Gå til innhold

LunsJ

Alvina

Anbefalte innlegg

Hva faen skal jeg gjøre. En dusj. Tror jeg ringer 34 dvs sender en sms og ber han komme innom hvis han er i nærheten, da kan vi knulle og få orgasmer og ta cokain og drikke øl og røyke litt og par drinker. Og skjer det, skal jeg faen skrive om det her i dagboka, når Afire er /var så frekk at han snikleste her i over 7 mnd. før han tilsto at han visste nicket mitt. !!! Nicket visste han fordi jeg hadde glemt å logge av her, og mens jeg var i butikken snek han og tiet om det.

Drittsekker lenge leve,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men å ligge med 34 eller noen andre, vil ikke gi meg noenting. Jeg skal skravle på telefonen i dag og kanskje få besøk, selv orker jeg ikke gå ut døra. Ikke i dag.

Hvordan kan jeg forstå - at hans følelser endret seg på bare en uke? Når jeg drakk mindre, begynte å trene og "gjorde som han sa" - alt virket bra.

Hvor mye kan man lyge?= lyge for seg selv. Grunnen til at jeg skygger banen med sex med kamerater er i fare for å miste vennskapet.

En av grunnene.

Skal ringe lillesøs etterpå. Hun har hørt litt ang meg og Afire og mener han minner henne om en av hennes ekser. Jeg har nærmest blitt småsur og sagt at man ikke kan sammenligne på den måten, men ser jo det nå - det kan man. Drittsekker florererer, i alle fall når man har passert de førti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke "lånt" femhundre uten å spørre, men det gikk en jævel gjennom meg, kunne fått lånt av par andre (venner).

Nå skal jeg ta en dusj, håret ser ut som et svett helvete og det lukter fjøs av meg, antar jeg. Ikke så ille, men dog.

Angrer ikke på at jeg lånte uten å spørre, jeg spurte jo - men fikk nei.

Og jeg er typen som låner eller gir bort mine siste kroner hvis en kamerat mangler mat eller røyk. Eller øl, deler også mine siste pils - selv om jeg er blakk og fyllesjuk og det VET Afire.

Men på seg selv kjenner man kanskje andre?

Hva vet jeg.

Jeg vet ingenting. Ingenting. Jo, at livet ikke er en lek.

Til uka skal jeg ringe på døra til en kamerat som sliter. Han er psykolog, men fikk problemer og er sykemeldt. Isolerer seg. Jeg spurte lillesøs om hun ble med, sa at det er viktig å ta kontakt når venner er depressive. Han kan jo nekte å lukke opp når vi ringer på døra, men da er det hans valg. Jeg kan sende en sms først, selvsagt.

Vil ikke bare dukke opp og dundre på døra.

Han ble betatt av meg, og ditto. Men jeg ble sammen med en venn av han, en som drakk og drikker selv med skrumplever. Det var et helvete av et forhold. Når leveren ryker går det utover hjernekapasiteten, hukommelse, noia, demens...vrangforestillinger. Ikke mer å si.

Men jeg skal ikke ta kontakt fordi jeg er kåt, men fordi jeg er en venninne og bryr meg om han.

Afire kan jeg bare glemme. The show must go on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst vil jeg bare sovne... men har man barn kan man aldri gi opp

Kine Hellebust:

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt en dusj og sprettet opp en pils. Den første.

Har hatt lyst å dytte i meg valium, men har respekt for piller. Kan bli avhengig. Og satser ikke på det. Kun for å blunde når jeg blir søvnløs over tid.

Men sov godt i natt.

Det plager meg at Afire er slem, skal forføre lillesøs?

Har han tenkt å drepe meg og sende meg i dype depresjoner? Har fortalt at lillesøsteren min sliter til han. Og nå bruker han det mot meg?

Ondskapsfulle jævel, har lyst å bruke heksekunsten på han, men gjør ikke det.

Han trodde ikke at det finnes mer mellom himmel og jord før han møtte meg. Men når vi var på ferie i januar var det første jeg sa når vi låste oss inn på hotellrommet - oi, her er det urolig...

Han smilte og sa at jeg alltid tuller. Ja, sa jeg, la oss ikke prate om det, det er bare å overse.

Par dager etterpå så han det samme som meg og sa at det må være noe som følger etter MEG. Nei, sa jeg - det er noe som er omtrent overalt, men fra den grå sonen kan man få med seg gjester man ikke vil ha med hjem, og f.eks. på en pub har man ikke nok beskyttelse til å unngå det - og det kan hende du har rett men det kan like gjerne være noen som har fulgt etter deg.

Han mente det var faren min vi så. Nei sa jeg. Det var ikke pappa. Det ville jeg visst.

Men jeg sa at det ikke er noe farlig.

Vi satt på senga når vi begge så det samme. En skygge i mannshøyde som gikk forbi. Etterpå - dagen derpå, skulle jeg koke egg - og det ble brann i en kokeplate, der han hadde satt en pakke sukker. Tilfeldighetene gjorde at vi ikke satt ute på verandaen, det ville vært en brannfelle - og han ville ikke ha en pils akkurat da (jeg spurte), og jeg hentet en til meg og et glass vann og oppdaget brannen.

Fikk slukket den, eggene var heldigvis kokt ferdig og jeg helte vannet over flammene, men det freste og brannen pluppet opp igjen. Helte på mer vann og det gikk...heldigvis bra.

Men etterpå fikk jeg angst, kjente på hva som kunne skjedd, hvor galt det kunne gått. Men jeg er alltid påpasselig - nesten tvangsnevrotisk mht kokeplater og dobbelsjekker alltid.

Mulig det var jeg som slo på den andre platen på komfyren, mens jeg skulle slå ned varmen. Men jeg slo ned varmen på kjelen med eggene. Så hvem gjorde det da?

Har arkivert det, det var vel meg.

Ble stille lenge. Følte angst, ble fyllsjuk selv om jeg ikke var det.

Ble sittende på sengekanten uten et ord.

Selvfølgelig var det jeg som hadde gjort det. Hvem ellers...

Når vi har spilt yatzy eller kort, vinner jeg alltid - eller det gjør jeg ikke, men han sier høyt og ser på meg; Åndenes makt, at jeg er besatt omtrent - og jeg har sagt at ro deg ned, spill er morsomt nettopp pga flaks. Ikke få noia. Du vinner i gjennomsnitt like mye som jeg gjør. Ingen ville spilt hvis det ikke var pga flaks og tilfeldigheter (ikke pengespill, han har det problemet eller... hadde det før)

Skal ringe en kompis, bare for å prate. Før jeg røyker meg pissed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendte og fikk en sms fra AFire. Jeg skrev: at han bare kan brenne skiene mine, jeg driter loddrett i Alt.

Og fikk du draget på lillesøsteren min?

Svaret: Eh, var bare en tur på pub xxxx i går kveld (det visste jeg jo, han ringte jo flere ganger, også etter at han dro hjem til seg selv) og ikke drit i alt, Alvina.

Føler meg som en dust, burde kutta han ut for lenge siden. Det går så mange rykter om han, både ... det vil jeg ikke skrive om her i tilfelle noen vet hvem jeg er irl.

Men jeg driter ikke i alt. Men skiene kan han bare brENNE i vedovnen sin. Det bryr meg ikke. Jeg bryr meg ikke.

Å behandle andre som mindre enn luft. ...

Null respekt. Null ærlighet. Kun ståpikk og begjær.

http://www.youtube.com/watch?v=iUiTQvT0W_0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke i flere begravelser, tror at den dagen jeg selv dør, blir liket aldri funnet og like bra for min del. Da er jo alle døde...

Hvis jeg blir så gammel, over hundre år... vet jeg har en jernhelse. Utrolig nok.

Og uten å si for mye, var den siste gangen jeg møtte venninnen min, i en begravelse og det sammenfaller på samme dag - dvs dobbel sorg. Faen, det takler jeg bare IKKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aFIRE har sagt at jeg må, siden hun var som en søster for meg. Han har pratet med henne i telefonen og de fikk kontakt og lo godt, begge to. Og hadde de møttes ville de likt hverandre og hadde funnet tonen, Jeg ble glad og ...visste det. Jeg har ikke mange venninner, kun noen få nære - og par har jeg kuttet ut pga falskhet og "hvem er vakrest i speilet her - Rødhette, nei jeg mener, Askepott - nei - Prinsessa som ingen kan målbinde (meg), Tornerose (meg flere ganger), Snøhvit (tja, men er ikke riktig så kåt)...

Men hva vet vel han. Hun som døde vil forstå. Skal sende blomster, og har teksten på sløyfa ferdig. Søs, mamma, eksdama (nye kona) til pappa skal også være med på den. Vi har pratet ang det. Også om hvilke blomster. Det blir nellik og roser og så vakkert det kan få blitt.

--Å leve videre i hjertene til våre etterlatte er ikke å dø- -

Jeg skal prøve å få noen til å kjøre. Men det er noen dager til. Å holde tale, sa Afire, det måtte jeg. Nei. Sa jeg. Vil gjerne, men vet ikke om jeg takler det der og da.

Men hun ville forstått, det blir kremasjon - for til våren skal hun bisettes i Norge.

Faen hvilket liv - hva er meningen. FAn.

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg i alle fall fått røyka meg en mornings og skal snart åpne min andre øl.

Blondie, Maria:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck.

Den jeg savner over alt på jord, er faren min, Han var unik, hadde hjerterom, dametekke og snill, samtidig tøff. Jeg elsket han, han var den mest snille på jord.

For han kunne jeg gått gjennom ild og vann.

Men når det kommer til stykket, dør folk som fluer. Vi føler oss så store, men i den store helheten og sammenhengen er vi langt mindre enn maur. Vi synes maur er små...

Hvor stort er verdensrommet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubs. Har visst glemt å svare Afire på hans nye sms, men har ikke åpnet og lest den en gang. Jeg driter loddrett faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 har abstinenser - har ikke ringt meg etter i natt når jeg var så dum at jeg sov.

Blondie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå renner tårer.

I bøtter de bare faller ned

Jeg vil alltid savne deg

Vet ikke om det finnes flere liv

Eller om det finnes andre liv på

andre planeter

Glad i deg, alltid og alltid.

Hvorfor døde du, jeg føler meg så alene...

Takknemlig og, men livet er en merkelig reise, tårene renner. Kanskje jeg aldri kommer i din begravelse, men du vil forstå. Du visste nicknamet mitt her inne, nettopp fordi jeg bevisst røpet det til deg. Kjære venninne, hvil i fred. Vil alltid være glad i deg.,

http://www.youtube.com/watch?v=iUiTQvT0W_0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omg. Det er sjelden jeg gråter, og aldri høyt eller offentlig. Offentlig?

På en buss f.eks,

Nå har jeg felt tårer, de renna ned på halsen og har vætet trøya. Forstår ikke meningen med livet. Løgn, død, løgn. løgn.

Jeg ba aldri om å bli født.

Tror jeg.

Driter i den nå, for jeg bryr meg ikke om noe. Skal selge fitta mi, hvorfor dele gleder gratis?

Vet ikke hvor jeg skal sette inn annonse men skal spørre en kamerat ang det. Han vil selfølgelig tro at jeg tuller som vanlig, men nå er jeg seriøs - og det behøver jeg ikke fortelle til han.

Har tenkt å sikte meg inn på to kundegrupper.

Tar samme betaling som luksusprostuerte, dvs minst tolv tusen per natt, fem for et ligg og åtte for et et lite kyss.

Jammen skal jeg gjøre det. Hva taper jeg? Selvrespekt? Ja. Men den kan jeg bygge opp igjen etter å ha tjent noen millioner, ikke vel=?

Mistro til menn=ehm, tja. Men det er ikke noget problem. Det problemet har jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afire er ikke kun slem. Han er ok, og alt for snill, dvs feig og konfliktsky.

uærlig...snillisme... i et forhold.

Jeg gidder ikke sende spøkelser eller onde tanker og bruke voodo på han. Det gjør jeg forøvrig ikke på noen. Da mister jeg evnene til å fremme god helse og kjærlighet.

Men jeg er glad i han, men elsker man noen må man slippe fangene fri, det er vår. (en film, men som et rent eksempel)

hør på denne, nydelig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rockefeller i morn, da spiller sønnen til Bob Marley. Jeg vet ikke om jeg har fått penger på konto og kan ikke vite. Men til dere som elsker jimi og gutta, sønnen til bob spiller litt for mye hip hop aktig og ... har jeg hørt da, men er man kun reagge-elsker, vil man kanskje synes det er for "moderne"???

;)

f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trett. Må lage litt mat. Har pratet med Afire i tlf, jeg ringte. Han gir som vanlig meg skylda for alt, det var også jeg som gjorde det slutt...og ikke han iflg han nå.

javel...

Så ble jeg advokat i hodet når han sa det, og han bortforklarte og bortforklarte...

hvor feig kan det gå an å bli?

Ringer 34 nå jeg, kåt og gal og mislykket som jeg er, og kanskje han vil stille opp som halliken min, men jeg trenger ingen hallik. Har alle gjenglederene i hele Oslo by i ryggen, de heier på meg, Alvina, bare si fra hvis noen plager deg.

Sa det til Afire også nå, om han vil foretrekke å bli drept om han rører min søs eller mine venninner, eller om han vil fremelske å bli skutt i knærne, eller om han vil velge å få kjeften stappet full av syre (overdose lsd), tapet rundt kjeften og frastjelt epleøynene og bli bundet fast i et tre i Finnskogen med hendene suget fast i treet med superlim. (Ihgvar Ambjørnsen)

Seriøst.

Men ... ville jeg gjort det, kontaktet en boss i en gjeng=?

Kanskje. Men mest trolig ikke. Jeg er pasifist.Skyter bare hvis jeg må og har aldri skutt eller brukt våpen mot noen. Men er beskyttet, så ikke greit å prate dritt om andre. De kan bli skutt uten min viten og mot min vilje. Omtrent.

Endret av Alvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke skrive mer, sniker meg ut her nå. Men å få skylda, at jeg gjorde det slutt nå per mobilsamtalen.

What the fuck., føler meg mentalt voldtatt, av Afire.

Men overlever det, er ikke født bak en låvedør...

Skal la være å tenke nå, han er hjemme og ser på sport.

mr. kald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ingenting. Må ringe noen, men hva skal jeg si når jeg ikke eier ord.

Det er søndag.

Og hvorfor må jeg ringe... jo fordi alle vet at jeg har en sjalu mann som heter Afire, så de venter bare til jeg kommer tilbake til meg selv. Fsjuk, må ingrnting, han venta med å knuse meg... ti mnd....

Og sånn går nu dagan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...