Alvina Skrevet 27. juli 2013 Forfatter #1301 Del Skrevet 27. juli 2013 Må løpe, ringte og doppelsjekket at han var klar i hodet, og så langt bra. Så da tar jeg med meg ertesuppe og vet ikke, men han er kanskje min nye kjæreste. ,etter ett og halvt år, vi får se, jeg er skeptisk, men hvis vi endlig har brutt isen og kan prate, og ... Da er ingenting bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #1302 Del Skrevet 28. juli 2013 Intet nytt fra østfronten, er akkurat kommet hjem, vi ... jeg ble forsinket og afrire sa til meg at jeg er mer rask med å ta av meg klærne enn å ta de på... Vil ikke gå i detaljer, vi røyka i alle fall i formiddag og da klarte jeg ikke å bevege meg- det er en annen historie. Nå er jeg kommet hjem, vann, vann og har par øl i kjøleskapet, men øl frister ikke nå. Meg og afrire? Vet ikke, ,vet bare at ........... at vi har hatt sex hele helgen, og at han aldri klarer å la være å ta på meg... mer vet jeg ikke nå, skal snoke på nett nå og høre på musikk. Må vel sende en sms til afire og si at jeg er vel hjemme. Ba han slutte gi meg skylda for alt, jeg savner han allerede men det vet han, det trenger jeg ikke skrive. Vi pratet litt i natt, jeg husker alt men vet ikke hvor mye menn husker når de har drukket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #1303 Del Skrevet 28. juli 2013 Afire var ganske klar i hodet i i går kveld, han var ute og luftet skilsmissehunden når jeg kom. Han elsket ertesuppen og siden jeg aldri krydrer og salter mat fikk og bikkja litt, og afire skrøt av suppen jeg har laget. Hvilken hemmelighet, og han laget mat i dag og ble irritert på meg fordi jeg ikke klarte spise varm frokost. Han aner ikke hva han gjør, han maser om at jeg må spise mat, det er jo veldig bra siden jeg mister matlysten når noen maser. Forholdet, vet ikke. Jeg gidder ikke bry meg, men det virker som han elsker meg, nå måtte jeg gå hjem, måtte ikke, vi røyket og jeg klarte ikke gå på par timer. Han hadde tatt med vesken min osv og jeg ga blaffen jeg ga jo ikke blaffen, jeg klarte ikke røre meg stort mye og tenkte, ok, jeg finner han etterpå. Han kom etter ti minutter og da var det av med alle klærne og en runde på sofaen, han sa at jeg sliter han ut... eh, tror han er delaktig. Vet ikke om vi er sammen tror ikke det, jeg gidder ikke vente egentlig, men han ... jeg skal vente med å spørre han til han har mer ro rundt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #1304 Del Skrevet 28. juli 2013 mobilen er nesten tom for strøm når jeg kommer hjem, men fant laderen. Afire og jeg har ikke god kommunikasjon, han misforstår direkte spørsmål, eller later som ... Merker at vi mister kommunikasjon, men er det rart og merkelig egentlig... Noe er merkelig også for han, det merker jeg - f.eks. i natt når vi begge hadde drukket, et pluss skal jeg ha faktisk, jeg husker alt, det er irriterende for andre selv om jeg har drukket mer enn dem... Jeg vil ikke skrive mer om meg og afire nå, fordi, jeg vet ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #1305 Del Skrevet 28. juli 2013 Jeg forstår ingenting faktisk, det er til tider vanskelig å være meg og... Afire hadde tre øl, jeg lot han beholde dem, trodde jeg hadde to øl her hjemme, og tenkte at det er faktisk uinteressant, men jeg har åtte øl her.. Det er også uinteressant, har sprettet opp en men ikke smakt. Tror jeg elsker han, nå er jeg begynt å minne han på at vi er glade i hverandre og hvorfor skal vi krangle om bagateller... og etter at jeg begynte med det, må jeg riste på hodet og si, se - nå krangler vi igjen. Og hvorfor...hva er vi uenige om nå... Det fungerer. Jeg vet ingenting, men å krangle gidder jeg ikke. Når to personer er glade i hverandre, selv om man krasjer - hva skal man egentlig krangle om... bagateller og misforståelser, og faktisk - jeg driter i om han har ligget med andre siden i vår. Jeg vil ikke vite. Han har avhørt meg og gjorde det også i går, men jeg har ikke ligget med noen andre. Jeg håper han tror meg, hvis det betyr noe. Jeg har rykter på meg, det ikke alle som har noe godt å si. Det vet han. Det vet også min aller beste venn, men jeg er tatt inn i varmen. Det er dritt at folk klarer lage rykter, men det er vel noe alle kan gjøre... Jeg også sikkert. http://www.youtube.com/watch?v=7RkWs6P2IwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #1306 Del Skrevet 28. juli 2013 vet at jeg burde støttet han og ... men jeg er en drit egoistisk dame som ... Men jeg prøver og nå vet han det. Jeg har pratet om hvor maktesløs jeg er. Og hvordan jeg føler meg, det hjelper liksom ikke at jeg er tøff utad, ikke for meg. Men nå vil jeg ikke tenke mer. http://www.youtube.com/watch?v=xAC0vuL3A3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 28. juli 2013 Forfatter #1307 Del Skrevet 28. juli 2013 Afire ville ikke svare når jeg spurte om 34, men da vet jeg at han er i fengsel. ... Jeg trenger ikke alle svar, noen spørsmål som ikke besvares når man spør, er svar. Skal legge meg snart, har nesten ikke sovet i natt heller, vi sovnet på sofaen hans, og jeg våkner helt stiv fordi han har brukt et av mine lår som hodepute. Føler meg ikke misbrukt, vi ... jeg aner ikke hva som skjer, jeg aner ikke og har ikke fått svar. Afire spurte meg også ang det som skjedde jeg fortalte det som var å si, og sa at jeg forstår at han og andre kan bli bekymret når jeg stikker av fra Oslo, og drikker meg full, røyker og glemmer å låse døra. Men han forstod tror jeg, at jeg ikke har knullet med noen, at jeg forsvarte meg og at jeg ble voldtatt i hodet, fordi jeg følte meg utrygg etter det. ... Jeg konkretiserte, spurte hva han ville sagt om det var enten hans datter eller min svigerdatter, om han ville klandret de for å bli utsatt for en mann med ståpikk... og sa jeg er voksen og satte bare øynene i han, men samtidig, han vet at det kunne blitt verre. Det kunne blitt verre... Forklarte til afire at det ikke skjedde noe fysisk, men at jeg er drittlei av å føle at jeg ikke er trygg der mer. Det er det verste faktisk, det er ikke gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 29. juli 2013 Forfatter #1308 Del Skrevet 29. juli 2013 Er trett, har hatt besøk, og hun begynte å le...og jeg fikk tlf fra en som ...hun er lei av. Vi lo, men har alltid lett for le av meg. http://www.youtube.com/watch?v=7d2EvjYmwZo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 29. juli 2013 Forfatter #1309 Del Skrevet 29. juli 2013 Jeg var rå, jeg ringte en venn av henne, burde ikke gjort det men. Kan ikke skrive om detaljer, av hensyn til andre nå. Mange lurer på... http://www.youtube.com/watch?v=WGwlZIucdlM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 29. juli 2013 Forfatter #1310 Del Skrevet 29. juli 2013 Har du sett han alvina, selvsagt, han med ..hvem? Nå... jeg kan ikke hjelpe, nei, men jeg harikke spurt om noe. Har fortrengt, afire sendte en sms men jeg fortrenger. Han vet ikke og har ingenting med hva som skjer. Nå er jeg kald, sjelden jeg har vært fyllesjuk men i dag er jeg det. Skalv mine hender, jeg våknet med hjertebank og hender som ikke ville være i fred for min ro... glemmer å spise, har tapt fem kilo i løpet av sommeren. http://www.youtube.com/watch?v=WGwlZIucdlM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #1311 Del Skrevet 31. juli 2013 Tror alle menn er mer eller mindre gal i hodene sine. Nå lager jeg mat og skal legge meg etter det og lese på senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 1. august 2013 Forfatter #1312 Del Skrevet 1. august 2013 Må ta en telefon, ser en venn har ringt og han skylder meg noe, har også et vitne som var nykter og edru og er mitt alibi, og villig til å være det. Men forventer jeg noe av en som ber andre gå over bekken og hente vann? Ja. Det gjør jeg. Faktisk. Har vært sinna på han før, og giddet ikke noe kontakt på flere måneder. En annen kamerat er på sykehus, han ringte for par dager siden og sa han var dårlig. Håper det går bra. Jeg ringte han i går og det var tatt mange prøver, må vel ringe han i dag igjen og høre hvordan det går. Hørte av en venninne jeg pratet i tlf med nå at han skulle ta flere prøver i dag. Afire har lurt på hvor jeg har vært de par siste dagene, har sagt til han at jeg sier det ikke bort, men har vært hos en venninne. Han lurer sikkert, men sa jeg sier det når vi møtes. Hun vil helst ikke at noen skal vite hvor hun er nå, men jeg har hjulpet henne på et vis, mer detaljert vil jeg ikke skrive her. Det må kanskje høres ut som jeg med vilje skjuler fakta, men har lovet å ikke si noe om saken og da sier jeg ingenting, i alle fall ikke på telefon. Det er en lang historie og jeg vil helst ha litt tid på å fortelle den slik at det ikke virker som om jeg har manipulert en eller annen i systemet. Kom meg vel hjem i går kveld, spiste, var litt på nett, la meg og leste litt. Ferdig med den boka nå, En klubb for menn, har tatt frem en annen som også handler om menns rolle og samfunnets krav til menn. Selvsagt har jeg lest disse bøkene før, men det er lenge siden. Er trett, våknet halv sju, leste noen timer og stod opp i frykt for nye bølger med angst. Har også fått kjeft av en venninne i dag tidlig, du har drukket for mye Alvina, i det siste...hun sendte sms, vi har pratet etter det og selvsagt får hun lov å kjefte litt - tror grunnen er bekymring og ikke frekkhet. Men tenkte at hun sikkert savner "meg", jeg gidder jo ikke være med på noen fornuftige gjøremål når jeg er sliten. Men vi har pratet om rus. ............ Nå ringte han som aldri går over bekken etter vann, nei, han hadde glemt alt og i dag var han ikke i form til noe og jeg MÅ jo forstå at han er nesten blakk og at han ikke har tenkt å løfte en finger... (ikke ordrett). Han er håpløs. Så seg sjæl at jeg ikke gidder bli sinna engang. Det er som å kaste bort energi. Det er som andre (ikke alle) menn, de tror de har mora si i enhver venninne? Han er snill på den måten, han ringer alle venninnene sine nesten hver dag og spør hvordan det går, men når man har betrodd seg om status q, begynner han å prate om SEG selv og alle sine landeplager. Og å late som han ikke husker, det tror jeg ingenting på. Men nok om det. Siden han aldri gjør andre en tjeneste, må jeg ut døra ganske snart. Han medgikk at han skyldte meg en kvart flaske konjakk, men vet at - den må jeg nesten hente hos han, i tillegg må jeg gå på polet for han - da avstår jeg den kvarte flaska for denne gang. Han fikk kjeft i går av meg for å alltid forvente, aldri bidra. Men, sa han, jeg har jo alltid vært snill mot deg, jadda, men ... Har kjent han i mange år og han er direkte kravstor og bortskjemt og seg selv nok siden jeg mistenker mange menn for å være til de grader varierende når det angår hypokonderi. ..... De skal aldri til doktor, selv ikke når de klager om smerter osv. Og jeg er ikke akkurat moder theresa, jeg merker jeg blir oppgitt. En venninne jeg har presentert for han spurte om jeg tror han vil stille opp i helga. Jeg sa, jeg vet ikke, han gjør alltid det som passer hans form best der og da. Han er snill, hjelpsom hvis det er skikkelig krise, men ellers løfter han aldri en finger som en vennlig gest. Nå må jeg logge av her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 1. august 2013 Forfatter #1313 Del Skrevet 1. august 2013 Afire spurte meg i går - hvor er du Alvina... og jeg svarte ikke, joda, jeg svarte men ga kun tåkesvar. Men sendte en sms nå når han er på jobb og sa hvor jeg var i par dager, selv om jeg har lovet å ikke fortelle hvor en venninne er nå (pga en hun vil unngå, lang historie) Men håper ikke Afire sier det til noen - som kjenner noen...lå i går tidlig og tenkte på hvor mye menn sladrer innad - verre enn damer egentlig...men tror ikke han sier noe, dessuten hva er problemet egentlig, sa ikke ..... Og nå tente jeg opp en ferdigrullet og det smakte...røg, husker at jeg sølte ferdigmekk i tobakken i går, håper det var det ene trekket jeg fikk nå, har hasj, men gidder ikke røyke før evt i kveld eller til helga, føler for å være mest mulig nykter i par dager akkurat nå. .... Den samme tabben har jeg gjort utallige ganger, til og med før jeg skal på jobb. .... Sendte sms til Afire nå, fordi det virker rart å ikke fortelle han hvor jeg tilbringer nettene og dagene når jeg ikke er hjemme. Ble urolig og ville hatet han om det var motsatt, selv om jeg mistenker han for å ljuge så det renner enkelte ganger. Han er på jobb, fikk sms i retur, han skulle dra dit hun er og ringe på. Da hatet jeg HAN, en liten stund, i par minutter, all denne sjalusien er krevende. Men det var vel en vendetta pga mine tåkesvar, kanskje... Skrev at da er han en død sild. Fikk svar, hvor mye jeg ville ha i betaling for å stryke skjortene hans, svarte at jeg tar femti øre for den første, en krone for den andre, to for den tredje osv, men at dette har han ikke råd til å betale. (han har mange skjorter, jeg ville blitt mangemillionær) Han er på jobb, jeg må ut døra, mangler alt fra toalettpapir til ... fornuftig mat. Men skal bare ta det rolig hjemme etterpå. Er spurt om jeg blir med på hyttetur igjen, men tror ikke jeg gidder denne helga. Sover ikke godt der nå etter at jeg glemte låse og han som bare kom inn midt på natta. Det skjedde ingenting fysisk, men mer enn nok til at jeg ikke føler meg trygg. Sist jeg var der sov jeg omtrent ikke, ble liggende og føle på utrygghet. Lite gøy. Skal gjerne stryke skjortene til Afire, men jeg tar for godt betalt, det er bare det, det lønner seg ikke for han å jobbe når jeg er så krevende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 1. august 2013 Forfatter #1314 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg måtte jo nesten si hvor jeg har sovet par dager til Afire, siden jeg har vært promotion for ærlighet og promoterte ærlighet sist helg... Nå er jeg trett, men pga en han ene kompisen som ikke hadde villet gå over en bekk i dag, selv om han lovet - må jeg ut. Er redd jeg møter Afire, kan ikke ta en pille for alt, har angst, ikke for afire men for å gå ut. Er rasende på kameraten min, han tar meg visst for gitt???? Jeg er ikke bare trett, er kvalm og har hodepine. Før jeg våknet i dag, før halv sju - drømte jeg at jeg var kvalm. Vet ikke hva jeg har spist i går, glemte vel å vaske hendene - kjøpte noe på Ica og vasket hendene når jeg laget salat og mat - men spiste resten i løpet av kvelden. Men man får ikke hodepine av uren mat eller bakterier. Og influensa-sesongen har ikke startet, dessuten hadde jeg svineinfluensa i 09 så regner med at jeg er temmelig immun. Husker jeg fikk mye kjeft, tenk på de som har babyer under seks mnd. Jaa sa jeg, men de trenger ikke besøke meg da nå eller? Ærlig talt, har mest lyst å bare røyke meg en fet en og bli hjemme, men pga disse sjuke alk.reglene i landet er det for sent å sove, hva med de som risikerer å få delir, skal de gå og drikke noe de får kjøpt på texaco? Jeg hater regler, tror jeg skal planlegge å flytte. Passer ikke inn her. Stortingets partipolitikk har skremt andre nordmenn langt ut over landets grenser, og jeg er ikke enig med noen på tinget. Er uvel, men vil ikke ringe og klage til noen. Jeg har aldri klaget og ... jo, når jeg er deppa og føler meg lost, men ikke pga annet. Har nerver og møter sikkert Afire på veien. Skal prøve å snike meg rundt der han kan være og gå bakgatene nå. Ikke fordi jeg er redd han, men fordi jeg er så full av angst at jeg har lyst å late som jeg er usynlig. Det jeg trenger er kjærlighet, er ikke så flink til å vise det selv, men nå trenger jeg ikke å møte afire, for tenk om han gir meg en kald skulder. Men jeg kan gi han en, si at jeg er sliten, forbannet møkk, nå skal jeg hjem, vi prates. Men det er ikke noe forhold, tror ikke mer på det heller, tilliten er knust, den ble borte. Hva skal man bygge på da, og begge gjorde sitt for å bidra... Det vil evt ta lang tid, det var liksom ikke tornerose som ble kysset av prinsen etter hundre år, eller var det nøyaktig det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 2. august 2013 Forfatter #1315 Del Skrevet 2. august 2013 Er hos Afire, han er på jobb. Jeg har sovet og skulket i dag etter at han dro... Må hjem, har lyst å røyke men vet at gjør jeg det sovner jeg og ligger i dvale når han kommer hjem. Må hjem, skal dusje, Afire fikk angst og var irritert sist gang jeg la igjen shampo og balsam her, men tannbørsten har han ikke klaget på. Han var ikke fyllesjuk i dag, men han drikker ikke tett. Vet han kan være f.sjuk på søndager. Det er da jeg ser en ny vår. Han mobbet meg i dag tidlig, i natt tok jeg par tre trekk av en joint fordi jeg fikk smerter ut av en annen planet igjen og ikke hadde med meg noe, verken ibux, paracet eller briller... Har luftet skilsmissehunden hans og vasket vannskåla, byttet vann osv. Det får være nok for i dag. Har også lånt en bønne med meg, i tilfelle han ringer meg i kveld når han kommer fra byen. Han skal få den tilbake, har røyk hjemme, men han røyker litt mer enn meg og jeg gidder ikke mase etter røyk på minst en uke, har ikke sjekket saldo på konto engang. Tar ikke oppvasken, skal bare gjøre rent, i går når jeg kom måtte jeg lage middag, men den ble god. Selvsagt ble jeg mobbet for det også, at jeg kan faktisk lage ok mat. Han erter meg hele tiden, det er litt gøy også. I dag tidlig refererte han til par meldinger, jeg elsker deg Afire, jeg hater deg, du er en drittstøvel!!! Da dasket jeg han på knærne og sa hold munn nå, jeg er ikke våken. Jeg må hjem. En dusj og en venninne kommer på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 2. august 2013 Forfatter #1316 Del Skrevet 2. august 2013 Om jeg kunne velge ville jeg sovet her, bare laget en joint og sovnet. Men han skal møte en kamerat etterpå og jeg trenger å komme hjem og få vasket håret osv. Vet ikke hvorfor, men jeg sover best her av alle steder jeg har sovet på de siste årene. Uten en sovepille. Det er sikkert fordi jeg alltid blir grundig pult og bare tanken på at jeg slipper å gå på jobb, er inspirerende sovemiddel i seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 2. august 2013 Forfatter #1317 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg må bevege meg snart, heldigvis er formen til bikkja hans bedre, nå ville han ha mat. Kokte ris og med en smule grønnsaker. Skilsmissehunden har vært dårlig i magen i par dager, har holdt øye med den og heldigvis er gnisten tilbake. Jeg må hjem, men alle som kjenner meg vet at jeg bruker timer på å komme meg ut, men nå har jeg hatt noen timer og er lettet fordi hunden virker mer pigg. Og Afire kommer hjem etterpå, det er jo egentlig ikke mitt ansvar. Har skravlet i tlf i minst en time nå, fikk en sms fra Afire, har ikke svart, han skryter av lunsjen han har spist i dag på jobb. Eh... noe må jeg også spise men har kun tatt en IKKE lavkarbo-brødskive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 2. august 2013 Forfatter #1318 Del Skrevet 2. august 2013 Er enda her, har lånt Afires badekar og han selv er årsaken til det, han sendte sms og ringe og spurte om jeg ikke ble her, han var sliten og om vi ikke kunne spise middag sammen. En middag jeg må lage, er litt stresset nå, forstår ikke den plutselige forandringen fra hans side. Hadde jeg visst dette tidligere i dag ville jeg sovet frem til nå. Holdt på å sovne av i badekaret, måtte tvinge meg ut for å unngå det. Han sa at han ikke skal ut med kameraten i kveld, siden han føler seg sliten. Jeg har ikke påvirket hans dømmekraft. Var på vei ut og skulle gå hjem når han ringte for en time siden. Da blir det atter en dag der jeg leker fru Hellstrøm, han forklarte hvor jeg fant det og det og hva jeg skulle lage, så enkelt... Føler jeg får angst av dette, hva har jeg snublet i nå... vet at han vet at jeg elsker han, men jeg får også angst og også siden det har vært så mye frem og tilbake. Finner vi ikke tilbake til tillit, er det ingenting å satse på. Jeg prøver å være ærlig og direkte, bare tida kan vise hvordan dette vil gå. Har ikke problemer med å lage mat, men føler meg hensatt til femtitallet, mannen er på jobb - husmor er hjemme og pleier sitt ego, men det får gå... De siste tre gangene jeg har vært her, er det jeg som har laget mat. Kan menn bli bortskjemte straks de får en jobb... laget frokost i dag tidlig og. Dette er til å få spunk av. Nå forstår jeg ingenting. Han skulle i alle fall kjøpe par pils, jeg spurte, så sååå femtitalls er vi ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 2. august 2013 Forfatter #1319 Del Skrevet 2. august 2013 Alt under kontroll på kjøkkenet, men jeg ble veldig stresset. Har dessuten ikke håndkrem eller noe her, en shampo hadde jeg, tannbørste har jeg...og en børste. Det er liksom alt jeg har her, han får lett panikk hvis jeg snikinnflytter, men jeg har faktisk tenkt å bo der jeg bor, samme hvem mann jeg finner meg... Blir stresset fordi, er vi igjen sammen eller? Det har jeg ikke spurt, men han mobber meg pga at jeg har sendt meldinger på tlf til han, jeg elsker deg, neste sms: du er en jævla drittsekk osv Han sier at han kunne utgitt alle mine sms i bokform. Jaha... Og nå er han sliten, jeg vet ikke om jeg er klar for menn som er sliten, kanskje han bare skal spise og så møte kameraten sin (jeg kjenner han også) etterpå. Men det får han bestemme selv. Jeg er verken mora eller kona hans. Nå låste han seg inn, må logge av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 2. august 2013 Forfatter #1320 Del Skrevet 2. august 2013 Han var grinete når han kom, jeg hadde ikke tatt ut funnet og satt riktig grønnsaksblanding på, og ...alt var feil. Jeg mistet selvsagt matlysten og sa det, når han spiste og kjeftet at jeg ikke takler kjeft. Og sa også hvilke kjøkken jeg har jobbet på som kokk, ikke ala hellstrøm, men dog. Samtlige kjøkken tilbød meg fast jobb. Hverdagskjøkken el. hva skal man si, jeg er ikke utdannet som kokke. Afire var så sur at jeg måtte se rart på han, jasså er du sulten og grinete når du kommer rett fra jobb og forventer middag servert rett på bordet... ... Sa ikke det men han begynte først å smile til meg. Jeg satt da helt og stirret olmt i veggen. Beveget ikke blikket, jeg var faktisk både sinna og såret. Og dette maset om at jeg må spise når jeg først får huden full av kjeft. Vi roet oss ned. Jeg vet ikke mer, men ryktet mitt som singel kvinne er ødelagt. Jeg kan faen ikke sjekke opp yngre menn før de får advarsler, dette gjør du ikke asså... Forsøkte meg ikke, men alle har antenner og jeg får omtrent ikke prate med unge menn mer, alle kjenner jo alle innad i et miljø, og nå går ryktene om at jeg og Afire er kjærester igjen. Så ryktet mitt er helt ... Jeg kan ikke bevege meg. Det kan jeg, men ingen tør røre meg... Afire er godt likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå