Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

Vøri ute... røykte før jeg gikk og ble sittende, og alle trodde jeg og en ung kamerat har noe på gang, nei, det har vi ikke, Afire trudde det og. Jeg ga min unge venn en kyss og to tre på kinnet...

Det er alt. Men rykter Alvina, du kan ikke se på menn, i alle fall ikke unge menn...

Flørten min, min nye flamme har jeg ikke hørt mer fra, men fortalte Afire at jeg ikke gidder gamle gubber mer... han ble sjalu når min unge venn (han er 34) kom, men jeg hååper de tuller. Jeg ligger ikke rundt, har ikke hatt sex siden mai, med Afire.

DET bekymrer meg ikke, det som plager meg er at jeg ikke spiser...

Jeg husker at jeg ikke har spist, men så glemmer jeg det.

Trenger vel en mann som mater meg med jordbær og fløte og små kyss...

Bortsett fra at jeg ikke vil ha noen i senga. Er livredd konsekvensene, dvs følelser som kan oppstå.

Nå tok jeg trikken hjem alene, men møtte en syttiåring, en gammel nabo, som var bekymret pga ...han er muslim, men glem det, samme det, han var ikke bekymret for meg, men for sine barn, han hadde mistet kona si for et år siden og var ... trist.

Men vi har vært naboer før, og sønnen hans var forelsket i meg når jeg var 24 og og sønnen var 16 det har sønnen sagt, når jeg tilfeldigvis møtte han flere år etterpå...sønnen fortalte at han brukte runke og tenke på ... meg. lol...

Når jeg var 24 gikk jeg i lårkort og ofte i truse og t-skjorte når jeg hentet posten i oppgangen. Kledde meg i punkerklær og gikk som jeg ville.

Afire ble sur i sted, en afrikaner (en venn av meg som alle tror jeg har ligget med?) kom og Afire ble helt rar... Jeg har ikke ligget med han fra Afrika, har aldri hatt sex med noen fra afrika.

Ikke at det utgjør noe, men alle trodde visst at jeg puler bare jeg gir menn en klem og smiler???

Nå merker jeg at jeg er kjærlighetsyk, får vente til jeg ser 39 igjen, men tviler på at det blir noe. Jeg er ikke i modus for noe forhold, jeg vil ha mitt eget liv, min hverdag, men ønsker han skal bli en god venn, vi kan f.eks, utfordre hverandre og vandre og leke at ...han var sånn, en jeg kan... være med. Være med, dvs i kunsten... kunsten å være...

Men har lyst å ligge med han, før vi blir venner og det glir over i vennskap...da...

Skal ta han med, han kan være med i kor... tror han er musiker og at han ikke forstår at jeg ikke vet hvem han er... for vi rakk å prate om musikk... han fikk meg lyst til å ri, bare skritt, og ... danse... bare litt, og til å bli med på alt...

...........

fikk komplimenter for mine rare klær i dag, men jeg har vært punker så det ...

Jeg elsker i stedet for å hate. Jeg vet ikke om det går, men det er en kilde jeg aldri blir tømt for, tilgi... nei, men glem det da.

Go go go.

Yesterday. My dream means nothting... far, so far away...

Jeg lengter, føler og lengter, men samme det, kan aldri finne det i en annen, en mann f.eks. Jeg må finne roen i meg selv.

Men jeg kan bli glad i, og smiler fordi jeg har evnen til å forelske meg etter bare noen uker som singel... da er vel jeg håpløs da....

Med mat er jeg håpløs, har ikke spist og har ikke lyst, da blir morgendagen der... det vet jeg. Early in that morning...

Jeg har spiseforstyrrelser de lux, da jeg ble gravid første gang veide jeg 44 kg. Og var tynn, jeg kler alt fra 55 til 65 kg.

Men jeg skal se på maten, men vet av erfaring at jeg ikke spiser nå, da må noen (og jeg er singel og bor alene) lage og servere - da spiser jeg, men nå har jeg ikke matlyst, har bare lyst å fly i tankene...

Men skal lage mat... jeg fortjener det, og det er dag i morgen... jeg fortjener alt det beste og nå må jeg bli i god form igjen, og ikke våkne opp i morgen ... litt fyllesjuk og uten å ha spist.

Må minne meg selv på det av og til, mat... jeg er jo glad i mat og kan overspise, er ikke tynn, tvert i mot, har fem kilo og osv. Men merker at jeg vil gå ned i vekt, det gjør jeg når jeg ikke har en mann som forsyner meg med poteter og bemerker mitt inntak av middag, og og...

Jeg vil gjerne ha en mann. Er det han som er 39 år... men jeg tør ikke ha en såå pen mann, han er fotogen, vakker, smart, kler seg godt, sjarmerende og... da tør jeg ikke.

Men venner kan vi være.

Jeg tør ikke. Han er for pen. FOR PEN.

Så jeg går bare i neste dag, og ser det litt an.

Han likte meg, og... men tror han er en musiker, og jeg gjenkjente han ikke og da har det ekstra moro nå...

Det betyr ingenting, jeg har vært backstage og dingla med beina og ventet og vært ...ung, jeg var ingen groupie, jeg var en maskot og en av de som hadde hasj. Jeg var en bak scenen...

Og nå gjør det meg forvirret, for han på 39... det er nesten slik at jeg har lyst å sende han en sms og spørre om han spilte i det bandet da og da...

Men - og det er typisk meg, å aldri være blind, men ... nå merker jeg og husker, at han synes det er rart at jeg ikke vet hvem han er, liksom...

http://www.youtube.com/watch?v=ct4bFKwZJRo

http://www.youtube.com/watch?v=ct4bFKwZJRo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan få i meg mat, forsøkte men oljen ble for varm...

Da ender jeg på knekkebrød.... egentlig har jeg lyst å flytte til Spania og åpne en resturant, med gode venner, og lage alt hva som er godt, har par spesialiteter, men han i ... han can we ...play, han vil jeg egentlig ha...

Men hvis jeg åpner et spisested skal det være mat fra bunnen av, ingenting annet. Enkelt, få råvarer, men har ikke bestemt meg og kan aldri ha ansvar for alt helt alene...

Og det skal ikke være fisefint, men ok og herlig god mat til en ok penge, og rund vin, osv, og gjerne musikk, eller bare bølgesus i bakgrunnen..

....

Nå ringte en venninne, og jeg har endelig satt på noe lettlaget mat, men ... jeg er den som kan svi vann i kjelen og tørrkoke vann når jeg ikke har matlyst...

Men nå går det bra. Likte å prate med henne, vi ringes nesten daglig. Fortalte at jeg har møtt en på 39, og at jeg er dånete... vi lo ikke, men jeg sa at jeg bare er litt nysgjerrig på han, vil ikke ha kjæreste, men han virker ok, men ikke vis dine pupper til han...

Hun spurte ad meg og Afire, jeg sa... det som var å si.

At han virket sjalu når 34,5 år kom osv. En som heter Ibrahim, og jeg har merket at ibrahim (nå jukser jeg litt med navn her igjen, men), aldri har med øl, hasj, sigaretter, eller noe.

som om jeg knuller en fattiglus?

sa også til ibrahim at jeg er forelsket, åh, spurte han, i Afire, nei sa jeg, i en på 39 ¨år, en musiker...

Jeg må være forbannet forelsket for har lyst å sette opp håret og kle meg bra, har lyst å vandre med han i frogner parken i høst og prate og ha med litt lunsj... har lyst å åle meg under dyna sammen med han, som jeg sa til min venninne som ringte nå, hun begynte å le.

Søke varme, og glede.

Krype tett inntil han, våkne opp og se hans øyne og møte hans blikk, sove litt til mens han kan gjøre hva han vil... jeg vil være nær.

Joda jadda, jeg er kanskje ikke forelsket, men har faen vært det før så minner om alt dukker opp...

Jeg vil dra han med på dansekurs, men jeg trenger ikke partner, og kan danse etter musikk, jeg vil at han skal ha penger og spørre meg om vi kan bo sammen, og han må ha en stor bolig, der jeg kan ha en egen avdeling, et mørkerom, et kontor, ... samtidig vil jeg ...dele seng og middager og alt egentlig.

Lykkelig liksom. Når skjer det?

...samtidig smiler jeg, har god fantasi, gleden med å bli kjent med nye mennesker og bli glad er det største av alt, ikke alt det ekteskapelige seksuelle tullet som kan bli blandet inn.

Men er svært betatt, han bergtok meg....og det var ike meningen, men han er kanskje viggo venneløs for alt jeg vet...

http://www.youtube.com/watch?v=1JMrxyv8B_8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han rørte meg ... noe i meg, han gjorde meg glad... noe mer er det ikke.

Men har lyst å ri, side ved side, på hver sin hest over stepper... i sakte fart... sa til hun som ringte nå at han er for pen, penere enn brad pitt...

au...

Men ... jeg liker han, ikke pga av utseendet, men pga av hans kløkt og sans for ... eh, meg og min pose med det rare i ... kanskje...

http://www.youtube.com/watch?v=kRt2sRyup6A&feature=share

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjemper en kamp, å få i meg mat... mensen er kommet og past... og jeg glemmer... men det går over, men jeg får ikke med meg viktig næring. Jeg må ikke gå opp i vekt, men har gått ned, og skal gå ned, men dette er ikke måten...

Jeg glemmer mat.

Glemmer det. Og matlyst har jeg ikke.

Jeg trenger en mann som tar rundt meg og serverer meg et smørbrød og sier, er det ikke på tide at du spiser litt nå...

Men hvor finner man slike menn...

Afire laget kun dårlige vibber, spis opp, du lager maten feil, du må spise....opp alt.

Serverte digre porsjoner... til lille meg...

Og nå... har jeg romantikk i hodet, må gå og få det vekk, men vil ha gode tanker, er kyssesyk, han er 39 men jeg er ikke mer enn midten av førtiårene....

Det blir vel ingenting, men... å føle seg så levende og glad og sett, det er lenge siden...

sukk...

http://www.youtube.com/watch?v=7VM7eXUK8MM&NR=1&feature=endscreen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer og mer, jeg tenker og nå vet jeg kanskje hvem han er.. han er en musiker som er kjent...

Det betyr ingenting, jeg vil møte han igjen. Selv om det bare blir en natt.

Jeg vil. Annet betyr ingenting.

Vi er begge singel. That doesent matter....

Verden går videre. Men har tenkt å gå tre kilo ned i vekt og begynne å trene aktivt før han sover sammen med meg... tror jeg da, egentlig bryr jeg meg ikke, hadde han vært her nå, ville jeg gitt blaffen i bilringen min...

Han ser på meg, som om han har lyst å stryke meg og gi meg alt, kysse meg over hoften mens jeg sover, en varsom hånd på skulderen når han må opp på morgenen... alt dette derran...

Vet at jeg drømmer, selv om alt jeg har skrevet om han stemmer... bort sett fra at han ikke er musiker, vet h a han jobber med, men han kan jo ha en hobby...

Det har jeg ikke spurt om, vi pratet bare sammen i en halv time.

Hahaha..

Og derav etterpå, førti meldinger....

Tror han er en pua. Men jeg er... meg.

Jeg er en som er kontaktsøkende og som lengter, etter en trofast klippe, en kjærlighet, en jeg kan holde i handa... og som jeg også kan støtte i tykt og tynt.

Utopi.

Men ... til og med morten krogvold har sett på meg, i alle fall når jeg kom for sent til et seminar - et foredrag han skulle ha, og jeg la merke til at han hadde lyst å ta bilder av meg. Jeg satte meg bakerst, for å ikke forstyrre...

Jeg skal spise og drømme om ... der tankene er frie.

Har ikke bestemt at jeg skulle bli sjarmert og tror jeg har en god porsjon fantasi blandet inn her, sammen med en ung sexy herremann, som har gitt meg oppmerksomhet, men jeg ble glad i han... som en venn... det var som å møte en jeg har møtt... i et annet liv, hvis det finnes et annet liv (det tror jeg ikke noe på, da kjører livene paralelt men jeg er ikke allviter)

Har så lyst å se han igjen, møte og se og se inn i øynene hans, drømme og synke

bare være...

Elske og se og smile fornøyd til hverandre. Nærhet...

Drømmer meg helt bort jeg...http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=9BDmU0b-uLU&NR=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eh, nå ringte afire og han ... kommer syklende på besøk.

Tror jeg skal la denne dagboka-roberta hvile litt. Han spurte meg ang 39, og ... jeg sa at jeg ikke har hatt sex med noen siden i mai, da vi hadde oss før alt hendte.

Han trur meg ikke, men jeg bryr meg ikke om.

'trenger kun hudkontakt, men han vil kanskje ha sex, kan late som jeg har herpes eller noe...

Jeg ER glad i han, afire, men ... er redd alle menn. Også 39 osv.

Afire fisket og spurte om jeg har ligget med osv... han og han og han osv.

Hva skjer i hodet hans?

Kanskje jeg skal be han ikke komme... for hva vil jeg, jeg vil kun ha en armkrok og forståelse og sove en god natts søvn.

Og der er han ikke kan hende.

*Da krasjer vi...

Men nå har han satt seg på sykkelen, i morn skal jeg få låne sykkelen hans og ...

joda.

Dette ser ikke bra ut. Han kommer, er sjalu og velvitende om at jeg har hatt sex siden mai, noe jeg ikke har hatt... Lovende dette her.

...jeg ser meg i speilet, er blitt litt brun, har vært hos frisør og se moderne ut, det kler meg, den nye sveisen.

Har gått ned to gram i vekt, ikke mer og ikke mindre, men veier meg aldri.

Hvorfor tror han at han eier meg? EIER MEG? FOR DET VIRKER SOM HAN HAR EN SYNNSYK IDE.

Er jeg redd?

Nei, jeg er aldri redd.

Har ikke grunnlag til det, og har jeg, kan jeg, føler jeg, takle det meste også massemordere, osv.

(har bare møtt par av dem og de hadde hver for seg kun drept tre) Var ikke morsomt, men jeg er en som alltid beholder roen.

Nå må jeg ha ro,
Afire er kanskje gal, og jeg som har nevnt Tina-saken til tinas mann osv. ...

Tør jeg dette. Kanskje skal jeg ringe han og si at jeg ikke vil, men dreper han meg, blir han tatt. Han vil kun knulle, men jeg vil ikke hvis han kjører rett på sak.

Tror jeg har lest for mange krim-romaner.

Unni Lindell er min favoritt.

Tror ikke han kommer, men da ringer han på.

Når klokkeren ringer, ringeren i nostre dame...

Hjelp meg damer, hva gjør jeg nå`...vet jeg bør avlyse det, men nå ringer det på...

og det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og Afire krasjet igjen. Han ble fornærmet når jeg etter tre orgasmer var stuptrett og ville sove. Da hadde vi koset i en time og det hadde ikke gått for han.... jeg sa at jeg ikke kan ta ansvar for hans orgasme og hadde det vært motsatt ville han sovnet av etterpå. Mens han krevde mer, det ble masete... og da kommenterte jeg at gamle makkafreakere pleier å ha problemer med orgasme, og spurte om han hadde tatt amf. Han nektet, men ble sur og syklet hjem. Like bra det.

Han ble også sur når jeg ga en klem til en venn på en pub tidligere i går. Forstår ikke hva som skjer, vi er ikke sammen og han oppfører seg som om han eier meg. Og det var lett å få info om at det går rykter om at jeg ligger med denne vennen... alt hva folk tror som om de eier sannheten om andre...

Våknet til en melding fra 39, han er visst en morgenfugl. Har ikke orket svare, sov lenge og etterpå har jeg en avtale med min sønn og dama hans.

Afire føler seg kanskje avvist av meg, men det er ikke mer grunnlag for et forhold, ingenting kan bli som før og det har jeg tatt opp med han. Selvfølgelig er jeg glad i han, men uten tillit er det ikke noe å satse på. Og en som blir fornærmet for den minste ting...han begynte til og med å si at han ikke skulle kost meg til orgasme, men jeg fikk to til når vi hadde samleie...og ble sigen og var trett. Han kan ikke kreve at jeg koser han til orgasme når jeg holder på å svime av tretthet, midt på natten.

Egoist eller er det jeg som er det?

Sommerflørten min, han vil ikke ha noe i mot det, skrev han...når jeg svarte han på meldingen, skrev at jeg skal møte sønnen min, og at vi prates...du min kanskje nye "sommerflørt"...(nå rødmer jeg)

Men jeg tar det ikke seriøst, er bare på flørtestadiet. Og realistisk sett blir det bare med et nummer eller to, orker ikke ta stilling til det nå, og det trenger ikke bli sex overhodet. Jeg er ikke på jakt, og bare tiden kan vise hva som skjer. Det jeg frykter er at følelser kan oppstå og plutselig er jeg engasjert i en ny mann og alt det kan føre med seg...

Må ta en dusj og gjøre meg klar til denne fine søndagen. Skal ut på øyene.

Er glad i Afire, men å gjenoppta et forhold virker motstridig og komplisert, i alle fall når han... men nå vet jeg faen hva som skjer. Jeg kan ikke gå tilbake til han, det var vold og utroskap, sjalusi og mye mer som ikke stemte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg nesten startklar, men noen synes jeg bruker for lang tid, er det rart når våkner ti over 11...

Har dusjet, kledt meg og pakket klart. Og min sommerflørt, tror ikke jeg tør å møte han i dag. Det får skje det som skjer... men en ny mann, tenk om det blir følelser og komplikasjoner osv. Han vet at jeg er nysingel. Selv har han vært singel i to år.

Men har lyst å lære han å kjenne, han var lett å få kontakt med og han fikk meg til å le. Le så godt som ikke har gjort på lenge... kjente det i magemusklene.

Kommer til å være bunnærlig med han, at jeg drikker litt for mye, at jeg ikke vil ha noe forhold, er i alle fall ikke planen min, jeg som for noen dager skrev (på st.hansaften) at jeg gruer meg til jeg blir forelsket igjen. Men jeg er ikke forelsket, kun litt betatt... Men så langt har jeg bare møtt han i en halv times tid og vi ga hverandre en klem før jeg gikk.

Surrete jeg, Alvina. Du er en maneater... virker som i allefall.

Jeg er ikke maneater, men elsker livet og en liten flørt, skal faen meg få han med meg på dansekurs til høsten, men han vil vel bli sjekket opp av unge damer på kurset... sukk...

Har røyket en liten, må bare komme meg ut døra nå. Har tatt på sommerklær og alt er klart, men er trett etter at afire var her i natt og fikk ikke sove når han ble barnslig igjen og syklet hjem. Han er seg selv, men han er ikke en type som passer for en nevrotisk dame som jeg er til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler sorg etter bruddet med afire, for vi er ikke sammen, og føler sorg for alt som kunne vært...perfekt.

Er overhodet ikke klar for et nytt forhold. Men dumper det en sommerflørt i fanget mitt, aner jeg ikke...helt råd...

Fortalte afire om møtet med 39, og han forstod den; plutselig kontakt og litt begjær, den følelelsen...

Jeg sa at det er noe man opplever ofte i livet og han hadde opplevd det selv.

...Men han kommenterte i natt, tenker du på 39? Nei sa jeg, men det endte med at han beskyldte meg litt og følte seg som en gigolo. Det har afire fortjent, egentlig.

Han burde følt det deilig at jeg kom tre ganger, og holdt rundt meg og ... men istedet begynte han å mase, jeg måtte suge han osv. Jeg sa, jeg er for trett, det er natt, kan vi ikke kose mer i morn...

Derfor kom jeg med den kommentaren om amfetaminbruk, og jeg er ikke naiv, vet de fleste skjuler amf.bruk pga fasaden.

Har brukt amf før, når jeg var ung, ble raskt psykisk avhengig, det er ikke noe å anbefale. Etter en tids daglig bruk blir man kynisk, man blir en "annen", det skjer ting... i huet og med tankemønstret, man blir litt følelsesløs, selv om det er en deilig rus og man flyter og alt kjennes bra... der og da. Jeg ble kynisk.

Kynisk overfor menn og kjæresteri, jobben passet jeg helt ok, fikk tilbud om fast stilling osv.

Jeg kuttet det ut, har tatt det dann og vann de siste tjue årene, men merker at om jeg tar to doser, begynner jeg å kjede meg og lengte etter mer... Men jeg er ikke i faresonen, og vet at jeg aldri vil ta det igjen. Hvis må det være i en svært spesiell situasjon. Men nedturen, den vil jeg aldri ha tilbake, så tror aldri jeg vil røre pepper igjen.

Og nå vet jeg ikke helt, om jeg bare blir hjemme. Sønnen min og dama hadde andre planer siden været er ustabilt. Det er andre der som jeg kjenner, men...

Ser at det begynner å komme regnskyer utenfor, og gidder jeg det i dag, har sovet fire timer etter afires flykt... Han holdt meg våken, med ståpikk, og det hele ble helt ...

Det virker som afire tror at hans ståpikk er et barometer som får alt til å stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtur på amfetamin... jeg kan kun prate for meg selv. Det er tankekjør, søvnløshet, når jeg var nitten pleide jeg og han som var kjæresten min å løse kryssord i senga i sene nattetimer, vi løste det sammen liggende på magen. Vi gjorde det ofte, av og til hver natt. Det var sommer.

Han vil jeg ikke skrive om, han er død, begynte med heroin etter ti år, men da hadde han hatt to andre forhold og vi var kun sammen noen uker en kort sommer. Nok om det.

.............

Nå har jeg avlyst møte på øyene, har tatt på meg ullsokker og en ulljakke, det er jo ikke særlig varmt ute nå.

Så nå har jeg litt lyst ... å møte min sommerflørt, men jeg tør ikke foreslå, tror han kun fleiper med meg, jeg som er så naivt betatt... og han er en sånn som vet at han kan snurre damer rundt lillefingeren.

Men, har så lyst å danse med han:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker min sommerflørt, han er - han må være en pua. Han er drittmorsom og han vet hvordan han skal flørte, har aldri opplevd makan...

Har lyst å be han hjem, men da må han stå ansvarlig for å lage middag til oss... har mat, men ikke matlyst og idighet.

Men be han hjem, er klar over at jeg virker innbilsk, men det han som får opp den følelsen i meg, nå er det leenge siden jeg har vært så innbilsk. ;)

Det jeg er litt redd for, er at vi blir nærmere kjent, og krasjer. bokstavelig talt.

Jeg kjenner han ikke og har ikke kysset engang.

Han syntes jeg var litt uvanlig, hun med den posen med det rare i...

Kanskje jeg skal være direkte og be han på middag i dag? Har intet å tape, og vi har pratet via sms om å skremme hverandre bort.... men jeg vil ikke ha en mann, ikke i det hele tatt.

Men han kan ... vi må jo møtes og ta det derfra. Han var kreativ, en kunstner og ...

.......

Og nå har jeg sendt en sms og hintet ang middag i dag, min kjære indre stemme lyttet jeg ikke til.

Men en av grunnene til at jeg har sendt sms om han kommer på besøk og middag her, er fordi da vet jeg at jeg kommer til å spise, sunn mat.

Tror jeg er i ferd med å skremme han vekk, og jeg gjør det bevisst. Jeg er redd.

http://www.youtube.com/watch?v=9Q7Vr3yQYWQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå ringte afire, og han kommer hit kanskje... i kveld.

eh, egentlig vet jeg ikke hva jeg roter med nå, men vet jeg er glad i han og vet at når alle ser vi er "sammen igjen" vil det lage beskyttelseteppe overfor ryktene om tina og osv.

Jeg ba afire ta med kjøpemat... fast food, thailandsk, ikke pølser.

Merker, tilbake til det velkjente, jeg kjenner jo han, mens flørten min er en jeg aldri har møtt før, det er mer skremmende.

Skal sende sms til 39 og si at afire (eksen, jeg har fortalt at jeg har en eks), kommer cirka åtte ni, om han kan komme, men nå får jeg en lei følelse av at afire hindrer meg og nye menn, kanskje han gjør det bevisst... eller ubevisst. Nå har han limt seg på meg, tenker jeg har godt av å reise bort noen uker, men ingenting har forandret seg når jeg har reist vekk før.

Og hva har jeg spist i dag, de to siste døgnene, ... et knekkebrød, en liten skål med fullkornspasta og rømme osv, og.. en skive med makrell.

Det ..jeg må si til afire.. at om han ikke stoler på meg og føler sjalusi, har han ingenting å gjøre i et forhold, og at jeg trenger bekreftelse fordi jeg er nevrotisk til tider...

Men er jeg på vei tilbake nå, forstår kanskje mer enn jeg vil se akkurat i dag, men når afire kontaktet meg, var det for å ufarliggjøre tina-saken. Og den er grei. Ting må normaliseres. Selv om jeg vet jeg blir brukt til kun et formål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig 39 kommer, han var i tvil siden eksen min er så tilstede i går osv. Men jeg skrev i sms at jeg ikke har tenkt å kysse med han, vi kan lage middag, faen - jeg er singel - en eks som ... som ... som ... jeg vet ikke.

Men vold, alt. som har skjedd, jeg vil ikke det mer, jeg vil være singel.

39 er skeptisk, alt med eksen min, afire, men skrev at jeg er singel og eks er parkert som venn...

........

Nå er jeg som en unge før julaften... har avtale med afire, igjen, men tror jeg avlyser den, jeg føler ikke at han gir meg noe positivt når han er så barnslig selvopptatt og blir så lett fornærmet og osv.

....

og nå kommer 39, jeg er en klippe, men nervøs, og jeg forventer ikke kyssing - har sagt det til han, men siden han møtte meg og kalte meg for henne med den damen med posen i det rare i...

Åh...

...hvilket surr roter jeg meg vekk i nå, han skrev at han kan komme i femtiden om det passer, svarte ok.

Jeg får angst, merker det, men arkiverer det som normal nervøsitet og da går det bedre.

Men, han ... føler at han ... bare han ser på meg...

Må arkivere han som en bror, slik kan jeg kanskje klare å roe meg ned selv...

Sannheten er at jeg har lagt på meg, veier meg aldri, men har gått ned i vekt, har gått hver dag, ofte i timer, fordi jeg liker å leke turist, også i egen by... oslo.

Nå bør jeg intimbarbere meg litt... i alle fall stusse høna. hehe, jeg blir gal snart. Har ikke tenkt å gjøre det.

Har to .. dvs til to jointer igjen, men håper han har med seg noe. Hvis ikke, har det jeg har .. det beste man kan få ... det er nok til to eller flere.

Jeg er bortskjemt med god hasj. Har hendt jeg har kastet dårlig hasj i do, Silikon-vally kom med noe hun hadde fått av en fyr, og hun røyker ikke, bare når jeg lager te av olje. Men jeg kastet hasjen hun kom med i dass.

