lite hjemmetid i det siste, men det er tilfeldigheter, som regel får jeg verken besøk eller er på besøk mer enn par ganger i uka. Men prøver å være sosial og tvinge meg til det, selv når jeg er fyllesjuk. Det minner meg på at en kamerat som ringer daglig, ikke har ringt i dag. Jeg får ringe han etterpå. Må få på meg klær og bare gå, nå flyr tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. august 2013 Forfatter #1411 Del Skrevet 18. august 2013 Hjemme igjen, tror ikke jeg er helt edru nå. Men er ikke f ull heller. Kanskje jeg er litt full, men hva så. Kan ikke skrive om alt, møtte han idrettsmannen og sendte en sms til han om 34 og hiv. Nok om det, jeg vil bare ikke skape panikk jmfr mine unge menn. Måtte gå hjem, valgte det, og møtte en mann med en hund, og jeg som elsker hunder, bikkja la seg ned, jeg sa til han at det er visst tydelig at den er vant til at du knuller fremmede damer bak en busk. Han smilte. Ja, hva ellers skulle han gjøre. Sa til venninna mi, at jeg er jævla trist, det er mye å tenke over og særdeles siden jeg er glad i afire. Men at jeg ikke kan se noe håp videre med oss. Måtte vente, fikk ti gratisturer av en barndomsvenn til københavn. Det er jo helt kurant. Men sa, jeg synes ikke det er spennende, kan du ikke ta med din imaginære elsker, som du er så opptatt av, han som aldri ringer deg? Jeg mobbet henne, men vi er venninner, og da er det tillatt. Ga bort par billetter til henne og. Møtte en jeg har hatt sex med i fjor, og ... det vil jeg ikke skrive om. Men sa hvilke rykter som verserer ang hiv og 34. Sa det for å ikke lage panikk, for jeg har ikke hiv. jeg velger å være åpen, direkte, aldri under og aldri over. Silikonvally begynte å le, har du ligget med han, ja sa jeg, det har jeg. Han har ti vm-gull. Det førte self til mer latter, jeg sa hysj, vær litt diskret. Nå skal jeg fyre meg en bønne, jeg er lei og trett, og savner en kjæreste og tør ikke ........... Fanden for et mas, når skal vi dra osv. Jeg sa at jeg ikke gidder å forholde meg til noe akkurat nå. Avtalte å prates i morra. Ja, jeg kan glefse, jeg gidder ikke når jeg er sliten og ikke har en agenda som jeg har bestemt selv. Og kankskje, bare kanskje, jeg er betatt av 44kjendis. Og i dag sa jeg til toppidrettsutøveren at jeg ikke har hiv men at det går rykter om 34. Jeg som bare vil ha en vanlig dag, men det virker som det er umulig. Men nå er jeg atter hjemme, lytter til musikk og skal se om jeg ikke tar et knekkebrød, men har lyst å fyre meg en joint, nå hadde jeg hatt behov for en mann, dvs at han kunne laget den til meg. Føler meg forelsket, meg og afire, aldri, han er en ...et tilbakelagt stadie. Men har en sorg, for er glad i han. http://www.youtube.com/watch?v=X1ZRBPA8SK0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. august 2013 Forfatter #1412 Del Skrevet 18. august 2013 Jeg finner ikke hasjen min. Vet den er her, men hvor, og er faktisk ikke i form til å endevende kontoret mitt. Jeg VET j eg har en flis, men hvor. Dette begynner å ligne panikk- rommet. Kanskje en ide å ringe snuten og innrømme at jeg har hasj, så kan de finne den for meg? Jeg kan gjøre det, bare de lover å ikke bøtelegge meg, vet jo at de tar av kammeret. Men faktisk driter jeg i det, det spøker her, som det gjør alle steder, den biten jeg har dukker opp en dag, spøkelser er flinke på den måten, de bare låner litt - men de legger ting tilbake. Tror jeg tar en sovepille og legger meg, har øl, vodka, men den hasjen da... dette er litt kjedelig, fordi jeg vet jeg har, men hvor... Ja, jeg er glad i afire. Men, mer vet jeg ikke. Vet heller ikke annet enn at 44 tok min hånd og at jeg ble forelsket, men alle var forelsket i han, og ... det er noe, som jeg ike kan skrive om her. Men har selvsagt fortalt om mine frustrasjoner til venninner. Har fått fire fem klemmer i kveld. Jeg er en som er lett å like og lett å hate. Skal ordne noe å røyke på i morn. Absolutt. Er grinete nå, fordi, jeg har men har lagt den bort et sted i rotet mitt, og jeg mistenker åndenes makt for å ha det veldig morsomt nå. Jeg må starte på ny, meg og afire, han og tina, osv. Kanskje, kanskje meg og 44, vi er begge kunstnere og ikke stor aldersforskjell. Men nå skal jeg ikke drømme, selv om jeg setter meg fri og drømmer når jeg vil. Men går i dype tanker, hvorfor hvorfor osv. Men skal glemme. ' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. august 2013 Forfatter #1413 Del Skrevet 18. august 2013 Og bare pga at jeg skrev noe om at jeg synes det er litt dumt at man ikke får kjøpt på matbutikken i går, har en fetter jeg aldri har møtt og aldri hørt om før, satt ut masse bra musikk-lenker på min vegg, dvs meldinger. Jeg lurte på om jeg skulle slette det, siden det er barn (også mine) på faceboka, men jeg driter i det, jeg står for at jeg røyker en joint i ny og ne. Jeg gjør det ikke når jeg må være klar i hodet, det får klare seg, jeg fatter ikke at jeg skal skjule at jeg røyker, siden det er noe jeg har gjort i over tredve år. Det er kanskje klandreverdig, men jeg blir enten tankefull og stille, eller i godt humør. Noia, nei, jeg er for gammel til å få noia. Men merker at jeg har abstinenser, ikke abstinens, men har så lyst på og gidder ikke lete, dette ordner jeg i morn. Jeg er den som får tak i sjefshasj. Men jeg har gitt bort, også til 44, og før det, og nå sitter jeg her og skal bare spise litt og gå og legge meg. Politiet? De gråter når de ser meg, de tenker, åhhh nei, ikke deg igjen. http://www.youtube.com/watch?v=nOdE2PJVXbI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. august 2013 Forfatter #1414 Del Skrevet 18. august 2013 Har satt på mat og høre på musikk som andre har anbefalt. Og etter maten - rett i seng. Jeg blir så glad, det er en jeg aldri har møtt, det tok mange år før hans søstre fant han - de er halvsøskne. Jeg har en stor familie, så stor at jeg ikke vet hvem alle er, det minner meg om at jeg må ta opp noe, men i kke i dag. VEt jeg har hasj, men gidder fan ikke lete i rotet mitt, skal spise og rett i seng og lese, og drømme og sove. Nå er mat mer viktig, jeg er sulten. Og nå blir det ikke havregrøt men rester av middagen. Afire, ja jeg er glad i han, men han har ikke tenkt at vi skal væresammen, han og tina osv. TRor ikke det er noe mer med han og henne, det er henne som plager han nå og ligger og bruker fingeren og tenker på han og sender han meldinger, helt sant, så dum er jeg faktisk ikk. Men er lei av maset til venninna mi, nå mener hun at vi skal bli par dager i danmark, men kanksje - det kan jo skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 18. august 2013 Forfatter #1415 Del Skrevet 18. august 2013 Går greit, maten ble ikke helt perfekt, men den ble ikke svidd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2013 Forfatter #1416 Del Skrevet 19. august 2013 Måtte opp tidlig, skal til en venninne om par timer, har lovet å hjelpe henne med noe. Hun klarer det fint selv, men når jeg har lovet stiller jeg opp. Fant tilfeldigvis hasjen min i går like før jeg skulle legge meg, men tok bare par trekk av jointen jeg laget og sovnet straks jeg la meg. Var trett når jeg våknet og hadde ikke lyst å stå opp, men så begynte jeg å le for meg selv ved tanken på meldingen jeg sendte Tina; at en jeg lå med i fjor har fått hiv, og Afire har ligget med hans venninne, jeg har ikke hiv, men Afire har ikke testet seg. (ja så slem kan jeg være, le ved tanken på at hun har risikert å fått hiv og sikkert løper og tester seg i dag. Er også sikker på at hun har grått for seg selv av selvmedlidenhet fordi livet er så urettferdig, tror jeg kjenner til den typen fra tidligere) Fortalte om meldingen til afire, sendte den fra hans telefon før han våknet og han begynte å smile og det ble ingen krangel. For han er det vel greit, siden det ikke er løgn at jeg og derfor alle har løpt en risiko - og også afire som jeg er 99 prosent sikker på har ligget med 34`s venninne. Når jeg skriver venninne, betyr det at hun ikke er offisielt sammen med 34. Men hvordan jeg kan vite "alt" vil jeg ikke si her, det er også en lang historie, en historie jeg ikke er en del av. Jeg har pratet med henne, og det er det. Har ikke tlf.nr hennes så vi har ikke snakket om ryktene ang 34, men han har vel fortalt henne det hvis det er sant og ryktene stemmer. Skal spørre henne når vi møtes. Det er nydelig vær ute. I morn må jeg også tidlig opp så skal ta tidlig kveld. Men skal ut om par timer og er vel ikke hjemme før i kveld igjen. (3 kveld i to setninger, men nå gidder jeg ikke flisespikke) Skal innom en kamerat på hjemveien. Han vil ha meg med på fisketur i morn, men det ser ut som det kan bli en tur til danmark, og mulig vi blir der par dager, må se på budsjettet. Vi har ikke bestilt, men holder jeg ikke igjen kommer venninnen min til å bestille både tur og hotell. Og jeg har faktisk ikke råd til å bo på hotell, et herberge joda, men vet ikke helt. Må tenke over det og vet at jeg ikke har så mye til overs av penger denne måneden. Men det er lokkende å bare dra og bli borte noen dager. Selv om planen er å dra til spania om par måneder, og jeg må sette av litt kroner til den turen. Frister å røyke opp resten av jointen nå, men da blir det ikke mye fres i meg, er trett. Vet jeg høres kynisk ut når jeg smilte ved tanken på at tina sikkert løper i panikk og tar en hivtest, men jeg har faktisk ingenting til overs for henne. Og for å presisere, jeg synes ikke det er morsomt hvis ryktene er sanne og 34 har fått hiv. Det er bare trist. Nå satte jeg på musikk, kanskje dumt, for tankene begynte fly - afire ja. Har lyst sende han en melding, en småslem en - men han er på jobb så jeg avstår fra det. Men kanskje jeg gjør det, og det gjorde jeg, skrev at jeg drar til danmark og blir der noen dager, og spurte hva tina sa, om hun har tatt fri fra jobb for å løpe og hivteste seg. Slemme meg. Vet at det bare viser for afire at jeg tenker på han, men jeg driter i hva han vet, mener og tror om meg. Jeg er ganske så ferdig med dette såkalte forholdet. Det jeg trenger er en mann som respekterer og ser meg. Og helst en som også er kreativ, da er hverdagen aldri kjedelig. Jeg forlanger ikke alt av og i en mann, han kan like gjerne være litt kjedelig og "afire-aktig innenfor en viss grense", men respekt og moral forlanger jeg kanskje. Jeg er trett, en rask dusj og ut døra. Merker jeg møter indre motstand, men det er bare å gjøre det, sove kan jeg gjøre til natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2013 Forfatter #1417 Del Skrevet 19. august 2013 Har ringt politiet, fikk en trussel fra afire men snuten sa at jeg må ringe i morn tidlig, de journalførte ikke det heller, eller hva vet jeg. De spurte om det er akutt, nei da sa jeg, men jeg liker ikke å få trusler. Jeg vil bare egentlig at dere skal ringe han og be han dempe seg litt. Om dere kan? Dessuten er jeg ikke alene, har en venninne på besøk. De kunne ikke det. Men jeg driter i alt, skal lage et måltid nå og drite i alt. Heldigvis er venninna her, ,hun skal sove her i natt, ,hun er litt ufb per tid. Afire sendte sms til meg, at jeg farer med løgn og sladder, det gjelder hiv og 34. Men gjør jeg det? Er det ikke vanlig å informere alle man har hatt sex med når det er noe så alvorlig som hiv? For meg er det normalt. Men han har begynt å true meg. Han er livredd for at hans og tinas forhold og skitne sex skal bli avslørt. Dette er det mest dirty jeg har vært borti, løgn fra ende til ande. Silikonvally er her nå, jeg driter om hun ser hva jeg skriver og ser nicket mitt her på kg. Hun skal sove her i natt, og det er det. Jeg driter i alt omtrent, løgn, løgn, falskhet, feighet, ... og etter at afire truet meg per sms, sendte jeg en sms til mannen til tina. Han har ikke svart, men fikk en jævlig truende sms fra afire, og jeg ringte snuten etter den. Jeg finner meg fan ikke i å bli truet på livet. Skal ringe de i morgen, dette er jo ikke helt akutt. Merket at jeg kokte i hodet tidlig i dag, men ville ikke vise det til venner, sa ikke noe om ting og tang. Skal lage mat og sette på musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2013 Forfatter #1418 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg er bare så jævla trist. Kan ike forstå og fatte. Løgner, jeg sa til noen venner at i dag har jeg lyst å slå noen, men at .. jeg sa ike mer, bare at jeg jo er pasifist. ' De spurte ikke. Jeg lekte med par bikkjer, elsker hunder. Lekte med de i par timer, sitt, dekk. bli...osv løp, Jeg kan ikke ha hund, det er for mye ansvar. Sa når noen spurte, at jeg sliter med søvnproblemer og en hund må ut hver morgen. http://www.youtube.com/watch?v=X1ZRBPA8SK0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2013 Forfatter #1419 Del Skrevet 19. august 2013 Nå har jeg satt på mat, venninna mi vil bare ha havregrøt, men det lager hun selv, jeg har ikke spist i dag, mister fullstendig matlyst når ting skjer og jeg føler ikke behov for mat når jeg blir truet etter at løgnene er servert. Noen lesber tror kanskje at jeg også er lesbe, men det er jeg ikke. Har ikke ringt til 44, er liksom ikke i modus til noe nå, fikk en sms, han var deppa og ville ikke bli med til dk. Men jeg vil gjerne holde han i hånda, om enn som bare venner. Men nå skal jeg snart legge meg sammen med venninne, hun legger seg alltid så tidlig, men jeg har self lyst til å surre i flere timer på nett, høre på musikk osv, men må opp i morn, har en avtale som er viktig. Også må jeg kjefte litt på henne, hun har adhd og tørker støv i de lange baner, men vi ler av det hele. Fordi, nå skulle hun lage havregrøt, mens jeg holder på å lage middag, osv. På mitt lille minikjøkken. Og jeg er litt knurr i dag. Trusler og svik, løgn og skitten pikk (afires) Men jeg setter på musikk. Er glad i henne, hun er blitt en del av min familie, kan ikke gå i detaljer. Vet ikke om jeg vil dra til danmark, kan gi bort billettene. Jeg har nok å forholde meg til her i norge. Er trett, litt mat, en imovane og rett i senga, og ikke alene, venninna mi sover der hun også, men vi er vant til hverandre, Hun snorker, men. http://www.youtube.com/watch?v=eQsM6u0a038 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 19. august 2013 Forfatter #1420 Del Skrevet 19. august 2013 Da skal jeg køye, hun har alt lagt seg, har bare en seng (dobbelseng), men er vant til å overleve med både damer og menn i senga. Det er vanskelig å fordøye ang afire og tina, men jeg driter i det. Og får trusler, skal faen meg få noen til å gi afire grisebank, men jeg er egentlig ikke den typen, hevn er ikke min stil. Men liker trusler dårlig. Mulig jeg kontakter snuten i morn, og spør forsiktig om de ikke kan ringe han og be han roe seg litt med sine trusler. Jeg finner meg ikke i å bli truet. Ikke av noen. Og jeg går aldri rundt grøten. Og vet at politiet vil se litt rart på meg pga av mitt rulleblad, men håper jeg møter en betjent som tar saken på alvor. For å true noen, er det lov? Jeg makter ikke gå rundt med angst for å bli drept - og det var det afire mente. Hva ellers skulle det bety? Men nå vil jeg ikke tenke på det, må opp tidlig, har en avtale, og så får jeg se deretter. Skal kanskje sende en sms til afire og spørre om han har lyst til å bli anmeldt, han har slått av tlf nå, jeg sendte en prøve-sms og sa til venninna mi, at han sikkert har slått av tlf. Det har han gjort. Men nå skal jeg krype under dyna. Merkelig å sove i samme seng sammen med en dame, men jeg er vant til det meste og hun sover nå. Vi er ikke lesbiske. Det er også betryggende å høre når hun snorker, og hun gjør det til gangs, jeg må også legge meg, men har lyst å lande. Har tatt en halv imovane, håper den gjør sin jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå