Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

Det er faktisk lov ... men vet jeg er om stridt, bare alltidblid tør å heie på meg.

Nå trenger jeg en klem, men jeg bor ikke på kg.

Jeg får klemmer irl.

Og ingen er jo død, i dag eller i går.

Det skremte meg at jeg kan klikke og gå rett inn for å legge en mann (eller politidame) rett i bakken.

Jeg har sittet inne, det var en parodi i seg selv, på bredtvedt.

Heldigvis havnet jeg på den mest snille avdelingen, bare mordere og smuglere, det var stilt og rolig, men siden jeg ble plassert der kun for noen uker, var det ikke ... ledig rom.

Så jeg ble plassert i øverste, isolatet.

Men jeg var heldig, to damer på den snille avdelingen hadde påtatt seg skylden for å ha laget vin på husmorkjøkkenet, selv om... mange var med på det.

Så da fikk jeg "eget rom", men jeg fikk ikke klærne mine, fordi - narkotikahunden var oppttpå ubestemt tid.

Resten var en ren husmorferie, jeg fikk låne klær av de andre damene. Moteplagg fra Solberg fra drammen i Køben osv. osv.

.....

det jeg vil nå, er at jeg får tak i litt å røyke på... men det er flere begravelser i dag, og da kan jeg ikke mase.

Jeg vil være fri... jeg vil være det jeg er, fri.

Det vil alle.

Men å blande psyke lyster og løgn hører ikke til i min virkelighet, jeg er meg selv, han som er bedratt av både sin kone og afire, kaller meg brodden.

Men det er en annen historie. Han vet jeg er rapp munnet.

Vet at han neste gang, hvis han og konen kommer til en ordning... at ... vi ...

Det kan ikke - jeg angrer på at jeg kontaktet han, men han er så gullegod, og den DRITTEN - de har barn.

Vet jeg ikke burde sagt et ord...

Vanligvis ville jeg ikke sagt en muselyd engang, men når ... det går så utover alle grenser.

Føler jeg er enda i sjokk,

Selvsagt skal jeg ikke knulle noen nå, men håper noen er i området uten at jeg trenger gå ut. Vil bare røyke meg helt pisse nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det som er sikkert... er at jeg vil rase ned i vekt nå, har glemt å spise, når ... jeg får sjokk, da glemmer jeg ...mat.

Vann er jeg flink med.

Faen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvordan kunne jeg finne det ut? Bare pga par tilfeldigheter, selv om hun hadde skjult simkort.

Hvorfor, for det ville ikke betydd noe, jeg fikk bare mer å tenke på.

Skal ikke ut i dag, en venninne har bedt meg, en venn har invitert på ... men

Da kan de heller komme hit.

Hvis de kommer før jeg legger meg!

Har knullet en på kg også, men det var ikke planlagt. Dessuten er jeg lystløgner. Men han er snill og jeg vil ikke skrive mer.

Merker at jeg har behov for annet enn en pc nå... men da får besøket komme hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg kontaktet afires elskerinnes mann.

Han vendte agg mot meg, men hva skal man gjøre... han truet ikke. Jeg trudde han visste...men nå vet jeg at ... han visste noe... noe galt.

Og så sier jeg at jeg har oppdaget bla bla bla.

Han har aldri truet meg og gjorde det ikke nå heller. Men han smalt litt med keften.

Hvis jeg er i sjokk, må han være mer...

Jeg angrer, men hvis afire hadde latt være å gi meg sjokk, ville jeg tatt det mer piano.

Det kan jeg innbille meg, hvis mennesker er ærlige takler jeg det meste.

Tror jeg skal legge meg par timer, har ikke lyst å gå ut, har fremdeles hjernerystelse, men må vente til håret er tørt, vil ikke ha infeksjon i såret i hodet etter at Afire "kastet".

Og hvem skriver noe slikt: Deilig å høre stemmen din, savner deg.

Uten at det er romantikk?

Men har hørt rykter (tror ryktene har gått før jeg har lagt de ut - og det har jeg ikke gjort), skal ringe en som heter Y og høre. Jeg spør ikke men vet hvor lett det er å dra ut opplysninger om man vil. Men jeg vil ikke.

Jeg vet jo.

Det som også er litt latterlig er at Y - tror jeg - må ha visst dette siden jeg kjenner han og han (hvis ikke er han lettlurt å dra opplysninger fra), og at også kvinnen med det litt uvanlige navnet ble nevnt når jeg stilte et sidespørsmål.

Jeg skal søke meg på politihøgskolen, der ville jeg gått rett til topps og fått jobb i kripos, men jeg trenger ikke gå på skole for å bli utdannet. Livet er en læremester.

Det rent kjemiske ... vel, jeg får danne et byrå for privatdetektiver.

Men jeg liker ikke gå i andres skittentøy-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får besøk, lager mat, er begynt, så dette går bra. Ikke bra, men litt bedre.

Nå er det mest viktigste jeg bør konstentrer meg om å få i meg mat... jeg har hatt spiseforstyrrelser før, ingen som skjønner siden jeg har skrevet mye om sunnhet... ikke engang afire, og han har et forstokket syn på mat som ...

Men nå hadde jeg glemt han. Jeg har i alle fall satt på mat, er litt glad i meg selv fremdeles

Selv om jeg ikke kan forstå at noen som sier de er glad i... kan gjøre noe sånt

Men vi har jo ikke barn da, ikke sammen og den spontantaborten i mars/ap var kun det. Nå kommer ikke mensen og jeg har ikke fått vann i kroppen, er jeg gravid IGJEN???

whf.

For jeg finner ikke spiraltrådene - men jeg er over 45 år, og sjansen for å bli gravid da... er ikke stor, og å miste spiralen - det kan ha skjedd, hvis jeg har vært litt full, ...

Men kroppen min er ikke pms, mer i retning av gravid.

Og da har jeg ikke noe valg, hastetime hos gynekologen og jeg tror jeg tar kjemisk abort og siden dette blir for mye for meg, men er livredd hormononell behandling.

Men det er ikke morsomt. Jeg vil ikke ha kjemisk abort, kun kirurgisk.

Dette tegner til å bli moro, jeg har sjekket hormonene for kun få uker tilbake og de er ok, jeg er ikke i overgangsalderen.

Min bestemor fikk barn når hun var 56.

Men den kommer vel. Jeg er så sliten nå at jeg bare vil spise litt og sove og så tar det derfra.

Han afire i mumien, er ikke noe å stole på.

Jeg...

må være gravid, siden jeg er så kåt, men ringe noen unge menn nå... tja, tror ikke jeg har noen på timeplanen og kan gjette at de er mer opptatte av unge kvinner enn av meg . ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rasende og mellom, sjokka og i villrede, og magen er sulten, hodet mitt surrer rundt det som har skjedd, selvsagt hviler jeg når jeg hører på musikk osv, men der stopper det.

Mat.

Jeg har et overlevelsesinstinkt som sier mat.

Er invitert ut, men gidder ikke i dag.

Dette var det verste.

På den annen side ikke, vi lever fremdeles.

Vurderer å anmelde afire, pga alle episodene der jeg har blitt satt to uker tilbake hver gang.

Nå har jeg bevis og det er mye som taler for at politiet i alle fall har en time til å skrive en rapport. Eller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ut døra, har sovet en liten blund og er klar for neste skritt.

Er så happy at jeg gråter, endelig ble jeg kvitt afire, men på hvilken måte.

Men nå gidder jeg ikke tenke på det, gir meg selv en timeout.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alvina - :klemmer:

Io8qcPZ.jpg

Takk for klemmen. :) Det varmet selv om det ikke er irl.

Har sovet i fjorten femten timer. Tror ikke jeg blir hjemme i dag, trenger se noen andre og komme meg ut. Men bør vaske klær.

Det er blitt stille på telefonen, hører ikke mer fra Afire, Tina eller hennes mann. Men denne floka får de løse selv.