Og skylte ned.

Å faen, nå kommer 39 om en times tid, og afire kommer i åtte-ni tiden. Men kan avlyse afire. Han er jo en eks.

Dette er ikke daglig kost. host host.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men gleder meg til å se 39 igjen. ...er litt nervøs, som en jomfru som aldri har sett en mann før.

Grunnen til at jeg tør, er fordi ...det var så spesielt, og jeg er en av verdens mest nysgjerrige damer, det jeg ikke vet må jeg vite, får jeg et svar får jeg ti nye spørsmål osv. Tror han ... vil gi meg nye svar men også spørsmål... blir morsomt å prate med han.

Hjemme hos meg...

Men hva så, jeg har ofte besøk, hvorfor ikke han og...

Og han er ikke en tilfeldig jeg traff ute på byen, han kjenner f.eks. en dame som er gift med min onkel osv.

Ingen fare kg-damer :)

Det som bekymrer meg er om han er en pua, el.lign, da ender vi vel i senga mi og det vil ikke føles bra etterpå, ikke for meg, da kommer tomheten, et knull i ny og ne...

og ingenting.

Og om afire håper på at vi skal bli sammen igjen, vel... tror han på det, etter alt, han har slått meg osv. Tror han at jeg gidder. Da må han begynne på sinnemestringskurs. ...

Kanskje, 39 kom i livet mitt som en ... nå er jeg kjempenysgjerrig på fortsettelsen. Herre min hatt, jeg vet ingenting, kanskje vil jeg bli sammen med han og han er ok, og forstår at jeg er meg. ...

Vet ikke om jeg skal skrive mer om det som skjer, hvis afire leser her, men skal si til han hvis jeg har hatt sex med andre, og da kan han lese hva han vil for min del.

Det er så mye jeg har lyst å prate med 39 om, tanker og filosofi...vitenskap, men nå har jeg lyst å legge meg, kanskje jeg avlyser hele greia og venter på afire. Han kjenner jeg jo, og en date, er mer ... skummelt.

http://www.youtube.com/watch?v=9Q7Vr3yQYWQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet med en venninne og hun lovte ringe meg i seks tida, for å høre... for å late som jeg har et liv... når 39 39 er her... hun lo ...men vet hva frykt er.

Mamma ringte, og sa jeg ringer i morgen, en avtale vi må prate om.

...tror jeg skal avlyse alt, men gleden med å møte andre, samme om det ... er unik, og jeg lever kanskje ikke i morn.

Jeg er ikke redd før døden, jo det hender, hvis jeg har angst for alt, men ellers ikke.

Men nå er jeg usikker, kanskje bare avlyse alle møte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, venninna mi lo i tlf, altså kl 17 han 39, og etterpå kommer afire? Eh, ja, men jeg kan avlyse afire. sa jeg. Hun skulle ringe meg opp ti på seks, bare for å støtte meg, jeg har nerver, da er kanskje 39 her. hehe, Vi er venninner og logrer og støtter så langt vi kan.

Men meg, med min mistro het og .. kanskje han ikek kommer... men han gjør det, jeg så det på han, han var en mann ved ord.

Har sagt til han at jeg kun har en øl og en drink til han, og en joint. Men er han en mann, tar han med noe. Jeg er nysgjerrig nå, for jeg er bare det, et svar, ti nye spørsmål. Men... han er drittpen, overstadig pen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert han kommer, han på trettini, han sendte en sms og har litt nerver og har ikke bodd så lenge i oslo...og var litt sjernert.

Så nå må jeg roe han ned, han har nerver, men ... er ....

Vet ikke, men afire vil jeg ikke mer med, og jeg vil ikke ha en ny mann på 39, men han er en jeg vil ... være venn med, dra på ferier med, skravle med, hvis det går an da, han får seg vel en sjalu heks, og jeg har jo afire i buskene...

.-----------------

Har pratet i tlf nå med en venninne. Jeg vet ikke jeg... redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...