Alvina Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #821 Del Skrevet 8. mars 2013 Det er noe som ikke stemmer. Uærlighet??? Falskhet? ? Det er fredag og jeg driter loddrett i om jeg får naboklager pga at jeg spiller lav musikk. De overlever. Debbi harry osv. http://www.youtube.com/watch?v=Jxpe1oSp_sg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #822 Del Skrevet 8. mars 2013 Nå krever jeg ærlighet. Krever det loddrett og vannrett. Å leke butikk er ikke noe man gjør når man er godt voksne. Men enkelte menn mener visst det, blir bekymret, han ringte meg sent i ettermiddag, og etter det, ikke en lyd. Har det skjedd noe, tenker jeg... Fy fan. Er han ikke lemlestet eller død nå blir han aldri tilgitt.-. Kulde var det ikke, ærlig er å foretrekke, men jeg forstår ingenting. Han svarer ikke på tlf. STille. Vet at han ike er sammen med sin beste venn, som han skulle møte, fordi han har chattet litt med meg via sms og de har ikke møttes. Jeg vil være singel. Dette klarer jeg ikke mer av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #823 Del Skrevet 8. mars 2013 Jeg slår av mobilen nå, gidder ikke mer. hvis ikke 34 kommer, kan jo ringe han, men det er og blir kjedelig, 34 34 ikke dum. Og ingen mann for meg. http://www.youtube.com/watch?v=2QAQ3kMZDKQ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #824 Del Skrevet 8. mars 2013 Telfon står ikke stille. men ingen flørt. Jeg burde spist mer enn jeg har gjort i dag, men dingler. For ... Menn, de kan gjøre meg forvirret. Er bedt ut til uka av en eks, men (en jeg aldri var sammen med men bare knullet med, men jeg vil ikke ha han, for han viste tendenser - eiendomsfølelser bare pga et knull) Han var forelsket i meg, jeg var håpløs betatt av en annen og vi ble sammen, men... liker ikke menn som skal eie meg. =? For over tretti år siden. --- og jeg takler sjalusi dårlig. Nå ringte afire, og han mener jeg skal bestille taxi og komme hjem til han, for ... det sa han ikke... men... Fordi vi er glade i hverandre. Kanskje. Bra jeg ikke fikk hevn-vibber når jeg følte meg overkjørt, men jeg er ikke en type personlighet som hevner meg. Men noia kan jeg ha, er jeg bra nok, duger jeg i senga, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #825 Del Skrevet 8. mars 2013 Pakke pakke pakke pakke. Nå må jeg (valgt) å sove over hos afire igjen. Jeg dåååner snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #826 Del Skrevet 8. mars 2013 Skal be han ligge på sofaen, jeg trenger søvn - ingen kan vekke meg før halv ellve, før den tid er tabu. Men nå må jeg fly ut døra og headhunte trikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #827 Del Skrevet 9. mars 2013 Det skjer mye. Ingenting jeg velger å skrive om. Men flyr snart på veggene her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #828 Del Skrevet 9. mars 2013 Afire tok tlf. Og ringer meg etterpå, han forstod min frustrasjon selv om jeg ikke tør ...egentlig å fortelle at ... jeg inviterte par negere hjem, ... det endte med at jeg fløy i taket, gå hjem ... til dere selv. ...det tør jeg ikke si til afire, men det sier jeg selv om jeg vet at jeg får kjeft. Men de tok den hasjen jeg hadde, lommetyveri... I dag har jeg røyket hele dagen, og blir bestemt og fast men ... det minner meg på at man kan bli psyisk hekta på rev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #829 Del Skrevet 9. mars 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #830 Del Skrevet 9. mars 2013 Han ringte og kommer etterhvert... han vet at jeg ikke klarer spise, pluss at jeg har glemt å kjøpe det jeg skulle... Mat og meg, selvsagt har det gått opp for han at jeg har spiseforstyrrelser, siden jeg har utgitt bøker ang - med oppskrifter, matlaging osv. Er så lei av alt nå. VEskenapper. Menn. Alt. ... alt. Jeg gidder knapt mer nå. Og uærlighet... Det tar kaka. Men nå skulle han komme da, om noen timer... og hvorfor gidder jeg? Skal ta en prat med han men det har vi hatt, det blir bare svada som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #831 Del Skrevet 9. mars 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #832 Del Skrevet 9. mars 2013 Afire ringer meg nå hele tiden, men resten vet jeg ikke. Men trenger ikke være synsk for å vite at han kommer hit etterpå. Men beymret for mat og meg... hva har han med det å gjøre... Jeg er jo det man kaller rund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #833 Del Skrevet 9. mars 2013 Selvsagt har han ike hørt om lavkarbo... det krasjer helt når vi deler kjøkken og mat, han elsker pasta. ris og poteter. Tenk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #834 Del Skrevet 9. mars 2013 Vet jeg sliter med spiseforstyrrelser.... men hva har andre med det å gjøre så lenge jeg har en bmi som ligner månens??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #835 Del Skrevet 9. mars 2013 Og å elske... jeg vet ikke. Jeg er snart femti år... og han har passert grensa. Vi er intime men jeg blir redd når han sier en dag, jeg elsker deg, neste dag, jeg er kun glad i deg, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #836 Del Skrevet 9. mars 2013 Nå drar jg meg ut på faceboka. Mens jeg hører ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #837 Del Skrevet 9. mars 2013 Trudde, men var ikke sikker - og har glemt at jeg ikke kjøpte mat osv hjem i går, selv om jeg var hjemme en time eller to... Det er ikke fordi jeg klager, men de som kjenner meg vet at jeg glemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #838 Del Skrevet 9. mars 2013 Afire kommer, skulle ta med mat... junkfood, men det er også mat. Han viser med all tydelige tegn at han er glad i meg, men jeg kan ikke forstå det. Vært sammen ett år nå, det er for kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #839 Del Skrevet 9. mars 2013 Tror ikke jeg gidder. Vet han er full og ... egentlig hater jeg jo menn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #840 Del Skrevet 9. mars 2013 Så jeg ringer venninner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg