Alvina Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #1081 Skrevet 23. juni 2013 Men ingen skade er skjedd, har mindre hasj enn om jeg var alene hele helga, og kun en øl... og ... det som forstyrrer meg er at jeg er så levende, kåt og våken... våken betyr at jeg vet at jeg ikke vil ha noen nå. Er allerede begynt å frykte at jeg blir naiv mht menn om par år. Da har jeg glemt osv. Sa det til noen venner, de begynte å le, de tror meg ikke - men jeg kjenner meg selv. Nå er jeg begynt å grue meg til å bli forelsket i en i framtiden. Litt av et problem. Joda, jeg har venner som gjerne ville innledet et forhold til meg, men jeg er ikke DER, og menn bør ikke være femten år eldre enn meg, helst ti år yngre kanskje...
Alvina Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #1082 Skrevet 23. juni 2013 Jeg er bakskev, fyllesjuk - har drukket te (uten hasj), og har tatt laptopen med ut på verandaen, nyter all prakten i naturen, blomstene, trærne mine... Selvsagt savner jeg en kjæreste, men har mistet troen på å finne en. Men desto bedre setter jeg pris på vennskap og ser på det som en utvidet familie... venninner, venner. Men det må være gjensidig, ikke bare å komme på besøk, spise jordbær, og drikke opp alle mine øl... Jeg sa i fra, håper det gikk inn, men det tviler jeg på. http://www.youtube.com/watch?v=KFqBsKa1FMk
Alvina Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #1083 Skrevet 23. juni 2013 Tror jeg skal sove par timer, en venninne kommer etterpå, vi skal lage felles middag, begge er glad i å lage mat, og i å spise sunt. Jeg er kjempeglad . ... fordi jeg er singel, har tenkt å fortsette å være det. Vet jeg har sansen for en, men han er psykolog (ikke min) og jeg tør ikke, tenk de diskusjonene vi kan få, og hvilke diagnoser han kan overkjøre huet mitt med... Vennskap er bedre. http://www.youtube.com/watch?v=VAiOjxkCS0g
Alvina Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #1084 Skrevet 23. juni 2013 Jeg er fri, selvstendig og takknemlig. Uavhengig av å måtte ha en mann/kjæreste. Nå, men gruer meg til fremtiden for jeg vet i flg statistikken at jeg vil møte en en dag... som jeg faller for, gjensidig. Lurer allerede på nå, hvem han er, om han er snill, hvem er han.... Men dette er jeg vant til, ofte går det par år uten at jeg har sex, har jo lyst i blant, men tør ikke - for er redd for at et nummer kan bli et følelseskaos og ende i et forhold... buff. Det må være en på min alder, ingen for gamle og ikke for ung. Men til da har jeg venner. De får finne seg i det og jeg er veldig klar på grensesetting, det er ikke noe å drømme om engang. Take me or live me. Det handler om respekt. Så jeg håper jeg unngår slitsomme kontrollerende afire menn i fremtiden. http://www.youtube.com/watch?v=ONXp-vpE9eU
Alvina Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #1085 Skrevet 23. juni 2013 Fant røyken min, en kamerat (min beste venn) ringte og ... vil ikke gå i detaljer, men han ringer meg daglig, eller motsatt. Han planer å dra vekk i noen mnd, jeg kommer til å savne han, byen blir ikke den samme. Lurer på om noen stiller opp i dag, jeg er velkommen til han som ringte, men har et stort behov for å være hjemme, bare være, har løpt og følt at kåken min er mest som et herberge for god søvn de siste to ukene... Denne må jeg dele: http://www.youtube.com/watch?v=HSuYUItahrE
Alvina Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #1086 Skrevet 29. juni 2013 (endret) Denne blir jeg glad av og jeg lengter... til Spania til høsten: http://www.youtube.com/watch?v=kRt2sRyup6A Endret 29. juni 2013 av Alvina