Jeg burde holdt kjeft, men utroskap innenfor nære relasjoner (bestevenner/venninner) er noe av det verste jeg vet om, har opplevd det selv og var omtrent i stand til å drepe like etterpå. Det aller verste var at jeg slet med tillit i flere år, spesielt overfor kvinner. Når noen driter i langvarig vennskap for å stille egne behov bak alles rygg...

Mer er det vel ikke å si.

Det er ikke jeg som er offeret denne gangen.

Vet ikke hvordan jeg fattet hvem Tina er. Men så på Afires reaksjon, blant annet når han ringer meg for å roe ned situasjonen, etter at han har dratt hjem, han forsøkte også å si at det var en annen som har et navn som ligner på Tinas. Men jeg sa at det ikke kan være henne, stemmen hennes kjenner jeg igjen på lang avstand. Det blir som Tina og Gina i likhet med navn og Gina har jeg pratet mye med.

Hvis ikke Afire hadde forsøkt å roe ned situasjonen etterpå, ville jeg kanskje ikke fattet mistanke.

Det var lett å konkludere med at det må være noen innen bekjentskapskretsen.

Og grunnen til at nummeret til Tina er hemmelig, er fordi det er en firmatelefon, tror jeg.

Men for alt jeg vet beveger de seg alle i swingersmiljø.

Og det er ikke min sak.

All respekt er borte for Afire. Da står ingenting igjen. Mistenker at han bestiller seg en ferietur nå, han har jo god grunn til å stikke med halen mellom beina i håp om at hans forhold til Tina aldri ble avslørt?

Men kan ikke annet enn å synes synd i han, ikke mye, bare litt.

Vet ikke hva Tinas mann vil si når han møter meg, håper jeg slipper se han på noen dager til han har tatt innover seg hva som har skjedd. Hvis han tror meg da, det er jo lett å skjule sporene når man vet man er blitt avslørt.

Men Y som jeg ringte i går sa noe som ... vil ikke gå i detaljer, jeg fisket kun etter opplysninger uten å si hvilke, pratet ikke om Tinas mann - men Y er en som elsker å prate om andre så det var lett å få den lille infoen jeg trengte uten å spørre. Y begynte å prate om økonomi og et prosjekt, så spurte jeg om ikke

kona til xxxxx jobber da? Nei, Tina lever bare på mannen sin nå og sløser hans penger i øst og vest.

Og der kom navnet hennes.

Og selvsagt sa jeg ikke til Y om Afire og Tina. Kommer ikke til å fortelle andre om det heller, ikke felles kjente.

Av hensyn til - mannen og barna deres.

Hvis det ikke hadde vært barn med i bildet ville jeg kanskje sagt det til Y, men "saken" er avsluttet for min del.

Jeg var ikke ute etter hevn, men var det meningen at jeg skal gå og VITE og late som ingenting overfor tinas mann?

Men jeg sa ikke ordrett hva jeg har funnet ut, ga han kun par tre fire hint. Var redd for å gi han sjokk. Og vil han vite mer, hvis ikke Tina har tilstått - kan han ringe og prate med meg, også få se meldingene. Men tror han har visst at det har vært noe - men ikke forstått med hvem hun har drevet på med.

Hvorfor skriver jeg alt dette her...

Fordi jeg føler at det er få jeg kan betro meg til om dette. Siden de har barn.

Og siden saken er såpass "intern" som den er. Det siste jeg vil er at alle skal begynne å prate om dette. Kan hende får de ekteskapet på riktig spor igjen og sladder bidrar ikke til noe (er ikke hevnlysten)

Må komme meg ut døra etterhvert i dag og få andre impulser. Burde vasket klær, men kan gjøre det i morn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet på telefon med en venninne, vi skal ringes senere i dag.

Hun spurte om jeg bare blir hjemme, men det blir jeg ikke - må ut. Selv om det eneste jeg har lyst til er å sove i noen dager og våkne og huske at jeg har drømt alt som har skjedd i det siste.

Nå har jeg en følelse av at tinas mann vil ta kontakt med meg senere i dag - han vil spørre rett ut hva jeg mener og hva, hvordan vite osv. Da får jeg vise han noen meldinger. Og fortelle det lille jeg vet om saken. Hvor lenge det har pågått vet jeg ikke - men det har ikke kun vært en gang. Har ikke lyst å plage han med en melding nå - han får kontakte meg selv om han vil. Men han skal få lese meldinger og få høre hva som skjedde og hvordan jeg fikk vite det. Om han vil.

For min del kan Tina gjerne få Afire.

Gratis. Jeg vil ikke ha han.

Og Gina, som Afire påstod han fikk meldingen fra (deilig å høre stemmen din, savner deg) - henne har jeg nummeret til - til og med det nye tlf.nummeret.

Afire ble mer og mer svett - han visste at det skal lite til før hele historien ble avslørt. Derfor kontakte meg og prøve roe ned...

Tror det blir time til gynekolog snart, hvem vet hvor mange andre Tina har drevet med. Afire sa fredag for en uke siden at han knullet med en gift dame og faren for kjønnsykdom var null.

Aha liksom?

Dagen etter sa han at han bare sa det for å gjøre meg sjalu.

Jeg trodde på han, der og da, men ikke lenge.

Men Afire ga meg jo all info jeg måtte ønske ved å vise meg meldingen fra Tina, sett bort fra at det var en strek i regningen at jeg kastet klær og mobilen hans ut og fikk fri tilgang til hans mobil, hadde ikke tid til å lese alle meldingene, var redd han skulle fatte mistanke hvis jeg ble lenge borte og eksplodere i sinne.

Var nervøs og redd - så la tøyet og telefonen hans i oppgangen slik at jeg kunne låse døra når han gikk og måtte finne sakene sine. Men jeg slapp han inn igjen når han stod utenfor døra og ikke hadde gått men prate. Vi pratet ikke lenge, men lenge nok til at han sa at det var Gina...(altså en som er singel)

den gikk jeg ikke på, hvis det var tilfelle ville han kanskje fortalt det og - siden Gina er en eks av han - som jeg ofte prater med og som ikke virker romantisk interessert i han mer - dessuten tror jeg ikke hun er typen som sender romantisk sms slik jeg kjenner henne (men hva vet jeg om henne). Bare det at;

Reaksjonen hans og det han sa ga meg bare en ny ledetråd.

:::::::

Fikk sms fra en gammel "eks" av meg nå, kanskje jeg skal be han hjem, han er god for penger, har tatt en langvarig utdannelse og - greia er bare at han virket eiesyk på den tiden vi datet (20 år siden), og jeg vil ikke ha et forhold på trappene - han er sjarmerende, har alltid fått meg til å le, er i fast jobb, og vet at han liker meg.

Hvorfor ikke? Jeg har lyst å be han komme, men hvis han inviterer meg på middag ute og spanderer er jeg også klar for det.

Men må tenke litt først.

Han har bodd utenfor Oslo og jeg har ikke møtt han på mange år - jo i vår på en pub. Men nå har han flyttet tilbake.

Omg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte han (eks fra tyve år tilbake) og han kommer med taxi, skulle ta med noen øl.

Alvina - det lette offeret for nesten "enhver" mann som gir henne litt uskyldig oppmerksomhet nå.

Afire vet hvem han er. Fikk igjen spørsmålet for noen uker siden

- rundt påsketider - fra Afire, om jeg hadde ligget med han. Ja, det har jeg - for mange år siden.

Men...NÅ. Det innebærer ikke at jeg vil ha en pikk trykket i mellom beina mine. Føler ikke for å ha sex, men kan hende vi kan finne tonen igjen.

Hvem vet... på sikt. Ikke nå.

Føler meg ikke kåt.

Men han er en jeg kan fortelle historien om Afire og Tina til. Han bor på vestkanten og kjenner ikke alle, men må vurdere det. Helst vil jeg ikke si noe, i alle fall ikke nevne Tinas navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ryddet her - kan ikke få besøk uten å hasterydde først.

Ble svimmel og følte meg trett, kun trett - etter at jeg ringte og avtalte med han fra 20 år siden - at han kommer på besøk.

Han er /var i alle fall - kjempegrei, vi har aldri kranglet. På den tiden var jeg veldig forelsket i en annen, som senere ble min samboer gjennom 11 år.

Føler meg en smule forvirret. Men har ikke lyst å gå ut i dag - varmen og omtrent alt av klær må vaskes. Sov til langt på dag, men endelig en natt med søvn.

HVIS han innbiller seg at det bare er å smile og deretter rett i seng, tar han feil.

...hva skal jeg kalle han for her? Helst et kort navn... hater å skrive sakte. Får kalle han for 1988. Nei, tall blir for ille - skal komme på noe, finner på noe når han har vært her og jeg blir bedre kjent med hvem han er i dag.

Men kommer til å fortelle han hva som har skjedd, uten å røpe Tinas navn, i tilfelle han vet hvem jeg prater om, Oslo er jo en liten drittby egentlig når - det gjelder sladder.

Har sendt en sms til mannen til Tina, ang at han faen ikke kan være sinna på meg for det som har skjedd, og om han vil kan han få lese sms fra bl.a Tina, og jeg kan fortelle det jeg vet, og at jeg selvfølgelig ikke går ut på byen med dette.

Men regner ikke med å få svar, tror de klarer å ordne opp - og hun vet at forholdet til Afire ble grundig avslørt, er hun smart legger hun alle kort på bordet, og det tror jeg har skjedd.

Jeg ba både henne og Afire legge kortene på bordet overfor han, hvis ikke - men resten vet jeg ikke, kun at Afire kom med små trusselmeldinger til meg, om jeg var gal osv.

Noen ganger skulle jeg ønske jeg var gal og at verden hadde vært perfekt med perfekte mennesker, men ...livet er ikke en lek.

Håper innstendig at ekteskapet kan reddes uten at det er min sak, føler meg som en sladderhank. Men hadde Afire vært ÆRLIG, og fortalt det som det var - ville jeg ikke reagert med sjokk. Litt sjokk, pga at han tydeligvis elsker å pule og kjøre dobbelløp og flerdobbelt.

Æsj.

Nå ringer det på. Logger av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han (eks fra tjue år siden) var ok, men ville bare en ting så jeg ba han gå.

Nå skal jeg lese. Intet mer og intet mindre.

Han har sendt meg sms, tror heller ikke han tåler å røyke. Men vet jo ikke hva han har eller hadde inntatt uten om.

Nok om det. Gleder meg til i morn. Vil ikke skrive hva det handler om. Men det er ikke party, bare noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet urolig, la meg tidlig men lå våken par timer i natt.

Hva innbilte vennen fra tjue år tilbake seg? At det bare er å komme på besøk og rett i buksa på meg?

Jeg fortalte ikke noe om Afire og Tina. Hvorfor skulle jeg det. De to hadde fortjent at ryktene hadde flydd, men ikke hennes mann.

Må ut og handle i dag og skal stikke innom noen. Må huske fylle på månedskortet.

Egentlig følte jeg bare for å sove videre i sted, men risikerer ikke snu dag til natt. Drømte at Afire måtte ta trikken hjem uten bukse og undertøy - sånn føles det kanskje å bli tatt med "buksa nede".

Man føler seg sikkert riktig smart ...sånn etterpå.

Men klarer ikke føle skadefryd. Synes kun det hele er trist for familien som ble berørt.

Vet ikke om det var riktig av meg å fortelle det til hennes mann, ingenting er vel riktig og korrekt i en slik sak...

Men har ingen sympati for verken Afire eller Tina.

Jeg har aldri møtt henne, men har møtt barna deres og selvsagt - mannen har jeg møtte flere ganger via Afire.

Det klør litt etter å ta "hevn" - slippe ryktene løs, men fra å kontakte hennes mann til å gjøre dette til "min sak" er å gå langt over streken.

Jeg har andre jeg kan snakke med som ikke kjenner noen av dem.

For jeg har dårlig samvittighet som kontaktet han - hva enn jeg hadde gjort eller ikke, ingenting ville føltes riktig.

Skal innom en kamerat om par timer. Han kjenner ingen av de berørte. Og farer ikke med sladder. Tipper han vil le litt av hele historien, hvordan jeg fant det ut osv.

...........

Ringte kameraten min og skal dit etterpå. Fortalte han hele historien nå og han ville gjort det samme, og han ville banket opp noen hvis det var han som var i samme situasjon som Tinas mann. Han har også venner som har sexy damer, men fra å synes noen er attraktive til å gå bak ryggen på en av sine beste venner...

Han sa glem den gjøken (Afire) og ikke tro at Tinas mann vil anklage deg Alvina, når jeg sa at ofte er det... budbringeren som blir halshugget...

Jeg fortalte også at i fjor høst ble Afire ubegrunnet sjalu på meg og mannen til Tina. Tinas mann ble forbannet og det har aldri vært annet enn rent vennskap - ikke engang tanken på å dele seng - selv om jeg liker han (som en venn, har gangsyn nok til å ikke skape romantiske illusjoner hver gang jeg liker en mann)

Det var en lettelse å høre en manns syn på saken. Han sa også at la de ordne opp, og gå videre.

Og det skal jeg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å få vite navnet til Tina var enkelt selv om jeg ikke visste hvem hun var i starten når jeg ringte henne fra Afires mobil. Mange presenterer seg ved navn når de tar telefonen: Ja, hei, det er Tina.

-------

Må komme meg ut snart, har heldigvis en avtale slik at jeg slipper tvile på om jeg bare skal bli hjemme. Tror jeg har godt av å komme meg ut - slippe å dvele ved alt som har hendt og få nye inntrykk. Å sitte foran pcen og smårydde er jeg litt lei av.

Han som var på besøk i går kan ikke ha vært edru - hadde ikke tømt pilsene sine og masse rot der han satt (aske, osv)

Men han er ikke en jeg kan falle for og det er like greit. Fant det raskt ut siden han trodde han var "guds gave til kvinner".

...er det noe jeg ikke trenger nå er det en ny gjøk.

Natt til lørdag for en uke siden sov jeg hos Afire, da drømte jeg at vi lå og knullet under et tynt teppe på et fortau midt i sentrum - mens andre gikk forbi og ingen turte reagere fordi det vi gjorde var så usømmelig - alle lot som ingenting. Men en hadde lagt merke til det, en mann, og like etter at vi hadde fått på oss klærne og jeg fulgte fire meter etter Afire, runket han en fremmed mann - og de ville til og med bytte tlf.nr. Jeg EKSPLODERTE og Afire ble så redd at han løp (og han løper raskere enn jeg gjør).

Men jeg visste i drømmen hvor jeg kunne finne han, etterhvert.

Hvorfor drømte jeg det? Fordi underbevisstheten koblet seg på og ville vise meg noe som ikke jeg visste om? Å knulle på et fortau - vel, det er liksom ikke helt min stil.

Men det er litt min stil å gi bæng i hva andre (ukjente) mener om meg. Det rent usømmelige i drømmen var ikke at vi hadde sex offentlig, det var underordnet der og da. Men at Afire måtte løpe fordi HAN hadde gjort noe. ... vet ikke hvor langt han har løpt nå...

....men skal ikke tyde alle drømmer - er ingen drømmetyder. Men kan ofte få varsler.

Nå må jeg begynne å orientere meg. En rask dusj og ut døra, før

............

Nå ringte en venninne. Det hun fortalte setter det hele opp ned, men jeg driter i det. Det er ikke min sak.

Hva det går ut på vil jeg ikke skrive om. Ikke konkret. Men muligheten for at jeg har tatt feil er tilstede. Eh, men jeg tror det ikke - når Tina skriver via sms at hun bare vil avslutte det, er ingen konkurrent osv.

.......

Men vanskelig for meg nå, får angst av hele historien, også siden Afire har kommet med trusler, jeg burde faen skutt Afire den første gang han slo meg.

Hvis jeg hadde hatt våpen da, noe jeg ikke har.

Det venninnen min fortalte nå i tlf var at Afire og Tinas mann satt ute på en pub i går og det virket som de var gode venner.

Hva betyr det? At Tinas mann gir all skylden til sin kone, at han ikke tror meg eller /evt både og - at han også setter vennskap høyere enn en horete kone?

Samme det. Jeg ville kanskje satt vennskap høyere enn en horete mann, har faktisk gjort det en gang, men da var det min venninne som gråtende tilstod at hun hadde hatt sex bak min rygg med mine barns far. Jeg sa bare; slapp av Mia, det er så godt som over med oss likevel. Og jeg mente det - hun hadde ikke gjort noe galt, men hun følte det. (litt galt var det, men ikke noe å ødelegge et vennskap for, menn kommer og går, vennskap kan bestå)

Vi er venninner også i dag og - kan hende det samme har skjedd mht til dette siste i "nyhets-agurk-bildet".

.....

Nok en telefon, får besøk om ikke lenge, en venninne.

Noen ganger kan jeg ikke rekke over alt, må ringe og enten avlyse avtalen med kameraten min, eller - også - kan gjerne min venninne bli med.

......

Jeg vet faktisk ikke, men tror faen at mannen til Tina har visst dette en stund og at forholdet har vært over en tid. Men hvorfor faen ikke fortelle meg det...

Dette er blitt så nydelig som det kan bli. Ren idyll.

Men siden jeg selv ga bæng i at min venninne lå med mine barns far og beholdt vennskapet, klarer jeg å se at andre også kan reagere på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pratet nesten i en time i telefon nå med Tina. Jeg ba om en samtale, og hun svarte at ok, hvis jeg ikke sladrer.

Har en venninne på besøk og hun er litt ufb så hun spurte om hun kunne sove over, det er ok. Men hun sitter kun fremfor pcen (min), og det er ok. Er vant til å bo i kollektiv, og hun kan sove her.

Samtalen med Tina, ble ikke så merkelig men hun begynte å gråte og barna kom der hun satt og snakket ed meg, og barna spurte; hvorfor gråter du mamma... og sa at hun har brukt AFire som en hun kan betro seg til og at hennes mann er så kald...

Jævla afire. DET kunne han i det minste sagt meg, men han har alltid forsøkt å gjøre meg sjalu.

Jeg spurte Tina hvorfor ... hun sa at mannen hennes var så merkelig og kald. Og At hun stolte på å betro seg til Afire,

(kan forstå hvorfor sa jeg)

Hun lot som hun kun hadde brukt Afire som en lytter, det tviler jeg på. Hun gråt i tlf. før ungene kom inn døra, og hørte barnas stemme i bakgrunnen, mamma - hvorfor gråter du???

Hun roet de ned og sa at det er voksenprat. men hun innrømmet ikke at hun hadde pult afire, men sa at de har hatt god kontakt i et halvt år pga hennes mann, spyr snart jeg her.

Hun utbroderte i det videre og det brede hvor kald hennes mann var. Jeg spurte henne, har du ingen venniner? Man trenger ingen menn for å samtale.

Sa også at jeg tilgir et sidesprang, det er ikke meg, hun mente at jeg burde tale med afire, men nei sa jeg - det er over.

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen fan fan.

Jeg driter i andres løgner, men jeg kan ha misforstått, sa også til Tina at jeg ville forstått en ons, men nei, de hadde AAAldriiii.

Nåja.

For hvem sender sms til sin venn og sier, deilig å høre stemmen din, savner deg.

Hvem?

Jeg driter loddrett i det, men hun ville prate med meg når jeg sendte sms, men alle bortforklaringene kan jeg styre langt unna.

Jeg driter i det, men hun fortalte mye om sitt ekteskap.

Jeg er ikke sinna på henne, vi pratet nesten i en time på tlf.

Hun følte seg ikke sett osv.

(skal jeg se henne, jeg aner ikke hvem hun er - vet bare at det er kona til en venn av afire)

I natt har jeg overnatting igjen, jeg klarer ikke si nei til ufb-mennesker. Men det blir kun denne natten.

Uten fast bolig, det er ikke moro.

Jeg deler alt jeg har, men ikke hver natt, noen dager trenger jeg alenetid.

Spurte h¨n hvordan det var med døgnrytmer, for jeg gidder ikke en til våken natt pga andres nevroser.

Men vi pratet og jeg sa... sånn og sånn.

Ikke vil jeg bli vekket midt på natten og ikke sent i kveld.

Jeg ga henne nøkler hit. Og noen lyder tåler jeg.

Og jeg har som regel sovet godt ved siden av andre.

Er helt trett nå.

Mest fordi jeg er... har sovet litt lite i det siste.

Men jeg blir kvalm, og når jeg pratet med en som ikke har sans for denne låten jeg legger ut, vil jeg si. Han sa... den er noe jeg ikke liker.

Jeg sa; jeg tolker den som en ... som har drept sin kone, og som er sluppet ut av fengsel, og som er blitt gal etter det - og aldri vil se virkeligheten.

Så nå går han rundt og leter etter sin døde kjæreste, ser henne som en drøm og ser skygger, men er så medisinert at han ikke husker at han gjorde det.

Og ser henne som et spøk i skogen.

Da begynte han å le, og sa jeg er litt rar. Men ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne ha en ny kjæreste, men tror jeg skal satse på noen som er ca ti år yngre.

Skal begynne å trene, jeg må bare komme over hjernerystelsen, har ringt politiet, men de ba meg komme på mandag for å levere en evt anmeldelse.

Og jeg gruer meg, jeg har et rulleblad som er langt, bare små saker når jeg var ung.

Men jeg vet ikke. Pratet med Tina i en times tid, jeg driter loddrett i Afire.

Hun ble mer og mer som han i Mumien, og jeg liker det ikke. Men hun har mye å tape

Men hva, sa jeg...(sa det ikke), men jeg måtte forstå... i over et halvt år har hun og Afire

møttes, javel.

Kun for å prate.

deilig å høre stemmen din, savner deg

Skal man tro på dette? Jeg aner ike

http://www.youtube.com/watch?v=icG3PbJlwqU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, jeg har ikke noe mer å si, etter å ha preiket i en times tid med en gråtende kone (Tina), jeg er jo ikke sinna på henne.

Men hun brukte motsatt dynamikk og brukte meg som en søppelbøtte, det var synd i henne osv. Og jeg måtte jo forstå.

Greit. Jeg kan forstå det. Men fikk bare høre dritt om hennes manns unnfallenhet og ... at hun hadde brukt afire som en trøst, en å prate med - i et halvt års tid.

Jeg spurte henne, har du ingen venninner, hun gråt, og sa - nei, hun har ingen her i Oslo.

Javel, men hun innrømmet intet romantikk, kan hende det er sant, men å sende sms:

Deilig å høre stemmen din, savner deg.

Jeg synes ikke synd på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er deres og ikke mitt men er så trett, tror hodet mitt har jobbet på overtid de siste dagene, ikke hverdagskost...

Er litt sliten og å få en venninne i min dobbelseng, går vel bra, men kommer helt an på hvor hyperaktiv hun er, men tror det vil ordne seg, føler kun for å sove (jeg) og bruker å legge meg tidlig, våken på natten og sovne igjen pr tid.

Kan ringe henne og spørre om hun tar md mat, men ... har ikke lyst å mase.

Og sier jeg at jeg er sliten, vil hun alltid ha en annen venninne eller venn og en sofa.

Tror jeg sier god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er hun her og det eneste jeg ville at hun skulle kjøpe var fullkorns-pasta.

Men jeg bruker å legge meg tidlig, er gjerne våken på natten, og jeg har ikke eget soverom, og alle menn som leser her - vi er ikke lesbiske, vi ordner oss og hjelper hverandre når det må.

Jeg er så lei.

Ikke av henne, men av det som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...