Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

Herlig å bare være alene hjemme, er så takknemlig. Glad Afire ikke kom, sånn egentlig, snorkende og oppta halve senga ... tja, kan være uten fulle menn akkurat nå... særlig etter alt som har vært, det er så mye at jeg (ikke han heller tror jeg) klarer å fordøye det... og det er ikke bare bra. Jeg skriver mye av meg, mens han ... tenker logisk ? og er en mann? som tenker logisk?

Det er natt til lørdag, så litt lyd må jeg få ha på, det er ikke verre enn når andre ser på tv, i alle fall ikke de filmene jeg bruker å se, men naboen over tramper frem og tilbake. Gir han seg ikke anklager jeg han for å lage noia på meg.

Skal legge lapp i alles postkasser og be de ringe meg om jeg spiller til upassende tider.

Men jeg gjør ikke det, det er Afire som pleier å guffe opp. Sett bort fra i fjor når en venninne sov over og politiet kom, jeg ante ikke at hun hadde opp verandadøra og alle vinduene slik at naboene ikke fikk sove...

Det er lenge siden, har ikke fått klager etterpå,

Er lei valgkampen alt før den har startet, men denne gangen blir jeg kanskje aktiv, kan stå på en talerstol (under tvil) og holde en tale, der jeg fronter en eller flere saker.

Men har tenkt, kanskje faceboka osv, men man må rett og slett ut i verden - irl - om man kan påvirke politikk, alt alt annet er noe vi er opplært og indoktrinert til å tro på.

Jeg vet ikke hvem jeg skal stemme på. Blir vel det samme som last year...

http://www.youtube.com/watch?v=7RkWs6P2IwE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fatter ikke alt som skjer, det skjer så mye, i går eller i dag, begynte jeg å tenke, hvor mange har dødd på under et halvt år, også personer man bare har møtt en gang og bare sagt hei til, men som andre kjenner, men ... tenker ikke på dem.

Av alt, ikke av rus. Ingen av rusbruk. Sykdom, ulykker.

Gikk forbi der den siste som døde bodde i dag, og det var merkelig, men han hadde en fredelig død etter å hatt kreft lenge, han var bevisst på at han skulle, det var ikke mer igjen om lenge... Følte bare en veldig ro, men har for vane å vandre i gatene og bare gå for å gå.

Likevel, trist. Og man kan aldri forstå. Det er så uendelig.

Og til dere her på kg som lurer, på hvor det ble av Afire, om jeg sitter og venter på han, at han ringer etc.

Jeg antar han har sluknet av på en sofa i fylla med noen han kjenner. Har slått tlf på lydløs og er utilgjengelig per moment. Ringer det på døra, ser jeg på telefonen, lukker aldri opp hvis jeg ikke venter besøk og det gjør jeg ikke nå.

Jeg har ikke vært mer enn ti prosent irritert og bare i korte sekvenser, men nå er jeg helt helt laid back.

Dessverre er (var) jeg kåt, og Afire ble for full. Og mer vet jeg ikke, og gidder ikke bry meg med.

Han VET hva han har klaget og sutret for de siste dagene, er han psyko eller bare helt blåååååååååååååsssst ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker jeg på noe annet enn det jeg skriver her, han minner meg faktisk om en ungdomskjæreste jeg var sammen med i to år, en som var eplekjekk i fylla - overdrevent, flørtet og drev rundt, og når han ble edru var han ...seg selv, dessuten var han ærlig. Det er ikke Afire.

Og han leser her?

Er nesten overbevisst - igjen har han nesten ordrett referert til det jeg har skrevet, men jeg merket tidlig at vi har en form for telepati, og jeg klarte å gjette meg frem til et kort av stokken, ved hjelp av å si at de måtte konsentrere seg og prøve å telepatere det til meg, bare tenk på det, sa jeg.

Det tok meg ikke lang tid, og jeg kom frem til riktig kort. Hadde to som satt ved kjøkkenbordet, det var sprøtt, men ...jeg spiller ikke kortspill mer, vinner alltid, og menn er forferdelig dårlige tapere.

Jeg har evner, kan få ting til å flytte seg, en snøball til å ikke tine når jeg har laget den selv og satt den på stuens bord osv.

Kan se, det er skremmende. Og kan aldri si til noen hvis jeg ser noe, har sluttet å spå for tjue år siden. Har lyst å søke meg inn på en skole der jeg lærer om engler, men det har jeg gjort.

Gjorde det, søkte inn på Marthas engleskole, fikk selvsagt avslag, og råd om å søke neste år.

Kjedet meg, men kunne gjerne tenkt meg å lære mer om dyretolkning - hester, jeg leser dem, lett. Samme med hunder, og katter, trenger jeg kurs?

Kurs tja, men å lære seg å ...

lindre smerter

Men jeg kan ikke, er allerisk, ikke så mye - men til å jobbe med hest. Hunder går ok, katter er skrinlagt.

http://www.youtube.com/watch?v=JprMY2DBHMo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skrubbsulten, har satt på mat, og deretter senga og lese litt i den romanen av faldbakken.

Leser nyheter osv på nett til maten blir ferdig og slukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må avgårde snart, skal få sendt noen brev og par faks og møte en venninne. Hva som skjer videre vet jeg ikke, men hun har lyst å dra til xxx og vil at jeg skal bli med. Men er trett, sovnet i sekstida og våkna før ti.

Mulig jeg blir med, selv om jeg kunne tenkt meg å tilbringe dagen i senga. Skal ringe en kamerat og høre om han også blir med i dag. Er jeg trett, kan de to holde hverandre med selskap. De har møtt hverandre før, det er ikke noe problem.

Står i fare for å miste respekten for Afire, merker det og skjer det faktisk, er det ingen vei tilbake. Har vært i forhold tidligere og ser de små signalene. Det er kanskje like bra selv om det er trist også. Ender alltid med at jeg blir likegyldig og "usårbar".

Han blir som en unge i fylla. Og hvem klarer forholde seg til sånt når det gjentar seg. Det er litt sånn hæla i taket og full rulle. Forstår ungdom som fester på den måten, men hm, kremt, han er ca 50 år.

Det er patetisk, full og husker ikke kvelden før, husker ikke hva han sa for en halv time siden.

Men nok om det.

Må bevege meg snart, ellers sovner jeg (ville sovet til langt på dag om det ikke var for det jeg må ordne). Ikke sikkert jeg kommer hjem i dag, mulig jeg tar en liten avstikker. Men bra å komme seg ut og få tankene på plass igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk sms fra Afire nå, batteriet var tomt for strøm.

skrev tilbake, hehe, det var vel både tomt for strøm og hjerneceller,

-------------

Men nå må jeg ut døra, har en avtale og må få vekk de brevene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen. Det var koselig på tilstelningen i går, kjempemorsomt - og utpå kvelden dro jeg til Afire. Han ringte meg på ettermiddagen. Hadde bedt han med om det ikke var fordi han ikke dukket opp natt til i går.

Er nettopp kommet inn døra.

Er litt fyllesjuk, men ikke mer enn en treer på skalaen.

Mest av alt er jeg trett, blitt lite søvn de siste dagene. Skal ta en dusj og bare late meg i dag. Se på tv, lese, ikke gjøre noe nyttig.

Kan ikke fortelle alt som skjedde i går på tilstelningen, men et par jeg kjenner var der og han gikk på scenen, lånte mikrofonen og fridde til henne.

Og hun sa JA. :)

Frieriet kom helt uventet på alle, også på henne.

Er invitert i bryllupet, nok en grunn til å gå ned par fire kilo, må finne en ny kjole. Tror bryllupet blir i høst, men vet ikke. Det ble bare nevnt, alle vi damene begynte jo å spørre når - og jeg sa at den kommende brud nesten må få bestemme siden jeg tror menn kan være flinke til å utsette slikt. Hehe.

Merkelig, jeg savner Afire når vi har vært sammen, det blir litt sånn rart og litt tomt...i alle fall like etterpå. Må liksom restarte meg selv på en måte, men er jo blitt vant til det.

Når jeg fortalte han om det offentlige frieriet, begynte jeg å mase på han, jeg ville også gifte meg, men tror nok ikke han tok det helt seriøst. Han smilte bare. Og jeg har aldri hatt noen drøm om å bli gift, men i min alder er det kanskje på tide, sa jeg. Må jo se litt ok ut på bryllupsbildene, kan ikke vente til jeg blir 70.

Skal ta en dusj og prøve å våkne litt etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme. Ble sittende og prate med en dame og hennes mann, og timene fløy. Det kom andre tilstede og samtalen(e) gikk varme.

Fant ut at jeg bare har knekkebrød, spiste ett og laget havregrøt.

Gidder ikke lage noe fra fryseren (ertesuppe hjemmelaget f.eks) og har omtrent ikke grønnsaker, men har mat hos en venninne, men det ble så sent så giddet ikke dra dit i kveld. Ga selvsagt beskjed.

Ble sittende og sittende, og fyrte opp en joint. Jeg røyket også på de andre. Tida gikk...

Skal begynne på noe nytt om par uker, vil ikke gå i detaljer, men ... og skal fullføre det, men i desember tror jeg med stor sannsynlig het at jeg bare drar til Spania og blir der noen uker. Eller i januar, da flytter ei venninne dit, skal høre med henne om det er mulig å leie noe utenfor tursistindustrien for noen uker.

Skal møte henne til middag så får høre da, jeg kan ikke flytte dit permanent, men har ikke noe ønske om å bo der på sommerhalvåret.

Nok om det, det er bare tankespinneri, men kanskje...

Nå skal jeg krype under dyna og lese. Koser meg glugg i hjel.

Hadde mandelflak, tørkede bær og akasiehonning i havregrøten. Og masse kanel og meierismør på toppen. NAM.

Kanskje jeg har matkick...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovnet ikke før i firetida, men formen er ok. Har ryddet, sendt par mail og skal møte en venninne. Vi har begynt å gå tur sammen, kommer til å savne henne når hun reiser vekk par uker.

Har bare drukket en dag siden lørdag, det var i går kveld. Og i dag er jeg bare litt trett, ikke fyllesjuk.

Planlegger å dra på trening i morn. Ferien er jo egentlig over og hverdagen kan godt få lov til å inntre nå.

Er bedt på middag hos en venninne så skal snart ut døra.

Var og tok akupunktur i går, virket avslappende, sovnet av. Og har ikke lett for å sovne av hvor som helst og når som helst.

Nå må jeg starte, er litt treg på den måten. Skal bare gjøre det og det først... og det minner meg på at jeg må sjekke boden - i tilfelle det har vært overforsvømmelese i kjelleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en lørdag, og og...

Afire. Jeg sov over på sofaen hans natt til i dag, og aviste han, og snek på mobilen, der var det enda en melding fra Tina... hun skrev, tenker på deg enda :)

Jeg tok meg friheten og svarte at dette er Alvina, og han jeg lå med i fjor har fått hiv, jeg har ikke det fordi jeg testet meg i juni, men min fling har ligget med en som også afire har ligget med, så kanskje det er på tide å teste seg?

Vet dere, damer, jeg er møkkalei. Løgn. Om andre kan være ærlige, men kan de det...

Venninna mi gikk nå, hun ville at jeg skulle bli med henne hjem, hun tåler ikke røyke hasj, men jeg røyka på henne - hun er voksen og jeg er rolig når jeg røyker, takler noia og alt, noen har spurt, jeg har sagt at jeg er så gammel at jeg faktisk er blitt rolig...

Jeg vet hva noia er, og hva jeg skal utstyre tankene med.

Nå sitter jeg igjen og spiser havregrøt, har kjøpt mat, men ... det er en dag i morgen og.

Jeg er blitt fantastisk betatt av en mann. En venn av en jeg var sammen med i ellve år...

Inviterte noen venner og venninner på en sammenkomst middag i går, og kun afire var sur og ble sjalu... silikonvally var også der, vi er jo venninner. Må vite.

Det er vi.

Han tok meg i handa, og vi gikk bak de andre (silikonvally, en barndomsvenn, og afire) og ... jeg vet han er glad i meg, har kjent han i over tjue år, men...

Jeg har vært en fredet fugl i mange år, ingen kamerater rører meg, håper jeg er fri snart...

Vi gikk og holdt hender, romantikk.???

Jeg aner ikke, mulig han ble imponert av at jeg kan regi.

Og at jeg er en av de gamle travere som alltid ser ung ut, som holder koken?

Jeg sa til silikonvally, jeg er betatt av han, det har jeg vært i tusen år, og alle var det når vi var unge, men da var jeg jo sammen med en kamerat av han i ellve år, det sier seg selv, da ...

Men alle damer var betatt av han. Selvfølgelig er han kjendis. Silikonvally har aldri møtt så mange kjendiser på en uke - jeg drar henne med overalt.

Jeg føler meg forelsket, og afire så blikkene våre, så han ble sjalu på en barndomsvenn av meg som jeg også hadde invitert siden han måtte la aggresjonen gå utover noen....

Jeg tenkte, er det dumt, ...er det dumt av meg å invitere de og de...osv.

Jeg er forelsket, jeg er ikke bare det, jeg har jo vært glad i han i mange år som en venn, så jeg kan trygt si at jeg elsker han, men resten vet ikke jeg.

Mulig jeg kompenserer og overdriver, siden afire fikk melding fra tina, men så på afire at det der er over. Han sa at ...når jeg spurte, skal du ikke svare, at han ikke svarer henne.

Jeg hadde svart fra han tlf.

Men, jeg så at han var redd, jeg sa at jeg ikke skal si noe, ikke lage skandale. Men æsj, tenker jeg.

Når det gjelder henne. Jeg gidder ikke, og tør ikke si dette til hennes mann (afires bestevenn)

Men de får holde på, jeg går bare videre jeg. Men merker jeg har en emmen smak... har blitt holdt for narr og til de grader.

Et knull kan tilgis men ikke å lenge gå bak andres rygg, sin beste venn, og sin pule-dame (i dette tilfellet meg).

Og de har barn.

Merker at jeg mister mer og mer og mer og mer respekten for afire.

Han jeg er betatt av er kjendis ja, og en god kamerat, og jeg er en av de få som har støttet han og sett (SETT) han og jeg går ikke rundt grøten.

Jeg turte ikke røyke og drikke før vi møttes i går, fordi jeg tok hensyn. Afire sa, ska DU virkelig ha med deg hele balletten??? Ja, sa jeg - du vil like dem.

Han presterte å bli sjalu, jeg begynte ikke å gråte, men han som jeg liker og som er en venn av en eks jeg var sammen med i over ti år, så at det falt tårer i det stille, han så også at jeg ble innbitt. Var helt oppgitt.

Også er det afire som puler kona til sin beste venn...

Har tenkt, jeg er ferdig med han, jeg går bare videre, men det å finne seg en ny mann, men kanskje jeg har funnet en, om han vil ha meg da, hvis ikke kan vi bare være venner...

og jeg må stille opp for han, han har vært ... kan ikke skrive detaljert, dette er bare så rart.

Spretter opp en øl tror jeg, er faktisk så betatt som jeg ikke har vært på hundre år.

Og blikket hans, og når han tok hånda mi....

Han er kreativ, og han vet jeg er det. Vi kan bare se på hverandre and thats it.

Og jeg driter om jeg overfører mine følelser for afire over til han, det gjør jeg ikke. Dette skjedde spontant.

Og vi har alltid vært glad i hverandre, for femten år siden spurte jeg han om et råd, tenkte - siden han er vant til manus osv, og han sa, bare si det - si det, få trollet ut av eska...

Da kom jeg kanskje

.............

En venninne ringte. Da kom jeg kanskje... til den konklusjonen, men sa det i tlf til venninnen nå at mulig jeg overfører og projiserer på full tank.

Men jeg ville passet sammen med han, han er snill, kunstner og kreativ. Tålmodig, rolig, følsom.

En gang passet jeg barna hans, det er noen år siden, det var hans datter og han så at jeg er barnslig, jeg leker, spør, imiterer, tegner, lek.

Da spurte han, dette var på en pub, om jeg kunne se etter datteren hans i par timer. Ja selvsagt sa jeg.

Jeg vet ikke, men om det blir sånn, vil jeg alltid ta vare på han, det vil jeg ikke ha sjansen til om jeg er med afire, men han så sjalusien til afire i går, afire ble også sjalu på en homofil venn av meg.

Jeg begynte ikke å gråte men tårene begynte å renne litt. var oppgitt.

Og nå ringe han.

Jeg er fri.

Jeg skal prøve å være en god venn for en ... han var i en trafikkulykke, og ikke så mye kjendis mer...

Mennsker blir redd, redd .... ja jeg vet, har vært det når jeg var ung.

Mennesker takler ikke smerten, de kan ikke, det overgår deres syn på hva som er tillatt...

Afire ringte nå. Jeg sa at endelig er jeg fri.

Dere damer her inne, skulle sett hvordan min kjendis-venn så på meg, det strålte kjærlighet. Og han tok meg i hånda når vi gikk bak de andre, vi gikk og holdt hender i to hundre meter.

Men jeg også glad i afire, men han har visst sørgelig nok forelsket seg i kona til sin beste venn.

Jeg går ikke videre med det. Sendte bare en sms til henne og sa at hiv-test er på sin plass.

Kan jeg ha blitt forelsket, når jeg inviterer afire på middag, og overrasker han med gamle og nye venner?

Jeg besøkte sammen med afire han som var i en ulykke, på sykehuset, det var tøft, det var jævlig tøft, det var så tøft at jeg røyket meg en lille før jeg gikk inn.

Fan

Fan ja. Det er kjendis-verden, men det gjelder også vi som ikke er kjendiser, blir vi alvorlig skadet, er det såååååååååååååååå vanskelig å

vi er feige tapere.

Det er det tøffeste jeg har gjort, og jeg har feiget ut før, da var det kreft. Da var jeg ung.

Jeg er klar over at han så på meg og hadde og går på morfin pga ulykken. Og jeg røyket på gutta, laget enda en. Og ga en som han fikk med seg hjem.

Og nå er jeg tom snart selv.

Men hvorfor ikke.

Afire er visst ikke ment for meg, men han er ikke kunstner, og vi kunstnere må kanskje holde sammen... men jeg vil ikke tro noe nå. Lytter på musikk, skal til en venninne i morn.

Afire og tina... men så på afire at det er over, han er tilgitt av sin kamerat (tinas mann) og han ser på tina som en landeplage.

Jeg klarte se det, avhørte han og ok da.

Nå skal jeg snart ta meg en tur til utlandet, sammen med en venninne, mennene får klare seg her i gubbeveldet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 har fått hiv. Sier ryktene.

Jeg har ikke det, har ikke hatt sex med han siden i fjor sommer. Er glad jeg tester meg, det gjør jeg ca to ganger i året om jeg er singel, eller om jeg har hatt en fling.

Sendte sms til afire - så da vet han det - han ville hørt ryktene.

Jeg er glad i 34, han er superintelligent. Kan ikke skrive mer om han, vil ikke røpe andres id.

34 er også god i senga, vi kom samtidig og det er er sjelden vare...

Venninna mi har satt på musikk her fra ytoba, hun ringte og sa at hun var hjemme. Jeg elsker henne, synd jeg ikke er lesbisk.

Meg ...og han kjendis, hva skal jeg kalle han for her inne???

Jeg slutter å skrive dagbok hvis han blir kjæresten min. Det lover jeg. Vet. Han vil dra meg inn i miljøer. Javel, men dette er ikke planlagt, er fornøyd jeg, bare han er min venn, ser på han som en bror, bortsett fra at vi ikke er i slekt.

Og nå har silikonvally satt på den suppe romantiske greia... jaja.

Hvis afire frir, vil jeg ha han, siden det er han jeg har knullet med, men toget er gått.

Jeg vil ha mr.kjendis.

Han så på meg, så på meg, så på meg, så på meg...

Tok meg i hånda og holdt meg fast. Jeg elsker han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og meg og mat... har laget havregrøt igjen, med mandler og tørket bær.

Selv om jeg har kjøpt mat og handlet inn, meg og havregrøten.

Med litt honning. I love.

Meg og kjendis, vet ikke, tror ingenting.

HAN ER en som smiler og ser, og vet han er glad i meg, vi har kjent hverandre i over tjue år.

Mulig jeg er innbilsk, for hva skal jeg gjøre, venninna mi heier på oss og ikke på meg og afire, men jeg er den typen som ser hva som skjer og som tar livet helt med ro når det gjelder ekteskap osv.

Er faktisk skuffet, afire, ikke være ærlig.

Det er... hva skal man si...

Men jeg har jo visst det egentlig lenge, og natt til sist mandag drømte jeg at han sa at han var glad i en som er gift.

Det er ikke mitt problem. Jeg har klart å bli forelsket igjen, da er det håp også for sånne damer som meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driter i romantikk, vennskap og kjærlighet og omtanke og venner betyr ALT.

Det betyr ikke at jeg ikke savner en kjæreste, men i valget er vennskap det mest viktigste.

Ingen over, ingen under.

Jeg kan aldri flørte med min mr. kjendis, tenk - han vil hate å såre meg, og da vil det bli bare tull. Men om vi hadde vært alene i sted, ville vi bare kysset og kysset og kysset, det vet jeg.

Øyeblikket.

Men jeg er en flørt, jeg klarer alltid å g jøre meg bemerket. Uten at det er planlagt. Nei, jeg søler ikke, jeg er bare en som får det til,....

Afire vil ikke ha meg, vi er bare venner. Likevel er han sjalu, hvem tror han at han er liksom???

Hvem er jeg?

Jeg har gått steget videre og nå skal jeg faktisk sette inn alle ressurser for å få mr.kjendis i senga.

Og damer, jeg skal finne på et navn til kjendisen, han er ikke kjendis.

I natt ville jeg gjerne sovet tett inntil han, druknet i hans armer. Men, dette kan ta tid. Jeg er for jævlig sjernert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at jeg er dratt av på midten.

Mulig jeg bare rir på en romantisk bølge, for å ikke se, men ... hva skal jeg kalle han for, aner ikke, for om vi knuller skriver jeg ikke om det her på kg.

Han så på meg med en sånn kjærlighet som det er umulig å beskrive.

Hele kvelden. Hele tiden. og han tok min hand. Holdt den fast, vi gikk og så hverandre i øynene...

Kanskje han tok min hand fordi han var glad for å se at jeg har overlevd og ser bra ut og og ogs.... for det er ikke mange som er så heldige som jeg er, og jeg hadde alle odds mot meg, ruset meg osv. Det gjør jeg enda, men bare hasj og øl.

Jeg driter i det, men mulig jeg har tenkt å forføre han. Hvis han vil da.

Jeg tenker, vennskap er hellig, og det mest dyrebare man kan ha.

Jeg kan ikke skrive detaljert, det betyr ingenting.

Det kan jeg heller ikke gjøre irl. Man dekker alt. Alle gjør det.

Jeg skal prøve å forføre han, så får man se da, og hvis han mener det er forkastelig, da sier jeg, ohhh, jeg har visst drukket litt for mye nå, glem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han så på meg, meg, det var andre rundt bordet, han så på meg, og med det blikket, fylt av kjærlighet.

Tror ikke han er romantisk engasjert i meg, men han synes jeg er tøffere enn de fleste?

Tror nok jeg er det, men jeg er ikke det, dette er bare tilfeldigheter. Jeg kan ikke skrive i detaljer her, det vil bli kjent og kan bli googlet lett.

Men jeg er forelsket, forelsket i livet. I alt det vakre.

Andre (venner) har feiget ut og ikke besøkt han etter ulykken.

Jeg var feig så jeg røkte en joint og tenkte, nå trenger han støtte.

Og stjelte ikke noe fra sykehuset.

Afire var med, de er venner.

Men har jobbet på sykehus, så jeg var laid back.

Men. Nå får jeg angst. For han så på meg med kjærlighet pga at jeg er som en søster for han?

Jeg tenker, bare tida får vise.

Jeg er så glad i han at jeg bare ønsker han alt godt.

http://www.youtube.com/watch?list=RD02bdr1kKu-fBY&v=kprl0CECykA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker og tror han tok min hand fordi vi har mistet så mange venner, felles venner. Hva vet jeg. Men han så på meg, så på meg - under hele middagen der vi var flere til stede. Han så på meg og det strålte kjærlighet.

Kan ikke skrive mer, da begynner jeg bare å gråte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne sove med han hver natt, holde han i hånda, løse kryssord sammen, lage quis når jeg kjeder meg som andre må løse osv . Lage mat, vaske kopper, kysse...

Jeg vet, mulig jeg overfører mine følelser for afire til han, men tror ikke jeg har noe mer sex med afire mer, vi er venner, thats all, og afire med sin kjærlighet til alle damer.

Kreativt ... jeg trenger en mann som er kreativ, ikke en afire-regel-rytter.

Helst ville jeg hatt par, tre fire fem menn, men...

Jeg er bare en dame.

Tror afire ville blitt glad hvis jeg og kjendis blir sammen. Han ville hatt annet valg. Han er glad i oss begge, og jeg bryr meg ikke. Men er glad i afire, jeg kunne giftet meg med han, men vi er og har alltid vært forskjellige.

Jeg tror afire kommer til å savne meg.

Han er veldig glad i meg.

Og han finner seg vel en dame en dag. I denne jungelen.

Det mest rare er at når jeg inviterte folk, mange som ikke hadde møtt hverandre, da visste jeg at afire tenkte når en av hans beste kamerater var på lista, at det ...

Men jeg vet ikke noe. Jeg skal legge meg snart.

Tenker at dette var en romantisk drøm. Hvis det skal forbli det, kan jeg være inaktiv. Men jeg har tenkt å ta saken i egne hender.

Jeg vil ha han. Hvis han vil ha meg, og uansett, må jeg være støttespiller. Vennskap er hellig.

http://www.youtube.com/watch?v=FQ2yXWi0ppw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afire har ringt to ganger, jeg har hatt tlf på lydløs, prøvde ringe han, men han har slått den av.

Jeg overfører, vet vel det.

Men mr. kjendis er en jeg ville hatt med på en øde øy.

Tror han ser på meg som en søster. Så mange år...

Men jeg var forelsket i han når jeg var 27, alle var det, alle, absolutt alle. Kjendis ja. De lux.

Jeg kunne ikke - var sammen med kameraten hans.

Det er tretten år siden jeg sa farvel til samboerskap, det er en egen historie. Taklet ikke vold.

Det er vel lov å elske flere...

Ble sammen med en som alle siklet etter når jeg var femten, vi var sammen i par år. Han fridde, jeg sa, jeg er vel, eh, for ung til å gifte meg når jeg bare er 17???

Afire, ja - jeg elsker han, men vi er så forskjellige, han vil aldri forstå meg, at jeg kan sitte og gjøre ingenting, mens jeg sitter i egne tanker og funderer på om jeg skal osv.

Jeg skriver, jeg maler, jeg fotograferer, tegner.

Vil ikke skrive om hva jeg jobber med, jeg vil ...

Nå ble jeg forvirret, afire har ringt, og slått av tlf og jeg elsker han, men jeg er faktisk klar for en annen også og nå dukket det opp en, men det kan bli komplisert pga noe jeg ikke vil skrive om...

Se, hvilke detaljer, jeg kan dessverre ikke skrive alt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er så rart, det er helt absurb og merkelig, jo... det er det. Det er ikke meg det er noe galt med når jeg tenker og får dødsangst, og ikke kan forstå fatte hvorfor man skal dø og hvor ble de av, de døde bare liksom???

Jeg bærer på savn. Det er ufattbart.

Tenker for å roe meg ned, at det dør jo flere hver gang vi trekker pusten, på hele kloden. Så hvorfor skAL JEG VÆRE REDD???

Hender jeg ligger og tenker, en dag er jeg også fortid... og hva er meningen. Men det trøster å vite at døden er like naturlig som livet.

Men ufattelig tung sorg.

Den er ufattelig. Når jeg var i xxxxlkand i vinter, og sammen med afire som ikke tror på noe - da vi bodde i fjerde etg. gikk en skygge uten for verandaen vår, og han så på meg og sa det er sikkert faren min. Nei, sa jeg det er ikke det.

Nå vet jeg at det var min venninne.

Jeg kommer aldri til å¨glemme henne, jeg forstår det ikke, det skjedde brått.

Det er ufattelig. Det er ikke noe å skrive om. Hun døde, mens jeg solet meg i xxxxland. i sola.

Jeg kan bare ikke forstå det, først døde pappa, det er ... tungt, det er helt vilt det også, også henne, pang pang pang...

Og jeg har mistet mange, men disse to - var de som stod meg nærmest.

Jeg føler meg alene og forlatt, at de kunne finne på å bare dø...

Men samtidig kjenner jeg på takknemligheten, fått lære dem å kjenne, og alle som er i livet mitt, og alle jeg kan øse kjærlighet over... om jeg kan det da.

Tanken på at en dag skal jeg trekke det siste åndedraget er litt skremmende, men det trøster meg at det dør mennesker hvert sekund overalt på kloden. Da er det vel noe normalt da...

http://www.youtube.com/watch?v=pQXNinqFDNQ

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...