Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

Har ryddet og vasket ute på terrassen. Brettet klær og styrt som husmor. Var koselig. Har og spist lunsj, rester etter middagen Afire laget her i går. Enctrecote som var nydelig.

Nå har jeg også jobbet i par timer med pcen og den er friskmeldt igjen. Vasket kopper og ryddet vekk og sortert tøy. Skulle tro jeg var superkvinne, men å begynne med verandaen satte postitve spor.

Hadde besøk i går og vi satt ute her i sola og jeg var litt flau fordi jeg ikke har gjort våropprydding...det er i alle fall bedre enn det var og resten tar jeg en annen dag. Nå kan jeg ha gjester uten at jeg føler det pinlig der ute.

Fikk også i gang tven igjen. Uten hjelp fra noen. Har bare fått inn nrk og radio i flere uker nå.

Afire har vært her i fire netter og vi har spist felles middager. Tror ikke han kommer i kveld og jeg kommer til å legge meg tidlig. I dag spiste vi frokost og satt og pratet i noen timer før han skulle møte en venn.

Vet ikke hva som har gitt meg energi, men et sted må jeg begynne. Nå ser det levelig ut, Afire nevnte at jeg kunne ta vekk tørkestativet og rydde vekk noen klær slik at det var mulig å gå forbi der... Jeg sa det er fullt mulig å gå forbi, men jeg så hva han mente og det tok meg fem minutter å ordne det...

Skal se litt på tv, tror ikke jeg gidder røyke en bønne, bare se på tv, lese og slappe helt av resten av dagen.

Vet ikke hvor veien går videre. Det er litt mye å forholde seg om dagen, både helse, økonomi og andre ting. Men vet det ordner seg, begynte å gjøre noe før påska.

Jeg er ikke glad i bypåske, men har gått bra siden det har vært knallvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trett...nå er det senga og en bok om ikke lenge. Sett på tv, vasket noen klær og litt småopprydding på kjøkkenet. Åpnet en øl, men den fristet ikke, det er fem timer siden og er bare kommet halvveis. Skal ut på verandaen og ta en røyk og krype under dyna.

Det har ikke hendt noe morsomt heller i det siste, møtte Afire i sted før jeg måtte videre, og traff noen venner som jeg slo av en prat med. Er glad påska er over. Det har vært greit med våren som er i anmarsj, men har vært utålmodig etter å sette i gang med ting som ikke kan skje på helligdager fordi alt er stengt og alle er på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar hjem snart. Er hos en venninne som kommer fra ferie i morn, har vannet blomster og tatt inn posten. Kan sove over til i morgen, men problemet er at hun er en ikke røyker og hater røyklukt, noe hun kan lukte gjennom en synål... Det går bra nå, men liker ikke gå ut i hagen når det er mørkt og kaldt.

Ser på klokken, er litt trett og har lyst å sove en time på sofaen før jeg drar...

Det skjer mye for tiden, men vil ikke skrive om det. Går gjennom en rekke personlige greier og det er ugreit og vanskelig.

Livet er en bølgedal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afire inviterte meg hjem nå. Jeg vet ikke, får se... har sett på et tv-program og er litt lat. Skal ringes om en halv time eller så.

Men virker som vi er i en bølgedal begge to, vi har pratet ... samtidig er kjemien der og vi møtes nesten daglig, ikke alltid det ender med sex. Men vi rikser hverandre daglig, rikstelefonen...

Nesten alltid, men i ti prosent av tilfellene og nå skjer det noe, kanskje hvis han ikke har en slakk pikk. Det betyr ingenting.

Er vant til menn, er godt over førti år og nærmer meg stadig et halvt hundre år. Og han er livredd for at jeg skal bli gravid (har spiral) og at jeg nekter å ta abort.

Hahaha.

Da kjenner han ikke meg. Jeg har ikke tatt abort før, men har spiral og tar abort uten å nøle om jeg blir gravid midt i førtiårene.

Bestemor er vel det jeg kan bli snart og ikke en småbarnsmor. Dustete menn som ikke stoler på kvinners logiske evne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er litt sliten, har jobbet i dag og ikke hatt tid til egenpleie. Men drar vel til han, det kan hende det kommer en ende nå...men ingen av oss vil ta opp det, tror jeg. Han med sine ting som vanlig og som jeg kan tenke meg, at vi har det som vi har det. Jeg med mine romantiske pikedrømmer om en prins...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg gjør. Så ferdig et tv-program og oppvaskmaskinen er ikke ferdig og hun som bor her har fobi for vannlekkasjer.

Hun så meg heldigvis ikke når jeg hadde zalo i oppvaskmaskinen og kjøkkenet hennes var fylt av skum.

...Jeg liker ikke løpe etter afire. Og kan sove her om jeg vil. Men jeg sover ikke godt her, sover bedre hjemme hos meg selv eller hos afire.

Afire var innom i sted til lunsj, jeg beiset verandagulvet siden det er en gjentjeneste overfor min venninne, og spurte om han ville spise sammen med meg. Han kom og vi laget mat sammen. Satt ute på en benk.

Det kan se ut som det går mot en ende. Jeg gråt stille tårer når han gikk, vi klarte ikke prate sammen. Om de store ting.

Men hvorfor skal man prate om de store ting, når man begge er litt i tankeboksen, eller ikke er helt i humør for tiden.

Jeg er laber.

Men tar trikken hjem til han og sier hei, siden han inviterte meg.

Det som er vanskelig er at det egentlig er slutt, men han kontakter meg daglig, kommer innom eller inviterer meg, men vi har ikke pratet ut, (han tror han har pratet ut, menn sier jeg) men skal si til han i kveld at sexlivet mellom oss er over selv om jeg har eggløsning og er ... men han har lest her inne og jeg har sagt at jeg klarer meg fint uten sex.

Tårene rant stille nedover kinnene når han gikk isted. Han så det ikke, han ser kun at jeg ser litt trist ut i blant, men det har også mange grunner.

Jeg gråter aldri når noen er tilstede. Vet hva grunnen er. Min far som skjelte ut min mor for hennes krokodilletårer... mens vi som var barn hørte på...

De hadde feil begge to, og ble venner etter skilsmissen.

Det er jo bra. Det rettet opp mye.

Jeg er ikke sikker, men tror jeg elsker afire, men det kan være at jeg elsker en mann jeg ønsker skal være i et bilde...

Men vet jeg er glad i han. Satt ved kjøkkenvinduet i sted og fyrt en bønne og tenkte, og begynte å gråte.

Ble veldig bevisst natt til tirsdag...jeg våknet og tenkte at ... jeg ikke gidder mer. Vi er forskjellige.

Jeg har vokst opp i en familie som er rund i kantene, han kommer ikke fra et skilsmissehjem.

Vet ikke hva forskjellen er, siden han er ganske rund, men i familiesituasjoner og parforhold kan det innebære mye, en vesentlig forskjell...

Den beste ferie i mitt liv har jeg hatt med han. Det var han som sa det først. Dette er den mest morsomste og mest spesielle ferien jeg har vært med på.

Jeg kan ikke gå i detaljer, men den var crazy,,,,uten rus.

Nå bør jeg kle på meg og gå ut i mørket, ta en buss og en trikk og møte han som avtalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle ønske....

Savner så mange

De døde

Og jorda spinner rundt sin akse

mens månen ser på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke om jeg bare blir her til i morgen eller om jeg gidder ta bane og buss...

Men logger av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ringt en megler og skal selge kåken og bli globetrotter.

Det hadde jeg tenkt å bli før jeg fikk barn (var voldsomt vanskelig å ta abort), er glad jeg har barn, men nå er de voksne og klarer seg selv.

Først skal jeg blunde litt i Skåne, så til dk og deretter får jeg se etter kypros.

Jeg har ingenting å gjøre mer i dette landet. Og menn interesserer meg ikke mer. Faller bare for menn som er lett bevæpnet med knyttnevene... og da gidder jeg ikke forelske meg flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er i sjokk, fordi en venn forsøkte å ta livet sitt, fikk vite det i går, han er hardt skadet. ... En venninne som kommer i morgen skal besøke han, de stod hverandre nære, jeg mistenker at om alle bekjente fra nord og sør kommer, da vil han bli sliten nå.

Vet ikke hva jeg skal skrive, er singel, og har fattet at jeg er det. Men ingenting frister, jeg selger og drar avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som om ingenting er nok, fikk jeg pappas selvangivelse i posten i dag. ...Det er over tre år siden han døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selger og gjør det jeg hadde drømt om før jeg ble småbarnsmor. Reiser dit vinden blåser. Det gir mindre arv til mine barn, men jeg tror ikke at verdensøkonomien vil stabilisere seg, og jeg skal ikke selge eiendommer. Eiendommene er arv fra slekters gang, min bolig er min og kun en byleilighet og den selger jeg uten skrupler. Den er mer beheftet med lån enn med annet, men vil tjene ca 400 tusen på å selge den i dag, minus par ting.

Og jobbe gjør jeg gjerne hvor som helst, og er heldig stilt. Jeg drar. En kamerat foreslo at jeg skulle lage en blogg om det... vi får se.

Jeg klarer ...snart ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal kjøpe meg heroin og sette meg den aller siste.

Har ikke testet heroin, derfor er det pinlig å kjøpe ...men vet hvordan jeg skal gå frem.

Og når jeg kommer hjem setter jeg stasen selv og nåla som jeg har kjøpt på apoteket.

Far vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe meg heroin og sette meg den aller siste.

Har ikke testet heroin, derfor er det pinlig å kjøpe ...men vet hvordan jeg skal gå frem.

Og når jeg kommer hjem setter jeg stasen selv og nåla som jeg har kjøpt på apoteket.

Far vel.

Ikke gjør det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt å sette en overdose på meg selv. Men er forbannet sinna. Afire hørte samtalen min med eiendomsmegler. Tror han er glad hvis jeg forsvinner ut av landet. Samme for meg, i ett år har han vært min sjalue elsker...

Ett år... joda, han er glad i meg. Det er ikke uten grunn jeg kaller han afire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gjør det! :klemmer:

Takk for klem. Nei, skal ikke gjøre det. Men har tenkt å reise ut av landet og bli en globetrotter-dame. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klem. Nei, skal ikke gjøre det. Men har tenkt å reise ut av landet og bli en globetrotter-dame. :)

Det høres mye lurere ut! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres mye lurere ut! :)

Ja, mer smart enn å gå til grunne pga problemer som kan takles. Men ting tar tid...

La meg tidlig og våknet fire i natt, sov en time etter det og giddet ikke ligge i senga mer og pleie angsten, har mye bekymringsangst.

Har dummet meg ut og brukt mastercard. Skyhøye renter... Det startet for noen år siden når jeg var på besøk hos en barndomsvenn (som ruset seg). Det jeg ikke visste var at han var spilleavhengig... jeg fikk influensa mens jeg var der og ga han kortet for å kjøpe røyk og bl.a. mat, shampo osv. Når jeg etter par uker skulle bestille flybillett hjem til Oslo, var det ikke dekning på kortet.

Så uten å si noe til han, fikk jeg sendt en utskrift og det viste seg at han hadde brukt par tusen på kortet - daglig. Han er rusfri i dag og har vært det i flere år, men nekter å betale tilbake.

Så betalte jeg litt ned på kortet, ble sammen med en jeg falt for, han knuste pcen min og jeg måtte kjøpe ny - på kreditt. Og fikk to kredittkort å betale på.

Men mye er min feil, jeg har levd over evne. Når jeg har fått ekstra lønn har jeg valgt å dra på ferie.

En i familien har lovet å ta opp et lån på sin bolig, men det er ikke garantert at søknaden blir innvilget selv om h*n ikke har stort med gjeld. Likevel, siden vedkommede er uføretrygdet, ser banken på inntekten og ikke på verdien i h*ns bolig. Jeg får ikke lån av banken, siden jeg har for lav inntekt og gjeld på min bolig. Pratet med megler og vil tjene på å selge. Det er sinnsyke priser i Oslo. Jeg trodde prisnivået var nådd når jeg kjøpte, men det skjedde ikke. Men tipper det kommer et krakk om ett års tid.

Men tenker, at det ordner seg. Selger jeg og gjør drømmen til virkelighet, bort fra Norge og vinterkalde Oslo...men har litt nerver på å reise helt alene. Nerver fordi jeg har lett for å komme i kontakt med mennesker, men... når man ikke kjenner noen, kan man møte feil type personer.

Det er ingen som kan advare, man må ha magefølelsen i behold...

Vet ikke hvorfor jeg er sinna på Afire, var det i går og sendte to stygge meldinger. Men han overbeskytter meg noen ganger, føler jeg, på en avvisende og arrogant måte. Kan ikke gå i detaljer, men for to dager siden spurte jeg om han kunne spørre en han kjenner om par piller å sove på. Nei, du har ikke råd til det, var svaret. Du sliter jo økonomisk nå...

I går spurte jeg om han visste om noe å røyke på.

Det kunne du spurt om i går, var svaret.

Eh, og hasj koster liksom ikke noe?

Måtte ta smertestillende i går kveld, det hender jeg får smerter ut fra en annen verden, fybromyalgi.

Megleren rådet meg til å selge i juni, siden studenter er på jakt etter en liten leilighet og det er mer rift i markedet pga at foreldre med kapital kjøper.

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Helst vil jeg ikke selge, men det kommer an på om jeg får et lån (h*n får) med lavere rente.

Fatter ikke at det er legalt å ta skyhøye renter. Og det tilbys fra den dagen man blir atten år. Markedet bestemmer, mennesket betyr ingenting...

Og eiendommene etter min far, det vil koste å kreve deling og min ene søster er ikke villig til å selge. Da må jeg kreve deling, men nå har jeg ikke de tusner som en oppmåling osv vil koste.

Jeg kan spørre min mor, men hun vil bli satt midt i skuddlinja mellom sine barn.

Da er det bedre å spørre sønnene mine, de har penger på bok selv som studenter. Det er jeg takknemlig for, de har fornuften i behold og lever ikke over evne. Som student kan man ha et maksbeløp på konto, problemet er å bruke mer for å få videre studielån.

Mens jeg alltid har vært et surrehode...(ikke på alle områder men)

Skal aldri mer forelske meg. Blir jeg betatt skal jeg trekke meg raskt tilbake, som Lucky Luck som skyter raskere enn sin egen skygge... Med min bekymringsangst (gad), blir den kun økende i et forhold og jeg drikker mer, røyker mer, grubler mer, sover mindre osv.

Afire var så vennlig og lot meg sove til 7 for par dager siden. Selv våknet han fem. Jeg ble rasende når han sa:

Jeg lot deg sove litt til.

Ja, sa jeg, klokken er sju, fAEN!!!

"Jeg lot deg sove litt til..."

Den kommentaren provoserte meg. For hvem er det som LAR noen sove. Kvelden før hadde jeg sagt at jeg må sove til ni, setter klokka på ringing...og jeg trengte søvn, pga noe jeg ikke vil skrive om. Dagen ble spolert, ingen detaljer.

Respekt?

Lar man noen sove, jeg sov ikke når han våknet seks, våknet av hans hosting, men var på vei inn i drømmeland igjen når han kom i senga.

Med en stå.

Han forsvant raskt inn i stua igjen, men jeg fikk ikke sove etter raseriutbruddet. Å LA NOEN FÅ SOVE ...

Hvem bestemmer sånt????

Jeg forklarte til han at for lite søvn fremmer angsten min, og neste morgen fikk jeg sove litt lenger, ba han sove med trusa på, slik at det ble mer jobb og bevissthet rundt det å våkne med en hard, men dagen før var han våken og kom og vekket meg bevisst.

Problematisk når en er b-menneske og den andre er a.

Vet ikke hva jeg skal mene.

Må ta par telefoner nå. En dusj. Tror jeg blir hjemme i dag. Vet ikke sikkert. Men har også lyst å si til Afire at det ikke har noen hensikt å møtes før jeg har fått mer orden på mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hjemme igjen etter dager og snart uker...

Det har skjedd mye. Maten i kjøleskapet måtte kastes, dyrt å leve...

Økonomisk ser det ut som ting ordner seg.

Hadde sannsynligvis en tidlig spontanabort i helga, i Afires seng. Var hos legen i går med urinprøve. Jeg BRUKER spiral (kobber), men den er ikke mer enn 98,ett eller annet sikker.

Må gjøre noe nå som haster, skriver mer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...