Alvina Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #1087 Skrevet 29. juni 2013 Skal begynne på dansekurs i august. Hehe. Men jeg skal. Det minner meg om å svømme og jeg elsker vann... Nå renner det inn meldinger, traff en kjempepen og...mann på 39 i går på en pub, vi er fra samme by/distrikt og han fikk et par trekk av en joint jeg hadde laget ferdig før jeg dro og besøkte sønnen min (var der på middag og det var kjempekoselig og morsomt) Jeg har aldri møtt han før, og nå tør jeg ikke lese flere meldinger, for nå er det kommet inn to til... og er redd han vil møte meg... ........ Han ... jeg måtte jo lese meldingen og han er så søt... han spør om han kan få møte meg, han spør det på en så søt måte, så høflig... jeg dåner...må ha luktesalt... For hva skal jeg svare... et møte, venter han sex eller vil han bare treffe meg som et medmenneske? Han er dritsexy, dritpen, nå blir jeg fjortis... Han er SÅNN pen, at han har draget på alle, i alle aldre...kan ikke sammenlignes med noen av mine ekser. Tenkte i natt, en vill tanke, at han kan jeg dra med meg på en pub der Afire og andre vanker og smykke meg med. Han er 39, altså ikke for ung... Han sa at han likte eldre damer. Jeg lo godt og sa at det sier alle fra de er 29 til 39, men straks de blir 40 slutter de å kalle damer i midten av førtiårene for eldre. Men hva skal jeg svare nå. Han erter meg. Faen! Jeg rødmer, det er sjelden jeg ikke vet hva jeg skal svare... Må tenke litt, i dag passer det ikke å møte han...har planer for i morgen og vil ikke ut på byen. Og han er også litt fyllesjuk i dag. Jeg sendte en litt vinklet s.k. morsom melding, kanskje han blir med meg på dansekurs til høsten? (det skrev jeg ikke, men skrev at ...) Afire ringte for par dager siden, han ville gjerne komme på besøk på kvelden med take-away-mat, men jeg sa jeg var trett og var ganske kort i telefonen. I går møttes vi på en stampub og gjestene holdt pusten... men jeg sa at vi er venner, vi eglet litt ang hvem som har best hasj, og Afire ble sur, men jeg sa til de andre at det er en intern spøk og at han ofte blir irritert fordi jeg hevder jeg har byens beste hasj... da smilte de. Og Afire ble med hjem fordi han skulle smake hasjen min... selv om jeg sa den var for god til å misbrukes av folk som hadde drukket i overkant. Alt gikk ok, men måtte be han enten legge seg eller gå hjem i natt, han begynte å ta på meg (klå meg på puppene osv) og forventet noe mer...sex. Han gikk og det ramlet inn meldinger, han ville aldri se meg mer osv. Men i dag fikk jeg en snill melding, nå var han edru. ... nå ramler det inn flere meldinger fra han jeg møtte i går, har aldri møtt han før... og nå flørter han med meg... så dum er jeg ikke. Mens jeg sitter og rødmer som en fjortis. Han må synes jeg er sprø, vi fikk kontakt på en merkelig måte og han kalte den ene bæreposen min for posen med det rare i og en jåledame stakk raskt når han sa det til henne og så med vitende øyne på posen hun satte ved siden av. .. Det var morsomt, og jeg vil ikke skrive hva posen inneholdt, men insektspray og masse hyling på trikken hadde vært resultatet om noen visste hva jeg gikk og vandret rundt med...i posen med det rare i... Jeg kan ikke kaste den/innholdet, for jeg må få det undersøkt. (har ikke posen innendørs og den er seglet så godt jeg kunne) Forhistorien: Jeg skulle gi noe bort, noe gammelt og verdifullt, og ... jeg hadde ikke på meg brillene og bare la merke til at "gaven" ikke ble ansett som ...eh, noe fantastisk flott... Så det endte med at jeg pakket alt inn og det ble vasket litt ekstra etter "fadese-gaven". Må medgi at jeg fikk panikk, jeg hater insekter, krypdyr der de ikke hører hjemme. Heldigvis var ikke samboersken tilstede, hun ville kommet løpende med insektspray som behøves verneutstyr for å bli brukt. Og det ble latter rundt bordet, etterpå, jeg fikk full panikk, følte at jeg hadde ...jeg stivnet og sa: løp og hent papir, jeg har støv på buksene mine!!! Han fra i går, han på 39... Drømme, drømme . ...og han skrev at han tenkte på meg, og at følte seg eh, ...noe som betyr at han gjerne vil møte meg og tenker på meg hele tiden...kanskje, eller kanskje han bare kjeder seg og husker meg med den posen med det rare i.... Jeg hadde faktisk to poser, i den andre hadde jeg en hh regnjakke, en som jeg bare kunne tatt utenpå i stedet for å dasse rundt med en paraply. Tanken slo meg ikke, hva er lettere med å bære en pose ... men i en pose kan man ha andre ting også... litt av en ladylike, 39 fikk titte litt i den ene posen og lov til å se litt av innholdet... På den måten la han merke til meg... Sjekketriks nummer en, vær deg selv.
Alvina Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #1088 Skrevet 29. juni 2013 Men nå gidder jeg ikke å legge i energi i menn og ... men å flørte krydrer livet, i blant. Har ikke telt hvor mange meldinger som har løpt mellom oss siden i går kveld i ti tida, og jeg rødmer ved tanken på å gjøre det... Men kaller det for dagens flørt. Det fikk meg i godt humør.
Alvina Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #1089 Skrevet 29. juni 2013 (endret) Men nå har jeg fått enda en sms, har ikke åpnet den... har røyket meg en lille og hører på roger waters...dark side of the moon. Og reven synker så jeg blir mer og mer alenehuleboerske og det passer meg bra, for noen ganger elsker jeg å bare være helt alene, enten bra musikk, stillhet, eller roen i naturen, kan sitte i timer under et tre f.eks. og bare være. Også helt nykter. Og jeg sitter foran pcen, ser ut på plantene mine, trærne, den himmelen som er bak skyene... Har tenkt tanken på å lage en blogg, vil ikke angi noen dvs se og hør-stemning, men kan ikke unngå det - og derfor lager jeg ikke blogg. Men har en bok i hodet, og på den måten kan jeg redigere og ha kontroll på en mer safe måte. Det kreves stødig jobbing. Kaffe til frokost, slå på pcen er det første man gjør og gleder seg til hver kveld når man legger seg... Men skal kjøpe meg en skrivemaskin som ikke er koblet til nett. En gammel mac kanskje... Men vil ikke skrive noe selvbiografisk, uansett vil noen - de med paranoide trekk, kunne kjenne seg igjen, men da må de lete godt. Men nå...må jeg lese smsen fra han jeg ikke kjenner, men som jeg møtte i går... Endret 29. juni 2013 av Alvina
Alvina Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #1090 Skrevet 29. juni 2013 ..., han får meg til å le, men jeg har jo...lett for å le. Også elsker jeg kanskje å flørte ubevisst - uavhengig av kjønn alder osv, og han er singel og alt er lov, men jeg vil helst ha vennskap, vennskap med sexbiten ...det kan ødelegge, men ...har dårlig erfaring med menn nå, men hvis han skal dra om par uker...men nei, han bor i Oslo, faen. Da må jeg roe meg ned litt og tenke på han som en...bror. Måten vi byttet mobilnummer på... jeg pleier aldri gi bort tlf.nr. mitt på den måten. Han smilte når han så tlf.nummeret mitt, det er spesielt, jeg kunne solgt det til et firma og jeg er klar over det. Føler meg, var pisseskev når jeg møtte han i går, det første jeg gjorde når jeg gikk ned for å ta trikken etter middagen, var å fyre meg opp en ferdiglaget joint og ta par trekk, resten delte jeg med han. Ofte har jeg en følelse av at jeg er mr.Beans kvinnelige irl.figur. Kanskje fordi jeg har gått på teater-kurs i en eller flere vintre, stått på scenen, spilt flere rollefigurer og elsket det. Scenenerver, gå fram og tilbake - frem og tilbake - før man skal stå foran publikum, først prøveforestillingen blant spes inviterte, men så åpent for alle... Men når man går opp tre fire trappe trinn og sceneteppet ikke lenger skjuler deg, vitende og bevisst på at man kan denne rollen - da er man en skuespiller og lever seg inn i rollen, man er figuren, det er en fantastisk følelse... men kan være vanskelig å ikke dra med seg en f.eks. drittsekk-rollefigur med i den private sfære, ta den med seg hjem, men det er man bevisst på og bevisstgjør også overfor de som ikke vet at det kan skje. Jeg kan også spille poker og det er vanskelig å lese meg. Det er enkelt, har hendt at kamerater har nektet å spille med meg, selv om jeg ikke har brukt det mot dem eller mobbet, eglet... Husker en gang, vi var to, spilte ikke om penger, men brukte i alle fall ikke tørkede erter... Utstyrt med hver vår vokdaflaske, Stolichnaya - verdens beste vodka, russisk, men blir nå produsert i Polen... I alle fall hver vår flaske, 0,75 dl. Og vann. Og kort. Men da vant jeg også overbevisende, og han litt. Men han sa at å drikke sammen med meg er som å drikke sammen med trollet. Jeg var sammen med han, og det gikk ikke bra når vi spilte poker (han spilte mot meg, menn!!) Jeg vant, og vant to ganger, da ble han klar over at jeg var vanskelig å lese, og fikk bedre kort enn jeg hadde, ren flaks, men før det nektet han å spille med meg og var barnslig rasende. Enda en sms fra flørten min, åhhh...mama mia.
Alvina Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #1091 Skrevet 29. juni 2013 39... år, da er han presentabel også overfor mine barn og deres samboere... Og videre også overfor barnebarna som evt kommer... På den måten kan jeg skremme han bort, men han virket ikke lettskremt. Og det er en del av det jeg likte med han, at han så det fantastiske og hadde glede og varme i seg. Og jeg føler meg som litt nyforelsket, men jeg elsker å føle det - det har hendt før og har mange mannlige venner jeg aldri har hatt sex med, så hvorfor ikke bli venner med han. Jeg skal spørre om vi kan late som vi er kjærester, men ikke overfor Afire, men hvis jeg trenger en "callgirl-tjeneste". Men det blir vanskelig, jeg er tent på han og ditto... Har fått mange sms, litt skremmende mange, men ok siden vi fant tonen så kjapt i går. Vi har felles venner, ingen fare damer. Det som skremmer meg, er at jeg ikke liker å bli så betatt så raskt. Det har hendt meg en gang, møtte en mann via felles venninner og venner, det sa pang fra første blikk, vi var samboere i tre år, resten vil jeg ikke skrive om, men jeg stakk av. (rømte bokstavelig) Ok sier jeg til meg selv nå. Jeg vil møte han igjen, ikke i dag, ikke i morn, men en dag til uka - mandag kanskje... eller om en uke eller to. Vi kommer til å ha masse å prate om, han var flink til å føre en dialog, men kan hende jeg har møtt en pua? Pua meg her og pua meg der, jeg er en tiger med en elefants hukommelse. Elsker elefanter, de er fantastiske, og sirkuslivet er forkastelig, har en historie som er morsom, men vil ikke skrive om det. Jeg er gyngende kåt. Skal jeg bare spørre om han vil komme på besøk, be han ta med litt øl? Da slipper jeg gå i butikken...hehe.
Alvina Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #1092 Skrevet 29. juni 2013 Afire sa i går, vi har ikke møttes på flere uker, men han sa at jeg så bra ut, så bra hadde han aldri sett meg. Og... med meg og Afire kan det aldri bli mer, alt som har skjedd, ikke bare mht til det i slutten av mai, men mye annet... mistro osv. Men... 39 skriver at han ikke vil skremme meg bort, om han ikke alt har gjort det, at han kunne hatt det morsomt med med en så pen jente som meg.... Lol, nå ler jeg meg skakk, driver han og fleiper med meg??? Nå må jeg kanskje ringe han og ... Men det tør jeg ikke, er pisse skev og vil ikke ødelegge idyllen. Hahahah, nå klarer jeg ikke skrive mer...
Alvina Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #1093 Skrevet 29. juni 2013 Denne skal jeg danse til så ofte jeg husker det. http://www.youtube.com/watch?v=kRt2sRyup6A&feature=share
Alvina Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #1094 Skrevet 29. juni 2013 Har ingenting igjen av lysten til å gå ut i dag, det regner og litt for kaldt, men jeg kan kle meg godt, føler jeg må ut - det er ett av mine mål når jeg har vært deprimert og kommet over de ...dager inne, to eller tre, da tvinger jeg meg ut, ... å tvinge seg høres voldsomt ut, men er det eneste som hjelper og da minner jeg meg selv på at jeg er tøff. Jeg er meg. Jeg er ikke avhengig av andres evt sure meninger, ingen har rett til å mene noe uten å ha snakket med meg først... f.eks. Jeg kvinner meg opp. Men det hender jeg bestemmer meg for å bare være hjemme, ha en alene hjemme dag... evig kamp mellom bør og har lyst til... Men vet, at jeg kommer til å vandre utenfor døren i dag, bare en liten tur og en øl på en lokal pub. Hvis jeg gidder det da, må se hvem som er der først, har ikke behov for å møte fulle mennesker. ...endelig har meldingene sluttet å fly... men morsomt så lenge det varte. Savner det litt, men er ikke flørtete hele tiden, nå må jeg tenke klart igjen. Det blir tidlig kveld, i morn har jeg en avtale som krever litt nykterhet, kan ta en øl, men ikke rus og ikke røyke flere tette, i går hadde jeg røykt to timer før middagen, men ... det gikk bra, fikk bare litt angst - men smånoia - er vant til å arrestere meg selv og egne tanker, dette er bare noia, og det går over osv. Også uten at jeg har røykt, dette er bare angst, dette er en forbigående depressiv tilstand, det går over. Var hos legen igjen, hun tvinger meg til å ta blodprøver jevnlig og er ikke glad over utviklingen. I tre år har jeg nektet ta medisiner, nå er alt på e-resept så jeg tenker jeg henter ut og ikke tar de... Hun sa vi får se hvem som har rett. Jeg sa, det handler ikke om å ha rett, nå har jeg gått på helsekost- rød ris- og q10 i tre måneder, ... tror hun at jeg vil spise statiner?? Nei, hun tror ikke det, men hun smiler hver gang hun ser meg kanskje vel vitende om at jeg ikke vil følge opp behandlingen medsinsk som hun føler seg forpliktet til å dytte på meg... Hun har vært legen min i mange utallige år, og vet hvor lett jeg har for å forelske meg, dvs havne i umulige forhold. Nå måtte jeg ta blodprøve og komme fastende, og jeg spurte når hun har ferie. Ok, sa jeg i det jeg skulle gå, da ses vi i august da, ha en god ferie. Hun sa; nei, vi ses nok før det, tror jeg må innkalle deg når jeg får prøvesvarene. Eh, det håper jeg ikke. Hun er morsom, en gang spurte hun hvordan det gikk, det spør hun hver gang, men en gang... svarte jeg, vil du ha de gode eller de dårlige nyhetene først? Men jeg vil ikke tenke på sykdom, har merket at blir frisk av å ikke tenke på det. Pratet med Afire nå, i telefonen, han var mer edru enn i går, mulig jeg stikker innom puben. En øl, men det høljer ned og har satt på varmluftvifta på komfyren for å ikke fryse, har glemt å spise, merker ikke matlyst, ingen sultfølelse, men skal også kjøpe noe sunt å få i meg, Afire laget ostesmørbrød i natt, de ble svidde, så tok meg et knekkebrød. ...og det virket som det var et personlig nederlag for han å svi par ostesmørbrød, ærlig talt, det kan skje den beste... Vet at jeg må spise, men ingenting frister og jeg glemmer det. Men det går også over. Helst i løpet av par timer, nå må jeg tvinge meg til å tenke, bruke fornuft. Men... er det ikke slik det er å være forelsket, å ville spise spagetti sammen og være lady og landstrykeren i en bakgårds og med blikket limt sammen ... Jeg vil bare være meg, og når jeg får varmen i meg... Afire bemerket i går, han så at jeg har hengt opp ullsokker til tørk, han sa; du Alvina, har vasket sokker og lengter bare etter vinter nå? Ja, jeg lo litt, men denne sommeren kunne vært litt varmere. Men nå må jeg ikke overføre min betatthet av gårsdagens 39 åring, til Afire. Kun fordi jeg vil tilbake til det velkjente... http://www.youtube.com/watch?v=98Akpf1ph2o&NR=1&feature=endscreen http://www.youtube.com/watch?v=98Akpf1ph2o&NR=1&feature=endscreen
Alvina Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #1095 Skrevet 29. juni 2013 Må ringe noen før jeg blir sprø, har kun flørtet med 39-flørten min, og pratet med Afire, og en venninne, og min mor og og... men det er mange timer siden og alt kan jeg tileksempels ikke prate med min mor med... selv om hun er en aktiv og oppegående dame. Og han 39 åringen jeg møtte i går, jeg kjenner han ikke, vi hadde ikke tid til å bli kjent med hverandre, vi bare ble obs på hverandre og fant kontakten. Han fikk meg til å føle meg levende, mer enn jeg var - han tente en gnist. Men... ser for meg hvor dypt vi ville blitt i elskovsakten... sukk... Men tenker som så, i dag blir det ingenting, skal ut og handle litt mat og kanskje en pils på en pub, men vet Afire er der, så vet ikke helt. Føler ikke for stor-sosialisering. http://www.youtube.com/watch?v=YhusRH810S4
Alvina Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #1096 Skrevet 29. juni 2013 Må ringe en kamerat, men han vil helst ikke høre historien om 39, han er dypt bekymret for alle hans venninner som roter seg bort ... i løpet av alle år... Men må si det, forteller han alt, ... en liten brodd er det nå som får meg til å tvile, han har tendenser til å se meg gjennom ølbriller og elske meg... fornuften selv liksom. Hadde trengt en valium nå, har - men tar ikke. Føler bare stress, ikke angst. Og selv med angst knasker jeg ikke piller. --- ringte og reaksjonen var som forventet, men han var også sigen. Enkelt og greit, greit og enkelt, vi kjenner hverandre og setter pris på vennskapet, dessuten er han litt eldre enn meg, og har et temperament som ikke ville gått med mitt... http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=_46wnWOECck&feature=endscreen
Alvina Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #1097 Skrevet 29. juni 2013 Afire trudde meg ikke når jeg sa jeg hadde kastet dildoen. Jeg sa han kunne gå i nattbordskuffa og se selv. Men jeg trenger ikke dildo, trenger kun nærhet, en mann i senga som holder rundt meg og som jeg kan holde rundt. Nakenhet, respekt, nærhet. Pasjon, Nå ser jeg sikkert ut som en dum ku som er kåt, pisseskev og kåt og ikke tilfredstilt... et lett byttedyr. Men jeg har ironien i behold og skal flørte uforskammet med blikket når jeg går ut døra. Tar på meg solbrillene, det gjør jeg gjerne selv om det regner litt... Jeg lengter etter en armkrok, en å ligge inntil, men er inneforstått med fakta. Og fact er at jeg er singel og har planer om å være det. Leste gjennom alle mailene til og fra ... for par dager siden, mail som omhandler ting fra flere år tilbake, meg og min beste venninne som døde i januar, og jeg måtte smile, er evig tAKKNEMLIG for å lære henne å kjenne, alle våre kaffestunder, alle våre samtaler, alle våre historier... Alle gangene vi pratet oss bort mens tiden fløy og det ble kveld, når vi skulle snekre f.eks. en hundegård... Alle våre smil og betrolelser. Og latter. Glede. Vi definerte oss som søstre. Og vi var det. Og vil alltid være det. Hun er død, jeg tenker på henne hver dag... kastet kortet jeg skrev til henne når jeg var i spania i vinter, kortet jeg aldri sendte, jeg visste ikke at hun var død... Jeg skrev et humoristisk kort, at mannen din er jo så høy, så Afire lurer på om dere må ha sex to ganger? Osv. http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=_46wnWOECck&feature=endscreen
Alvina Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #1098 Skrevet 29. juni 2013 Det eneste jeg gjør nå, er å ikke gjøre noe... har satt på vifta i komfyren, og begynner å bli litt mer varm. Skal ut... Må lage en liten joint først, for jeg skal ikke ut for å drikke, men kan dele med venner om jeg møter noen, og det gjør jeg som vanlig... Eller kanskje jeg bare vandrer med jointen mens jeg går og blåser i om noen ser på meg og lukter marijuana... Hender jeg gjør det, men er ikke blasert. Hevder bare min rett til å røyke hasj, når jeg vil, og har brukt og bruker det enda (i mindre grad heldigvis) som smertedempende. Endelig har jeg forstått, jeg må hevde min rett og kreve terrotoritum, meg og mine valg, meg og meg, hva du og dine meninger tilsier, det er dine valg. Nå holder jeg på å kle meg med litt rare tossete klær som ingen andre kler seg i, som jeg kjøpte i og som ... en annen historie, har tatt på meg det mest nøytrale, må stjele en heis der det er speil ... for å se hvordan jeg ser ut, men det trenger jeg ikke. Har jo speil. Problemet med å finne klær er utvalget. Menn er født heldige, de slipper også å føde og å gå gravid (jeg er ikke gravid)
Alvina Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #1099 Skrevet 29. juni 2013 Nå må jeg løpe, Afire ringte, mer edru enn i går og vi tullet i telefonen, eh, vi er kun venner nå... jeg går aldri tilbake ... har løpt. Men nå må jeg hurry up. http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=15I60mKNEpk
Alvina Skrevet 29. juni 2013 Forfatter #1100 Skrevet 29. juni 2013 Nå har jeg byttet klær i en ... over en halv time, det er bare en bagatell, men... Afire ringte, føler jeg har lyst til å krype tilbake til varmen hans, sa at jeg hadde møtt en på 39 og ... men det er en annen historie. Vet veldig godt jeg at den eneste måten å roe ned ryktene om han og tina på er å møte han offentlig, da var liksom alt min greie, på en måte... Men bryr meg lite siden jeg har nok med meg selv. Må jeg ut, ja. Jeg har ikke mat, bare grønnsaker og osv. Må ha noe mer enn...det. Men nå må jeg gå. Hvis jeg ikke velger å legge meg og bare lage en ... ett eller annet, har jo knekkebrød osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå