Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

Fy faen for en følelse jeg fikk, har en liten grad av gad, men ... dette er sikkert kun gad. (generalisert angst). Det om handler ikke menn... fikk bare en styrt-følelse.

Tenker at det er noe som skjer siden jeg savner afire og siden han er mr. iskald. Eller hva han velger å være.

Fikk bare panikk, og det var en kvinne jeg er utrolig glad i, men igjen tror jeg projeksjonen er på høyt plan.

Har sendt sms til 34 og sagt at jeg ikke vil møte han. At jeg har nok per time.

Afire synes jeg er morsom å ha med på ferie, jeg blir lagt merke til hvor enn vi går (det er hans feil, men jerg har ikke kommentert det).

Nå må jeg i seng, jeg savner ......men er for frihet. Og han har sagt farvel og gittt meg by pass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ringte 34 og han forstod at jeg er sliten og han vet at jeg elsker afire. Men nå ramlet jeg fullstendig.... vil ikke skrive om hva jeg har følt, og vil heller aldri fortelle andre om det, håper det er min genealiserte angstlidelse og ikke mine synske evner.

... for hva kan jeg i svarte gjøre hvis jeg ser noe før det skjer.....

Jeg må minne meg selv på at det er best å sove, slå av telefonene og være uthvilt om man får en beskjed fra presten. Ja, ikke sant...

Så enkelt er det ikke, men nå ramlet det bare noe helt ...og ingen er syke som jeg vet.

Da arkvierer jeg det som overtrett, sliten og litt promille- alvina greie.

Men noen har dødd, jeg er helt sikker. Enten en dame eller en mann.

Men ingen i nær familie, ingen venninner.

Jeg er en av de som får forutanselser, eller rettere sagt som vet når noen vandrer heden.

Fuglene varsler meg, bikkjene ser på meg og spør .... avlina, mamma, hvem er død...alle er så triste - hva har skjedd...

Nå tar jeg senga. Men kanskje en drink slik at den urovekkende følelsen kan gå over.

Jeg aner ikke, og det kan hende ingen er død, men noen kommer til å vandre... vanskelig å forklare. Jeg vil helst ikke vite hvem, helst ingen av mine nære.

Vil stoppe evnene mine, synsk, healer, klarsynt.

Hva er vitsen.-...........................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå håper jeg afrier leser her, så vet han at jeg dikter.

Men nå ble jeg satt ut, utmattet, det synet.

Håper jeg ikke så klart, håper alle lever i beste velgående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skrive, men det er en kvinne... jeg så, hvis jeg så. ...

Nå må jeg sove, ingenting jeg kan gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp med litt nikotin, drammen kan jeg spare til en annen dag. Men er og ble helt svimmel... det er ingen i afires slekt, men i min....

Håper jeg tar feil, skal sende gode tanker, men aner ikke hvem det er... men skal fylle meg med kjærlighetskraft og overføre gode tanker.

Jeg dør....nå hadde jeg trengt en armkrok. De lux.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadda latterlig. Vet, men en son er clairvolante, kan også rammes av tåke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble det morsomt, ligtheren eksploderte og antente håret mitt. ... Det er noen som sender meg onde tanker, jeg må huske på beskyttelse. SElvsagt, jeg elsker oppmerksomhet og skriver kun for å få oppmerksomhet. Jeg skal slette dagboka her inne, det er så mange gærninger som ...........kan ... som ikke har annet å gjøre og som er sjalu på hele verden. !!!

Håret ligger i klaser,. ved cven og pcen... det oppstod brann.

Heng de som tenker stygt om andre!!! og nå mener jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde ikke. Håret i full fyr, og har lagt alt pent ned til jeg gidder å kaste alt i søpla i morgen.

Tror ikke på det selv, men det er sant. Ble et bål.

Vet jeg er glad i brannmenn siden de er veltrente sexye og unge, men ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fakta. Håper afire kommer i morgen tidlig ... men bevismaterialet vil han ikke finne så soleklart, jeg kan jo lyge eller dikte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selvsagt slukket jeg brannen, dyktig som jeg alltid er... og nå er sigarettene og røyken våt,... har kun noen sneiper. ... og nå lyger jeg igjen.

Men det er sant, ang brannen....

Afier vet... han har sett eksempler før. Men hva er dette??? afrikansk voodoo???? Cia eller kgb

Det er skremmende, for jeg var og har alltid vært uskyldig, men det oppstår lett brann når jeg er der, eller her.... det er tredje gangen på to år....

Det er så skremmende at jeg får lyst å slutte å røyke, mister helt lysten bare jeg ser en lighter eller en fysakk ...

Er i sjokk nå, håret ligger i en klase... det tok fyr og flamme, mens jeg måtte slå meg selv i hodet for å slukke brannen...

Hva skjer-... kanskje afire sender meg onde tanker. Hva vet vel jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar senga, og røyker aldri på sengekanten. Vet ikke hva som skjedde, men ... sikkert feil lighter... men den duger, samtidig som jeg ser med skeptiske øyne....

Dette var horribelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Afire har sett med egne øyne at ... men han mener det er noe som følger meg... selv om han ikke tror på spøkelser og skrømt.

Vel, han har ikke sett at jeg kan ta og klabbe en snøball og sette den på stuebordet og si til snøballen at hvis jeg har rett, ligger du der uten å tine...

Jeg hååååper han aldri får se det.

Men det følger mye rart med meg...han som ikke tror på noe triks, jeg har ikke spilt poker med han (enda) og har ikke lyst, for jeg vinner.

Greia er at han har vært spilleavhengig og jeg vil ikke trigge.

Er rasende.

Vil ikke gå i detaljer, men jeg har ingenting å hente mer.

Men jeg savner han. Og om han leser her vil han forstå at det ikke er løgn at det ble branntiløp, vi har vært sammen en tid og han har lagt skylden på meg, jeg har sagt at det er så mye uro på dette rom nr. 801 at .... og jeg ble helt skjelven, følte meg dobbelt pluss fyllesyk og mener at jeg ikke laget branntiløp. Mulig jeg gjorde det, men jeg var klin edru. Og slukket brannen.

Det hadde skjedd noe på rommet nr. og jeg sa det til han straks vi kom inn med hver vår koffert. Her er det noe...

Dette noe så han også par dager etterpå, og jeg sa slapp av, det er noe overalt,... men jeg så hva som hadde skjedd, det fortalte jeg ikke til han. For det ville ikke bidratt til noe.

Jeg vet jeg er totalt ... å kommunisere med dyr kan jeg, telepati.

Det lukter fremdeles svidd hår her, nå går jeg og legger meg.

Er ikke glad i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vasket håret og snauet det litt.

Har også preiket med afire, og han er så intelligent at han aldri røper at han leser her. Alt det tullet jeg skriver osv.

Nå har jeg pakket alt og skal hjem, har forsøkt på å få noen til å kjøre meg fem kilometer, men de er på påskeferie.

Han skrev sms; hvordan står det til.

Er redd jeg må advare han mot ting jeg ikke vil skrive om.

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjelver.... har hodepine, jammen alle har jo det da.... men logger ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...