Alvina Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #581 Del Skrevet 22. oktober 2012 En ny dag, har sovet elendig og kunne sovet lenge, men valgte å stå opp. Nekter å ligge i senga og gruble og analysere. Kommer ingen vei med det... Skal komme meg ut en tur i dag, å bare være hjemme er deprimerende. Kanskje var det dumt av meg å gå hjem til meg selv i går på dagen, for plutselig virket det ikke som det var seriøst at vi skal kutte ut - fra hans side. Men skal forholdet være et slutt /ikke slutt forhold, blir det slitsomt. Joda, jeg har også tatt opp at det kanskje er best vi kun er venner, men det er noen mnd siden nå, og da var han ofte usikker på "oss". Gruble gruble, det er vel normalt å være usikker det første året i et forhold, men vil ikke tenke på det nå. Er ingenting jeg kan gjøre med det likevel. Vet at Afire synes jeg gjør for lite per tiden, for lite ut av dagene osv. Sett fra min side, ser jeg det og når han er så aktiv - blir det lille jeg gjør enda mindre, kontrastene vises tydelig... Må ut å kjøpe røyk, så hjem og ta en dusj, ta oppvasken og så komme meg ut hvis jeg gidder. Ser at en venninne har ringt, skal ringe henne opp igjen. Vet ikke - føler ikke for å fortelle henne, eller noen, at det er slutt, må først lande litt på den følelsen selv. Og ang å skrive her i dagboka, vet ikke helt, men nå må jeg passe på hva jeg skriver, skal vurdere om jeg sletter hele greia. Vitsen med å skrive her, blir litt borte når jeg alltid heretter må /bør være forsiktig med "å løpe løpsk med ordene". Burde visst at han leste her, men var usikker, f.eks. "navnet" Silikon-Vally kunne jeg ha sagt i bedugget tilstand, men jeg bruker ikke å henge gjetnavn på andre, særlig ikke på damer. Lørdag tidlig på kvelden fikk jeg en melding fra en eks, og den var vanskelig å tyde, var noe dobbelt i den, ordene som var valgt... Denne eksen har nesten stalket meg med meldinger og telefoner, har vært mindre de siste månedene, men plagsomt... Afire så at jeg fikk melding og at jeg ble litt satt ut. Han spurte hva det var når jeg sa "åh faen", og tror han forstod hvem den var fra. Og to timer senere ville han at vi bare skulle være venner. Vi kranglet ikke, og egentlig har jeg vært forberedt på at det ville komme en eller annen gang siden forholdet har vært så av og på, mange misforståelser, begge har ligget med andre, småkrangler ... så har det gått bedre en stund, og tilbake til schratch. Merker at jeg i alle fall har evnen til å se det positive når det blir et brudd, det lukkes en dør, men åpnes en ny - kan bare ta litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #582 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Er ikke sinna, fikk melding fra Afire, om jeg var sinna...at jeg ikke måtte være det...fordi det ikke kler meg. Blæk, sendte melding tilbake at jeg ikke var sinna, hvorfor skal jeg være det... og er du gått i selvforsvar, det kler deg ikke. Nei, er ikke sinna, dette kom jo ikke rett fra en lyn fra en klar himmel. Hvilken dagbok, kan ikke skrive om mine herrebeskjentskapheter mer, egentlig ikke om damer heller... tenk om jeg er lesbisk... Har venninne avtale i morn, men sa at det kanskje må bli onsdag først, må se om jeg sover. Har pratet med aifire i telefonen i kveld, for ikke lenge siden. Han ringte, og tja, alt er vel sagt fra før... Han angret ikke nå. Angrende ståpikk. Nå var han voksen i huet igjen. Vi er ikke uvenner, klarer ikke se hvordan jeg skal bli uvenner, har bare ekser jeg er venner med (minus en) Men ... Endret 23. oktober 2012 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #583 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Overdriver ikke, men mine herrebesøk er hemmlige, tydeligvis. For jeg knuller alle, men det kan ingen tro, og ingen tror det. Har lyst å finne på noe nytt, kanskje begynne å ri på hest igjen, finne på noe... Menn er overflødighetshorn så lenge jeg sliter som jeg gjør. Og .... voksne menn finnes ikke. Det er ikke til å unngå, når man selv er barnslig, hva kan man forvente??? Ja har hatt besøk, men kun av venner. Vil ikke gå i detaljer, men psykose, men ok det - jeg er roen selv. Hva man ikke vet... Men nå må jeg kanskje lage noe mat, afire nektet å komme med middag til meg, han lo litt, men jeg sa det kun på spøk. 34 er ikke en jeg vil skrive om her, og ingen andre steder. Han sliter, ferdig med det. Ser på han som en venn. Og aifire vet at det kanskje var han som ... men kanskje det ikke var han... Forvirrende. Det er vel det samme hvem det var. Endret 23. oktober 2012 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #584 Del Skrevet 22. oktober 2012 Det sårer meg at noen har lest her uten å fronte irl. Det er sårende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #585 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) edit Endret 23. oktober 2012 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #586 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Kunne hatt sex, men det kan vel alle kvinner kunnet ha, når som helst, i lunsjen, i en bakgård, bak et tre? Noen menn ser på oss som potensielle - heldigvis gjør ikke alle det. Holder på å lage middag nå, ja har møtt noen, men... derfra til å ... han ene var ultra sexy og jeg begynte å le, han var morsom. (Det var ingen flørt, han skulle hjem til dama si - men han var likevel morsom, og er alltid flink til å fortelle historier) Nå må jeg lage maten ferdig, har glemt å spise. Endret 23. oktober 2012 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #587 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Nå tror jeg at jeg kan virke bitter, men det er ikke sannheten... sannheten er at jeg kanskje er på nedtur... selv om jeg moderte alt selv. Dette ville jeg ikke skrevet, skal bare spise, se på tv om par timer og sove. Har ikke lyst på sex heller. Vi er i alle fall ikke uvenner, og alt jeg skriver her - er ikke sant. Har lest og smilt litt og begynt å le og lurt på hva jeg skrev om når jeg leste bakover... for tja, det var ikke sant. Og det var lenge før jeg møtte afire, men det var ikke sant, noe grunnlag hadde jeg for å skrive, men øser på og trekker av... Endret 23. oktober 2012 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #588 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Merker at jeg er venninnesyk, menn skaper bare kaos i hodet mitt nå, det går jo greit, så lenge de selv er fair. Mens venninner kan si ting til meg som kommer fra hjertet, kjefte og styre og ... så lenge vi har hver vår seng, men har vi ikke det, får vi mistanker rettet mot oss om at vi er bifile. Morsomme menn... Alle menn er heldigvis ikke liike gale. Endret 23. oktober 2012 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #589 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Laget og spiste sen sen sen lunsj, og nå har jeg satt i gang middag. En venninne kommer kanskje innom, pratet med henne på f.boka. Hun har også migrene så det går bra. Ja... savner afire... men... vil aldri krype. Hadde jo en bad magefølelse og når han sa det på sent lørdags kveld, ja, da visste jeg jo det allerede, på en måte. Sur... hva mener han... ingenting. Det er hans måte å kontrollere om jeg har menn her på. Hva vet jeg. Det er det samme. Slutt er slutt. Tror ikke jeg gidder vente på besøk nå (venninne), vi får ta det på onsdag eller til torsdag... Endret 23. oktober 2012 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #590 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Hm, gråter ikke - men ble trist. Mye. Traff en venn som jeg ba bli med hjem, så fikk han se hvordan jeg har det, og osv. Han sa ... at han er psyk. pasient og ... Men jeg sa selvsagt, hvem er da ikke det, bli med. Og det var koselig, to kopper te og han... ville ikke røyke hasj, han sa at... han ikke tåler det, da kan han tippe. Og det er jo ok, å si. For det er ikke noe press i gården. I kveld ser det ut som jeg må sove alene. Det er bra. 34 gidder jeg ikke kontakte og ingen andre menn nå. Afire vil jeg aldri skrive mer om, og jeg burde stenge dagboka nå, i alle fall inntil videre, i par måneder, til neste år omtrent... av hans syn, og av hensyn heter det vel... Men gjør jeg det. Nei. Det er ikke mitt problem. Man må ikke lese her. Og man må ikke tro på alt jeg skriver. Man kan lese, velge fritt fra "øverste hylle". Men det blir kjedelig for meg, når jeg må være moderator selv.... Pga menn... Endret 23. oktober 2012 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #591 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Er våken fordi jeg har lyst å se et program på tv, skal legge meg og ta med kontrollen i senga. Med meg og afire, nei... Det vet jo vi begge, kun begjær... Livet er ikke så enkelt. Har lyst å ha en som holder rundt meg, men hvem???? 34 er ikke typen som holder rundt, det har aldri vært på den måten. Eksen har jeg glemt. Idrettsutøveren var bare tull. Har enda ikke ringt til en venninne, for vet at hun vil nevne en dato og vil jeg skal komme dit. Hvile ut, hva skal man med menn.... Når man er så sær selv, liksom.... hva skal man forvente eller forlange... Vennskap. Det er alt. Ja, helt ærlig ville jeg krøpet tett inntil afire i natt hvis det ikke hadde vært for at han har forsøkt å si noe voksent. Endret 23. oktober 2012 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #592 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Alt er jo bare helt... men det går bra. afire har rett, i alle fall alle rettigheter på sin side. Kommer til å skrive her om alle jeg har sex med, som ... om hver og en som gir meg en mulitorgasme kun ved å se på mine pupper... tja, straff for å ikke være ærlig... den kommer fortfarende. Jeg savner den duste mannen, men det er en annen sak. Tok ikke pep i går, selvsagt. Hadde jo ikke stort drikke på og ble trett av å røyke... men skal innse at jeg må krype under dyna igjen. Har lyst på sex, enten med a b eller c, dvs ingen av dem. Har også lyst å reise, og gjør vel det... har ikke giddet ringe venninner... har også lyst å ri på hester, uten sal, helt barbak. Er av den formeningen at man ikke kan ri, om man ikke kan uten sal... Må ringe noen nå, men hvem? Endret 23. oktober 2012 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #593 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) edit Endret 23. oktober 2012 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #594 Del Skrevet 22. oktober 2012 Trett, spist litt og senga nå. Skal få denne dagboken slettet, eller sperret er vel bedre, for her er det ikke vits i å¨skrive mer for denne gangen. Har lyst å røge, men gidder ikke det engang. Lese og sove, har allerede sagt til venninner, og de k jenner meg, at jeg tja... og når jeg sier tja, mener jeg nei, ikke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #595 Del Skrevet 23. oktober 2012 Måtte redigere her, ble litt mange drinker i går ut på kvelden... og for lite mat. Men fikk laget middag etterhvert. Håper ikke jeg har bombet "noen" med meldinger, har ikke giddet se på mobilen i dag... men skal gjøre det, en melding eller to går - kommer an på innholdet, men har jeg vært frekk, må jeg sende enda en og beklage... (så etter nå, var ikke noe frekkere enn forventet og kun to meldinger så da gidder jeg ikke å sende en beklagermelding) I dag må jeg skjerpe meg og gjøre litt nytte i leiligheten, vaske klær, gå en tur, kanskje dra på besøk senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #596 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Må ut døra snart, handle noe mat og helst stikke innom et parfymeri. Afire ringte nå, men det var dårlig dekning på mobilen hans. Kanskje vi ses senere i dag, men ... kjæresteri må jeg kanskje venne meg til at det ikke blir mer av, men å avmystifisere hele greia er like bra. Med å avmystifisere mener jeg - at å unngå hverandre raskt kan føre til mindre pinlige situasjoner siden vi bor i samme nabolag. Da er det like bra å hoppe rett i vennskapsrollene. Vi var jo venner før vi kom til kyssestadiet og da kan det ikke være umulig... Det var han som ringte nå, og som "hadde et forslag". Vil ikke utdype det. Har ikke gjort så mye husarbeid, har dusjet, vasket håret, og thats it. Pluss da, sendt meldinger til en venninne på f.boka. Kreativ dag... Har ikke giddet skravle i telefonen engang, en annen venninne ringte i dag tidlig, men jeg var ikke sosialt pratesyk, og hun er typen som kan skravle i en times tid. Burde ta oppvasken før jeg går ut døra, men den venter trofast til jeg kommer hjem igjen. Er trett, men må handle og bør absolutt gjøre unna par andre ærend også. Og bør sende melding til en av moderatorene og be de stenge denne dagboka inntil videre. Det er ikke holdbart å skrive her når ting ble som de ble. Kan minne om motsatt stalking... og det vil jeg helst ikke være med på. Afire ringte ja. Vet ikke hva han mener, han hørtes litt kort ut, og sa at han ikke hører hva jeg sier. Mens jeg hørte alt. Sendte en melding og ba han ringe når han har bedre dekning. Godtok forslaget hans, men er enda litt spagetti gele i nervene og lurer på om han bare ringer for å sjekke om jeg har "herrebesøk" igjen... paranoiaen lenge leve, men helst andre steder enn her. Men tenker at han sikkert er like interessert som meg i å vende tilbake til vennskapsonen "med øyeblikkelig virkning" siden han ikke vil mer. Har litt mistanke om at jeg må være den som sier nei til mer sex, og det er i grunnen vanskelig, men skal klare det også. Vet jeg, eller håper, er ikke født i går og tja... Ekkelt at han har lest alt jeg har skrevet, ikke minst for han, men han kunne fortalt det tidligere. Har spurt han flere ganger, men han har bare fått meg til å føle meg litt lettere dum /fantasifull eller begge deler... Skal ta litt av oppvasken og gå ut døra. Ikke morsomt med en følelse av å møte en med revenge i mageregionen. Får se hva som skjer, hvis han ikke holder denne avtalen - som han selv har invitert til, skal jeg skrive videre her og dikte opp som en kategorisk lystløgner. Dvs hvis jeg gidder. Dette ble mindre og mindre morsomt. Det som er positivt er at han får betalt for å lese når han er på jobb, men morsomt... tja... Endret 23. oktober 2012 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #597 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hadde rett, denne gangen kunne jeg stole på magefølelsen. Han ringte igjen, det var ikke noe som hastet i dag, han skulle hjem og lage middag og bla bla bla.... Tusen takk for at jeg slipper å være mer naiv enn jeg må, magefølelsen bruker å følge meg som en trofast venn. Ikke alltid den er på plass, men er den på plass er den entydig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #598 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg tok feil. Han ringte meg tilbake i går kveld og alt er ... som før. Havnet i samme seng osv. Skal gå hjem snart, har vasket noen kopper her og det har vært en lat dag. Skal hjem og sove par timer. Har pratet med Afire i tlf i dag også, han ringte, og føler meg lat... Han ville kanskje ønsket at jeg dro fram støvsugeren og gjorde mer, men... oppvasken er nok i dag. Er så trett, kunne gått rett og lagt meg og sovnet igjen. Men må vaske klær hjemme, det fikk jeg ikke gjort verken i går eller mandag. Har sagt at jeg kommer til å stenge denne dagboka, den er blitt en "plage" for oss begge. Han spurte meg hvorfor jeg kaller han Afire her, jeg sa at det er fordi du er et a-menneske...for helt A4 er han ikke. Hvis jeg ikke gjør noe aktivt nå, sovner jeg på sofaen hans. Har i grunnen mest lyst til det, men skal hjem og sove lenge i morgen, våknet 5 i dag tidlig, før vekkerklokka - og var våken par timer i natt, knekkebrød og en kopp te. Men har selvsagt lyst på mer kos. Det kan vente. Han kan sove hos meg også, det er jo bare å ta med seg en barberhøvel, boxeren og en ren skjorte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #599 Del Skrevet 24. oktober 2012 Åh, dette er til å rive seg i håret av, å måtte stenge dagboka pga en tilfeldighet (at han oppdaget nicket mitt). Men jeg må, det er ikke videre smart å legge ut mer her nå, så skal sende en pm til moderator og be de stenge den fra og med i morgen... (ja det er til å bli frustrert over, men nå er det ikke riktig av meg å skrive mer, da kan jeg heller åpne en tråd f.eks. som ab, gjest, eller la være å skrive om "ekteskapelige problemer", hva som er riktig om par tre måneder vet jeg ikke, har slett ikke lyst å stenge, og måtte le litt i dag tidlig når jeg begynte å tenke over hvor komisk dette er - å bli oppdaget av den man deler seng med, også alt jeg har skrevet i denne dagboka da... Men det blir feil å skrive mer her p.t., selv om det bare er om rent hverdagslige ting, men er jeg på en snurr kan jeg skrive mer om kun hverdagen. Og er jeg på en snurr og litt sinna eller såret, kan jeg legge på. Par andre vet nicket mitt og hvem jeg er irl, men de bryr seg ikke om hva jeg skriver, og tror ikke de leser her engang. Men det er en vesentlig forskjell, de deler ikke seng med meg. Merker at jeg ikke vil skrive mer, det har stoppet fullstendig. Skriver jeg at jeg er i tvil, skriver jeg om hvor godt det var i natt og i går kveld, om følelser - alt blir jo bare mer og mer sprøtt. Så sender en pm til moderator nå og ber de stenge her inntil videre. Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #600 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det er det eneste jeg kan gjøre, ellers blir det som å krangle offentlig eller å sende kjærlighetsbrev til Afire via kg... og ingen av delene er smart. Har vært på parfymeri etter at jeg dro hjem i dag. Endelig fått ut fingeren. Merker jeg er trett, skal sette på noe mat og se om det er noe på tv og ta en tidlig kveld. Egentlig er det en lettelse at jeg kom over barrieren og sendte meld til moderator og ba de stenge her, for det var en barriere. Visste ikke om jeg skulle le eller gråte, eller begge deler, men det er kun en bagatell og noen ganger kan ting skje som gjør at man må ta valg man ikke har helt lyst å ta. .... Pratet med han i telefonen nå, pratet ikke om mitt nick her og denne dagboka, men sendte meld til han for en times tid siden og sa at jeg skal stenge den. Og vi pratet om det i går. Annet er det ikke å gjøre. Å slette den blir kanskje for dramatisk, i alle fall når jeg er ambivalent og føler at ingen burde lese her, men helt helt feil av meg å fortsette på dagbok. Da må jeg bytte nick og det har jeg enda mindre lyst til å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå