Alvina Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #681 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Fikk en "posters" fra gamle dager av en kamerat som jeg skal ramme inn. Venninna mi fikk også en maken. Og mamma har kjøpt en strikkelue til meg. Har så lyst å bare være glad, men Afire er visst i "det hjørnet", orker ikke tenke på det, håper han kommer til seg selv. Men tenker, kanskje han har lyst å gjøre det slutt... Sånne tanker får jeg når han snur den kanten til. Drittstøvel. Da kan han vel bare si det rett ut. Kanskje han synes synd på meg siden en venninne som var som en søster for meg døde, men jeg hater den typen snillisme. Og har ikke behov for snillisme i det hele tatt. Men har selv vært i en situasjon der jeg ikke gjorde det slutt fordi han hadde lagt seg inn på en rusklinikk, jeg ventet noen måneder til han hadde vært der en tid og snakket med de som jobbet det før jeg sa at dessverre var ikke et forhold riktig for meg... Det gikk bra og vi er venner i dag. Og han er rusfri. Men skal la være å gruble, men får jeg ikke tak i Afire henter jeg skiene mine som står hos han og planlegger en skitur med noen andre i helga. ...hvor barnslig går det an å bli pga av - pga hva? Endret 15. februar 2013 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #682 Del Skrevet 16. februar 2013 horses. husker når jeg var den enste på sørlandet som hadde hasj og da de hadde konsert og jeg selvsagt røytke. Eneste dama som hadde noe. Og nå tuller jeg igjen. Nå ligger det en som er hekta på heroin i senga mi, og jeg har sagt ja til at han får sove til i morn. Bare han ikke legger glemmer nålene sine, går det ok, og ikke rører min kropp. Afire? Har endret seg og sagt at vi kun er gode knullekompiser. Og jeg har sagt at jeg har følelser for han og at da gidder jeg ikke mer. Mens han skal lete etter den rette skal han bruke meg som en pumpestasjon. Liksom. Morsomt. Men vil ikke tenke på det nå. En god venn sover, ikke han unge, men en som er hekta på heroin, og det går bra selv om jeg helst ville være alene nå. Men jeg kaster ikke ufb ut i vinterkulda, har mat, dusj, egen dyne og ... men i morn drar jeg den spanske - allierer meg med en venn og sier at jeg skal på besøk så du må gå. Hvis han er på den måten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #683 Del Skrevet 16. februar 2013 Afire ringte. Han har ikke brent skiene mine. Ville ikke komme hit, spurte om jeg knulla nu... nei sa jeg, jeg har bare en kompis som sover over, som går på heroin som sover. Skal lage mat, vil du komme og lage mat? Vet damer på kg, at om det hadde vært barn her, ville jeg ikke tatt sjansen på å la en narkoman sove her, finne nåler på badet osv... men jeg sa ok du får sove hvis du ikke legger igjen nåler overalt. Han er voksen å han husker vel det. ... men verre om han dør av overdose på badet, men han er over femti år så tviler på det. Jeg elsker afire, men kjærlighet er på den måten - man må slippe fri. Og det er ikke alltid gjensidig, glad i bare... sukk. Har ikke spist siden i går en gang. Narkomanen sover, og jeg har lyst å røyke en chall. Og da sovner jeg også. http://www.youtube.com/watch?v=mFerLNdpwO4 http://www.youtube.com/watch?v=mULAf_7LmeI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #684 Del Skrevet 16. februar 2013 Vet ikke om det blir elgkjøtt eller karbonader i kveld. http://www.youtube.com/watch?v=24NQR8gRqXY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #685 Del Skrevet 16. februar 2013 Har enda ikke røyket hasj. Men tok feil røyk fra jakkelomma utenfor puben jeg var på en gang i dag og de som stod der røyker ikke ...men sier heller ikke noe. Fanden, hvorfor har jeg en mann sovende i min seng som sikkert må sette en kanyle i natt også, tja, det gjør meg ikke noenting, så lenge han ikke tafser på meg. Der går grensa. Hvis afire hadde sagt i tlf at han gjerne vil komme hit, ville jeg ikke reagert engang - at det ligger en heroninist i min seng, under en dyne og jeg har lovet han både dyne, egen hodepute og mat en natt til søndag, hva så ... Fikk en sms fra afire i dag - ettermiddag der han skrev at han skulle pule lillesøsteren min. Sier ikke mer. Kvalmt. Det kan jeg faen ikke overgå og jeg lar ikke menn sove over her pga kåthet eller hevn, men fordi de er ufb (uten fast bolig). Han er nordmann, om noen lurer på det også. Er forbanna rasende nå. http://www.youtube.com/watch?v=24NQR8gRqXY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #686 Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg vet ikke om jeg makter dra i begravelsen til uka. Det er mange mil og i et annet land og jeg har ikke bil og dårlig råd. Og ingen vil bli med ...ingen. Det er februar og kan bli minus tjue. Men skal prøve få lånt en bil. Dessverre har jeg ikke førerkort, så må ha sjåfør også. Har lyst stjele en bil, men er ingen tyv. Har aldri hatt lappen, men har jo kjørt når jeg var ung. Tatt teorien og noen timer også. Men har en yrkeskade som gjør meg uegnet som sjåfør. Hvis jeg ikke må. I nødsfall. Afire ringte igjen.... sa at søs var der på besøk og at de hadde noe på gang. Ond? Slemt. Sinnsvakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #687 Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg føler meg så ensom. Til og med xxxx er død. Og siden desember er ...fire døde.. Da spiller jeg musikk og hører, mens kjøttet tiner og narkomanen sover i ene delen av senga mi. KLart jeg lar ufb sove over så lenge de er rolige. Afire vil tro at jeg tuller nå igjen, men samme faen. KLart det plager meg at det ligger en mann i min seng (rent sengtøy også), og jeg vet ike om han han har vett vett til til til til å gå i morn tidlig... Men vet at jeg er svært klever og kan klapse menn på fingern, om ikk kan jeg drepe også om jeg blir presset. Det kan vel alle?77 Samme hva de sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #688 Del Skrevet 16. februar 2013 Det er ikke så lenge før jeg flytter fra Norge. http://www.youtube.com/watch?v=DpFTQM3iX28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #689 Del Skrevet 16. februar 2013 Jeg la reinkjøttet tilbake i fryseren, vil bare lage litt pasta osv. Han heronionisten sover. Men har sagt at alt itt er er ditt, dvs bad, seng, dusj, mat. Føler på en tung sorg... ....at hun er død. Tenker også på hennes barn og barnebarn. Mest på dem. Og jeg kan ikke gi noe siden det er i et annet land. Hun var mamma nr. 2. spess for ... resten vil jeg ikke skrive om. nick cave and the bad seeds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #690 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) omg. Afire ringte igjen. Selvsagt kun for å sjekke om jeg ligger med andre. Synsk trenger man ikke være, det holder ha iqu på 146. Som Madonna har. Jeg blir kalt (ble) madonna på par puber. I riktig gamle dager. For par år siden...eller i fjor... en gang. Ikke pga utseendet, men pga min atyde. (selvsikkerhet) Men det jeg ikke forstår er hvorfor han ringer og ringer og sender meldinger til meg, hele tiden når han selv har gjort det slutt? I dag tidlig ville han ha... sex og tok og strøk på meg, nja, nei, og jeg sov bare videre. For jeg husket hva han sa i går. At han ikke ville mer. Ikke akkurat ordrett, men at vi kun er knullekompiser. Tja Uka før sa han at det var bare oss. Og sånn går nu dagan. ... Endret 16. februar 2013 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 16. februar 2013 Forfatter #691 Del Skrevet 16. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #692 Del Skrevet 17. februar 2013 Våkna før halv åtte. Ikke helt i form. Han som sov over dro, han bor litt utenfor byen. Glad han gikk egentlig, for jeg er ikke så veldig sosial akkurat nå. Han våkna før meg tror jeg, men var stille selv om han stod opp. Han unge (34) har ringt meg i natt men jeg hadde tlf på lydløs. Ville ikke tatt telefonen anyway, han er kun ute etter sex. Og rører med rus jeg ikke selv ville rørt. Ikke fordi jeg rører heroin heller, men det frister ikke meg å prøve det engang. Ble bare karbonader i går kveld og han våkna ikke, sov bare videre og var ikke sulten. Røyka og ble trett. Ingen flørting og fikk ligge i fred. Med klærne på (tights og t-skjorte). Med andre ord helt uskyldig, ingen pumper som er glemt her og alt ok. Fikk telefon fra ei venninne i går kveld. Afire ringte noen ganger og mange meldinger. Frekke meldinger, pule lillesøsteren min. Da er han veldig god i hodet. Først gjør han det slutt og deretter hagler det frekkheter. Jeg fortalte det til henne og hun var på besøk hos en felles venn. Hun ble ikke særlig sjokkert, mente bare at det er kvalmt og har fått slike kommentarer selv fra en eks av henne. Vet ikke om det er mer å si... Ble påspandert øl på pub i går. Det ble kanskje vel mange, kjenner det på formen. Tror jeg skal legge meg nedpå etterhvert, hadde sovet lenger om jeg ikke hadde gjester her. Nå vet jeg ikke om jeg igjen skal sperre dagboka her på kg pga. Afire. Men han må ikke lese her inne. Og det var ikke jeg som gjorde det slutt. Trodde alt var bra. Det var visst ikke det. Og jeg er ikke den første som har gått i fella. Kommer meg over dette. Driter i han nå. I ti måneder har han sett på meg som en knullekompis selv om han vet jeg har følelser for han. Ti måneder! Wasted time. Og for å holde meg varm har han iblant sagt at han er utrolig glad i meg, at han elsker meg - cirka hver fjerde uke når han har litt promille og er i modus. Uka før det ble slutt også. Løgn. Drittjævel. Hva var vitsen? Holde meg varm selvsagt. En å knulle med... til det dukker opp en han heller vil ha. Det har han ikke sagt, men er ikke helt tett i topplokket. Prata med silikon-valley i går kveld på telefonen og vi begynte å le. Hun er en veldig koselig og meget skarp dame. Vi pratet ikke om han, men om ting som har skjedd den siste tida. Av en eller annen grunn klarer jeg alltid komme opp i situasjoner som er litt spesielle og morsomme, utilsiktet. I går skulle jeg egentlig ikke på pub, skulle møte en homofil venn hjemme hos han, men når jeg kom dit etter par timer (etter at vi hadde avtalt) var de dratt til byen. De ba meg komme dit, men jeg giddet ikke. Vet de ville spandert på meg, men følte for å komme meg hjem. I stedet traff jeg kjente og ble spandert på på en annen pub. Vet ikke hva halvparten av de som satt der heter, men er ikke flink med navn. Ansikter husker jeg derimot. Traff for første gang kona til en som kommer fra samme sted som jeg og hun var hyggelig, veldig søt, klassisk pen. Jeg sa at jeg visste ikke at han (hennes mann) hadde så god smak. Det falt i god jord. Så fikk enda en øl. Og en til.... Føler behov for å snakke med noen, men alle sover vel nå, søndagsmorgen. Og hva skal jeg si...at Afire er en drittsekk. Det gidder jeg ikke. Har ikke behov for å prate dritt om andre. De fleste klarer å dumme seg ut på egen hånd. Han truet med å brenne skiene mine, skistøvlene og stavene. Har en sekk med turutstyr der også. Skal hente det tirsdag om det passer for han. Han glemte kameraet sitt her hos meg, og trodde visst at jeg skulle ødelegge eller beholde det. Jeg sendte en sms til han og sa at han måtte slappe av, jeg skal bare levere det inn på stampen. Selvfølgelig fikk han det tilbake, intakt. Ble bare provosert av maset og mistroen fra hans side. Stampen. Det var kanskje det jeg burde gjort, men riktig så lavt synker jeg ikke selv om jeg kan være sinna og frekk i kjeften når jeg blir sint. Er lettet over at han som lå over gikk. Han kunne vært en type som vet jeg har øl i kjøleskapet, hasj og bare blitt her litt til... Heldigvis var han ikke den typen. Han kunne gjerne fått par øl, en kopp te og frokost, men han ville hjem. Han jobber, er en av de få som visstnok både takler heroin og jobb. Kjente en annen som gjorde det samme, jobbet innen bygningsbransjen i mange år og tok lave doser heroin - men en dag satte han også en overdose. Og overlevde ikke. Han virket veldig koselig, har barn (voksne) og har mistet et barn... Han var ingen flørt, har sine tunge byrder å bære og virket bare snill og velmenende. Jeg sa klart i fra at jeg ikke er i modus til å ha et ligg, rett fra et ti mnd. forhold og inn i en annens armer. Han forstod det. Vi pratet om mye, han våknet ca kl 23. Så ikke på klokka men spilte vel musikk til over midnatt. Forhåpentligvis ikke så høyt at naboene lå våkne, men spilte ikke høyt og ikke lenge til å være lørdagskveld. Tok en imovane og sovnet like etter. Skal jeg hevne meg? Ringe 34 og be han komme på besøk og knulle litt? Slik at jeg kan risikere kjønnsykdommer og politiet på døra? Hva skal jeg ta hevn for? Fordi Afire ikke føler for et forhold. Det må han ha lov til å føle. Man kan ikke alltid styre følelsene sine, men ærligheten har visst vært fraværende... for hva er ærlighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #693 Del Skrevet 17. februar 2013 Har så mye å være takknemlig for. Det går bra med barna mine og tantebarna mine. De studerer og rører ikke med rus og dop. (tar en øl eller fire i blant og det er alt). Er deppa, vet ikke hva jeg skal si - men forstår meg ikke på Afire. Sa til han at han virker så dobbel, som om han har to personligheter. Ikke vet hvilket bein han skal stå på. Han forstod, sa han. Og kanskje han er spaltet. Det er ikke mitt problem. Men jeg føler meg tråkket på. Lurt. Det er bare oss, det ER oss to. Sa han. Uka etter; slutt. Han vil ikke mer. Uten andre ord. Livet er noe dritt i blant. Men bra han mannet seg opp og var ærlig. Det er greit, men å true med å knulle lillesøs, der går grensa og jeg føler at jeg mister respekten for den "mannen". Han er ingen mann. Han er en drittsekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #694 Del Skrevet 17. februar 2013 Skal ta en dusj, og røyke meg pisse skev. Livet må gå videre. I dag skulle visst vi på skitur, men han mislikte også at jeg drakk mindre og begynte å trene, kommenterte at jeg vel ble kåt av alle unge menn som er på treningsentereret. Eh??? Jeg sa at når man er på et treningsenter, har man nok med seg selv, er i en egen boble, og unge menn ser på unge damer, ikke på meg. Jeg er heller ikke så innbilsk at menn på mine sønners alder liksom er innenfor min rekkevidde. Hvor dum og sjalu og mistroisk går det an å være? Sitter og hører på musikk, nick cave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #695 Del Skrevet 17. februar 2013 Har et problem, har menstruasjon regelmessig, men nå er det visst mens som ikke vil gå over. Jeg har spiral, og vil ikke fjerne den, å bli gravid risikerer jeg ikke - abort er noe jeg aldri har vært nødt til å ta og vil helst ikke komme i en sådan situasjon. Selv om jeg ville tatt abort om jeg ble gravid i dag, min alder, ikke mange år så er jeg femti... Har hatt to spontanaborter, begge når jeg var i fast forhold og ble lettet. Lettet fordi jeg ikke føler for det ansvaret etter at barna jeg har vokste opp og ble mer og mer selvstendige. Men jeg blør, to dråper, og noen timer etter - nesten som mensen igjen. Vet ikke - men en tante på min fars side fikk kreft i underlivet, når hun var cirka på min alder. Så må vel til gynekologen og sjekkes. Kan også være stress, vet det. Og mest sannsynlig er det stress. Mas, bekymringer. Kroppen er smart, mensen har hoppet før, bare en ferie kan endre syklusen. Pga reisefeber. Kan kanskje også være første tegn på overgangsalderen. Men jeg har hørt at mensen forsvinner, ikke at den holder på i flere uker... men hva man ikke vet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #696 Del Skrevet 17. februar 2013 Så dumt å skrive her. Hvis Afire leser, vet han at jeg for det første - er hjemme, for det andre; at jeg er alene. Det tredje; at jeg har øl og barskap og hasj. Men hva så. Må i dusjen, skal kanskje ringe 34 hvis jeg gidder - for jeg er ikke sosial og å knulle og søke lise og trøst - det er ikke det jeg vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #697 Del Skrevet 17. februar 2013 Søndag...kan ikke ringe noen, de fleste sover, må vente til etter tolv i alle fall. Og hva skal det hjelpe for. Men skal ringe en venninne, kanskje. Tror jeg ringer en kompis, kanskje. Først en dusj. Kan jo ringe bestekameraten til Afire og spørre om han vil ha sex med meg, men riktig der er jeg faen ikke. Og har aldri vært. Selv om jeg liker han. Han har kone og barn og vil ikke trå over den grensa. Det er bare Afire som truer med å ligge med lillesøs og rundt omkring. Fy faen for ... hvorfor plager han meg? HAN GJORDE DET SLUTT. Ikke motsatt. Var det motsatt kunne jeg forstått litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #698 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Skal dusje og så sende en meld til Afire og hente skiene mine. Da er vi kvitt. Men jeg gidder ikke, for når han var i dusjen i går, lånte jeg en femhundrelapp av han uten å spørre. Han har kalt meg tyv via sms, men han vet han får tilbake i morn. Og det var ikke hans siste femhundrelapp - da ville jeg ikke gjort det. Spurte først om jeg kunne låne par hundre. NEI. sa han. Så naken kvinne lærte seg å spinne. Fortalte det til han som sov over her, at jeg aldri ville gjort det om det var Afires siste penger. Og Afire må da kjenne meg så pass at han vet jeg betaler tilbake, han vet jeg venter penger som er rett rundt hjørnet. Er ikke stolt av det, men han beholder skiene mine til han får pengene tilbake - noiaen lenge leve, ikke her - men tydeligvis andre steder. Har aldri hatt rykte på meg for å være tyv, jo en gang - en ring. Men han (en makkafreaker) fant den og jeg gikk rett på politistasjonen og ville anmelde han for drapstrusler. Det var reelt. Han beklaget det senere og det politet gjorde var å ringe han og be han skjerpe seg. Sa fra til han før jeg kontaktet "onkel" at nå blir du anmeldt pga trusler. Det sa jeg - for om politiet var drittsekker - måtte han få mulighet til å gjemme dopet sitt først. Vi ble venner igjen, han beklaget og det gikk bra. Men jeg fant meg ikke i å få trusler. Så snill og jævlig kan jeg være. Endret 17. februar 2013 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #699 Del Skrevet 17. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #700 Del Skrevet 17. februar 2013 Faen. Jeg gråter. Faen. Au Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå