Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

Hun - silikon-vally, laget havregrøt til meg. Nam nam.

Nå sover hun, men jeg fikk ikke sove og stod opp og lager meg et ostesmørbrød med blåmuggost som en toppers (krydder). m.m.

Jeg liker å ha besøk, det gjør meg ingenting. Hvis det ikke blir dag på dag - siden jeg ikke har et stort hus, men kun en seng vi må dele (dobbeltseng men )

Men hun bryr seg ikke om jeg leser halve natten, det som har plaget meg er at hun kan våkne på natten og ... men det går ok, jeg overlever litt støy, men har sagt hva jeg betrakter som støy. Men nå har hun verket drukket eller noe.

Det er lov å lage mat, men vet selv hvor vanskelig det er å lage noe når man skal liste seg og det er natt...

Så nå - igjen ligger begge Afires ekser - i samme seng, hun er ikke en eks av han da, men en eks-ons.

Jeg er blitt glad i henne, vi fant tonen.

Menn vokser på trær, vennskap er dyrebart.

Jeg venter bare på ostesmørbrødet nå, hadde ikke spist på et døgn før S-vally laget havregrøt til meg.

Vet ikke hva jeg skal forvente meg nå, av de neste dagene, mulig jeg drar til min mor i morgen, da kan faktisk s-vally få sove her par netter, men jeg liker best å være hjemme.

Å være hos sin mor, det sier sitt... regner jeg med at alle forstår.

Fedre er bedre.

Men hun spurte i sted om hun kunne sove her, ja, det er greit - og ærlig talt - det plager ikke meg. Vi er venninner og finner lett noe å le av og kan si rett ut hva vi mener.

Jeg skulle også sove, men ble sulten, en skje (fat) med havrevelling er ikke nok i løpet av ett døgn.

Skal snike på fboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er trett, fikk ikke sove før langt på natt og hun våknet tidlig. Vet ikke om jeg skal avlyse at hun sover her i natt, hun tar piller for å sove - jeg vil ikke ha. Og når hun ramset opp hvem hun skulle /kunne sove hos de nærmeste nettene, var Afires navn et av de mange. Da kan hun like gjerne sove et annet sted og det sa jeg. Men da sa hun, nei, hun mente det ikke på den måten. Tror også jeg har godt av å sove alene. For nå føler jeg meg empty. Trett, ville aldri våknet tidlig i dag hvis ikke hun hadde vekket meg (vanskelig å bevege seg lydløs). Da skulle hun farge håret etter å ha spist frokost, og jeg sa at jeg må...eh kanskje få lov til å gå på do først, hvor lang tid tar dette osv. Hun kan sove her i natt, men forstår ikke hva hun driver med. Hun HAR tilbud om en leilighet, men sover litt her og litt der. Jeg kan ordne henne et annet tilbud om bolig. Tror en kamerat har en ledig enhet i huset sitt. Men klart, det er jo gratis å låne andres shampo osv. Og når hun vet hvilke problemer det er mellom meg og Afire, og nevner han i farta sammen med fem, seks andre hun kan sove hos. Vel, da kan hun jo velge fritt. Jeg er ikke grinete, men sliten. Fire timer med søvn, å bli vekket åtte er ikke min favoritt på en søndag. Nå skulle hun ut og spise på restaurant med en venn, spurte om jeg ble med, men jeg har ikke økonomi til å gå ut og spise. Havregrøten hun laget - det var noe hun fant i mitt skap. Men hun spiser meg ikke ut av huset. Det er ikke det, men kanskje jeg skal sette grenser. For jeg må. Dette minner meg om en snylte-situasjon, bare leve her og der, slippe husleie og utgifter til daglige ting som te, shampo, balsam, deo, bind, knekkebrød... Noe mat har hun kommet med, men i lengden er det slitsomt å ha overnattingjester over lang tid.

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så trett og føler på hodepine og kvalme. Og for å være alene.

Nå er hun ute på restaurant, hun spurte om jeg ville bli med - men jeg er blakk, og kan ikke si jeg blir mindre blakk når hun deler alt jeg har - hun har bodd her i par uker tidligere. Bidraget var en pakke toalettpapir.

Joda.

Når hun spurte om jeg ble med, regnet jeg nesten med at hun skulle si at hun kunne spandere (mat, ikke alk).

Men nei.

Men jeg driter loddrett i det, legen min har sagt at jeg må sette grenser, så sendte melding til henne nå og sa at jeg er spysyk, hodepinen dundrer og har tenkt å legge meg snart. Men om det er krise, kan hun komme.

Hun er heller ikke stille når hun våkner, selv om hun våkner midt på natten, hun smeller som om hun jobber på et storkjøkken.

...og det finnes da en mellomting.

Jeg blir ikke blakk av at hun sover her, men i det lange løp...ville jeg kanskje blitt det.

Forstår meg ikke på dette, hun har fått tilbud om en bolig men den var ikke bra nok.

Jeg driter i det.

Driter i det fordi jeg har en sinnsvak hodepine nå og føler bare for å ha det rolig.

Tina ba meg forresten i går om å ringe Afire, men jeg har ikke gjort det.

Han har heller ikke ringt.

hva er vitsen... når hun sender melding: deilig å høre stemmen din, savner deg (etter at de har pratet sammen i tlf i sytten minutter)

Kan være samme fan, spør noen meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har avlyst alle avtaler, tok en paracet og er litt bedre i hodet, men føler ikke for å være sosial.

Bor i en liten leilighet, det vil si at - den egentlig er i minste laget til en person. (meg)

Skal legge meg og lese, mulig jeg er litt på nett først og sufrer nyheter osv, men thats it. Men føler ikke for det engang, er bare trett og ute av lage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet 16 timer i natt, rekord, men var ikke i form i går, idag; - har ryddet, vasket klær og fått kjørt bort skrot, hatt besøk og drukket te, tatt en dusj, åpnet en øl og nå lager jeg mat (jeg glemmer å spise, glemmer det helt). Jeg kan også glemme at jeg lager mat... er ganske vimete og sliter med mat når jeg har problemer.

Men var deilig å bli kvitt skrot, som har samlet seg i boden og ellers. Resten skal jeg sortere og gi bort til en veldedighetsorg.

En venninne har lovet å hjelpe meg, stakkars henne, det må kastes med lupe og tann og uten mine følelser, har minne om "alt" (neida, er ingen samler på den måten, har bare for liten leilighet)

Og i morn har jeg en avtale. Nekter å la meg falle sammen. Det er ikke et romantisk møte. Det gidder jeg ikke nå.

Jeg har ikke lyst å ramle i bunn av bøtteballetten, det står Afire og hans likesinnede for.

Om en ukes tid drar jeg kanskje til min kusine, men skal til psykolog før det. Men hva kan en psykolog hjelpe med - jeg må nesten skrive opp hva jeg vil prate om, hun (det er en dame) har lett for å overkjøre meg med sine synspunkter og da er hensikten borte for min del, jeg betaler faktisk for å få komme til ordet eller?

Ringte henne i sted og hun ringte tilbake, fortalte i korte trekk hva som har skjedd. Ikke ang Tine, men ang at Afire er voldelig og at jeg fremdeles har et snev at hjernerystelse og kan ikke gå mange metere før jeg blir sliten og svimmel og får vondt i hodet. Hun spurte om jeg har noen jeg kan dra til, ja... men jeg mistenker ikke han for å komme på døra mi.

Sa ikke at han har kastet stein på vinduet her i fjor. Men tror ikke han gjør det. Men hvem vet om han har ruset seg, og nå stoler jeg fint lite på den hasjen som er rundt - virker som det er mye rart i omløp.

Jeg har ikke røykt siden jeg hadde besøk av han fra tjue år siden, men han virket mer og mer dust, og jeg har ikke noe til overs for å bli på samme måte. Det er skremmende.

Skal jeg handle eller røyke skal jeg bare innta noe jeg vet hva er (hvem vet?).

Bør vel bare kjøpe pot, men hvor får man det? Jeg røyker ikke daglig og ser lett hvordan andre som er såkalte daglige røykere, endrer seg. Og jeg er jævla bevisst hvis jeg merker antydning til noia-tanker hos meg selv. Og jeg antar jeg ikke vet hva andre dytter i seg, de fleste vil jo leke a-fire-mennesker.

Les denne:

http://www.rus.no/id/785.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte noen venner og holdt på å kaste opp på skotøyet deres, men klarte å unngå det.

Jeg sover i 14 timer hver natt, er kvalm og er ikke det minste pms. Ikke tegn på vann i kroppen, bare trett og småkvalm. Kastet opp i tre dager nå.

Dette blir en hastesak hos legen. Jeg skal ha abort. Jeg håper det blir en SA så jeg slipper ta abort, jeg kan ikke være mer enn noen uker på vei, og i fortvilelsen har jeg forsøkt å finne spiraltrådene - til og med i drømme - men de er ikke der.

Instinktivt vil jeg ha barn... selvsagt, det er hormonelt, men jeg vil helst avslutte det gidder ikke google og se hvor langt foster er i uke fire. Det kan jeg styre unna.

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir lege i morgen, pratet med en venn. Jeg trudde det var umulig, men...

Han sa at ... og dette er bare en venn.

Men når jeg sa at da er det best å få det overstått. Hvis ikke du som er 58 har lyst å kjøre barnevogn til neste år og stille opp i tykt og tynt.

Jeg fortalte han at jeg er hormonelt styrt nå, og at ... jeg mest av alt lyst å ha en baby...

Hehe.

Heldigvis holdt han hodet kaldt.

Han rådet meg til å få dette kjapt overstått.

Han er kun en venn, men vet jeg er sensitiv. Jeg er veldig følsom.

Jeg sa; jeg kan bruke tankekraft og så fremkalle en sa. Men likevel, jeg tar ikke sjansen på å bære på noe som kan bli en liten mage...og ...

Jeg skal bare gjøre kort prosess. Grav.test, og resten.

Sier seg selv.

Nå skal jeg forsøke å få matlyst, hadde ikke det når jeg var gravid, kun mellom kl. ti og ellve hver formiddag, da spiste jeg usunt, men hadde kick på hveteboller med vaniljekrem.

Daglig.

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en grav.test i går, den viste negativ, men vi fulgte ikke bruksanvisningen til punkt og prikke, verken tid eller.. jeg og en venninne.

Har hatt besøk nå, en venn, han er bare 34 han og, og han ble pågående etter at vi smilte og pratet og lo sammen, det endte med par dype tungekyss. Jeg ble uvel, fordi det har skjedd mye, det gikk rundt i hodet og ba han gå. Han kommer kanskje tilbake, og fryd... jeg hadde vill lyst på han. Men jeg er vant til å være kåt eller bli det, så for meg er det ikke noe fremmed, det ender ikke med sex fordi jeg er viril...

Det oppdaget han, men jeg ble uvel og kastet opp. Han hjalp meg en gang jeg flyttet for noen år siden, han kjente en jeg kjenner som hadde ansvaret for flyttelasset.

Han kysset meg etter at jeg kastet opp og han vasket gulvet for søl.

Men tror ikke jeg vil ha han. Min situasjon er ikke kapabel med menn per i dag. Men hadde vill lyst, helt ubeskrivelig lyst. Han jobber med musikk, er kreativ og vi kan prate om det meste. Vet at sexen vil bli dyp og god og at han vil tilfredstille kroppen min, men han får bare lov til å tilfredstille vennskapsbåndet.

Jeg sier bare wtf.

Og han er forelsket i en på min alder som jeg kjenner, men det er ikke blitt noe til nå. De er på flørtestadiet. tror jeg. Jeg vet han kan tilfredstille meg, seksuelt. Men han er også for ung, 34,5 år.

Hva er det med alle disse unge mennene som blir kåt på oss damer som snart runder et halvt århundre?

illusjoner...

Men jeg glemmer det, skal ta en dusj, gå i butikken, og så vil jeg helst ikke ha besøk etterpå. Er vel dumt av meg, men føler ikke at jeg må følge alle mine lyster.

Jeg har ikke kapasitet og ingen kan følge meg nå.

Jeg har nok med meg selv.

http://www.youtube.com/watch?v=Wq5QLsNRxWs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager mat, har tatt en dusj, og har lovet meg selv at jeg skal la være å ta telefonsamtaler i dag. Føler bare for å være alene.

Er også lei av å ha overnattinger, en venninne, som ... jeg vet ikke. De suger meg for alt, penger og mine siste bind.

Tok gravd.test i går men en venninne ødela alt, det hun sa at jeg må vaske hendene, og jeg sa det til henne i dag - testen skulle vel få ligge litt... Nei, nei, det gikk så bra.

Hva skjer i hodet til enkelte tenker jeg.

Og hun var edru, men ikke vel bevart. Hun Kunne dette. Kan du det, sa jeg, ja, sa hun.

I dag leste jeg bruksanvisningen og ingenting gikk etter oppskriften, hun stresset og sa at jeg umulig kan være gravid i min alder. (hun er ett år yngre enn meg)

Men mulig hormonene hopper siden jeg er i den alderen.

Jeg driter i det, skal gå til legen å forlange en test på alt igjen om ikke mensen kommer. Men pinlig, å komme og be om grav.test i min alder.

Siden jeg gjorde det i april, etter en SA.

Har dusjet av oppkastet i håret, sto en halv time i dusen og byttet tøy, skal spise og sove en time, deretter må jeg i butikken. Mangler sigarettpapir og par andre ting.

I dag har jeg et stort behov for å være alene. Det med meg og han som var på formiddagsbesøk, det er ingenting, det bare oppsto en kjemi som var der og da, han er ok som en venn, 34,5 år, og småbarnsfar (riktignok skilt).

Kan styre mine lyster.

Det blir aldri mer noe med meg og Afire. Jeg har gått videre. Ikke til en ny mann, men jeg møter vel en som passer som er singel og på min egen alder, aner ikke hvorfor jeg har draget på unge menn. De liker kanskje å tro at vi er bedre i senga enn damer som er yngre? Eller de liker å tro at vi blir interessert når de sier det (han sa det ikke, han ble bare...tent),

De glemmer at jeg har vært ung og at jeg var tent da og, uten å fullføre hver anledning. Jeg husker hvordan det var å være yngre, og det gir ingen mening.

....

Nå ringte han unge 34,5, men jeg svarte ikke.

Jeg gidder ikke.

Skal spise og sove en halv time og ha en rolig dag for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sove, en kamerat ringte og jeg pratet med han. Var iskald og hakket tenner når han ringte.

34,5 ringte igjen og jeg avtalte ingenting, sa bare at vi ringes.

Hvis han har noe å røyke på, men det sa jeg ikke. Har ikke lyst på besøk. Vet ikke hvorfor jeg egentlig må i butikken, men har kun vært inne i dag.

Og den j.... graviditetstesten, gikk i vasken. Den står at man skal vente i ti minutter, hun kastet den etter noen sekunder når det lyste rosa og en strek og konkluderte med at jeg umulig kan være gravid. I dag sa jeg det til henne, hun sa jeg kunne gå og se etter - hehe, hahaha, etter en halv time er jo løpet over og når den ble kastet...

(av henne)

Jeg begynner å bli lei av noen nå.

Hun er typen som tar angrepillen flere ganger i året. Men JEG ER FAN IKKE TYPEN TIL Å LEKE BUTIKK.

Kan virke som om hun tror hun er så ung, bare ett år yngre enn meg, og at jeg er for gammel til å ha...sex? Eller hva...

Er grundig lei av mye nå.

Skal komme meg ut døra før det blir mørkt, men bare en liten tur, bare for å få litt luft og kjøpe par øl. Skulle brettet tøy, byttet sengtøy, osv osv, men det er en tid for alt.

Skal jeg invitere 34,5 i senga i kveld? Det er en pirrende tanke, men vet ikke helt om det er sengelek jeg har behov for i dag. Men jeg er singel og det er han, så det vil ikke skade noen.

Men jeg frykter kjønnssykdommer, og kanskje han ikke har vett til å vite at det kun var en natt...

Tror likevel jeg er i stand til å begå den ugjerningen, dvs tilbringe natten med han. Jeg vil se det på en måte å rense meg selv på etter alt som har hendt. Da er jeg fri igjen og vil føle meg levende, fri. Hvis han er god i senga da...

Hvis ikke vil jeg føle meg helt jævlig, men det føler jeg meg nå - helt jævlig - hva har jeg å tape.

Men er vant til Afire og dette vil bli merkelig. Så tror jeg lar være.

Men 34,5 tok meg på det ene brystet og jeg var overfølsom. Men jeg ble dårlig, hadde glemt å spise og ble uvel. Afire har sagt til meg at han aldri har opplevd noen som har så følsomme pupper som jeg har, jeg kan få orgasme ved berøring. Men tipper Afire lyger for å... da han sa det, for å få meg til å føle meg spesiell. Tipper alle damer er følsomme. Ikke kun meg.

Nå må jeg ta på klær og komme meg ut døra. Vet ikke hva jeg skal gjøre med 34,5 (kan ikke kalle noen for 34,5, da får jeg kalle han for...vet ikke, må vente og se om han er god i senga først, hvis jeg velger å la han få slippe til)

Jeg kaller han for DJ. Det duger.

Men nå må jeg ut.

Er irritert på mye nå, alt vil jeg ikke skrive om. Men mest av alt på Afire og grav.testen som ble spolert og andre ting også.

Og jeg har ikke tenkt å bli sammen med DJ. Han er skilt og er tobarnsfar og litt for ung for meg. Men vi kan kanskje ha det litt morsomt sammen. (Jeg ser ut som jeg er 39 eller noe i den duren, har jeg en god dag kan jeg se ut som jeg er 31)

Skal sløve foran tv i kveld. Dj, nei, jeg har ikke behov for tilfeldig sex kun fordi jeg er kåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kommet hjem, gikk noen hundre meter til butikken, kjøpte det jeg skulle, men ble uvel og måtte gå inn på nærmeste pub og rett på toalettet. Tok et glass vann før jeg gikk tilbake.

Nå drikker jeg kun vann. Vet ikke om det er nerver eller hva det er, men å bli kvalm for det minste er ikke helt min stil.

Tror det er nerver, har funnet opp titusen måter å såre Afire på (skade hans ry), blant annet kan jeg sende en uskyldig mail med kopi til hele vennelista hans siden han har videresendt mail til meg, men det er ikke helt i ... min klasse.

Får håpe jeg ikke drikker meg full en dag og gjør det. Men jeg bruker ikke bli slem når jeg drikker, kan være ubetenksom, men ikke ondskapsfull. Ser at alle har feil, det finnes ikke et menneske uten, og jeg er ikke noe unntak.

Er rasende og såret, men det går over. Det skjer mye om dagene, selv om det ikke hender noe. Men synes mange opptrer som om de eier sannheten. Er lei av å være menneske. Er så lei av det, og det betyr at jeg må skifte arena og reise bort for en tid. Spise jordbær og en softis, klaske mygg og lese en bok.

Jeg er lei av å være her. Mulig jeg drar til uka, må spørre min kusine om det passer, men helst vil jeg vente par uker, for må til psykolog osv. Og den eventuelle graviditeten, sjelden jeg er så svimmel, kvalm og trett som nå.

Er irritert på denne venninnen min, som ødela hele testen i går. Skal be henne kjøpe en ny. Dette kan hun, sa hun. Joda...

Leste jo i dag at man må vente ti minutter og maks 30 min, hun ventet i 30 sekunder og kastet den, dette kunne hun. Eh...

Jeg fikset ikke opp lesebrillene mine av veska i går og stolte på henne, hvis jeg hadde lest ville jeg ventet og gjort det etter "oppskriften".

Men det går bra, er bare så lei av det meste nå. Det blir godt å legge seg og lese, krype under dyna og la verden seile sin egen vei. Er så trett, men å legge seg før ni betyr at jeg våkner i natt og blir liggende uten å ha noe å finne på, kan ikke ringe noen, kan ikke gjøre husarbeid, lese kan jeg - men for mange timer i seng betyr ømme muskler.

Har ikke hørt mer fra Dj, tror han tok hintet, jeg sa bare at vi ringes. Ikke at vi møtes.

Og nå har jeg slått telefonen på lydløs. Har ikke behov for mannlig omsorg(svikt) nå.

Skal kanskje skrive en mail til min kusine og høre når det passer å komme, hvis jeg drar dit da, men har lyst å dra. Sa til henne at jeg ikke vil ha mye styr og leven, men jeg vil havne rett i et hestemiljø. Å lære å kjøre hest, er i tvil siden dette er konkurransehester, men hvis de har en gammel gamp, skal jeg gjøre et forsøk...under tvil.

...

Har skravlet i telefonen nå, tror ikke jeg er så veldig introvert, men føler for å være alene i natt, det føles godt. I morgen skal jeg møte dagen, og er temmelig forbannet fordi jeg kanskje må bruke kroner på en ny gravid.test, kommer til å si til henne at det hun beviste i går, var litt for lavmåls for meg. Men damer som benytter seg av angrepillen og ... kan ikke si mer, men en ting til, å ikke bruke prevensjon... er undermåls.

Jeg vil bare ha klarhet, kommer aldri til å fullføre et evt. svangerskap med Afire som far. I min alder, men selv om jeg var ung. Jeg ville tatt abort eller dratt til utlandet og adoptert barnet bort uten at han visste det.

Det er min kropp, min unge og så lenge fosteret er i min kropp kan jeg gjøre hva jeg vil, derfor ville jeg skjult det - en psykopatisk skjørtejeger har ikke noe med det å gjøre, selv om han fikk stikke pikken inn i meg.

En som skal være barnefar skal også være ok. Jeg sier ikke at jeg er en ok foreldrer, som mor, men har hatt barn og de har det gått bra med. Men å få den psyke afire som kaster stein i vinduene mine når jeg har gjester osv. Hva skal man med sånt?

Jeg er følelsesmessig over han, ikke over det som har skjedd, men jeg savner han ikke. Det er over. Og det er en lettelse. Har rasert hele hodet mitt og vært i opprør, men nå er det definitivt kun meg, og magen min... Men det blir abort hvis det er noe.

Vil ikke skrive mer om det jeg skrev om, om Tine osv og den siste utviklingen av historien. For det vil ikke gavne noen.

Jeg håper det går bra med henne og mannen og deres barn, jeg ønsker ikke henne noe vondt. Men hver gang jeg ser en blondine når jeg f.eks er på en butikk eller et kjøpesenter, tenker jeg; er det Tine, er det henne? Men regner med at jeg møter henne og barna, for de har jeg møtt og vil kjenne igjen. Jeg vil si hei til barna og nikke høflig til henne med et lite smil, det er alt hun får av mer oppmerksomhet fra meg.

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og føler meg følelsesmessig over Afire fordi jeg ikke klarer svik under pari. Har grublet nok, og brukt min logiske tankekraft, han er ikke verd å kaste mer tid på. Sviket sitter fremdeles som en del av meg, det er noe som langsomt vil glemmes, men han er ikke lenger en jeg drømmer om å gjenforenes med.

Vet at jeg kommer til å møte en ny. En dag. Men da skal jeg bruke tid og skal ringe alle hans ekser og høre hvilket omdømme han har (det skal jeg ikke, men en venninne fikk en telefon fra en dame en gang og spurte hvordan eksmannen var, om han var osv... hun ristet på hodet og sa at det fikk hun finne ut av selv)

Nå gleder jeg meg til sommeren. Og til høsten, da bærer det til spania.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler riktig godt av en tråd på f.boka. Men vil ikke si hva det handler om. Det er ikke en privat tråd, og ikke noe som kan skade andre, men jeg har lov å le litt.

Har hatt besøk av en venninne. Jeg hadde fisk jeg har kjøpt på en delikatesseforretning og friske grønnsaker og noen poteter.

Det ble veldig godt. Med cremefraiche og ekte smør laget på vestlandet. Hadde ikke rømme, på nærbutikken hadde de kun lettrømme og det giddet jeg ikke.

Vi ble sittende og prate i timer. Om alt og ingenting. Det ble litt kaldt nå på kvelden så jeg lånte henne en genser.

Det var i følge henne mer bein i fisken enn fisk. Vi lo. Men fisken var god. Vi spiste oss gode og mett og jeg sa til henne at hun måtte suge fiskebeina der omegaen er, og du må spise skinnet på fisken og lo av at hennes fat var mer fylt med avfall enn mitt, siden jeg er vant til fisk. (jeg mobbet henne litt på vennskapelig basis).

Men det var veldig god mat. Vi ble mett og både fisken og grønnsakene og potetene var perfekte, ingenting var overkokt eller tørt.

Må medgi at jeg ringte tre ganger til en kamerat for å høre hvordan tilberede akkurat den fisken, for det er ikke daglig vare. Og måtte ringe en gang til for å forsikre meg om at det var den fisken og ikke et annet slag.

Jeg nektet henne å hjelpe til på kjøkkenet, følte at dette burde jeg kunne (og visste at fisken måtte stekes og hva tilbehøret må være)

Men hun fikk lov under tvil til å ta oppvasken etter maten. Hun hørte ikke når jeg sa at det kan vente til i morgen, bare å skylle av.

Men etter det satt vi og pratet i timer. Nå vil jeg ikke gå i detaljer fordi det blir og er internt. Men vi hadde det morsomt, også på menns vegne.

Fortalte historier fra fortiden.

Nå er jeg trett, våknet tidlig og rett i seng nå.

En glad nyhet fikk jeg i dag. På f.boka. Men det vil jeg heller ikke gå i detaljer om. Men jeg er glad, jeg begynte å gråte, ble lettet. Det er en historie jeg ikke vil legge ut her.

Meg og Afire? Hvem er han? Jeg drømte om han i natt, drømte at vi var i københavn og at vi gikk innom cristiania og at han var lommekjent der, og at jeg hadde drukket og at han måtte vise meg det samme, og jeg hadde ikke drukket så mye og ble lei, fordi å gå i hovedgaten ikke affiserte meg, da tok han meg med til cristiania og - der hadde mye endret seg på på 20 år.

Drømte også at jeg ikke hadde røyket en sigarett på over et døgn, og at jeg var full av nikotinabsitnens, og at jeg like så godt slo fast at jeg kan slutte å røyke.

Men jeg tok en røyk i drømmen.

Det var to forskjellige drømmer. Drømte også om min far, men den vil jeg ikke fortelle om.

Drømte om en venninne, drømte om å være på fjellet og ha tilgang til snøscoter og være i et område med bjørn og ulv. Drømte at jeg fikk god kontakt med to fine store polarhunder, og den ene måtte jeg ta på scooteren og ha foran meg, og en annen drøm var om en aggresiv hund som ble forvandlet til en vill bjørn som hadde flerret opp døra til hytta til en venn.

Det var i den siste drømmen jeg ikke ville røyke mer, siden man må gå ut og røyke, å møte en stor rusk hannbjørn er ikke min drøm å møte, når den har flekket opp døra dagen før.

Skal på jobb til uka. Kun to dager, men det er ok.

Uka etter reiser jeg vel på en tur. Nå skal jeg legge meg.

Har vært en fin kveld med mye latter og en del alvor.

Ønker alle andre å finne roen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har avtalt med en venninne og skal en tur i marka. Ut og spise lunsj og nyte stillheten. Kjøleskapet har ikke det store utvalget nå, men greit nok til at det blir ok. Har laget iste og tar med termos.

Er nødt til å finne på noe, nekter sitte hjemme og gruble over ting jeg ikke får gjort noe med, har vært gjennom depressive perioder før og det eneste som hjelper er å komme seg videre etter å ha vært i bølgedalen en stund. Det er en tid for alt...

Og jeg klarer ikke sove bort problemene selv om jeg har prøvd.

Hun ringte og spurte om vi skulle møtes på en pub, men jeg foreslo markatur istedet. Hadde tenkt å dra alene, da uten mat og drikke, men hun var positiv innstilt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Aldri omtrent, vært så aktiv før, nå har jeg hatt middagsgjester to dager på rad, men det er jo midtsommer...

Men i løpet av par uker, har jeg: klippet håret hos frisør, vært hos tannlege og ble litt betatt av han, vært på utstillinger, og vandret to dager på løkka - grunerløkka dagene sist helg. Har spist ute, vært i marka, plantet på verandaen osv osv. Og hatt litt "alternativt" - vært hos akupunktør. Og hos psykologen.

Fredag inviterte jeg hele bøtteballetten hit, alle kom heldigvis ikke - middag var ikke saken, men alle fikk, stekte vafler på verandaen og med jordbær og fløte. Vill-laks. Og i går ble det jordbær, fløte, med sukrin og litt snev av stevia, men først en wok med ingefær osv. Og ost og kjeks. Selbu-ost og en brie, enkelt.

Men var pisseskev, fikk tak i det beste som er å få (ellers gidder ikke jeg å røyke).

Våknet opp med en mann i senga mi (har dobbelseng), jeg hadde truse og t-skjorte på. Han kommer kanskje etterpå, han er bare 34... altså ingen romantikk, men han ...er sexy, så fikk nesten ikke sove og ikke kunne jeg bruke fingeren (dildoen har jeg kastet), og våknet kåt ...............stod opp, han så søt ut når han sov.

Nå gikk han, laget te til han og ... ja jeg har lyst på han, men han er fra Afrika og jeg tør ikke risikere kjønnsykdom eller hiv. Men han er ok, han hjalp meg tilfeldigvis når jeg flyttet inn her, fordi han kjenner en onkel av meg.

Han er morsom, smart og drittpen. Sukk.

Ingen romantikk, og han prøvde seg ikke etter at jeg sa nei. (sier nei til alle nå, føler ikke for noe mer surr på en stund, sex kan føre til følelser og ... romantikk - og 34 år, tja, jeg ville vel overlevd)

Fikk tlf fra en venn i går kveld, broren til en venninne, og er invitert dit, men han er 72 - men ser ut som 55 og ringer og flørter med hele telefonlista når han har tatt par drinker, han er snill. Pratet også med en fetter av meg som jeg er kjempglad i, og uten at jeg visste det bor han bare noen hundre meter fra meg nå, hadde nettopp flyttet. Vi avtalte å møtes oftere. Afire har jeg ikke kontaktet, har ikke sett han på snart fire uker.

Fikk kjeft av mannen til Tone, han var skuffet, mente at jeg ikke var snill ... Men hører via andre at han også har kjeftet på afire. Han kjeftet ikke kun på meg, han var nær på å slå meg .... jeg sa, nesten ikke noe, sa at ok, ok, mulig jeg har misforstått... Han var ikke edru, venninna mi løp inn på toalettet på puben når hun så at han kom mot meg. Jeg gikk ut, men fulgte ikke lysta til å stikke av. Da kom han etter meg og jeg følte at han måtte få lov til å kjefte... jeg har aldri vært redd han, han virker ikke som typen som går fysisk amok, men jeg fikk huden full av kjeft.

Grunnen, kanskje til at jeg ikke var livredd - er fordi jeg drømte om han par dager før, og i drømmen var han bare frustert og trist og ...

Jeg burde aldri sagt noe, men det er ingen som ser stygt på meg, jeg har beveget meg sakte inn i verden etter det... men har andre som forteller meg om han er der, for jeg vil ikke trå han på beina nå, det må gå tid. For hvilket sjokk fikk han ikke. Jeg angrer på at jeg sa det til han, at hans kone har noe på gang med afire (men afire ga meg sjokk i et forsøk på å heve seg og gjøre meg sprø av sjalusi). Afire trengte ikke vise meg meldingen fra kona til hans beste venn... :

Deilig å høre stemmen din, savner deg.

Jeg gidder ikke tenke mer på det, har gått videre, og føler meg fri som en singel kvinne som ikke trenger en mann for å skifte en lyspære.

http://www.youtube.com/watch?v=Cz3bZKWzW3Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå regner det ute... og jeg er for snill, har en øl i kjøleskapet, for gjestene fikk tenning etter en pils. Sa at jeg ikke gidder å bære øl, de får ta med en annen dag.

Han fra afrika sa han skulle ordne det i dag, men jeg sa at han må ringe først, det er mulig jeg ikke vil ha verken øl eller besøk i dag.

http://www.youtube.com/watch?v=9w1lCmXblKQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ettermiddag sist uke var jeg på besøk hos en venn og han fikk besøk. Kameraten hans hadde med seg to hunder, en pitbull/am på cirka 30 kg, og en terrier.

Eieren av pitbullen sa at jeg ikke måtte være redd.

Redd, sa jeg. Og gikk over hunden som lå på gulvet på et ganske lite kjøkken, jeg hadde gitt vann til begge bikkjene.

Og kameraten min kjenner jeg, så jeg visste at han hadde tørrfisk og hundegodis i et skap. Jeg ba de sitte, vente osv. Og pitbullen som var gammel, strøk jeg litt kaldt vann over nakken siden han var stiv og slet i varmen.

Det endte med at ingen av hundene ville gå derfra, de snudde seg og ville ikke bli med eieren. Han var drittnervøs for at pitbullen skulle reagere på meg (eller motsatt, han har fått mange negative kommentarer - en pitbull), han spurte til og med om jeg liker hunder. Jeg sa, jeg elsker hunder og hvis jeg hadde mulighet ville jeg jobbet som dyreterapaut mht smerter, men jeg er litt allergisk så det går jo ikke... Og det spurte han om mens hundene spiste av hånda mi mens jeg satt på gulvet, men de var godt oppdratt og kunne dette med å sitte og vente. Og veldig godt sosialisert, jmfr hverandre, de skulle ikke komme først til matfatet.

Joda, jeg er skeptisk til kamphunder, men så at denne var rolig.

Jeg elsker dyr, hunder og hester og katter. Katter reagerer jeg dessverre allergisk på, og enkelte hunder, særlig om de våte. Men reagerte ikke på amstaff/pitbullen - han sa det var en blanding og den er lovlig siden den var her før forbudet kom.

Jeg sa også til eieren at ... du må forstå at folk som har "vanlige hunder" får angst fordi pitbull er kjent for sine ting via media.

Jeg sa, jeg er glad jeg ikke har hund nå. Men den hunden jeg ofte passet ble venner med en amstaff, de møttes på ukjent grunn (altså ikke hjemme hos noen, men et nøytralt sted). De ble venner.

Alle, og spesielt en kamerat, hadde hjertet i halsen. Det gikk bra.

http://www.youtube.com/watch?v=r82fyOb8F5w&feature=endscreen&NR=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å røyke meg en lille. Har ikke mye igjen, noen venner og venninner elsker at jeg lager te av olje med afasi-honning. Har bedt de legge i penger hvis jeg skal ordne mer, og har sagt at dette ikke er hverdagsmat - måtte kjøpe maroc for å spare på olje-hasjen min.

I natt fikk jeg kanskje et snev av angst, jeg la hasjen et sted for at den ikke skulle bli røykt opp av gjestene, men nå husker jeg ikke hvor jeg gjemte den...

Det er et av tre steder, jeg finner den vel, kanskje...

Men det er irriterende med gjester som ikke har med øl (derfor har jeg kun en øl nå), og som tror de kan røyke - og at jeg kan trylle frem slike kvalitetsvarer når som helst. Det kan jeg ikke.

Det kan vel ingen. Men jeg røyker ikke hvis det ikke er bra saker. Da kaster jeg skitten i dass.

Joda, jeg finner meg i å savne afire, etter som ukene har gått. Jeg vet ikke hvorfor men tror grunnen er at jeg er glad i han - også som en venn, og jeg ønsker han finner av sitt surr og blir mer harmonisk med seg selv.

Men noe kjærlighetsforhold blir det aldri mer.

Fredag når jeg hadde gjester her til middag sa jeg at; jeg er x40 år og dere som er nesten seksti år, gutter, må innse at både jeg og min venninne ser - i alle fall jeg - kun på menn som er minst ti år yngre.

De lo. Og jeg er også bærta som passer på mine venninner, hun er MIN, jeg bestemte meg for å bli lesbisk i går, og ...

Det handler om å inngi respekt og at menn skal respektere mine venninner, selv om de har store pupper, er pene og slanke... men menn over en viss alder tror de er guds gave til oss kvinner? Et siste desperat forsøk...

Jeg har lyst å starte en cafe, i spania. Ikke alene, men med en venninne eller en venn.

En gang. :)

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=pL2_PZwKDPg&feature=endscreen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en venninne på besøk etterpå. Menn som bare drikker opp ølene på en lørdag og tror god hasj er dagligvare...hum. De kommer ikke inn i mitt hjem i dag, nok er nok. Kan ikke kalles vennskap, venner deler og han fra afrika som er 34 har aldri tatt med seg noe når han har vært på besøk.

Da er vennskapet tvilsomt.

Venner er ok, men i den offentlige sfære.

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=pL2_PZwKDPg&feature=endscreen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...