Alvina Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #1141 Del Skrevet 3. juli 2013 Sover dårlig p.t så sov videre i formiddag med god samvittighet. Var på besøk i går hos en kamerat, en venninne kom også, var hyggelig - og kom ikke hjem før rundt midnatt. Heldigvis spilte jeg ikke høy musikk - gikk rett og la meg.Har lyst å finne på noe i dag, men det kan bli regn og planene jeg hadde går i vasken da, for i dag....Oppfatter Afire at jeg bruker han? Han nevnte det, men hadde vel noe med at han hadde noe å røyke på og jeg ikke hadde det. Vil ikke tenke på han nå.Har sovet lenge og pga det må jeg kanskje utsette planene til i morn, vil ikke skrive konkret hva de går ut på, ender vel kanskje opp med at jeg bare blir hjemme i dag og tar livet med ro. Men jeg kjeder meg litt. Og husarbeid frister ikke, bør sette på en vaskemaskin.Kanskje lage en kopp te og slå meg til ro med en alene-hjemme-dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #1142 Del Skrevet 7. juli 2013 Burde jobbet i en barnehage og lært de å leke i vann. Er akkurat kommet hjem og er ikke tilsynelatende brun, har salt som har avleiret seg på hele kroppen. Men jeg vil ikke jobbe med barn, elsker barn, men kun når jeg velger det.Nå skal jeg høre på musikk, ble truet av en dolledame som hadde en amstaff, hun skulle sette den på meg, hæ.... jeg som tidligst i dag fikk en amstaff til å drikke vann av min hånd... og vætet den over skuldrene...(en hund jeg ikke kjenner, men bikkja og den atten år gamle eieren satte seg ned veds iden av meg og en venninne)Hæ...Men har fått medhold, etter truslene, hva skal slike ha hund, det er kjedelig, hunden er ikke sosialisert ... ogJeg går ikke inn for å sosialisere en pitbull-dogaktig hund som ikke er sosialisert med andre hunder engang...Never. Synes både dama og bikkja burde skilles. Noen hunder må kanskje avlives. Pga eierne.Men nå, skal jeg røyke meg en joint.S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #1143 Del Skrevet 7. juli 2013 Omg, har skrubbsår og .. fikk det når jeg dykket. Skraper må man ha.Skrapte meg på sjøbunn når jeg dykket, fikk par kutt, og merket ikke det, men ...Jeg elsker å svømme. Det irriterte meg at jeg ikke hadde bedre kondis, da hadde jeg vært ... flere hundre meter fra land, men jeg passet på barna. Måtte bare bade fire ganger, kødder ikke meg elsker vann og å leke i vannet. Det kom ingen delfiner, men jeg lekte i vannet. Og lærte noen knep, som jeg har funnet opp selv. Sa, ikke si det til noen, men gjem dette til dere finner noen dere vil tulle med, og så dere ikke han som stod der, han var jo også et barn? Nei... hvem?Jeg elsker å tulle og lære barn knep og lærte de noen tryllekunsteraktig også på land.Det var morsomt, jeg er glad i ... å trylle både på land og på vann, og barn elsker meg. De skulle lære meg noen knep, men det er en annen historie og den er fra land. Og ble gjenforent med en ... det er en annen historie, en dame. Det var unikt. Nå må jeg høre på en låt. Det var så unikt at det var vakkert, friends for ever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #1144 Del Skrevet 7. juli 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #1145 Del Skrevet 7. juli 2013 Nei, jeg tror ikke jeg er anonym, men ønsker at alle kan være diskret og ikke dumme seg ut. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #1146 Del Skrevet 7. juli 2013 Verden er urettferdig, verden er et rottereir.And we belive it...Nå starter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #1147 Del Skrevet 7. juli 2013 Dette er mitt nabolag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #1148 Del Skrevet 7. juli 2013 Eh, jeg har lyst å skrive og det første jeg må huske på er å ha pcen som er tilkoblet intenet under spisebordet, og ha en mac her jeg jobber....Og dere som lurer på meg og Afire, ja vi har knullet, og nei, jeg er ikke en drømmer.Vi er venner i alle fall og han synte å mene at jeg... eh, ikke tar han alvorlig og at jeg alltid har vært useriøs.Ok, jeg har vært en synder men det er over ett år siden. I starten, og det samme var han. Tar ikke dette seriøst, men er glad i han. Vet jeg er rar, men glad i er ok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #1149 Del Skrevet 7. juli 2013 Håper jeg husker å ikke bare drømme, selv om drømmen er så fin... Er avhengig av å sitte i egne tanker, gjør det ofte selv med andre, men noen forstår ikke seg på det. Det forstår jeg...kanskje engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #1150 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg har ikke lyst å sove... Afire har ofte klaget fordi jeg ikke kommer og legger meg... men jeg er født på den måten. Når jeg var tenåring pleide jeg å legge meg en time før jeg.... måtte ... bare ligge på senga og la tankene fly...Og nå finner jeg ikke brillene mine, Afire mente jeg passet til å jobbe i barnehage, han mener vel i et tivoli?Er dessverre litt allergisk, så kan ikke ha dyr. Elsker å være i en stall, lukte høy og hest, og tåler det, men hvor lenge... Katter, nei. Hunder ja. Kommer an på.Nå vil jeg egentlig bo i et hus og ikke i en leilighet, pga da kan jeg spille så høyt jeg vil og når jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #1151 Del Skrevet 7. juli 2013 Mulig afire har rett, jeg burde jobbet i en barnehage... når barn også bebiser som hyler på trikken begynner å smile når jeg sier bø. Eller bare jeg ser litt streng ut... såånn blikk, slutt å plag mora di, din bortskjemte drittunge, plag faren din...Hehe, ja, jeg kan være streng men ... jobbe i barnehage, jeg vet hva jeg skal gjøre, begynne å ... vet ikke, tiden er fremtiden, bare jeg beveger meg, bor jeg i en seilbåt i neeeeste liv...Det jeg trenger er en kjæreste, men ... har ingen favoritter og han på 39 skremte jeg bort fordi jeg spammet han med vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #1152 Del Skrevet 7. juli 2013 Tullete av meg å ligge med Afire. Han mener jeg aldri har tatt han seriøst, nok et nytt kapittel? Han nekter for alt, og har fått tid til å tenke over hva han skal svare, så jeg vet ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #1153 Del Skrevet 7. juli 2013 Merkelig at hunder liker meg, det er fordi jeg overser dem. Det ligger i hundens natur, tror jeg.skal jobbe par tre dager til uka, og kan ikke bare drømme bær meg bort...Har vært hjemme i flere timer og enda ikke ferdig med den ølen jeg åpnet, drømmer og lytter på musikk, drømmer ikke om menn, det tør jeg ikke. Men om universet og vennskapsbå det kanskje jo... jeg har enda følelser for afire, men afire frir ikke. Det er like greit, vi er forskjellige. Jeg er rund og han er en firkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #1154 Del Skrevet 7. juli 2013 Tror jeg har glemt å spise igjen. Hva har jeg spist? Natt til i dag unntak, det var emergency. Matkick og rammel, fikk ikke sove.Men i dag... hva har jeg spist... tror jeg har spist 18 gram kjøtt, og det er det.Men jeg spiste i natt, natt til i dag - i går eller idag, i alle fall, da spiste jeg masse, og i går spiste jeg bra og dagen før spiste jeg også, ok, i alle fall påstod afire at jeg spiste opp hans mat også, jeg var utsultet. Han smilte. (og jeg er ikke tynn)Må le av meg selv, jeg er ikke sulten men spiser som en ulvunge når jeg får mat servert, da får jeg matkick, og særlig om jeg har røyket litt og ikke spist på noen ... timer.Men i dag har jeg bare spist, har jeg spist? ... har ikke spist i dag, men spiste i natt, og pga... en omstendighet, som jeg slett ikke vil skrive om her, som ikke er personlig, men noe skjedde...Jo, har spist en trefjerdedelsrundstykke med en påleggsbit, det er alt i alt stresset som ikke var i dag tidlig, jeg var ikke sulten. Og hadde spist.AFire mobber meg litt pga min holdning til mat, men han skremmer meg når han prøver å tvinge i meg mat, for par dager siden spiste jeg like godt opp hans del (han hadde laget pølse i lompe m. tilbehør), og etterpå fikk jeg lyst på sjokolade, mens han bare var kåt og sa at vi skulle legge oss, men jeg spiste noen nøtter, det gjorde han også.Jeg hater å bo alene. Det er derfor jeg nesten aldri er hjemme. Med eller uten kjæreste, jeg er i alle fall ikke hjemme annet enn for å sove, dusje, vaske tøy, glane litt på tv osv. Men det hender jeg er her mer enn bare en dag, og det går ok, noen dager må jeg ha alene. ... Eller må jeg finne en mann som er kreativ som kan gi meg rom og space?Hvor finner jeg disse da?På finn.no er det salg der nå på møteplassen?Nei.blir kvalm.Må sette på musikk, naboene får sende klage, det er fellesferie så de er vel ikke hjemme uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #1155 Del Skrevet 7. juli 2013 Det som stresser meg er alt styret afire har laget rundt mat. Men nå er det ikke han, jeg spiser jeg, men kan lage middag midt på natten om jeg vil... singel kvalitet.Vet jeg spiser når jeg blir sulten. Hvem bestemmer når? Jeg?Jeg. Punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #1156 Del Skrevet 7. juli 2013 Skal ta en imovane og .. har ikke lyst på mat, vet ikke om jeg har mat, har grønnsaker, that all. pluss egg.Nå legger jeg meg, leser, og har knekkebrød og har mat, men å lage middag halv ett, det er mer enn jeg er i stand til i alle fall etter natt til i dagens hendelser, har ingenting med meg å gjøre, men har ødelagt søvn.Vet hva jeg skal sette på... men hva så, denne er romantisk, og jeg er helt øm i muskler jeg ikke har brukt, har dykket og lekt ekspert i timer, muskler som reagerer med å minne på at de ikke har glemt meg helt... Kom med skrubbsår så ikke at jeg blødde, er så distre, dessuten gjorde ikke det vondt, var bare litt oppskrapet av havbunn osv.Afire har gjort meg kåt igjen, han påstod at jeg hadde ligget med andre siden mai, det har jeg ikke, og det er jo ... ikke en enestående nyhet, jeg digger ikke menn, på den måten egentlig. Vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #1157 Del Skrevet 7. juli 2013 Har egentlig ikke vært hjemme på flere dager, og prøver å lande nå. Kan ikke gå i detaljer, men jeg føler at jeg nesten bare er hjemme for å dusje, ta hårkur, vaske tøy, sove litt, det er alt. ...Men jeg elsker å leve, hvorfor skal jeg være hjemme når jeg kan unngå det og det er sommer. Ser ikke pointet, det kommer en vinter.Go go go girl. (sliter med rus ja... men går mine egne veier, bruker tid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #1158 Del Skrevet 7. juli 2013 Vanner planter også. Men trenger ikke ta i en støvsuger, det er sommer, og været er kanskje litt varmt, men har tatt svømmeknappen på barneskolen, so doesnt matter vel...Nå må jeg tvinge meg i seng. Savner dyna mi, på hytta, i teltet, markjordbær, blåskjelll, båt, ...Men er hjemme nå, pga jobb til uka, det er KJEMPEKJEDELIG. Tjener fan ikke mye på det engang, men pga kundemassen og service må jeg stille opp, for trofaste kunder, men har tenkt . skal tenke over om jeg skal kutte ut den ene, vet ikke. Kan ikke skrive om det.Men har tenkt å be om høyere lønn. Men jeg gidder ikke, altså kan jeg bestemme hva jeg vil gjøre helt til onsdag, det eneste jeg trenger er å si at jeg dessverre er indisponibel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #1159 Del Skrevet 7. juli 2013 Må innrømme at jeg faktisk er mer ærlig irl enn her på kg. Her løfter jeg av og lemper på. Lystløgn.Og afire leser her, men nekter igjen for det. Ok, og jeg lyger ang alt. Men han tuller med meg nå, men vi er ikke sammen, da er det greit. Å smile. Og å knulle.Men er samtidig sikker på at han lyger om to ting.Ikke mitt problema.Han kaller dette for min homsemusikk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #1160 Del Skrevet 8. juli 2013 Trett, har sovet godt og helt til åtte, men ble litt mye drikke i løpet av hele helga. En venninne prøver å "advare" meg mot å ta forholdet til afire seriøst, fikk en mail for par dager siden, men jeg kommenterte selvsagt ikke advarselen, men pratet i tlf med henne nå og jeg prøver jo også å advare henne mot en hun er betatt av, og hun blir alltid like irritert.I dag har jeg faktisk lyst å være hjemme. Merker at jeg har landet, har ikke lyst å være sosial hvis det betyr at jeg må bevege meg for langt og ta trikk osv.Men tror jeg kjenner meg selv, om par timer finner jeg en unnskyldning for å komme meg ut døra. Ser en venninne har ringt i går, vet hva det gjaldt - en kjedelig situasjon som oppsto og som ikke hadde noe med meg å gjøre (håper ikke det, men ble truet av en jåle-amfetamin-bærte)Nok om det, hun var ruset og hører rykter om at hun ikke er helt god i huet, blant annet begynt å bråke med andre damer osv. Skulle ikke tro det når man ser henne, hun ser dannet ut...Jeg er ... kyssesyk, kosesyk, afire...men jeg må glemme han, i alle fall nå. Og han påstår jo at jeg kun bruker han når jeg har eggløsning osv. Pluss at jeg er et humørtroll - dvs blir drittsur når jeg blir vekket for tidlig. ... vet ikke om jeg er i ferd med å surre meg inn i kaos igjen. Men er mer forberedt enn jeg var før, har ingen drømmer - ingen illusjoner.Vært en spesiell helg, traff en dame jeg ikke har møtt på mange år og vi satt og pratet sammen i flere timer i går og fant tonen. Å prate med henne var så lett, som om vi hadde kjent hverandre lenge og vi har aldri pratet "så dypt" før - det er cirka 20 år siden sist vi så hverandre.Og i løpet av alle de årene har vi begge fått dype arr, tap, sorg. Men også mye glede. Vi pratet ikke om sykdom og død, vi pratet om livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå